Mulla on tänään seksitreffit ;)

  • Viestiketjun aloittaja Kia
  • Ensimmäinen viesti
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja rohkea rokan syö:
Uskomatonta miten luottavaisia ihmiset on! Voihan olla, että mies hoitaa juuri sen homman, mitä on alunperin luvattukin, mutta siinä sivussa voisi pahimmassa tapauksessa lähteä vaikka munuainen maailmalle tai peräti henki...mä en uskaltaisi.
:LOL: munuainen maailmalle :D

Yhtälailla mut voidaan ampua prisman kassajonossa, tai raiskata metrossa, tai tai taiii....
 
rohkea rokan syö
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja rohkea rokan syö:
Uskomatonta miten luottavaisia ihmiset on! Voihan olla, että mies hoitaa juuri sen homman, mitä on alunperin luvattukin, mutta siinä sivussa voisi pahimmassa tapauksessa lähteä vaikka munuainen maailmalle tai peräti henki...mä en uskaltaisi.
:LOL: munuainen maailmalle :D

Yhtälailla mut voidaan ampua prisman kassajonossa, tai raiskata metrossa, tai tai taiii....
Ihan kiva, jos sua vielä vakavat asiat naurattaa. Huumori on hyvä höyste elämään. Niinhän se on , että missän vaan ja milloin vaan voi kuolla ja koti on todistetusti se maailman vaarallisin paikka. Mutta elinkauppaa on myös Suomessa ja pahoja ihmisiä muutenkin. Näistä kävi vasta meidän koululla poliisisetä juttelemassa nuorille.

Aikuinen ihminen päättää omasta tavastaan elää ja siitä, missä määrin itsensä vaaraan asettaa.
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja valtakunnanmasentaja:
Hauskoja treffejä ja tuuhan huomenna kertoon likaiset yksityiskohdat :D
Kiitos ;)

Joo tuun ellei mun munuaista oo irrotettu kazakstaniin ja kurkkua viilletty auki. Mut ne te saattekin sit lukee lööpeistä :D
 
ei voi muuta sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Siis mä en ymmärrä miten sä kuvittelet saavas sieltä hotellin henkilökunnalta apua jos tää mies vaikka raiskaa sinut?????????
Sit on jo myöhäistä hakea apua!!!!!!!
:LOL: sitte raiskaa, nussiin mä sinne oon menossakin enkä raamattua lukeen :D :D :D :p
vaikea kyllä ymmärtää miten 28 vuotias voi olla noin TYHMÄ. ehkä kaikki menee mukavasti, mutta valitettavasti usein saa mitä tilaa. ja jos ap. sulla ei ole mitään sitä vastaan että mies raiskaa sut, niin et taida tietää MITÄ raiskaus on. mutta muistat sen varmasti ikuisesti jos se kohdallesi sattuu
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mammoilta taas huumori lopussa tänään... Heti tullaan vakavana keuhkoamaan miten VAKAVA asia tämä on. Jepjep.
Joo ilmeisesti tän pinon mammoilla on seksi kauheenkin vakavaa pimeessä peiton alla lauantaina saunan jälkeen.

Ajatella, ja tänään on keskiviikko, eikä lauantai ;)
 
vieras
Miten kukaan täällä on edes koskaan uskaltanut käydä treffeillä tuntemattoman kans, oishan nekin voineet viiltää teiltä kurkun auki ja raiskata vaikka rappukäytävässä tai autossa tai missä vaan missä ootte olleet kahdelleen. Ei tämä ero siitä yhtään? E

JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
Voi olla, ettei hän saa mitä haluaa. Anaalia, fistingiä, you name it... ottaa sitten väkisin.
Niin? Miks tarvis ottaa väkisin? Jos muutenkin saa?

Ootte te kans :D
 
siitä vaan
Wau! Tuu kertoon miten meni. Mä tosiaankin jättäisin tun miehen tiedot vaikka kaverille tai omalle asunnolle. En kuitenkaan näe tuossa sen kummempaa riskiä kuin siinä, että ottaa jonku mukaan baarista. En minä, eikä kukaan, ole voinut takuuseen mennä omistaankaan ennen ekaa kokeilua. Kuka vaan voi olla sadisti. Ja avioliitto on vaarallinen monelle ihmiselle.
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi muuta sanoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Siis mä en ymmärrä miten sä kuvittelet saavas sieltä hotellin henkilökunnalta apua jos tää mies vaikka raiskaa sinut?????????
Sit on jo myöhäistä hakea apua!!!!!!!
:LOL: sitte raiskaa, nussiin mä sinne oon menossakin enkä raamattua lukeen :D :D :D :p
vaikea kyllä ymmärtää miten 28 vuotias voi olla noin TYHMÄ. ehkä kaikki menee mukavasti, mutta valitettavasti usein saa mitä tilaa. ja jos ap. sulla ei ole mitään sitä vastaan että mies raiskaa sut, niin et taida tietää MITÄ raiskaus on. mutta muistat sen varmasti ikuisesti jos se kohdallesi sattuu
Kerroppas nyt mitä eroo siinä on mistä sen seksikumppanin pokaa? Jos pokaan baarista en voi tietää mitä saan, jos pokaan netistä, en voi siitäkään tietää. Kun mä EN ETSI mitään vakituisia juttuja. Tällä hetkellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
Voi olla, ettei hän saa mitä haluaa. Anaalia, fistingiä, you name it... ottaa sitten väkisin.
Niin? Miks tarvis ottaa väkisin? Jos muutenkin saa?

Ootte te kans :D
Katsos kun jotkut miehet, varsinkin vanhemmat, eivät saa sitä seisomaan, ellei kumppani ole avuton ja peloissaan. Erektiohan ei ole mikään automaattinen reaktio että huis pystyyn vain. Älä ainakaan anna hänen laittaa sinulle käsirautoja, olivatpa ne sitten kuinka pinkit ja söötit tahansa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
Voi olla, ettei hän saa mitä haluaa. Anaalia, fistingiä, you name it... ottaa sitten väkisin.
Niin? Miks tarvis ottaa väkisin? Jos muutenkin saa?

Ootte te kans :D
Katsos kun jotkut miehet, varsinkin vanhemmat, eivät saa sitä seisomaan, ellei kumppani ole avuton ja peloissaan. Erektiohan ei ole mikään automaattinen reaktio että huis pystyyn vain. Älä ainakaan anna hänen laittaa sinulle käsirautoja, olivatpa ne sitten kuinka pinkit ja söötit tahansa.


"..ellei kumppani ole avuton ja peloissaan."

Ei hyvä tavaton! :D
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
Voi olla, ettei hän saa mitä haluaa. Anaalia, fistingiä, you name it... ottaa sitten väkisin.
Niin? Miks tarvis ottaa väkisin? Jos muutenkin saa?

Ootte te kans :D
Koska toiset kiihottuu siitä että saavat alistaa. Raiskauksella ei ole seksin puutteen kanssa mitään tekemistä, se on vallankäyttöä.
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
Voi olla, ettei hän saa mitä haluaa. Anaalia, fistingiä, you name it... ottaa sitten väkisin.
Niin? Miks tarvis ottaa väkisin? Jos muutenkin saa?

Ootte te kans :D
Koska toiset kiihottuu siitä että saavat alistaa. Raiskauksella ei ole seksin puutteen kanssa mitään tekemistä, se on vallankäyttöä.
Tuskin raiskaaja ensimmäiseks seksiseuraa hakis halukkaasta naisesta JOS tarkotus on alistaa ja ottaa väkisin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
JA EI SEN MIEHEN TARVI RAISKATA KUN SEHÄN SAA AP:LTA MUUTENKIN. HALOO!
Voi olla, ettei hän saa mitä haluaa. Anaalia, fistingiä, you name it... ottaa sitten väkisin.
Niin? Miks tarvis ottaa väkisin? Jos muutenkin saa?

Ootte te kans :D
Koska toiset kiihottuu siitä että saavat alistaa. Raiskauksella ei ole seksin puutteen kanssa mitään tekemistä, se on vallankäyttöä.
Tuskin raiskaaja ensimmäiseks seksiseuraa hakis halukkaasta naisesta JOS tarkotus on alistaa ja ottaa väkisin?
Ei mies ketään halutonta naista saa sinne hotelliin houkuteltua.
 
Minä vain
Heh mitä vainoharhaisia mammoja :D Kyllä kaikissa niissä hotelleissa missä minä olen käynyt on ollut niin ohuet seinät että on voinut huutaa, tuskin se mies ensimmäisenä kloroformia suulle tökkää...ja ei mikään estä ottamasta aulabaarissa drinkkejä ennen huoneeseen menoa...

Aika harvassa ne hullut raiskaajat että niiden takia tuskin kannattaa kotiin linnoittautua ja olla koskaan ketään tapaamatta!

Hauskaa seikkailua ap:lle! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Tuskin raiskaaja ensimmäiseks seksiseuraa hakis halukkaasta naisesta JOS tarkotus on alistaa ja ottaa väkisin?
Useimmissa raiskauksissa rikollinen ja uhri tuntevat toisensa entuudestaan. Täytyy kylläkin myöntää, että sinun tapauksessasi mies on toiminut lyhytnäköisesti, jos on kertonut oikean nimensä ja antanut keinoja sen varmentamiseen puhelinnumerolla ja auton rekisterinumerolla. Ehkä hän on vaaraton. Piilota kuitenkin joku tuntemasi muskelimies sängyn alle varmuuden vuoksi.
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Heh mitä vainoharhaisia mammoja :D Kyllä kaikissa niissä hotelleissa missä minä olen käynyt on ollut niin ohuet seinät että on voinut huutaa, tuskin se mies ensimmäisenä kloroformia suulle tökkää...ja ei mikään estä ottamasta aulabaarissa drinkkejä ennen huoneeseen menoa...

Aika harvassa ne hullut raiskaajat että niiden takia tuskin kannattaa kotiin linnoittautua ja olla koskaan ketään tapaamatta!

Hauskaa seikkailua ap:lle! :)
Kiitos :D ;)
 

Yhteistyössä