Mulla pistää niin vihaksi...

lapseni kaverin äiti on naapurissa kännissä ja nyt mua huolestuttaa onko tällä lapsella hoitajaa laisinkaan... :headwall:
Hitsi kun pääsisin tilanteen tarkistamaan jotenkin..
Arg! en voi ymmärtää.
Kyse on siis 7vuotiaasta lapsesta.
Oisko tyhmää soittaa että tarkistaisivat tilanteen???
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
huijui,vai että oikein humalassa!!!tottakai lapsi on jätetty yksin kotiin likaisissa vaatteissa ja nälissään ja ties kuinka kauaksi aikaa
Tilanne on siis nimittäin se että ei olisi ensimmäinen kerta kuin näin kävisi.
ei siis mikään naurun asia paitsi jos susta on ok että 7v on yksin kotona ilman turvallista aikuista kun äiti juo ööverit naapurissa. ei siis edes samassa talossa missä asuvat.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
huijui,vai että oikein humalassa!!!tottakai lapsi on jätetty yksin kotiin likaisissa vaatteissa ja nälissään ja ties kuinka kauaksi aikaa
Tilanne on siis nimittäin se että ei olisi ensimmäinen kerta kuin näin kävisi.
ei siis mikään naurun asia paitsi jos susta on ok että 7v on yksin kotona ilman turvallista aikuista kun äiti juo ööverit naapurissa.
no sorry,mut esitit asian niin et se vaan nyt dokaa naapurissa,
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
huijui,vai että oikein humalassa!!!tottakai lapsi on jätetty yksin kotiin likaisissa vaatteissa ja nälissään ja ties kuinka kauaksi aikaa
Niin,mistäs sä tiedät kun et tapausta tunne?
Eikös tossa alotuksessa ollu että on kuitenkin kotona? Ja tiedä sitten onko edes kännissä jos on pullon kans vaikka vaan nähty...

Muoks. joo käsitin väärin eka
 
meillä on samanlainen naapuri. olen yrittänyt katkaista häneen välit ja melkein siinä olen jo onnistunut.

välillä soittelee yöllä ovikelloa ja pyytelee lisää viiniä. en anna koska lapsi kotona. lapsen isä tietoinen asiasta, asuvat erillään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
huijui,vai että oikein humalassa!!!tottakai lapsi on jätetty yksin kotiin likaisissa vaatteissa ja nälissään ja ties kuinka kauaksi aikaa
Niin,mistäs sä tiedät kun et tapausta tunne?
ja sä tiedät?
No sen verran osaan ajatella että ehkäpä alottaja sattuuki tuntemaan ja tietämään tapauksen paaaljon paremmin,kun esim sinä
 
kyllästynyt alkkisäiteihin
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
huijui,vai että oikein humalassa!!!tottakai lapsi on jätetty yksin kotiin likaisissa vaatteissa ja nälissään ja ties kuinka kauaksi aikaa
Se on niin helvetin väärin ajatella, että 7v pärjää jo yhen pe-illan yksinään kotona (ehkäpä siis jopa ilman ruokaa), kun äidillä on kiire juomaan päänsä täyteen! Tälläkin palstalla on tärkein asia perjantaina on kysyä mitä kelläkin on lasissa, vai oisko joku pe-ilta joskus jääny välistä?
 
Harmaa
Mä tiedän yhden tapauksen missä äiti jättää kolme lasta joista vanhin jotain 10-11 ja nuorin 1v kotiin keskenään kun lähtee juhlimaan ja joskus tulee vasta aamulla kotiin...
 
en siis ihan huvikseni ole mihinkään soittamassa ja olen sanonut tälle lapselle että mulle voi aina soittaa jos tulee hätä.
Tätä on jatkunut epäsäännöllisesti jo vuoden verran mutta virallinen taho ei ole puuttunut vaikka on ilmoitettu tytön juoksevan keskellä yötä pihalla tietämättä missä äiti on.
Ja kyllä olen kytännyt että kun se äiti seuraavan kerran tempasee p.rseet olalle soitan poliisit paikalle.
7v on vielä kuitenkin aika pieni lapsi olemaan yksin.
En kuitenkaan pääse ala ovesta sisälle että voisin käydä katsomassa enkä kehtaa soittaakkaan että onko lapsi yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Kaippa se tyttö itse vastaisi sieltä jos heil kotipuhelin jos yksikseen on? Laita numeros salaseks ja jos sieltä joku muu vastaa ni sanot et anteeks väärä numero?
tytöllä oma kännykkä ja äskön kävin viemässä roskat niin valot tytön huoneessa oli päällä.
Mutta katson nyt miten tilanne menee ja jos on tarvista niin sitten ilmoitan.
Pistää vaan niin vihaksi ei se että aikuiset joskus ottaa viinaa vaan se että lapsia jätetään heitteille ja monet kuvittelee että 7v on tarpeeksi iso olemaan yksin.ehkä päivällä mutta ei yöllä.
 

Yhteistyössä