mun mies lähti tallinnaan

Alkuperäinen kirjoittaja v:
voi voi, mu mies oli kerran kaks viikkoo reissussa ja minä neljän kanssa kotona
teitkö myös töitä sinä aikana, muuta kuin lasten hoitoa
heti alkaa valitus kun tuon kirjoitin, hitto ei se mulle mikään ongelma ole, ongelma on se miten pysyn hereillä yövuorossa
 
lapset eivät ole päiväkodissa, teen töitä silloin kun mies on vapaalla, 3 vuorotyötä, onneksi äitini tulee illalla jotta saan nukkua pari tuntia, sitten laitan lapset koisii ja äiti jää niitä vahtimaan. Palaudun huomenna seitsemän aikaan aamulla kotia.
Onneksi pystyn luottamaan mieheeni että hän ei juo kun meno matkalla niin kotiin palatessa illalla ei ole kännissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Öh... niin mikä oli se ongelma?
se että olen koko päivän lasteni kanssa ei ole mahdollisuutta pahemmin nukkua, menen yövuoroon. Siinä se ongelma. Onneksiäitini tulee pariksi tuntia jotta voin nukkua edes vähäsen
Mullekin tuo olis ongelma, ymmärrän kyllä että ottaa päähän. Ja mua nyt ottais päähän kaikenkaikkiaan se että toinen lähtee ja toinen jää, en häpeä myöntää että olen vaan ihminen ja peruskateus kuuluu munkin selkäytimeen. Toki aina toivon että toinen saa pidettyä hauskaa ja pidän suuni supussa, mutta sisällä nipistää kateus.
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Öh... niin mikä oli se ongelma?
se että olen koko päivän lasteni kanssa ei ole mahdollisuutta pahemmin nukkua, menen yövuoroon. Siinä se ongelma. Onneksiäitini tulee pariksi tuntia jotta voin nukkua edes vähäsen
No ei ne lapset voi mennä äidillesi seuraavaksi päiväksi, että voit nukkua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Öh... niin mikä oli se ongelma?
se että olen koko päivän lasteni kanssa ei ole mahdollisuutta pahemmin nukkua, menen yövuoroon. Siinä se ongelma. Onneksiäitini tulee pariksi tuntia jotta voin nukkua edes vähäsen
No ei ne lapset voi mennä äidillesi seuraavaksi päiväksi, että voit nukkua?
mun mieheni on huomenna kotona ja hoitaa lapset, eihän se vika siinä ole vaan siinä että mä en saisi nukahtaa työvuorossani koska mun hereillä olo on aika oleellinen yhden firman tuotannon kannalta. Miten pysyn hereillä siis??
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
mun mieheni on huomenna kotona ja hoitaa lapset, eihän se vika siinä ole vaan siinä että mä en saisi nukahtaa työvuorossani koska mun hereillä olo on aika oleellinen yhden firman tuotannon kannalta. Miten pysyn hereillä siis??
Kahvilla :D ja pidä välillä niin vähän vaatteita päällä että tulee kylmä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Öh... niin mikä oli se ongelma?
se että olen koko päivän lasteni kanssa ei ole mahdollisuutta pahemmin nukkua, menen yövuoroon. Siinä se ongelma. Onneksiäitini tulee pariksi tuntia jotta voin nukkua edes vähäsen
No ei ne lapset voi mennä äidillesi seuraavaksi päiväksi, että voit nukkua?
mun mieheni on huomenna kotona ja hoitaa lapset, eihän se vika siinä ole vaan siinä että mä en saisi nukahtaa työvuorossani koska mun hereillä olo on aika oleellinen yhden firman tuotannon kannalta. Miten pysyn hereillä siis??

Itse en kyllä näe tuota ongelmana, kyllä yleensä ihminen työssään on vähän tuövireessä yölläkin, ei kroppa ja pää samallalailla anna rentoutua että nukahtaisi. Itse olen tehnyt paljon yövuoroa, hoitoalalla kun olen, parissa paikassa olisi saanut nukkuakin vaan ei anna pää nukahtaa työajalla. Kyllä kai sulla on niksejä hereilläpysymiseen? Pepsiä, kahvia, lehdenlukua tms?
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Mulle tuli nyt kyllä sellainen fiilis, että oikea ongelma on kyllä muualla kuin tuossa hereilläpysymisessä.
Niin äidithän yleensä on sellaisia masiinoja että pysyvät hereillä 48h ihan heittämällä.
Hä? Mikä ihmeen 48h???
Jos ymmärsin oikein, niin ap herää aamulla ja menee seuraavana yönä yövuoroon. Minun laskuopin mukaan siitä tulee 24 tuntia, missä on jo parin tunnin unetkin sisällä. Ja saa sitten yövuoronsa jälkeen nukkua, kun mies on paikalla lapsia hoitamassa.
 

Yhteistyössä