Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Selis Hieno tulos sulla painon suhteen. Mitä luulet, pysyykö ne poissa vai mahtaako tulla takaisin? Ja kuinkahan paljon siinä on oikeesti painonpudotusta, että ei nestettä?

Sokeripulla Mullakin nyt tavoitteena 10 kg pois. Saisi lähteä 15-20 kg, mutta haaveilen nyt eka tosta kympistä.
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Sompio...................kp2/30-31.............yk3
Nasunen-82............kp11/30.................yk17
yöperhonen.............kp13/23-25...........yk7
Meritähti..................kp14/35................yk4
kiukkutäti................kp14/30-34...........yk16
kiharapää................kp15/30-35...........yk12
Piglet.......................kp18/27-28...........yk?
Hope73...................kp19/27-28...........yk1
Havupuu..................kp22/28................yk6
Johanna83..............kp28/31.................yk5

TOISTA TOIVOVAT

Heidsu.....................kp9/30-32............yk1
Härveli.....................kp15/30...............yk?
Sokeripulla...............kp17/30-45.........yk1
Selis........................kp19/32...............yk4
tii-tikkä....................kp35/28-30.........yk?
nallekarhu................kp38/28..............yk3

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini....................kp20/37................yk2
jojo369...................kp26/35-40..........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp3/27.................yk3

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp35/28-32..........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower:

 
Hyvä Kiukkutäti että saitte miehen kanssa asiat puhuttu! Sulla on hienosti lähtenyt painoa, Onnittelut :flower:

Sompio, veikkaan et pari kiloo on nestettä ja loput todellista pudotusta. Nyt oon torstaista saakka syöny normisti eikä viel oo yhtään paino noussu.
 
Hienoa Kiukkutäti Kuulostaapa hyvältä pudotukselta.

Tuntuu, että ihan justiin aloitettiin vauvaa yrittämään ja listassa on 'jo' yk 3. Yk 3 tuntuu jo pitkältä :kieh: Onkohan sitä vähän malttamaton. Olen sellainen mulle heti kaikki nyt -luonne...
 
Sompio ja Selis, mä kans ihan kauhul aattelen mikä masis mulle tulee jos/kun tääkään yrityskerta ei tuo tulosta... sillon nimittäin oltas puol vuotta jo yritetty :| ei tunnu pitkältä ajalta, mutta tosi nopeasti se aika vaan menee.
 
Meillä ei ollu viime kesänä ehkäisyä käytössä kun yritettiin vauvaa, kun ei tulosta tullu aloin laihikselle. Nyt on kiloja sitten tippunut siitä mitä painavillani olin joku -14kg. Tuntuu tosi suurelta tuo pudotus nyt mutta musta tuntuu ettei se näy misään :headwall: . Nyt mulla on taas isompi motivaatio laihdutusurakkaa kohtaan ja ei haittaa vaikka se plussakin tähän samaan väliin tulisi :D
 
Vaikka eihän tässä ole kuin se yk 3 alussa. Yk 1 nyt meni silleenkin varmaan harakoille, kun juuri oli siinä jättänyt pillerit pois. Ei kai se nyt heti seuraavana päivänä tärppää, kun ei pilleriä ota! Eli yk 2 kai olisi ollut eka realistinen tärppi.

Kuinkahan paljon se ylipaino vaikeuttaa raskaututumista oikeesti? Perhana, kun koko elämänsä ollut normaalipainoinen, niin sitten sitä lihoo justiinsa puoli vuotta ennen kuin aloittaa raskaaksi yrittämisen.
 
Sompio, mulla oli esikoisen aikaan enemmän alkupainoa kun nyt. Sillon meillä oli enemmän tjottailu meininki ja muistaakseni tulin raskaaks kolmannesta kierrosta. Kai se on aika yksilöllistä miten tuo ylipaino vaikuttaa. Mulla on aina ollu ja nyt ois hienoa päästä normaaleihin mittoihin tai ainakin vähän pienempiin. Neljä kiloa ois mun ekaan välitavotteeseen! =)

Mulla ei oo pillereistä kokemuksia, mutta eikös nekin oo sellasii et osalla lihottaa ihan hirveesti. Oon aatellu etten ees haluu koettaa.
 
Selis Pillerit ei ole lihottanut mua. Käytin unilääkkeitä monia erilaisia ja niistä pari lihotti kahdessa kuukaudessa 20 kg! Ne lopetettiin, mutta paino ei alkanut niinvain laskea lopettamisen jälkeen. Eli taistelen nyt niitten kilojen kanssa.
 
Mahti siis kooltaan :ashamed: Juuri olen kirjautunut ja ihan päättömillä tunnuksilla, kun mikään ei tuntunut kelpaavan. Miten voikin olla kaikki varattuja...

Olen kahden ihanaisen äiti ja vielä kolmatta söpöä tekisi mieli. Tähän asti olen kirjoitellut enemmän vauva-lehden puolella, mutta siellä sivut tökkii kovasti ainakin minulla ja nyt kun tänne olen uskaltanut tulla kurkkimaan, tuntuu, että aktiivisempaa täällä on. Pituutta on reilut 170 senttiä ja kiloja reilut 95. Auts. Ihan kamalat luvut. Olen aina ollut enemmän pyöreä kuin hoikka, mutta viimeiset 15 kiloa tuli yhdellä rysäyksellä puolessa vuodessa enkä oikein vieläkään usko tätä. Näissä mitoissa olen kuitenkin sitkeästi ollut jo vuoden, joten ei nämä itsekseen lähde. Töitä haluan tehdä kilojen karistamiseksi ja ehkä täältä saa tsemppiä laihtumiseenkin.

Vauvaa kuitenkin yritellään samaan aikaan laihdutuksen kanssa. Toinen yrityskierto on menossa ja kiertopäiviä on nyt 20 kasassa. Ovulaatiota ei ole näkynyt :'( Se surettaa, mutta antaa aina vaan isomman syyn laihdutukseen.

Toivottavasti pääsen mukaan ja tsemppiä kaikille niin raskausyrityksiin kuin kilojen karistukseen niille, kenellä se on suunnitelmissa.

 
Sompio Mulla ei ainakaan tämä hurja ylipaino ole vaikeuttanut raskautumista yhtään :whistle: Km:t jotka mulla oli alkuvuodesta alkoi peräkkäisistä kierroista. Mä oon kyllä aina huomannut ja löytänyt oviksen helpolla. Nyt vähän sitte jännittääki, että jos taas raskaus alkaa helpolla...Kun tarvis vähän saada tuota painoa ensin pois. Ikionnellinen kyllä oon, jos meille vielä vauva suodaan :heart: Ovis muuten on ihan näinä päivinä... :p
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Sompio...................kp3/30-31.............yk3
Nasunen-82............kp12/30.................yk17
yöperhonen.............kp14/23-25...........yk7
Meritähti..................kp15/35................yk4
kiukkutäti................kp15/30-34...........yk16
kiharapää................kp16/30-35...........yk12
Piglet.......................kp19/27-28...........yk?
Hope73...................kp20/27-28...........yk1
Havupuu..................kp23/28................yk6
Johanna83..............kp29/31.................yk5

TOISTA TOIVOVAT

Heidsu.....................kp10/30-32..........yk1
Härveli.....................kp16/30...............yk?
Sokeripulla...............kp18/30-45.........yk1
Selis........................kp20/32...............yk4
tii-tikkä....................kp36/28-30.........yk?
nallekarhu................kp39/28..............yk3

KOLMATTA TOIVOO

Lauantai..................kp21/?...................yk2
tikruliini....................kp21/37................yk2
jojo369...................kp27/35-40..........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp4/27.................yk3

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp36/28-32..........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower:

 
Minä nyt jotenkin sekoilen noiden nimimerkkejen kanssa. Ensin oli hankalaa kirjautua ja kokeilin kaikkia sanoja suurin piirtein ja sitten se lauantai sattui onnistumaan. Noh sitten menin omiin tietoihin ja huomasin, että nimimerkkiähän voi vaihtaa. Ja vaihdoin tämän Emmama vaihtoehdon, kun alkuperäinen ajatukseni Emmamamma oli jo varattu. Aika hölmö tuo emmamakin, mutta kunhan kokeilin. Eilinen viesti sitten kuitenkin tuli Lauantai -nimimerkillä. Nyt näyttää tässä, että viestin lähettäjä tulisi olemaan tämä Emmama. OLi miten oli, mitään en enää muuta. Joten jos tämän viestin lähettäjä on nyt sitten Emmama niin olkoon se nikkini. Jos tulee taas Lauantai, niin pidetään sitten se. Joka tapauksessa Emmama ja Lauantai on samasta näppiksestä lähtöisin :)

Sitten vauvelijuttuihin. Sain tänään ovulaatiotestiin kaksi viivaa. Vihdoin! Kiertopäivä jo tosiaan 21 :S Kierto ei minulla yleensä ole mikään kovin pitkä, alle 30, mutta nyt sitten ehkä onkin pidempi. Tästä alkaa sitten se todellinen jännäily. Kunpa en kovin korkealle pilviin itseäni hiissaisi, matka maahan on sitten niin kovin pitkä ja kolaus suuri.

Eilen kävin lenkillä ja tänään salilla. Hyvä minä. Vastapainoksi tosin söin sitten yhden kismetin. Typerys :kieh:
 
Joo, rusehtavaa vuotoa on edelleen tullu ei ollenkaan tyypillistä mulle. Ehkä tää ois siten se ovis. Saakeli kun appiukko on asentaas meil astianpesukonetta eikä päästä heiluttelemaan peittoja...Nyt mulla on kyllä niin kauhee laihdutusmotivaatio menossa että ei haittais vaikkei plussa täsä kierrossa tulis. Jotenkin ois hienoo jos saisin tässä viel vähän enemmän tippuu ennen plussaa :saint: . Tällä vauhdilla jos jatkan niin kilo lähtee viikossa ja se on musta tosi hyvin.

johanna83 täytyy yrittää saada tänään silti viimeist siement matkaan jos tää on ovis. Yleensä mulla on ollu selviä vatsakipuja oviksen aikoihin. Täytyy pitää peukkuja!

Hienoa Emmama, onnittelut ovisplussasta! Vaihdanko listaan sun nikin?
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

Sompio...................kp4/30-31.............yk3
Nasunen-82............kp13/30.................yk17
yöperhonen.............kp15/23-25...........yk7
Meritähti..................kp16/35................yk4
kiukkutäti................kp16/30-34...........yk16
kiharapää................kp17/30-35...........yk12
Piglet.......................kp20/27-28...........yk?
Hope73...................kp21/27-28...........yk1
Havupuu..................kp24/28................yk6
Johanna83..............kp30/31.................yk5

TOISTA TOIVOVAT

Heidsu.....................kp11/30-32..........yk1
Härveli.....................kp17/30...............yk?
Sokeripulla...............kp19/30-45.........yk1
Selis........................kp21/32...............yk4
tii-tikkä....................kp37/28-30.........yk?
nallekarhu................kp40/28..............yk3

KOLMATTA TOIVOO

Lauantai..................kp22/?...................yk2
tikruliini....................kp22/37................yk2
jojo369...................kp28/35-40..........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp5/27.................yk3

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp37/28-32..........yk3v

Mukana myös

Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower:



 
Heips,

Tervetuloa uusille!

Vitsi kun alkaa nolottamaan, kun täällä on porukalla niin hyvä laihduttamismotivaatio.
Nyt on kyllä pakko alkaa itsekin!

Aloitin sitten sen oviksen metsästyksen, kun en ole keskenmenon jälkeen pongannut ovista.
En ole siis testaillut koskaan mutta olen tuntenut oviksen tosi selkeesti ennen, nyt en enää.
Jotenkin outoa, että kroppa on yhä niin sekaisin, vaikkei raskaus nyt niin pitkälle ehtinyt...tai olihan se jo viikko 14 kun todettiin.
Tilasin netistä mammaksin testejä ja eilen aloin tikuttamaan, toivon todella että se ovis nyt löytyisi.

Muutenkin on kroppa ihan pihalla, eilen tuntui että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä ja samanlaisia tuntemuksia oli kp 11...ei mene jakeluun.

Huomenna olisi ollut meidän menetetyn pikkaisen laskettu aika. Surettaa vähemmän kuin etukäteen pelkäsin, vähän outoa vain.

Kaikille tsemppiä painonpudotukseen ja plussatuulia! :wave:

-Meritähti-
 
Selis, vaihda vaan nimimerkkini, kun se näyttää nyt tuo Emmama olevan. Ahkera olet päivittämään (tai kai sitä voi muutkin päivitellä, jos kohdalle sattuu, eikös?)

Eilen oli tosiaan ovis ja homma hoidettiin. Nyt aletaan odottelemaan kuinka käy. Pitäisi vaan nyt saada ajatukset johonkin ihan muualle vähäksi aikaa. Vaikka laihdutukseen :whistle:

En meinaa jotenkin saada tätä vauvattelua ja laihdutusta yhdistettyä. Ajatukset on vaan vauvoissa. Yritän kuitenkin ja jospa sitä tänään illalla kävelylenkillä ehtisi käymään.
 

Yhteistyössä