♪♪ MUSAA MUSAA ENEMMÄN MUSAA ♪♪

MirandaSandra
Täs muutamii.:D

1. Anaconda, Nicki Minaj
2. Side to side, Ariana Grane, feat, Nicki Minaj
3. If i lose myself, OneRepublic
4. Couting star, OneRepublic
5. Rockstar, Post Malone
6. Just dance, Lady Gaga
7. Poker face, Lady Gaga
8. Menee tunteisiin, Arttu Lindeman
9. Siniset tikkaat, Kaija Koo
10. Näö yöt ei anna armoo, Kaija koo, feat, joku muu
11. Jos mä kuolen nuorena, Heli
12. Sticket, joku
13. Indervet, Sophia Angeles
Jotkut saattaa olla väärin, mut ihan varma en oo. Täs olis siis 13, jos haöiutte lisää, voin googlata ja laitella sitten tänne.
 
Tekemistä omassa elämässäni? No olisihan mulla paljon enemmän tekemistä Warren Buffetin tai Leonardo DiCaprion elämässä, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista. Ja päivystämisestä kuittailu on melko hassua sinun sanomanasi. :D

ajattelin vaan kun heti olet linjoilla minuutin sisällä vittuilemassa kun laitan jotain tänne sivuille.. siis odottelet minua..
 
*13-vuotias + relatiivipronominia ennen laitetaan pilkku.
Ihastunut keneen? Onko ssssssssssssssssssssssssssssssssss mies vai nainen ja minkä ikäinen? Kerrothan, oi elämäm koululainen?
voi pientä,poikarukkaa,etkö muka ole vieläkään huomannut että olet jutellut upean ladyn kanssa.Olenkin ihmetellyt miksi kutsut häntä joksikin Sörsselsöniksi.Ethän vaan kuulu takaportin klaaniin.Ei kuulosta oikein hyvältä omalta kannaltasi.
 
vierailija
voi pientä,poikarukkaa,etkö muka ole vieläkään huomannut että olet jutellut upean ladyn kanssa.Olenkin ihmetellyt miksi kutsut häntä joksikin Sörsselsöniksi.Ethän vaan kuulu takaportin klaaniin.Ei kuulosta oikein hyvältä omalta kannaltasi.
Ai, oletkin elämäm koululainen homofoobikko. Ymmärrätkö edes miten naurettava hahmo olet noilla spekseillä nyky-yhteiskunnassa? Olenkin ihmetellyt vaihtoehtoista tapaasi käyttää pilkkuja. Oletko koskaan ollut äidinkielen tunneilla?
 

Yhteistyössä