Mun mies tunnusti tänään...

  • Viestiketjun aloittaja Star
  • Ensimmäinen viesti
Star
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Ok. Eli jääkööt moinen petturi. En jaksa ruveta sen kanssa tästä enää jauhamaan. Kun saan sen ulos täältä voin minäkin tunnustaa niin saa sitten myös palstalaiset hyvän mielen!
Mukavat tappelut teille, kunhan tunnustat itse....
Joo...no en jaksa välittää enkä vastailla kysymyksiin joten kerron puhelimessa kun mies on muuttanut
 
miun korvaan vaan kalskahtaa toi että oot 25 ja 8v ootte olleet yhdessä eli aivan lapsia olitte vielä kun aloitte seurustelemaan...sillon ei välttämättä osaa tehä niitä fiksuimpia päätöksiä ja varsinkaan jos on viettänyt huumehouruista elämää eli tollasessa tilanteessa voisi ajatella ukkosi kasvaneen ja muuttuneen...jos teillä neljä lasta niin minun mielestä kannattaisi kuitenkin yrittää korjata liittoa vielä, ihmiset eroaa nykyään aivan liian helposti :( (en nyt tarkoita etteikö pettämisen takia saisi erota, mutta kun ottaa teidän tilanteenne huomioon ja olet vielä itsekkin pettänyt niin ei ehkä kannattaisi luovuttaa vielä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:
miun korvaan vaan kalskahtaa toi että oot 25 ja 8v ootte olleet yhdessä eli aivan lapsia olitte vielä kun aloitte seurustelemaan...sillon ei välttämättä osaa tehä niitä fiksuimpia päätöksiä ja varsinkaan jos on viettänyt huumehouruista elämää eli tollasessa tilanteessa voisi ajatella ukkosi kasvaneen ja muuttuneen...jos teillä neljä lasta niin minun mielestä kannattaisi kuitenkin yrittää korjata liittoa vielä, ihmiset eroaa nykyään aivan liian helposti :( (en nyt tarkoita etteikö pettämisen takia saisi erota, mutta kun ottaa teidän tilanteenne huomioon ja olet vielä itsekkin pettänyt niin ei ehkä kannattaisi luovuttaa vielä)
ei tietenkään kannata luovuttaa mut jos homma haluataan toimivaksi niin eiks se kannata aloittaa puhtaalta pöydältä. rehelliseltä pohjalta. puhua asiat läpi et niitä voidaan alkaa edes korjata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Star:
Entäs jos en uskalla kertoa, kun en ole kertonut tähänkään saakka ja olen sanonut ja vakuuttanut olleeni uskollinen...
No niinhän se miehesikin vakuutti. Jos haluat että sinuun luotetaan ja että voit itse luottaa, sun pitää olla valmis olemaan rehellinen ja toisaalta pitää pystyä ottamaan se toisen rehellisyys vastaan.
No hän ei koskaan ole halunnut puhua koko aiheesta jos olen häntä syyttänyt. Siksipä olen häntä epäillytkin.
Ei sillä ole väliä. Tunnustakaa ja antakaa anteeksi. Noista jutuista on jo kauan, nyt on nyt.
Mutta miten ihmeessä voin enää luottaa...Hänellä on kuitenkin naispuolisia kavereitakin...
No sehän tunnusti! Eli voit luottaa. Vähitellen.
Joo mut ahistaa kyllä ihan oikeesti tää. En kyllä taida pystyä enää tähän suhteeseen...
voi buuhuu.... "se on pettäny mua YHYY!!! Ja kerto sen vasta nyt!!! Buahahaaa!!!!"

Kristus... ite oot pettäny ja jatkat valehtelua. Päätit pienessä mielessäs et on ok hommata 4 muksua vaikka pettänyt.... jatkaa avioliittoa vaikka pettänyt... kaikki oli siis ok kunnes kuulit et miehes on joskua menneisyydessä tehnyt samoin...
.. olet asiassa pahempi kuin miehes...

 
Mies
Miehesi on tehnyt väärin, mutta myös itse olet menetelly ihan samalla tavalla.
Paras ratkaisu varmaan olisi, että menisit miehesi viereen ja pyytäisit mieheltä anteeksi omaa käytöstäsi ja tunnustaisit myös omat tekosi. Niin siitä voi vielä jotain tullakin. Ero ei ole oikea ratkaisu tossa tilanteessa!
 

Yhteistyössä