♪♪ MUSAA MUSAA ENEMMÄN MUSAA ♪♪

No niinpä tietenkin. Nyt sitten yritetään esittää jotain klassisen musiikin harrastajaa, kun on ensin tuhat linkkiä ihan jotain muuta musiikkia laitettu. Olet naurettava.
Sinä Rouva tai Herra Naurettava voi laittaa nyt ihan omia musikkivalintojasi.....

Odotamme jännityksellä kaikki tässä ketjussa...
MIkä on se biisi jolla RÄJÄYTÄT meidän kaikkien aivot pihalle ...........positivisesti.......
 
No niinpä tietenkin. Nyt sitten yritetään esittää jotain klassisen musiikin harrastajaa, kun on ensin tuhat linkkiä ihan jotain muuta musiikkia laitettu. Olet naurettava.
Niiin.. missä olen yrittänyt esittää klassisen musiikin harrastajaa... minä vain laitan musiikkilinkkejä mistä pidiän ja haluan kuunnella ja nautin...
.. Eiköhän ole ongelma siinä, että sinun ymmärryksesi ei riitä klassisen musiikin suosittamiseen/ymmärtämiseen... vai pitäisikö jos palata sinun omaaan mustaan profiiilisi takaisin?
 
ssssss
tuo on selvä trollaaja.Ei kannata vastailla sille enää,noilla ei ole mitään mielipiteitä yhtään mistään.Ainut asia mikä niitä kiinnostaa on yrittää saada vaan toinen pahoittamaan itsensä.Niillä on joku ruuvi löysällä.Vaikka tuollekin trollille sanoisi mitä tahansa niin mikään vastaus ei sille tule kelpaamaan koskaan.Nämä trollit ovat kuin vastarannan kiiskejä,ja aina väittämässä kaikessa vastaan.
 
Mitä helvettiä tarkoittaa neljä tai kaksi pistettä virkkeen lopussa? :ROFLMAO:
Voi vittu mikä elämäm koululainen...

Mitä pisteet tarkoittaaa? PIsteet??
niin eikö tässä ole ongelma musiikkimakujen erilaisuus?
.................... no onko riittävästi pisteitä sinulle... menikö jo sekaisin tai jotain..................................................................?????????
 
vierailija
Niiin.. missä olen yrittänyt esittää klassisen musiikin harrastajaa... minä vain laitan musiikkilinkkejä mistä pidiän ja haluan kuunnella ja nautin...
.. Eiköhän ole ongelma siinä, että sinun ymmärryksesi ei riitä klassisen musiikin suosittamiseen/ymmärtämiseen... vai pitäisikö jos palata sinun omaaan mustaan profiiilisi takaisin?
Eiköhän "ongelma" ole kuitenkin siinä, että sinä kuvittelet vaikuttavasi joltain älyköltä, kun laitat pari linkkiä klassista musiikkia. Valitettavasti kirjoitustaitosi ei ole sitä luokkaa kuin yrität esittää olevasi. Minulla ei edes ole mitään amiksia tai elämäm koululaisia vastaan, mutta kaltaisesi feikit ovat niitä kaikkein naurettavimpia.
 
Eiköhän "ongelma" ole kuitenkin siinä, että sinä kuvittelet vaikuttavasi joltain älyköltä, kun laitat pari linkkiä klassista musiikkia. Valitettavasti kirjoitustaitosi ei ole sitä luokkaa kuin yrität esittää olevasi. Minulla ei edes ole mitään amiksia tai elämäm koululaisia vastaan, mutta kaltaisesi feikit ovat niitä kaikkein naurettavimpia.

Niin.... Miksi olet ollut kovin hiljainen tänään........................

Missä viipyy yhä sinun älykkäät musiikkivalintasi tälle palstalle.. ...odotamme kaikki innolla.... Laitapa sitä Hyvää musiikkiia!
 
Niin.... Miksi olet ollut kovin hiljainen tänään........................

Missä viipyy yhä sinun älykkäät musiikkivalintasi tälle palstalle.. ...odotamme kaikki innolla.... Laitapa sitä Hyvää musiikkiia!
se on trolli.On aivan turhaa kysellä trollin mielipidettä.Ei sillä oikeasti ole mitään hajua mistään.Saatikka että sillä olisi mielipidettä yhtään mistään asiasta.ssss haaskaat vaan aikaasi täysin turhaan.:unsure:
 
No jaa.. inhoan epäoikeudenmukaisuutta ylipäätään olkoon sitä täällä virtuaali tai reaaliaalimaailmassa. En voi sitä vain hyväksyä missään muodossa,
ymmärrän.Epäoikeudenmukaisuuden vastustamisessa ei ole mitään väärää,mutta tällaisten trollien,vastarannan kiiskien kanssa väittely ei vaan johda toivottuun tulokseen koskaan.Voithan toki yrittää jos vaan et pahoita mieltäsi hänen sanoistaan.Mutta voin silti jo etukäteen kertoa että tuskin saat häntä koskaan arvostamaan itseäsi,saatikka sitä että hän olisi kannssasi samaa mieltä mistään asiasta.
 

Yhteistyössä