Musta tuntuu et tän palstan väki 90%sti maalta.

  • Viestiketjun aloittaja Stadista
  • Ensimmäinen viesti
Jep, täällä maalla onniin yksinkertaista ja ihanaa. Öljylampun valossa punotaan pärekoria ja kammalla nyhdetään täitä hiuksista. Onneks te siellä stadissa ootte edistyneempiä ja pidätte maamme mainetta korkealla...
 
Stadista
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:
Jep, täällä maalla onniin yksinkertaista ja ihanaa. Öljylampun valossa punotaan pärekoria ja kammalla nyhdetään täitä hiuksista. Onneks te siellä stadissa ootte edistyneempiä ja pidätte maamme mainetta korkealla...
Lähinnä ajattelin just noita aiempia juttuja;kun lapset kasvaa pienissä ympyröissä ja vanhemmat myös ne "kauhistelee" jotain helvetin ryssä sanaa jolla ei oikeasti ole merkitystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Stadista:
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:
Jep, täällä maalla onniin yksinkertaista ja ihanaa. Öljylampun valossa punotaan pärekoria ja kammalla nyhdetään täitä hiuksista. Onneks te siellä stadissa ootte edistyneempiä ja pidätte maamme mainetta korkealla...
Lähinnä ajattelin just noita aiempia juttuja;kun lapset kasvaa pienissä ympyröissä ja vanhemmat myös ne "kauhistelee" jotain helvetin ryssä sanaa jolla ei oikeasti ole merkitystä.
Ai jaa, no me asutaan ihan landella enkä jaksa moista kauhistella. Ja pääsee täältä maalta sinne stadiin lomaileen, juuri kesällä oltiin ja lapsesta teidän raitsikat oli niiiiin hianoja :D Kelpaa hieman yksinkertaisemmat ilot kun ei pääse tottumaan kotona niihin...
 
fsdfasfas
Alkuperäinen kirjoittaja Stadista:
On niin junttia ja pienipiiristä porukkaa joka ei sitten mitään globaalisti tajua.
C'mon. Me ollaan suomalaisia. Miten hiton globaalisti tällaisella palstalla voi mitään käsitellä. Katso nyt itseäsikin!
 
Joo: mä tänäänkin katselin sitä kansaa siellä meidän komeassa pääkaupungissamme. Ulospäin kyllä niin sivitynyttä, mutta niin vaan kotona vedetään verkkarit jalassa kuten me täällä maaseudullakin, luetaan hesaria sohvalla ja juodaan olutta työpäivän päälle. Muksut kiljuu ruokaa, äiti hikoilee keittiössä ja isukki on juntti, niinkuin suomalainen mies ylipäätään.

On se vaan loistokasta se elämä siellä stadissa. :xmas:
 
Stadista
Ajattelin lähinnä näin; Minun lapset ovat alusta alkaen päiväkodista/koulusta tottuneet ulkomaalaisiin,oppineet englanninkielen ja tajuavat että maailma on täynnä yhtä jos toista kansalaisuutta/ihon väriä jne. Minun lapseni ei kauhistele asioita joita te maalla vanhempina yritätte välttää; Ei saa olla rasisti,ei saa haukkua ryssäksi, ei saa...(sitä ja tätä)Minun lapset tietää mitä tarkoittaa neekeri/ryssä jne -eivät varmasti niitä käytä kuin satunnaisesti suuttuessan mutta eivät myöskään tee näistä sanoista numeroa...
 

Yhteistyössä