Mun miehen vieno ehdotus naisille...:D

  • Viestiketjun aloittaja vieraus
  • Ensimmäinen viesti
vieraus
Kuulema ois tosi mukavaa näin kesällä, jos naiset kulkis tossa kadulla mahdollisimman avarakaulasissa puseroissa. Kuulema nää neljännen kerroksen näköalat paranis huomattavasti!
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Toivomus miehille: Persvako piiloon! Naapurin mies kykkii puusavotalla pihassaan perskuru näytillä :x
Ei tuo oo paha jos on hyvä kroppa,mut jos on tankkeri niin mä vaihtaisin aika äkkiä ikkunaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaahas. Ja näin maantasossa asuvana toivoisin miesten kulkevan mahdollisimman lyhytpunttisissa sortseissa ohi....
Käskystä.
Ei sun tartte... ihan oikeesti, pidä ryppyset vehkees ihan vaan piilossa, kiitos.
Ethän sinä tiedä millainen olen. Voin kyllä myös alkaa ilman paitaakin kulkemaan.
 
yök
NO juu hyi... meidän talossa on 3.ssa kerroksessa sellanen irstas mies joka on aina alasti parvekkeella tupakalla ja nojailee siihen kaiteeseen. Kerran menin vahingossa avarassa paidassa viemään roskia. oli mulla villapaitakin mutta se oli auennut... ja hyi kun tajusin mitäköhän se siellä kattelee ja miettii... YÖK! samantien veden paidan tiukasti päälleni..
 
Nunna
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
NO juu hyi... meidän talossa on 3.ssa kerroksessa sellanen irstas mies joka on aina alasti parvekkeella tupakalla ja nojailee siihen kaiteeseen. Kerran menin vahingossa avarassa paidassa viemään roskia. oli mulla villapaitakin mutta se oli auennut... ja hyi kun tajusin mitäköhän se siellä kattelee ja miettii... YÖK! samantien veden paidan tiukasti päälleni..
Hui, irstas mies, kamalaa! :O Syntiä!
 

Yhteistyössä