MUN MIES LAUKEAA HETI!

  • Viestiketjun aloittaja max. 2 min
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Ongelmahan ei yleensä ole kalussa tai pillussa tai niiden liian hyvässä yhteensopivuudessa tai sopimattomuudessa. Kyse on siitä, että ongelma on miehen korvien välissä. Eli hän sallii laukeamisen.

Enemmän treenausta. Mies voi ens alkuun vaikka runkatessaan harjoitella keskeytystä ja pidättäytymistä. Runkkaa laukeamispisteeseen saakka, kunnes keskeyttää. Ja tätä toistaa esim. 10 kertaa runkkauksen aikana. Sitten sama harjoitus yhdennässä. Toimii takuuvarmasti ja oppii pidättämään ja pitkittämään, jos on OMAA HALUA korjata ongelma.
ainiin ja hän ei edes runkkaa kun harrastetaan seksiä joka päivä :D. ja tämä taas johtuu siitä että koska hän tulee niin nopeasti niin minä en ikinä saa tarpeekseni
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Kyse on siitä, että ongelma on miehen korvien välissä. Eli hän sallii laukeamisen.
.
Väärin, useimmiten kyseessä on fyysinen ominaisuus.Joskus sitä voi treenata, toisinaan ei yhtään.
Tutkimusten mukaan psyykkiset syyt häviävän pieni osa.
 
ap
mukava kuulla etten silti ole ainoa jolla (jonka miehellä) on vastaava ongelma eli ei se suhde siihen kaadu :) välillä olen miettinyt sitäkin sillä minulle seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos se ei toimi niin vaikuttaa kaikkeen
 
vierailija
Minä jyystän yleensä kolme varttia yhteen putkeen. Ongelma on, että naisella eivät paikat tahdo moista kestää (on kohtuullisen kookas väline, vaikkakaan ei monster-osastoa sentään).

Kaksi naista olisi varmaan ideaalitilanne. Ja jotta löylyä tulee heitetyksi vielä lisää, minusta on hauskaa ottaa kunnon panon jälkeen naiselta suihin orkkuun saakka - eli vaimo saa käytännössä joka kerta ainakin kahdesti orkun, joskus jopa kolmesti. Itse saatan saada kerran, joskus kahdesti - erektio ei välillä katoa, kun ei lakkaa työntelemästä.

Että näin meillä.
 
vierailija
voi kaatua tai olla kaatumatta. 19v yhteiseloa ja kyllä alkaa nyt potuttaa..varsinkin kun muutakin ylä-ja alamäkeä elämään lähiaikoina mahtunut niin nyt tämäkin asia todella tapetilla..aiemmin en takertunut näin "pieneen" murheeseen...
 
vierailija
täällä sama ongelma ollut alusta asti eli kolmisen vuotta :( pari työntöö ja se on siinä... onneksi sitten muilla tavoin tyydyttää minun tarpeet, mutta olisi se kiva joskus pidempää seksiäkin, ei vaan taida onnistua meillä.
Itsellä sama ongelma,olen ehdottanut vaimolle kookkaampaa ja kestävämpää 3nneksi,vaan ei lämpeä ehdotukselle...

Mielestäni olisi reilu peli,kun itse ei kykene...
 

Yhteistyössä