Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Kiitos kiitos kaikille :flower:

Kovin ollaan onnellisia täällä, ei osaa muuta ajatellakkaan!

Mulla olisi kanssa kauhean hirveä himo omppuihin, mutta niitä en just voi syödä kun vatsa tulee hapoista ihan kamalan kipeäksi :x

Olen sitten vedellyt kilokaupalla jääkaappikylmiä mandariineja ja banaaneja :)
 
Morsian
Kerronpa hieman itsestäkin jotain...
Eli, olen 28v ja yhden 6v lapsen äiti. Esikoinen todellakin tärppäsi jo ekasta kierrosta, mutta tämä toinen antaa odottaa näköjään kauemmin.
Mulla siis yk4 ja 5/28-40.

Mutta puolitoista viikoa painonvartioissa on takana ja viikossa oli lähtenyt -1,1kg, ja sainkin taas lisäpotkua tähän viikkoon. En aina ihan tunnollisesti jaksa joka suupalaa merkata ylös, mutta kyllä se kummasti auttaa kun kirjottelee paperille mitä on päivän aikan suuhunsa laittanut. \|O
Mulle heikko kohta on nuo herkut... etenkin suklaa... :ashamed: mutta nyt en ole viikkoon syönyt suklaata ja pahin himo alkaa ilmeisesti olla voitettu.
Tsemmpiä kaikille ja plussatuulia myös! :heart:
 
Ajattelin kanssa liittyä teidän kanssa tänne :)
olemme yrittännet esikoista saada alulle jo noin puolitoista vuotta
ylipainoa löytty melkeinpä 20 kg liikaa joten siinäpä voi yksi syy olla miksi ei vaavia kuulu?
kp on 30/30-31 elikkä huomenna viimeistään odottelen tädin tulevan
toivon kovasti kyllä että ei alkaisi :) ei ole kyllä mitään tuntemuksiakaan ollut että menkat alkaisi!!!
 
TORSTAI 18.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 27/33-45...............yk2
Elwi...........................kp29/24-29................yk10
tahtoo äidiksi.............kp31/30-31................yk16

Toista toivovat

tiitikkä......................kp18/28-35...............yk10
Inkku80....................kp19/27-29...............yk16
mantana...................kp22/26-33................yk?
morsian....................kp6/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp11/28-30.................yk2


PLUSSANNEET

piitukka

<br><br>
 
No niin, tuossa vain päivittelin tuon listan taas ajantasalle ja toivottavasti kaikkien tiedot ovat oikein!

Täällä alkaa piakkoin olemaan sitten ovis käsillä...voisi kyllä ihan piruuttaan tikuttaakkin...mutta tuo greippimehu taisi kyllä toimia ihan odotetusti :D ,ovislimat kyllä huomaa ihan todella helposti...juu ällöä ällöä :kieh: :kieh: :kieh:

Jos lista pitää paikkaansa niin Elwillä ja tahtoo äidiksi tulee noi päivät täyteen niin tulkaa sitten ihmeessä meille muillekkin kertoilemaan kuulumisia.

Juu-u...vettä sataa että kiva kiva....<br><br>
 
Täällä päässä ei tahdota housuissa pysyä. Menkkoja ei ole kuulunut ja eilen loppui vatsakipu. Aamusta asti on ollut paineen tunnetta alavatsasta ja välillä nipistelee :/
Ei auta kuin kärvistellä tämä ja huominen ja jos ei menkkoja kuulu niin sitten testaan lauantai aamuna. Voi blaah tätä odotusta!

Eilen oli niin sekavat tunnelmat kun ei uskalla toivoa vaan pelkää pahinta, joten ampaisin liukkaille teille kävelylenkille. Kummasti se happihyppely saa ajatukset muualle ja rauhoittaa mieltä:)

Mitä tulee sotasuunnitelmiin kilojen karistamiseksi niin karkit ja makeat ovat olleet kiellettyjen listalla koko viikon. Lauantaina ajattelin herkutella ja yrittää toteuttaa tätä "lauantai on karkkipäivä" ajatusta myös seuraavinakin viikkoina.

Nyt pitää jatkaa töitä ja yrittää saada ajatukset pois massun seudulta
:ashamed:

Pidän teitä ajantasalla ja kertoilkaahan muutkin onko teillä ollut jotain sotasuunnitelmia tälle viikolle ;)
 
Nyt en jaksanut kirjautua...se on kun tuo laiskuus iskee :whistle:

Voi, Elwi ja tahtoo äidiksi minä täällä pidän teille kovasti peukkuja ja pottuvarpaita pystyssä!!!!! :D

Olisi niin ihanaa jos täälläkin mahdollisimman moni plussautuisi!!!! :heart: :heart: :heart:

Omista sotasuunnitelmista...hmm...ajattelin nyt piruuttani tosiaan tikuttaa tuota ovista...voihan meinaan olla että hommat vielä sekaisin edellisestä synnytyksestä kun siitä on niin kovin vähän aikaa vasta :ashamed: mutta minkäs teet kun vaavikuume silti hipoo taivaita!?!?!?! :ashamed: :whistle:

Synnytyksen jälkeen kuitenkin kierto on pysynyt samana että sillain ihan positiivista...mutta tiedä sitten miten tuon ovulaation kanssa niin sitä vois nyt tosiaan bongailla kun nuo kiertopäivät alkaa olemaan semmoisissa lukemissa että sen pitäis kohta alkaa koputtelemaan ovea ja niin kuin jo taisin tuossa aiemmassa viestissä sanoakkin että ne YÖK YÖK :kieh: :kieh: :kieh: alkaa olemaan sen oloiset ja tuntuiset että ovulaatio on pian jos on ollakseen!!!!! :D
 
Eilen tuli mahoton valkovuotoa ja tänään ei sitten mitää. Paitsi tänään on mahaa kovasti kivistellyt, hankala sanoa mitä kun ei ole koskaan ollut menkkakipujakaan, ainakaan kunnollisia. Haluttas jo testata.

Koko ajan haluttaa jotain makeeta \|O Erehdyin tekee toissapäivänä omenapiirakkaa :ashamed: Pitäs lähteä käymää kävelyllä, olis nuo sauvatkin :) ehkä tunnin päästä.
 
Morsian
Tervehdys.
Huomasin että multa puuttuu tuolta listalta yk4... jos joku näppärämpi sen sinne osaisi laittaa... =)

Juu, äsken sitten sorruin mansikkarahkaan... Mutta se oli aika kevyttä, kun makseutusaineella makeutettu ja ainoastaan mansikoita ja rahkaa, eikä kermaa ollenkaan... *puolustelee*. :whistle:

Lenkille pitäis mennä, mutta kun koirakaan ei suostu ulos mennä kun lunta tuiskuttaa vaakasuoraan... Taidanpa jättää tänään väliin ja mennä sitten huomenna lumikenkäilee. Heh... :LOL: :LOL:
Jaksamisia kaikille!
 
Nyt on käynyt niin että en osaa enään laskea :ashamed:
Elikkä viime kuussa mun kierto kesti 35 päivää.
mikä oli vähän erikoista kun yleensä kestää sen 30 päivää.
siis odotan vielä sen muutaman päivän!
Olin jo niin innoissani että nytkö olisi tärpännyt :'(
Tai sitten tosiaan käyn tänään jo ostaa sen testin.
 
PERJANTAI 19.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 28/33-45...............yk2
tahtoo äidiksi.............kp32/30-31................yk16

Toista toivovat

tiitikkä......................kp19/28-35...............yk10
Inkku80....................kp20/27-29...............yk16
mantana...................kp23/26-33................yk?
morsian....................kp7/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp12/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp17/28-29.................yk6


PLUSSANNEET

piitukka

Elwi<br><br>
 
tahtoo äidiksä, niin nuo kierrot joskus heittää häränpyllyä ja juuri silloin kun sitä vähiten odottaa... No jos maltat, niin odottele vielä se muutama päivä.Tiedän että se on hankalaa ja piinaavaa vain odottaa. Voima :hug: . Onko sinulla ollut nyt mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen?
Itse kun viime kierrossa odotin että olisiko tärpännyt, vaikka en kyllä itse siihen oikein uskonnut kun ajoitus oli huono, niin kyllä sitä vaan jännitti loppuun asti ja mitä lähemmäs tuli kierron loppu, niin sitä piinaavammaksi tuli joka vessassa käynti :ashamed: . Sitä niin kuin pelkäsi jokaista vessassa käyntiä jo valmiiksi.... :whistle:

Jaahas, se pitäisi sitten laittaa pesukone TAAS päälle! Mistä sitä pyykkiä tuleekin noin paljon jotta joka päivä saa pestä pari koneellista jottei syntyisi järkyttäviä pesuvuoria.... :eek:

Ja sitten käydä pelastamassa tuo esikoispoika tuolta kirjahyllystä...kamala kiipeilijä..... =)
 
viime kuuhun mennessä mulla on ollut tosi säännölliset kuukautiset.
Juu ei ole kyllä mittän tuntemuksia mihinkään suuntaan
tai ellei lasketa sitä että pötsi on vähän sekaisin?
ja aika runsas tuo valkovuoto?Yleensä ennen tädintuloa mulla on alavatsa kipuja aina nyt ei vaan ole ollut mitään?
 
Täällä menkkamaiset oireet ovat tiessään. Paineen tunne alavatsassa on vieläkin ja sitten on ollut ummetusta jo pari päivää :x
Huomen aamuun sinnittelen sen testauksen kanssa :)

Ihanaa, että koittaa viikonloppu. Tänään ajattelin mennä lenkille taas tuulettamaan pääkoppaa, jonka mietteet vetelee vuoristorataa :)
Sitten vois lenkin jälkeen "samaan hikeen" siivota kämpän.
Siivouskin käy ainakin meikäläisellä kuntoilusta :)
Muutoin viikonloppu menee varmaan rennoissa merkeissä kotioloissa.

Reipasta päivänjatkoa kaikille ja
tahtoo äidiksi käythän kertomassa testauksen tuloksesta viikonlopun aikana :heart:
 
Hei!
Ja onnea tahtoo äidiksi testaukseen. Uskallan luvata et me kaikki ollaan sun tukena kävi miten kävi. Meillä näyttäs olevan saman verran yrityskertoja takana, tai no mie en niitä ole jaksanut laskea mut äkkiseltään arvelin ku vertasin kuukausiin, aika lähellä kuitenki.

(.) Ei mitään! Ei niin mitään, tätin pitäs tulla viikon päästä tai siis toivottavasti EI tule. Mut jos tulee niin greippimehua käyn vasiten ostamassa ja tikut tilaan ja punkkuaki tuolta löytyy muutama lahjapullo. Ei kai se yks lasi illassa niin paljon kaloreita tuo :LOL: Ja sit mie ku saan eka palkan niin käyn ostamassa ikuoman puntarin ku ei vielä sellaista omisteta. Alotin tosiaan työt tuossa alkukuusta parin kuukauden kotona kököttelyn jälkeen.

Mut semmosta nyt tällä haavaa. Mie aattelin tänään siivota ennenku haen pojan ku oli vaan aamuhuki tännään niin saa sitten vaikka huomenna lähteä kelkkailemaan tai johonki retkeilemään. Mullaki kyllä tuo siivous käy liikunnasta, mie piän sen verran kiirustahin että lämpiää paikat ja illalla pääsee sitten saunaan ja puhtaisiin vällyihin peuhaamaan... ;)

Inkku
 
tahtoo äidiksi niin kuin tuo Inkku80 tuossa jo lupailikin,niin aivan varmasti olemme sinun tukenasi, näyttipä se testi sitten kumpaa tulosta vain! Eli joko nauramme kanssasi tai sitten itkemme!!!! =) JA SE ON MUUTEN SITTEN LUPAUS! :D

Esikoispoikaa kun odotin, niin ainoa oire joka minulle tuli ennen plussa testin tekemistä oli juuri tuo runsas valkovuoto.No sittenhän se piti mennä silloin apteekkiin ja ostaa sen ajan kallein ja uusin raskaustesti ja se oli tuolloin Predictor...No sitten kun testasin niin näytti tosi hailakan viivan...hyvä että sen juuri ja juuri erotti...Kokeilin sitten sitä apteekin omaa raskaustestia ja heti tuli todella selvä viiva...niin selvä ettei jäänyt asia epäselväksi kenellekkään! :LOL: No nyt olenkin sitten lukenut että tuo Predictor-testi vaatii aika korkean hormoonipitoisuuden ennen kuin näyttää selvästi tuloksen vaikka siinä sanotaankin että antaa selvän ja luotettavan tuloksen jo sinä päivänä kuin kuukautisten pitäisi alkaa...Tosin onhan se hormoonin erittyminenkin jokaisella erilaista.

No toista kun aloin odottamaan, tuli rinnat todella kipeiksi mutta ei sitten muuta...ajattelin silloinkin vain että menkan alkamis oireita mutta kun ne sitten oli myöhässä kolme päivää tein jälleen kerran raskaustestin ja suosiolla ostin heti sen apteekin oman ja hyvä kun sain sen kastettua juuri ja juuri pissiin niin jo helahti aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta se viiva siihen... Että näin... Ei se kallein ja uusin kai sitten aina todellakaan ole se paras...

Mutta hei, nyt taas vähän eksyin asiasta....Mutta tota joo tulkaas nyt tahtoo äidiksi ja Elwi kertoilemaan mitä ne testit teille sitten näytti... Täällä ainakin minä piinailen teidän kanssa!!!!!! :D
 
Enhän minä jaksanut odotella huomiseen ja tein sitten testin :)
PLUSSAHAN se sieltä ilmestyi testiin minun ja miehen iloksi =) :heart:
Nyt täällä ollaan yhtä hangon keksiä vaikka samalla on jotenkin epätodellinen olo kun kuitenkin 8 kuukautta on tässä yritetty esikoista perheeseen saada.
IIk, ihanaa
:heart:

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille kiertoihinsa :heart:
Minä ainakin toivon sydämeni pohjasta, että teille kaikille suodaan plussa onni lähitulevaisuudessa =)

Onnesta soikea Elwi
 
Hei! Tulen mukaan pinoon! 26-v kolmen lapsen äiti...Ensimmäinen lapsi lähti ekalla yrittämällä alulle ja silloin painoa 20 kg vähemmän. Ja seuraavat ( kaksoset) lähtivät alulle 10 yrityskierrolla, silloin enää 10 kg kevyempänä. Nyt on odoteltu puoli vuotta ja juuri ovista pongailen näinä päivinä ja yritän tietysti laihduttaa =) Eli kp 17/ 28-29 ja yk 6
 
Oikein tuhannesti onnea Elwille :heart: :heart: :heart:

ja Kuplikselle toivotan oikein paljon tervetuloa meitin porukkaan!!!
Mukavaa kun uusia tulee mukaan ja toiset taas plussailevat!!!!!!!!!!!!

HIENOA!!!!!!!
 

Yhteistyössä