Mulla on tänään seksitreffit ;)

  • Viestiketjun aloittaja Kia
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
pitäähän pillukin tuulettaa välillä sama se kenen kanssa sitä tuulettaa. Jotkut vaan ovat huolimattomia pillunsa suhteen, kaikki kelepaa mikä liikkuu. Kunnon panoa sitten ap!
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:
Etkö tunne etukäteen? Mitä jos sillä roikkuu takapuoli ja on sellainen vanha iho? Tai mistä minä tiedän mikä ketäkin innostaa?... Pidä hauskaa siellä =)
Sitte roikkuu. ihan mukiinmenevä oli ainakin kuvassa ;)

...pidän :p
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No en :D Oon mä kuvan nähnyt :p Ja kyl mä nimen tiiän, mut ei oo samasta kaupungista kun mä.
Miten olette treffit sopineet?
Yhden saitin kautta.. :)

Ollaan puhuttu puhelimessakin. Ja on ihan sellainen hotelli missä on respa 24/7 auki et saan apua jos tarvin :D vaikkei mua se pelota. Seksinnälkäinen ukkomies, molemmat saa mitä haluaa ;)
 
elle
Kiva tietää etten oo ainoa joka tekee noin :) Mäkin tapasin netissä yhden tyypin, mailailtiin ja soiteltiin kuukausi ja sit tavattiin :) Meillä oli kivaa, toivottavasti teilläkin on :)
 
nunnu
Rohkea olet. Itse en ole varma uskaltaisinko,mutta ymmärrän sinua.
Jätä kuitenkin jollekin ystävällesi paikka ja miehen tiedot..ihan vain turvaksi;)

Toivottavasti on rohkeutesi arvoinen ja arvoista toimintaa...
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No en :D Oon mä kuvan nähnyt :p Ja kyl mä nimen tiiän, mut ei oo samasta kaupungista kun mä.
Miten olette treffit sopineet?
Yhden saitin kautta.. :)

Ollaan puhuttu puhelimessakin. Ja on ihan sellainen hotelli missä on respa 24/7 auki et saan apua jos tarvin :D vaikkei mua se pelota. Seksinnälkäinen ukkomies, molemmat saa mitä haluaa ;)
:D
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No en :D Oon mä kuvan nähnyt :p Ja kyl mä nimen tiiän, mut ei oo samasta kaupungista kun mä.
Miten olette treffit sopineet?
Yhden saitin kautta.. :)

Ollaan puhuttu puhelimessakin. Ja on ihan sellainen hotelli missä on respa 24/7 auki et saan apua jos tarvin :D vaikkei mua se pelota. Seksinnälkäinen ukkomies, molemmat saa mitä haluaa ;)
Jaahas viimeinen lause paljastaa mistä tämäkin huttu tulee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Kaikki ne alkuun aina ventovieraita on,onnistuneita reffejä ap =)
kiitos. toivon tosiaan et tää ois se juttu, sillon tällön tapailua, vakituista en halua :D
En voi kuin halveksia sinua ja tätä miestä, jos kyseessä todellakin on ukkomies. Etsi joku sinkkumies silloin tällöin tapailuasi varten!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jonkun?? Et siis vielä tiedä kenen kanssa?
No en :D Oon mä kuvan nähnyt :p Ja kyl mä nimen tiiän, mut ei oo samasta kaupungista kun mä.
Miten olette treffit sopineet?
Yhden saitin kautta.. :)

Ollaan puhuttu puhelimessakin. Ja on ihan sellainen hotelli missä on respa 24/7 auki et saan apua jos tarvin :D vaikkei mua se pelota. Seksinnälkäinen ukkomies, molemmat saa mitä haluaa ;)
eli suomi24:n treffien kautta :LOL: :LOL: siellä niitä pillunkipeitä ukkomiehiä on pilvin pimein.

mutta ap ole varovainen, koskaan et voi tietää mimmonen ihminen on jos et tunne.

 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Kaikki ne alkuun aina ventovieraita on,onnistuneita reffejä ap =)
kiitos. toivon tosiaan et tää ois se juttu, sillon tällön tapailua, vakituista en halua :D
En voi kuin halveksia sinua ja tätä miestä, jos kyseessä todellakin on ukkomies. Etsi joku sinkkumies silloin tällöin tapailuasi varten!
Tota käyppä katsomassa iskurista montako varattua miestä siellä seuraa etsii ;) voin kertoa; MONTA :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
vai et vanhempi mies jota et tunne... vähän epäilyttää... no mut toivottavasti on hauskaa, maha ei roiku, ja homma toimii :)
No vanhempi ja vanhempi, 56v ja itse oon 28v :D
anteeks nyt kovasti mutta yöks... en vois kuvitella noin isolla ikäerolla itselleni miestä... ihan niinku isäs kanssa panisit... :X

 

Yhteistyössä