MUN MIES LAUKEAA HETI!

  • Viestiketjun aloittaja max. 2 min
  • Ensimmäinen viesti
max. 2 min
Mitä ihmettä tälle asialle voi tehdä? Ei ole mikään provo eikä pila vaan tätä on jatkunut jo 2 vuotta enkä haluaisi että seksielämä olisi koko loppuelämän näin turhauttavaa vaikka miestä rakastankin. Me emme kai jotenkin "sovi yhteen" sillä hänellä ei ole kenenkään kanssa ollut tällaisia ongelmia aikaisemmin eikä ole minullakaan.
 
No tuohan on melkein kohteliaisuus, että laukee noin äkkiä siun kanssa ;)
Mutta enemmän vaan esileikkiä, niin jospa siäkin pääsisit vauhtiin mukaan. Ja välillä kannattaa ottaa se kalu ulos, ja rauhottaa tahtia
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No tuohan on melkein kohteliaisuus, että laukee noin äkkiä siun kanssa ;)
Mutta enemmän vaan esileikkiä, niin jospa siäkin pääsisit vauhtiin mukaan. Ja välillä kannattaa ottaa se kalu ulos, ja rauhottaa tahtia
No ollaan tuotakin kokeiltu mutta ei oikein auta enkä minä ehdi saada mitään kun koko ajan pitää keskeyttää/hidastella
 
...
Meillä oli sama ongelma. Mies sai lääkäriltä jotain mielialalääkettä jota otetan pilleri tai pari ennen yhdyhtää...okej joutuu vähän odottelemaan ennen seksiä ja niin päin pois mutta mieluummin ennakoidaan vähän ja nussitaan tunti kuin ollaan spontaaneja ja kaks työntöä.
 
i know
täällä sama ongelma ollut alusta asti eli kolmisen vuotta :( pari työntöö ja se on siinä... onneksi sitten muilla tavoin tyydyttää minun tarpeet, mutta olisi se kiva joskus pidempää seksiäkin, ei vaan taida onnistua meillä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päällinen:
Käteenveto ennen leikkejä.
ei auta sekään, ollaan monesti kokeiltu 2 kertaa peräkkäin muttei silti kestä.. ja miten voikin olla mahdollista että vain juuri minun kanssa! onkohan tämä jotain kohtalon ivaa!
 
Meillä
sama juttu:( Mut ollaan hoidettu homma niin et annan suuseksii ennen aktia ni mies tulee ja sit seuraavalla yrityksellä kestääkin jo paremmin:D Se rauhoittaminen/ulosveto ei toiminu meillä.
 
toimii
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja toimii:
Mun miehelle lääkäri kirjoitti seronilia.
millainen lääke tuo on? saadapa tuo ukko vielä lääkärille puhumaan ongelmistaan :/
Mielialalääke.
Meilläkin sitä otetaan 30min ennen yhdyntää, siinä ehtii esileikkejä jne.. On siis myös mm.mielialalääke muttei näin käytettynä vaikuta niin. Määrätään myös moniin muihin oireisiin.
Ei lääkäri ole moksiskaan, varaa ajan vanhemmalle herralle. Se on kuullut jo kaiken.
 
laahkana
Ongelmahan ei yleensä ole kalussa tai pillussa tai niiden liian hyvässä yhteensopivuudessa tai sopimattomuudessa. Kyse on siitä, että ongelma on miehen korvien välissä. Eli hän sallii laukeamisen.

Enemmän treenausta. Mies voi ens alkuun vaikka runkatessaan harjoitella keskeytystä ja pidättäytymistä. Runkkaa laukeamispisteeseen saakka, kunnes keskeyttää. Ja tätä toistaa esim. 10 kertaa runkkauksen aikana. Sitten sama harjoitus yhdennässä. Toimii takuuvarmasti ja oppii pidättämään ja pitkittämään, jos on OMAA HALUA korjata ongelma.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Ongelmahan ei yleensä ole kalussa tai pillussa tai niiden liian hyvässä yhteensopivuudessa tai sopimattomuudessa. Kyse on siitä, että ongelma on miehen korvien välissä. Eli hän sallii laukeamisen.

Enemmän treenausta. Mies voi ens alkuun vaikka runkatessaan harjoitella keskeytystä ja pidättäytymistä. Runkkaa laukeamispisteeseen saakka, kunnes keskeyttää. Ja tätä toistaa esim. 10 kertaa runkkauksen aikana. Sitten sama harjoitus yhdennässä. Toimii takuuvarmasti ja oppii pidättämään ja pitkittämään, jos on OMAA HALUA korjata ongelma.
Tuntuu että omaa halua on sillä häntä itseäänkin vaivaa todella paljon tuo asia kun ei saa minua tyydytettyä. eikä siinä mitään jos minun ei olisi niin hankala saada orgasmia niin esileikit ym. voisi olla myös kivoja mutta saan sen vain yhdessä asennossa enkä ikinä muuten. Että ongelmahan minullakin ja tekee vielä hankalammaksi meidän seksijutut
 

Yhteistyössä