Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Moikka!
Onnea plussanneelle kissendaalille ja tervetuloa kaikki uudet!! :flower:
Ihanaa, kun joku pitkästä aikaa täälläkin plussasi. Mä odottelen häitä jännityksellä, enää pari päivää, hui.. jännä päivä.. :D
Mamma Mia vaikuttaa hauskalta leffalta, ei vaan taida keritä sinne. No ehkä joskus vuokraisi sen, kun nyt on ollu kiireitä.
Täällä laihdutus on "sujunut itsestään", kun on pelännyt ja jännittänyt ja juossut ympäriinsä asioilla. Muutama kilo lähtenyt, vaikka jätskiä ja muutakin herkkua on tullu syötyä. =)
Mut mä tulen tänne seuraavan kerran lukemaan teidän kuulumisia rouvana, häämatkan jälkeen. :D Plussatuulia!! :heart:
 
kiitos tervetulotoivotuksista! :flower: =)

:attn: haluaisin korjata tuohon kp-listaan, että meillä ei toivota esikoista vaan kakkosta ja kp 5/30 =) B)

mullakin on maailman huonoin itsekuri, tänään kun tulee ensin House ja sitten subilla Rakkautta ja Rimakauhua, niin jo suunnittelin hakevani irttaripussin.. :ashamed: mutta pitää kattoa, ainakin lenkillä pitää käydä, jos meinaa sellasia.. ja sit lupasin tehdä mustikkapiirakkaa, niin sekin vielä.. hyvin menee diettailu! :LOL: :saint:
Yritän kovasti juoda vettä, se vähän hillitsee...
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Nasunen-82............kp2/30...................yk17
yöperhonen.............kp4/23-25.............yk7
Meritähti..................kp5/35..................yk4
kiukkutäti................kp5/30-34.............yk16
kiharapää................kp6/30-35.............yk12
Piglet.......................kp9/27-28.............yk?
Hope73...................kp10/27-28...........yk1
Havupuu..................kp13/28................yk6
Sompio...................kp22/31.................yk2

TOISTA TOIVOVAT

Härveli.....................kp6/30.................yk?
Selis........................kp10/32...............yk4
tii-tikkä....................kp26/28-30.........yk?
nallekarhu................kp29/28...............yk3
Heidsu.....................kp35/30-32..........yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini....................kp11/37................yk2
jojo369...................kp17/35-40...........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp25/27.................yk2

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp26/28-32...........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:
 
Hitsi... ei kyllä hyvin ala mun karppaus! :kieh: Töissä ollu niin vastustamattoman hyvät ruuat etten ole vielä päässy tiukkaan karppaukseen:ashamed: No tahtoa täytyy kurittaa ja saada ittesä ruotuun. Joskos sitten tuo kuumeilu vaihtuisi plussailuksi... No tärkeintä on kyllä oma terveys! Tsemppiä kaikille muille, jotka on pudotushommissa kuumeilun lisäksi :heart:

Onnea plussanneille (en oo vielä ihan perillä kuka on kuka :p ) ja tervetuloa muutkin uudet kuin vain minä :wave:

++++ :whistle: tuulia
 
Ha haa... kävin juoksees kauheen hikilenkin ja nyt on loistava olo! Tarvis yrittää käydä joka ilta :p . Päivällä olin lastenvaunuja työnnellen liikkeellä, kauheessa vastatuulessa. Tänään on siis liikuttu :D .

Uskon Hope et on tosi vaikeeta vastustaa hyvää ruokaa. Mun piti tänään kanssa syödä lounaaks salaatti, mutta sitten oli kanaa pestohollandaiskastikkeessa ja en pystyny vastustamaan :ashamed: .
 
Jooh..mulle voi sit laitta huomiselle (perjantaille) KP2 :/ Tänään töissä alko menkat..ensin tuli kipu alamahaan ja sit vähän vuotoo..nyt illasta ei mitään, mutta paine alavatsassa jatkuu. Ärsyttävää..mun menkat kestääkin yleensä sen 5-7 päivää, mut jos vuotais kunnolla, niin ne sais supistettua 2-3 päivään :LOL: Rupee kohta kiristeleen tää odotus ja pettymysten putki :'( Kaveri on kuudennella kuulla ja toinen saa kohta vauvan..ja mä en saa mitään!-Tekis mieli kiukutella silleen ku lapset, että vetäis X-asentoon lattialle ja huutais, et : EPISTÄ!! :p Joo..tai sit tähän turtuu ajan myötä..toivottavasti..Kun nyt sais sen plussan edes sinne ovistestiin, ni ois yks asia vähemmän ressattavana. Kaikille uusille tasapuolisesti -MOI!! :wave: Meitä on täällä monta : ihanaa, mukavaa ja pehmosta :heart: - PLUSSATUULIA!!!
 
Mä olin sitten tippunut listalta pois.
Eilen oli ihan oikein, joten en ole sitä päivitellyt. Ja mut kai sitten laskettiin päivittelemättöksi.
Mutta mulla tänään 22/31 ja yk 2 ja esikoista edelleen toivotaan.
 
Heidsu :hug: ja voimia uuteen yritykseen!

Että se muuten onkin tosi rankkaa tuo testailu ja negojen saanti!!!!! Tjottailun aikana ei niinkään, mutta nyt ku ihan oikeesti olis valmis vaavin tuloon ja sitä yrittää, ni johan homma muuttuu henkisesti ja jopa fyysisesti raastavaksi :/ Oireiden seurailu, testailu....!!!! HERMOJA RAASTAVAA! :'( Mutta minkäs teet???? Kun ei tjottailussa kerran tärpänny :D

[/b]Karppaajat ja muut painonpudottajat[/b]: Mikä teidän menestyksen takana on? Kunnon tiukka dietti vai liikunnan lisäys? Selis: Mua ei ikänä sais lenkille... siis juoksemaan! Kävely on ok, mutta juoksu on no-no mulle. On vain jääny tosi vähälle uuden työn myötä :(

Olis tosi kiva kuulla teidän onnistumiseen johtaneita reseptejä :D

ON: Rankka viikonloppu edessä :LOL: Ovuloin viimestään 18.8. joten peitot tulee pöyhittyä oikein kunnolla tässä kierossa :LOL: Mies parka :p

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua :flower: ja RUNSAITA +++++++TUULIA :heart:
 
Ensinnäkin Nasunen ja Heidsu isot lohtuhalit teille :hug: :hug: !

Sitten anteeksi Sompio kun olit pudonnut listalta pois, se oli silkka vahinko :| . Lisäsin sut taas mukaan. :)

Hope, mäkin joskus aattelin etten koskaan juokse, mutta toisin kävi. Meen sellasta rauhallista hölkkää ja siitä tulee pirun hyvä olo =) ! Matka ei oo pitkä mutta kun se kunto ja kestävyys vaan kasvaa niin pidennän sitten lenkkiä. Mä oon vaan todennut että parhaiten kai saa tuloksia kun rupee hulluna liikkumaan. Kaikki muut konstit on jo kokeiltu :( .

Vähän noihin galluppeihin: Mä en paljasta sen enempää kuin että Turunsuunnalla asustellaan.
Tällä hetkellä haaveissa ois kolme lasta :heart: .

Nyt mä lähen taas esikoisen kanssa lenkkeilemään, täytyy yrittää yli tunnin lenkkii :D
 
Heidsu, mahtavaa.! paljon onnea ja vauvaliimaa tuhat kiloa pikkuselle.!! :hug:

ON: täti poissa.! odotellaan että päästään tositoimiin... tosin tädin vierailu ei ollut normaali, täytyy siis varmaankin lääkärissä käydä, kun on ihmeellisiä raskauden oireita. ensin kylläkin teen huomen aamuna testin.!
 
Voi Heidsu :hug: , ens kierrossa sitten uusiksi! Laitan sulle huomiseen kp1 kun tulivat näin myöhään illalla, OK? :hug:

Sompio, mä tein listan kokonaan uusiks ja täs oli kaikkii häiriötekijöit ympäril niin olin sit unohtanu sut :ashamed: . Mutta sanokaa sit jos on päivitykset pielessä, oon tässä aika vihree viel.

Hihii... Olin taas illalla juoksees joku 25min ja kävelin vaan sellasen jyrkän mäen, vähäks oon ittestäni ylpee :D . Meidän koiruus ei oikeen vaan meinannu jaksaa pysyy vauhdis. Joo ja ehkä täytyy korjata et olin siis hölkkääs ennemmin kun juoksees :saint: . Mutta siitä tulee sika hyvä olo kun vetää ittensä ihan hikeen.
Oon vaan jännänny miten paikat kestää kun tätä ylipainoa tosiaan löytyy :( . Vielä toistaiseks ei oo ollu onneks mitään. Oon jopa yrittäny venytellä hyvin lenkin jälkeen. =)
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Nasunen-82............kp3/30...................yk17
yöperhonen.............kp5/23-25.............yk7
Meritähti..................kp6/35..................yk4
kiukkutäti................kp6/30-34.............yk16
kiharapää................kp7/30-35.............yk12
Piglet.......................kp10/27-28...........yk?
Hope73...................kp11/27-28...........yk1
Havupuu..................kp14/28................yk6
Johanna83..............kp20/31.................yk5
Sompio...................kp23/31.................yk2

TOISTA TOIVOVAT

Heidsu.....................kp1/30-32............yk?
Härveli.....................kp7/30.................yk?
Selis........................kp11/32...............yk4
tii-tikkä....................kp27/28-30.........yk?
nallekarhu................kp30/28...............yk3

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini....................kp12/37................yk2
jojo369...................kp18/35-40..........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp26/27................yk2

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp27/28-32..........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:
 
kiitos kaikille onnitteluista. nyt täytyy toivoa vain, että kaikki menis hyvin. kauhee pelko on koko ajan. kait se on normaalia. toisaalta oon vauhkonnut jo sitäkin, että jospa oon siks peloissani että se on aiheellista, ja se on merkki siitä ettei kaikki mene hyvin. tuun kohta hulluks!

plussatuulia kaikille toivotellen kissendaal :hug: :flower:
 

Yhteistyössä