Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

no heippati hei... mulla ei mitään uutta, paitsi se et mulla uus kierto kp nyt 19/36... viime menkat ollut tosi rankkoja..luulin et olin tullut vihdoin raskaaksi mut ei taas..väsymys iski kovaa... nyt ollut vähän muita hommia sain uuden työpaikan ja nyt 6kk en sais tulla raskaaksi mut emme ole lapsentekoakin siirtäneet... :LOL:

toivottavasti joku ymmärs mitä mä täälä aamu unisena yritin kertoo...
 
Hei kaikille!! :wave:

Täälä olen edelleen! On vain ollut pidempää taukoja kirjoittelussa. Meillä yritys aloitettukin jo tässä kuussa ja ovis on parhaillaan meneillä (kp 16/30 jos joku listaa päivittelee) Täytyy yrittää kaataa miestä sänkyyn vielä tänään tai huomenna ja toivoa että kerrasta tärppäisi! =)

Toivotan kaikille mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikon jatkoa!
 
heidi74
helou,taas täällä :wave: kirjottelin tuossa joku aika sitten että laitoin vauvahaaveet jäihin miehen kanssa olleen kriisin takia,mutta nyt on asiat selkiytyneet ja vauva saa tulla sitten kun on tullakseen.todennäkösesti ovulaationi olisi ensi vkolla..kiertoni on pitkä mutta viime kuukausina se on ollut aikaisempaan verrattuna suht säännöllinen,noin36-42päivää.kun aiemminhan oli niin että monta kuukautta jäi välistä,mutta nyt kun edellisetkin menkat oli,niin aavistelin jo niiden tulon muutamaa päivää ennemmin..että ihan hyvä näin =)
 
No on todellakin muitakin ylipainoisia vauvanhankinta puuhissa!. On tämä kyllä niin raskasta,riepoo oikeasti kun en millään saa itteeni niskasta kiinni että alkasin tekemään tälle pömppikselle jotain! :'( . Ja mikä on surullista mutta totta niin kyllä se ylipaino on aika suuri riskitekijä raskautta ajatellen ja se saattaa vaikeuttaa sitä,mutta minulle lääkäri on ainakin sanonut että jopa jo 5kilon painonpudotus edistää ja paljon. Mutta kun tuntuu,että se 5kiloakin on jo mahdotonta saavuttaa..:/
 
^-- Näinhän se on kyllä että jo 5kg vaikuttaa.. Onneksi on kesä tulossa, pääsee uimaan! Ja pyöräilemään! Tanssimaton voisi tuossa kaivaa esille jälleen pölyyntymästä ja sitä hakata :) Se vain pitää löytää itselleen sopiva kuntoilumuoto! Mua kun ei kirveelläkään saa kävelemään kaupunkiteitä pitkin! Mun mielestä tylsää hommaa :) Mutta vaihtoehtoja löytyy! Nyt kun kävisi sulkapallomailat hakemassa niin voisi sitä mennä läheiselle (tennis)kentälle hutkimaan! Ja kaveri innostaa lähtee Jumboon shoppailemaan, hyötyliikuntaa parhaimmasta päästä kun ravaa liikkeissä! ;)
Kyllä se pikkuhiljaa motivaatio kasvaa kun kesä lähenee! Ainakin meikäläisellä! Ja motivaatiota lisää kun sain äskön puhelun päiväkodin johtajalta ja perjantaina olisi työhaastattelu siellä! Sinne vain sitten polkemalla koko kesä jos onni käy että paikan saa :)
Motivaatiota kaikille kuntoiluun ja tietenkin peittojen pöllyttelyyn :)
 
Niin,se on kyllä totta että nyt kun paikat ovat suht sulaneet jo niin paljon mielummin sitä liikkuukin tuolla ulkosalla sitten muutenkin kun autolla! :p . Pakko olis kyllä nyt ruveta tosissaan hommiin,ettei menis ihan överiksi koko asian kanssa..:/
 
Vilipi poikkeamassa
Huomenta!

Mieli haikeena eksyin tänne puolelle ja huomasin, että tää pino olis ollu just mulle sopiva. Painoa on mut mies sanoi et nyt on viideksi vuodeksi vauvahaaveet unohdettava, ja mulla kuume melkoinen. Eli tammikuussa 07 sain kolmannen lapsen ja nyt eletään vauva-arkea.

Ihan omasta kokemuksesta et kyllä se viiden kilon painon pudotus auttaa, itse olen yleensä ensin aloittanut laihiksen ja huomannutkin hyvän alun jälkeen olevani raskaana. Että tsemppiä kaikille! Lopussa kiitos seisoo vai miten se menikään... :wave:
 
Juu,kyllä se olis pakko alotella tuo painonpudotus. Tosin mulla on nyt ollu muutamia kummalisia oireita,mahaa nipistelee,huono olo tulee puuskittain,ärsyttää pienimmätkin asiat ja sit se ,että mulla ruumiinlämpö heittelee 35-37 välillä aika reippaanlaisesti! :/ . Joten rupesin sit miettimään,että mistäköhän mahtas olla kyse. Viikko sitten testasin,mutta se oli nega vaikka ei minulla vielä varsinaisesti menkat ole myöhässäkään. Kierron puolivälinkin pitäs olla jo ohitse jos laskelmat pitää paikkansa. Eikä minulla kyllä oviskaan ole koskaan tällä tavoin oirehtinut.
 
Ovis tikussa ei vielä mitään, tuntuu kohta taas epätoivolta että tuleeko siihen tässäkään kuussa mitään. Limaa kyllä erittyy taas aika lailla.

Tänään soittivat tk:sta että papa-koe oli ainakin ihan puhdas. Mut haluan käydä kuitenkin vielä gynellä ens kuun lopulla ku on aika. Oikealla puolen munasarjan kohdalla on ihan varmasti jotain. Siihen kohti välillä pistää ja joskus kun pitää vessassa "äkistää" niin siihen kohti sattuu.
 
Yksi ylipainoinen taas kaipailee apua...Pillerit olen lopettanut marraskuussa, 7 vuoden syönnin jälkeen. Vauvatilaus lähti tammikuun loppupuolella. Kierto on ollut 24-27 pv, yksi 30 päivänkin kierto välissä oli (joulu-tammikuu). Nyt tän kierron aikana tuli varsinaisten menkkojen aikaan limaista jojomaista kirkasta hajutonta väritöntä (tulikohan nyt varmasti tarkka kuvaus :p ) vuotoa. Nyt viime kk:sta on 37 päivää, siis 37!! Tein viimeksi eilen testin, mutta siinä se yksinäinen viiva taas törrötti...Vaivoja on: väsymystä, tunteiden ailahteluja, närästystä, kuvotus-kohtauksia päivän mittaan ja alavatsakipuja ja painontunnetta jo about 4 päivän ajan (siis vähintään, olen menny jo vähän sekaisin...). Kyllästyttää..Onko siis mahdollista että haikara olisi viimein meilläkin vieraillut, mutta pitää nyt vain hullua jännityksessä?! Lauantaina ajattelin vielä kerran testata ja sitten menetän jo toivoni... :snotty:
 
Juu täällä sama rataa mennään edelleen. Ite jätin pillerit pois hiukkasen yli 2kk sitten ja ylipainoo todellakin on!:/ Ja kuten jo tossa aikasemmin mainitsinkin niin mulla on kans nyt alkanu tulemaan jos minkäkinlaisia oireita: Ahdistaa ja ärsyttää pieninkin asia, lämpö pomppii siinä 35-37 välillä, alavatsaa nippailee,turvotusta, väsymys(aivan kaamea). Saattaa kuulostaa vähän pöljältä mutta eilenkin suutin ukolle siitä kun se söi ruuan kylmänä vaikka minun mielestäni se olisi pitänyt lämmittää! :D :D .. siinä hän sitten yritti paniikissa selitellä,että "kyllähän tämän nyt pystyy kylmänäkin syömään" mutta minä en selityksiä kuunnellut.
 
Hempukka87
Toivottavasti edes muilla olisi vähän plussatuulia! Täällä nimittäin alko tänään hilloviikko... Tekis mieli vaan vollottaa kun ei onnistu... :( kai sitä pitää vaan keskittyä tuohon laihdutukseen ja liikkumiseen, tuntuu vaan et on tuo vauva-asia koko ajan mielessä..
 
Heips kaikille! Pimu ja Tirppaliinu teilläpä jännätään!! Tsemppiä!!! :)
Hempukka87 :hug:
Tämmöistä tämä meidän naisten vuoristorata, tunteita joka suuntaan! Mukavaa viikonloppua kaikille!! Plussatuulia + + + + + + :whistle: :wave:
 
Juu,noh toivotaan nyt että edes joskus tärppäis täälläkin päin!:/ Ja pitäs vaan todellakin keskittyy siihen,että sais tuota painoo pois muuten ei mistään tule taas mitään. Tuntuu ettei muuta päässä pyörikkään kun "vauva..vauva..vauva ja taas vauva".. :'(
 
Täällä kans samassa jamassa eli ei mitään uutta tässä kierrossa..kait
Menkkoja ootellaan jotka on taas kerran myöhässä mutta takuulla taas tulee kuten aina.
Ollaan just menossa kouvolaan mun isän luokse yökylään ja saunomaan.
Huomenna taas kotiin että kerkii olla yhen päivän kotona kunnes taas alkaa uus työviikko, jos sais aikaankin jotain eli ikkunanpesua sun muuta mukavaa...hih ;)
No mutta kuulostellaan miten muilla menee ja jos saadaan plussauksia kehiin
Marza
 
Tämä on ihan kaameaa...

Siis tuolla pötköttää iki ihana pikkunen 6viikkoinen vaavi ja sen vanhemmilla pukkaa jo vauva kuumetta :LOL: :ashamed: :LOL:

Oikeasti mulla on vauvamahaa ollut alusta asti aivan kamala ikävä ja kun tätä ekaakin tehtailtiin kaks vuotta, niin aateltiin ettei edes aloiteta ehkäisyä synnytyksen jälkeen..

Ja nyt mulla on jo kuukautiset!!! Siis täysimetys päällä ja menkat alkoi jo.. Aivan uskomatonta.. TOivottavasti muu hormonitoimintokin palautuu yhtä nopsaan ja ovis tapahtuu.. :p

Ainut mikä oikeasti mietityttää on, että kuinka tää meikäläisen kauhean ylipainoinen kroppa jaksaa uuden raskauden heti perään.. :ashamed: Raskausaikana paino kyllä tippui kokoajan, mutta nyt imettäessa tuntuu että on iiiihan kokoajan nälkä :headwall: Ja kun sitä toitotetaan, että syö syö ja juo juo.. :/

Niin.. Mutta jos mut mukaaan huolitaan niin voisin vaikka tullakin piireihin.. ainakin aina kun vauvan hoidolta ehdin...
 
Täällä ilmottautuu myös yksi ylipainoinen kuumeilija. Vauvakuume pistää välillä ainakin meikäläisen pään pyörällä, mutta vielä pitäis hetken aikaa odottaa. Tänään miehen kanssa päätettiin, että laitetaan itsemme parempaa kuntoon ja sitten "mini-ihminen" saa tulla =) ! Tällä kertaa motivaatiota varmasti löytyy tarpeeksi laihduttamiseen. Ja kyllähän laihduttaminen auttaa myös raskautumiseen :) . Josko jo loppukesästä päästäisiin kunnolla yrittämään ;)
 
Juu,kyllä tämä alkaa ottaa jo luonnon päälle tämä kuumeilu! :\| Alkaa jo itseänikin hävettää kun aina kuvittelen vain kaikki oireet ja sitten viikon päästä huomaankin,että "jahah menkathan ne sieltä tulla tupsahti niinku aina ennenkin". Eikä tämä kuumeilu lopu niin vaan jotain nappia painamalla..kai sitä on kohta jo jossain laitoksessa ku hulluksi tässä vaan ittensä saa!:/
 

Yhteistyössä