Mulla paloi käpy tuohon veteraanipariskuntaan

vierailija
Että tällaisia kristittyjä sitten täällä :) Tässä taas näkee mitä ns. uskovaiset ovat, lähimmisiä ei ymmärretä ollenkaan. Paljastit olevasi.. no jätän sanomatta.

Veikkaan että ne samat ihmiset, jotka marisevat pakolaisten tukemisesta ja vetoavat oman maan kansalaisten, vanhusten ja lasten auttamiseen, eivät auta näitä ihmisiä ollenkaan.
 
Että tällaisia kristittyjä sitten täällä :) Tässä taas näkee mitä ns. uskovaiset ovat, lähimmisiä ei ymmärretä ollenkaan. Paljastit olevasi.. no jätän sanomatta.

Veikkaan että ne samat ihmiset, jotka marisevat pakolaisten tukemisesta ja vetoavat oman maan kansalaisten, vanhusten ja lasten auttamiseen, eivät auta näitä ihmisiä ollenkaan.
Eikö kukaan oikeasti ajattele sitä työntekijää???

Ajattele omalle kohdalles: yrität Linnassa tehdä hommas parhain päin, sit joku tyrkky-vanhaparin tytär vetää herneen nenään ja eiku lööppeihin, ja sit itse presidentti joutuu kommentoimaan sun työpäivääsi.

Normipäivä töissä vai? Haluaisitko itse tuommoista huomiota?
 
Ärsyttäis että huomionkipeä pariskunta saisi itkupotkuraivarinsa takia semmoisen kunnian.
Nääh..täytyy hei muistaa heijjän ikä ja se että olihan se heille varmaan saman tason juttu kuin tuhkimolle kun pääsi kuninkaanlinnaan..:)

Ei saa olla niin kova ja ankara Echo vanhuksia kohtaan..joulukin tulossa ja tontut tarkkailee.:ninja:
 
Eikö kukaan oikeasti ajattele sitä työntekijää???

Ajattele omalle kohdalles: yrität Linnassa tehdä hommas parhain päin, sit joku tyrkky-vanhaparin tytär vetää herneen nenään ja eiku lööppeihin, ja sit itse presidentti joutuu kommentoimaan sun työpäivääsi.

Normipäivä töissä vai? Haluaisitko itse tuommoista huomiota?
No sinä ajattelet kultaseni *silottelee Echon hiestä märkää otsatukkaa* Noin, koitahan nyt rauhottua ettei läiky taas ihan täyslaidallisella yli.:love::barefoot:
 
vierailija
Eikö kukaan oikeasti ajattele sitä työntekijää???

Ajattele omalle kohdalles: yrität Linnassa tehdä hommas parhain päin, sit joku tyrkky-vanhaparin tytär vetää herneen nenään ja eiku lööppeihin, ja sit itse presidentti joutuu kommentoimaan sun työpäivääsi.

Normipäivä töissä vai? Haluaisitko itse tuommoista huomiota?
No virheitä sattuu kuule yhdelle sun toiselle, kyllä aikuisen ihmisen pitää sellainen kestää ja kantaa seuraukset. Eikä hänen nimeään ole käsittääkseni tuotu julki, joten mikä ongelma?
 
Nääh..täytyy hei muistaa heijjän ikä ja se että olihan se heille varmaan saman tason juttu kuin tuhkimolle kun pääsi kuninkaanlinnaan..:)

Ei saa olla niin kova ja ankara Echo vanhuksia kohtaan..joulukin tulossa ja tontut tarkkailee.:ninja:
Herra varjelkoon mua siltä että kutsun vanhana itse itseni juhliin ja kitisen kun en pääse seniilin ukkoni kanssa samaan pöytään, ja käsken muksuni vetää koko homma vielä lehteen.
 
Herra varjelkoon mua siltä että kutsun vanhana itse itseni juhliin ja kitisen kun en pääse seniilin ukkoni kanssa samaan pöytään, ja käsken muksuni vetää koko homma vielä lehteen.
Mutt entä jos se ootkin sinä joka sitte on seniili ja sun mies se viriili joka juoksentelee rollaattori kainalossa pitkin juhlasalia vokottelemassa muita mummoja?:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Mun puolesta kans voisi vaikka puolet Linnaan kutsutuista olla veteraaneja.

Mut ei vanhuus tai veteraanius ole mikään semmoinen asia että heidän tekemisiään ei saisi kritisoida.
Nuorin rintamalle kutsuttu ikäluokka oli -26
Heitä on nykyään aika vähän.
Ainoat jotka automaattisesti saavat kutsun ovat Mannerheim-ristin ritarit. Heitä on vielä vähemmän.
 
vierailija
Rollaattorista muistui mieleen, bongasitteko yhtään sinivalkoista rollaattoria?

Montako näkyy Linnassa? - Raumalla on valmistettu jo tuhat Suomi 100 -rollaattoria veteraaneille
Rauma ja alue · 21.11.2017 klo 14:33
Facebook Twitter

Mikko Koivisto esittelee Tukimetin myydyintä tuotetta, Mauno-rollaattoria. Suomen juhlavuoden kunniaksi siitä tehtiin sinivalkoinen erikoisversio. Kuva: Juha Sinisalo

Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi raumalaisyritys Tukimet päätti viime keväänä tehdä myydyimmästä mallistaan, Mauno-rollaattorista, sinivalkoisen erikoisversion.

Myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Koivisto kertoi, että ajatus oli valmistaa Suomi 100 -Maunoja tasan sata. Kaupungit innostuivat hankkimaan sotaveteraaneille näitä sinivalkoisia rollaattoreita, joten myyntirajoituksesta piti luopua nopeasti (LS 20.5.).

Kysyntä jatkui yllättävän kovana. Jo yli 40 kuntaa on hankkinut sotaveteraaneilleen juhlavuoden rollaattorin.

– Tällä viikolla menee tuhannen raja rikki, Koivisto paljastaa.

Hän odottaa presidentin itsenäisyyspäivän vastaanottoa tavallista suuremmalla mielenkiinnolla.

– Tiedän, että näitä menee Linnan juhliin useita. Kiva on katsoa televisiolähetyksestä, montako Tukimetin tuotetta löytää. Tiedän, että Linnaan lähtee myös monitoimirollaattoreitamme, kertoo Koivisto.
 

Yhteistyössä