Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Saisinkohan minäkin astella tähän pinoon..?
Kovasti tuol esikoissa oon kuumeillu, mutta nyt kun olen ottanut itseäni niskasta kiinni niin tää saattas olla hyvä pino =)

Elikkäs ens alkuun pudotettavaa ois 3-4 kg. Pieni määrä joo, mutta näin pienikokosessa ihmisessä muuten ovat kilot visusti kiinni! Tuolla pudotuksella pääsisin jo normaalipainon puolelle, tosin ylärajoille.

Liikuntaa koitan pikkuhiljaa lisäillä ja tehdä vähän terveellisempiä ruokavalintoja. Aikasemmin olen muuten huomannu, että kun on säännöllisesti liikuntaa harrastanu, niin kierto on ollu tasasemman olonen ja lyhyempi -->eli siihen tähdätään!
 
Tervetuloa johanna83! Miten sun kiertopäivät menee ja alkaako yritys nyt heti, meinaan vaan et saan lisätty sut listaan :D .

Heidsu, oon ymmärtäny et jos täti tulee myöhemmin illal niin sit seuraava päivä ois vast kp1, mutta jos haluut voin kyllä muutta. =)
 
Mä lisäilen tonne listaan sun tiedot johanna!

Hyvä Sompio! Lenkin jälkeen voi hiukan herkutellakin kunhan ei liikaa :D . Mä olin kanssa koiran kanssa reilun tunnin lenkin. Sade vaan haittas eikä sit menty sen pidempää vaikka ensiks aattelin.
 
Sovittelin äsken juhlavaatteitani, mikään ei sovi päälle :'(
Muutamia juhlavampia paitoja olisi, mutta ei alaosaa. Mutta ei ne paidatkaan oikein hyviä ole.
Vuosi sitten ostin tosi ihanan Marimekon kokohameen ja se menee päälle, mutta maha näyttää ihan vauvamahalta. Ja koska se ei sitä ole, vaan läskiä, niin en voi laittaa.
Noloa mennä äitin vaatekaapille ja sitten jos ne ei mahdukaan päälle.
Kuukauden päästä on serkun häät ja en viittisi ostaa uusia juhlavaatteita, kun seuraavista juhlista ei tietoakaan.
Jos sitä joskus laihtuisi noihin vanhoihin tai sitten saisi ostaa äitiysvaatteita :D
 
Sompio, mulla on NIIIIN usein ihan sama fiilis vaatteista! Tuntuu et kaiiki on huonoja ja aina näyttää hirmu läskiltä :headwall:

Mä oon nyt viis päivää nutriletin tehostartti kuurilla jos vaikka hiukan laihtuis. Samalla lähtis se napostelu kun ei saa muuta syödä. Toistaiseks on menny ihan hyvin. Mä oon aatellu et pakkohan sen on johtuu ylipainosta kun viel en oo raskautunu niin tarvi ottaa kovat otteet käyttöön!! Eka tavote ois sellanen 7kg. Sen sais aika nopeesti jos ois tiukkana! Ja aattelin et jos ajatuksetki ois välillä muuallakin kun vaan vauvakuumees! :p
Ens viikolla mulla on kaiken lisäks tosi tiukka viikko kun joudun iltasinkin töihin, pitäkää mulle peukkuja jos ees kilon saisin tolla kuurilla pois :) .
 
Peukkuja Selis Kerrohan sitten mitä tuloksia kuurilla sait.
Täällä täytys olla peukku-hymiö.

Kun näyttäiskin vaan läskiltä, mutta kun oikeesti mikään niistä hameista ja housuista ei mene päälle. Eli olen oikeasti läski. Ainut on se yksi, jossa näytän siltä, että olis ainakin kolmas kuukausi menossa. Tässä tarvi mitään sukulaisten juorukerhoa ruokkia, kun muutenkin aina kyselevät koskas meille vauva tulee.
 
Joo, kyllä mullakin kaikki ylimääränen on tohon vatsanseudulle tullu :ashamed: . Mutt :ashamed: mulla on tosi isot rinnat niin se tasapainottaa tilannetta kun mahaa ei niin hyvin sitten näy. Ainakin mä kuvittelen näin :LOL: :LOL:
Meillä on kanssa tosi monet tutut kyselly koska tulee toinen, hitto et se on ärsyttävää :headwall:
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Nasunen-82............kp4/30...................yk17
yöperhonen.............kp6/23-25.............yk7
Meritähti..................kp7/35..................yk4
kiukkutäti................kp7/30-34.............yk16
kiharapää................kp8/30-35.............yk12
Piglet.......................kp11/27-28...........yk?
Hope73...................kp12/27-28...........yk1
Havupuu..................kp15/28................yk6
Johanna83..............kp21/31.................yk5
Sompio...................kp24/31.................yk2

TOISTA TOIVOVAT

Heidsu.....................kp2/30-32............yk?
Härveli.....................kp8/30.................yk?
Selis........................kp12/32...............yk4
tii-tikkä....................kp28/28-30.........yk?
nallekarhu................kp31/28...............yk3

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini....................kp13/37................yk2
jojo369...................kp19/35-40..........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp27/27................yk2

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp28/28-32..........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:

 
Huomenta!

Sompiolle onnittelut vaa'an pienemmästä lukemasta!

Mulla oli kans noitten vaatteiden kans vähä eripuraa...Sain sitten viimesinä kesälomapäivinä siivottua koko kaapin ja ronskisti viskasin liian pienet vaatteet roskiin. Kyllä tuli kaappiin tilaa :D

Sen verran on kevyt elämä alkanu puremaan, että mies on jo ihan hätää kärsimässä kun rinnat on pienentyny. Niin, eka se tisseistä lähtee ja viimesenä sielt mahasta mistä pitäis! :kieh:

Tänään mennään kyl heittään se sauvakävelylenkki vaikka taivaalta tippuis mitä!

Leppoisaa sunnuntaita :wave:
 
Hohhoijjaa |O Viikonloppu taas takana ja viihteen merkeissähän se meni..söin just kebabin ja nyt suunnittelen reissua karkkikauppaan :whistle: Onneks huomenna alkaa taas työviikko, niin loppuu taas hetkeks tää mässäysinto! Mut vaaka näyttää silti -1kg/2vko. -Kyllä tää tästä..hitaasti hyvä tulee, eiks se niin mee =) Mulla on ollu ihan ihme menkat..yleensä ne on joko runsaat tahi niukat..nyt on : 1.päivä vuotoa, 2.pvä ei juuri mitn, 3.päivä vuotoa (ja huolella!) ja tänään ei mitään...Ahistaa, vois vaikka loppua jo, tai sit vuotaa kunnolla, tää on ihan typerää tää "välimalli" :LOL: Jospa mä meen tästä sit hakeen sitä namia kaupasta ja sit möllötän töllön edessä loppuillan..hmm..kuulostaa hyvältä :D -Näin mä teen. Plussatuulia kaikille uusille ja vanhoille :wave:
 
Aaarghh.... mä oon ollu tosi kärttynen kun saan syödä niin vähän :headwall: . Täällä ois kanssa tarkotus lähtee lenkkeilee, mäkin voisin ottaa sauvat niin ois ainakin tehokasta :D .

Nasunen, säkin oot saanu hienosti painoo alas. Se on parempi ettei menis liikaa kerralla kun se tulee sit helpommin takas.

Mulla oli ekan nutrilet päivän tulos -2.3kg, saapi nähdä lähteekö yhtään lisää.

Johanna83, mun pitäis kanssa tehä tommonen inventaario kaappiin. Saisin kanssa varmaan tilaa ja paljon! =)
 
Jee täällä oltu nyt suunnilleen tää viikko dietillä ilman suurempia poppakonsteja ja aamulla katoin niin vaaka näyttää -2.2kg. En oikein ymmärrä miten voi olla mahdollista. Viime laihis jaksolla tosin meni viidessä kuukaudessa 15.5kg. Samaan tähtään, määrään ajasta en niin varma. Sen jälkeen voi hitaammin pudotella vielä kymppi. =)
 
Hienoa, että porukalla paino tippuu. Kunhan pysyy kaikilla poissa :kieh:
Mä kanssa siivosin vaatekaappia ja yhdetkään vanhoista housuista ei mahtunut keväällä jalkaan. Jätin kyllä osan yläkaappiin odottelemaan aikoja parempia.
Mutta kirpparille olisi menossa parempia ja UFF:N laatikkoon vein osan. Ja osa meni roskiin.
Paidoistakin oli osa sellaisia napapaitoja, mitä ei kehtaa missään pitää.
Mä kokeilen kanssa nutrilettia, jos Seliksellä tulee sillä pysyviä tuloksia, kuulostaa hyvältä tuo -2,3 kg.
 
Hienoa Piglet :flower: , sä oot saanu tosi hienosti painoa alas :) . Jatka vaan samaan malliin, hyvä et ajatukset muussakin kun vauvakuumeessa!

Juupa juu, ite tulin juur reilun tunnin sauvakävely lenkiltä, on kyllä hyvä olo vaikka tosi vähän oonki syöny. Mulla ainakin auttaa kun juo paljon vettä, pysyy näläntunnekin paremmin poissa :D . Se nutrilet on muuten tosi hyvä, mutta tomaattipasta on musta ihan hirveetä :x , saan sen juur väkisin alas.
 
Ei kuulu tätiä vielä ja mä pidätän hengitystä ja toivon parasta,jos parin päivän päästä sit testailis.. :) ..mulla kierto ollu tasanen tähän asti eikä mitään menkkakipujakaan ollut tässä kierrossa kuten edellisessä,tiedä sitten mitä meinaa. :|
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Nasunen-82............kp5/30...................yk17
yöperhonen.............kp7/23-25.............yk7
Meritähti..................kp8/35..................yk4
kiukkutäti................kp8/30-34.............yk16
kiharapää................kp9/30-35.............yk12
Piglet.......................kp12/27-28...........yk?
Hope73...................kp13/27-28...........yk1
Havupuu..................kp16/28................yk6
Johanna83..............kp22/31.................yk5
Sompio...................kp25/31.................yk2

TOISTA TOIVOVAT

Heidsu.....................kp3/30-32............yk?
Härveli.....................kp9/30.................yk?
Selis........................kp13/32...............yk4
tii-tikkä....................kp29/28-30.........yk?
nallekarhu................kp32/28...............yk3

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini....................kp14/37................yk2
jojo369...................kp20/35-40..........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp28/27................yk2

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp29/28-32..........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:



 

Yhteistyössä