Mustalaiset

pia
Tampereella kun asuttiin naapurissa asui paljonkin romaneita, Yhden perheen kanssa meillä oli saman ikänen vauva ja perheen äidin kanssa paljonkin höpistiin kun rapussa nähtiin. Ei koskaan kenestäkään ollu mitään häiriötä =) ja lapsena mulla oli kaverina romanityttö.
Eiköhän se ole niin että jokaisessa "rodussa" on ne hyvät ja huonot ihmiset =)
 
kick boxari
teillä on sama ruikutus joka foorumilla koittakaa nyt tajuta jo että te olette samanlaisia ryöstöjen tekijöitä tunnen paljon valkoista pohja sakkaa mut te ette vaan huomaa sitä kun te teette pahojanne mut heti kun yksi romaani tekee jotain niin hyvä ettei pääministerikin siitä puhu please älkää puhuko paskaa te paskanjauhaajat jotka olette jäänyt kenties rakkautta vaille ja nyt pitää itkee täälä ei ihme et me vihataan teitä niinkuin tekin meitä en toki puhu monikossa on teitä hyviäkin ihmisiä mut sen sanon jos jotain vituttaa niin hirveesti ja tekee mieli tapella niin löytyy meitä vielä sellasiakin miehiä jotka tappeleenyrkeillä eikä moralla ja ollaan vielä vitun hyviä siinä että semmosta menkää nukumaan lapset ja tyytykää kohtaloonne mikä se sit onkaa
 
Piksu
Mulla on hyviä kokemuksia että huonoja romaneista.Mulla oli aikoinaan kaverina yks tosi kiva romanityttö.Oikein mukava ja luotettava!!
Sit huonoja kokemuksia on se esim. että nähny,kun tappelevat keskenään ja pitävät kovaa meteliä,eikä uskalla olla lähelläkään sillon.Mutta meistä "valkolaisistakin" löytyy samanlaisia tappelupukareita.
En yleistäis,jos joku romani jotain "lainvastasta" tekee,koska meissä "valkolaisissa" löytyy ihan samoja piirteitä joissakin ihmisissä.
Ja jos selitin tän vähän hassusti,niin ei heti tarvi kenenkään pilkkua viilata.Jokainen varmasti tajus mitä ajoin takaa.
 
toinen vieras
Olipas pitkä lause tuolla kick boxarilla. Tai emmä tiä onks toi nyt lausekkaan, kun pistekkin lopusta puuttuu. Ottaen huomioon muuten sellaisen jutun, että tää aloitus on tehty vuosi sitten. Miks ton yhen piti kaivaa tää juttu esille?
 
kaamea-akka
työn puolesta olen nähnyt enimmäkseen näitä rötöstelijöitä, pitävät kovaa mekkalaa oikeuksistaan, samaan aikaan latovat hameen sisään lisää tavaraa.. hilluvat ostareilla tehden ilkivaltaa, ryöstelevät etc. mutta tiedän myös että suuri osa romaneista on ihan samanlaisia kuin kuka tahansa valtaväestöön kuuluva.. eli tavallisia tallustelijoita :)
on kovin ikävää että nämä rötöstelijät aiheuttavat ennakkoluuloja ja paheksuntaa kaikkia heitä kohtaan.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka palstalainen on romani?
En tätä sano. Moni kyllä tietää, mutta ei ole mun asia kertoa eteenpäin. =)

Tässä tapauksessa muuten yläkerran naapurit olivat ottaneet valkoihoisen, normaalin naisen vangikseen muutamaksi kuukaudeksi. Kiristivät rahaa, pahoinpitelivät jne. Että mie rakastan manneja. :headwall: Mitä hyötyä manneista on? En ole nähnyt ketään niistä missään töissä, esim. kaupan kassana, roskakuskina tai muutenkaan.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja kick boxari:
teillä on sama ruikutus joka foorumilla koittakaa nyt tajuta jo että te olette samanlaisia ryöstöjen tekijöitä tunnen paljon valkoista pohja sakkaa mut te ette vaan huomaa sitä kun te teette pahojanne mut heti kun yksi romaani tekee jotain niin hyvä ettei pääministerikin siitä puhu please älkää puhuko paskaa te paskanjauhaajat jotka olette jäänyt kenties rakkautta vaille ja nyt pitää itkee täälä ei ihme et me vihataan teitä niinkuin tekin meitä en toki puhu monikossa on teitä hyviäkin ihmisiä mut sen sanon jos jotain vituttaa niin hirveesti ja tekee mieli tapella niin löytyy meitä vielä sellasiakin miehiä jotka tappeleenyrkeillä eikä moralla ja ollaan vielä vitun hyviä siinä että semmosta menkää nukumaan lapset ja tyytykää kohtaloonne mikä se sit onkaa
Eh, pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia vois käyttää. Jos olet oikeasti manne, ei ihmekään, ettet osaa kirjoittaa. :headwall:
 
HYIHELVETTI
YÖKÖTTÄVIÄ, ALLÖTTÄVIÄ, KUVOTTAVIA, KAIKKI VOITAISIIN LISTIÄ POIS TÄSTÄ MAASTA. tAPPELEVAT, RYÖSTÄVÄT ALAIKÄISILTÄ LAPSILTA JA TOKI KAIKILTA MUILTAKIN, EIVÄT TEE TÖITÄ VAAN ELÄÄ SOSSUN LUUKULLA, MÖYKKÄÄ NÄITÄ ON LOPUTTOMIIN. nIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN VASTNMIELISIÄ PASKANAAMOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HYIHELVETTI:
YÖKÖTTÄVIÄ, ALLÖTTÄVIÄ, KUVOTTAVIA, KAIKKI VOITAISIIN LISTIÄ POIS TÄSTÄ MAASTA. tAPPELEVAT, RYÖSTÄVÄT ALAIKÄISILTÄ LAPSILTA JA TOKI KAIKILTA MUILTAKIN, EIVÄT TEE TÖITÄ VAAN ELÄÄ SOSSUN LUUKULLA, MÖYKKÄÄ NÄITÄ ON LOPUTTOMIIN. nIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN VASTNMIELISIÄ PASKANAAMOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puhutko itsestäs?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka palstalainen on romani?
En tätä sano. Moni kyllä tietää, mutta ei ole mun asia kertoa eteenpäin. =)

Tässä tapauksessa muuten yläkerran naapurit olivat ottaneet valkoihoisen, normaalin naisen vangikseen muutamaksi kuukaudeksi. Kiristivät rahaa, pahoinpitelivät jne. Että mie rakastan manneja. :headwall: Mitä hyötyä manneista on? En ole nähnyt ketään niistä missään töissä, esim. kaupan kassana, roskakuskina tai muutenkaan.
no mitä sit vaikka olis montakin mustalaista palstalla..??tekeekö se nyt sun palstailusta jotenkin erilaista?
no mitä hyötyä on varastelevasta valkolaisesta tai valkolaisukosta joka tappaa kännipäissään akkansa illan päätteeks?tai mitä hyötyä susta on?ihan yhtä tyhmiä nää mun kysymykset kun tuo sun et mitä hyötyä manneista on..?hoh hoijaa,mee ittees.
ja mitä tulee tohon työntekoon,ni itse satun tuntemaan useita,jotka käy töissä,koulussa ovat hankkimassa ammattia ym,että aika typeriä kommentteja sulla varsinkin,aikuisella(?)ihmisellä.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka palstalainen on romani?
En tätä sano. Moni kyllä tietää, mutta ei ole mun asia kertoa eteenpäin. =)

Tässä tapauksessa muuten yläkerran naapurit olivat ottaneet valkoihoisen, normaalin naisen vangikseen muutamaksi kuukaudeksi. Kiristivät rahaa, pahoinpitelivät jne. Että mie rakastan manneja. :headwall: Mitä hyötyä manneista on? En ole nähnyt ketään niistä missään töissä, esim. kaupan kassana, roskakuskina tai muutenkaan.
no mitä sit vaikka olis montakin mustalaista palstalla..??tekeekö se nyt sun palstailusta jotenkin erilaista?
no mitä hyötyä on varastelevasta valkolaisesta tai valkolaisukosta joka tappaa kännipäissään akkansa illan päätteeks?tai mitä hyötyä susta on?ihan yhtä tyhmiä nää mun kysymykset kun tuo sun et mitä hyötyä manneista on..?hoh hoijaa,mee ittees.
ja mitä tulee tohon työntekoon,ni itse satun tuntemaan useita,jotka käy töissä,koulussa ovat hankkimassa ammattia ym,että aika typeriä kommentteja sulla varsinkin,aikuisella(?)ihmisellä.
Hmm, miksei niitä pas... manneja näy missään töissä? ;D Vai onko se vain valkoisen yhteiskunnan syrjintää? :'( Raukat mannet, kun ei yhteiskunta ymmärrä ja siksi ovat rosvoja ja yhteiskunnan elättejä? :D
 
minä
no varmaan just sen takia,että ne jotka koittaa saada töitä,eivät saa siks,kun vastassa on samanlainen rasisti pomo ku sinä:)
mun tuntemat työskentelee esim.päiväkodissa,kerhossa,vanhainkodissa,jotkut koulussa avustajina tai opiskelemassa itse.
mitenkäs sit kun valkolainen on rosvo ja tappaja,puukottaja,soskun elätti,syrjiikö VALKOINEN YHTEISKUNTA sitäkin.voi kamala sentään,miten kapeakatseisia ihmisiä vielä on olemassa..:(
 
...........
Alkuperäinen kirjoittaja kick boxari:
teillä on sama ruikutus joka foorumilla koittakaa nyt tajuta jo että te olette samanlaisia ryöstöjen tekijöitä tunnen paljon valkoista pohja sakkaa mut te ette vaan huomaa sitä kun te teette pahojanne mut heti kun yksi romaani tekee jotain niin hyvä ettei pääministerikin siitä puhu please älkää puhuko paskaa te paskanjauhaajat jotka olette jäänyt kenties rakkautta vaille ja nyt pitää itkee täälä ei ihme et me vihataan teitä niinkuin tekin meitä en toki puhu monikossa on teitä hyviäkin ihmisiä mut sen sanon jos jotain vituttaa niin hirveesti ja tekee mieli tapella niin löytyy meitä vielä sellasiakin miehiä jotka tappeleenyrkeillä eikä moralla ja ollaan vielä vitun hyviä siinä että semmosta menkää nukumaan lapset ja tyytykää kohtaloonne mikä se sit onkaa
Wow. Ilman ainuttakaan pistettä :eek:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
no varmaan just sen takia,että ne jotka koittaa saada töitä,eivät saa siks,kun vastassa on samanlainen rasisti pomo ku sinä:)
mun tuntemat työskentelee esim.päiväkodissa,kerhossa,vanhainkodissa,jotkut koulussa avustajina tai opiskelemassa itse.
mitenkäs sit kun valkolainen on rosvo ja tappaja,puukottaja,soskun elätti,syrjiikö VALKOINEN YHTEISKUNTA sitäkin.voi kamala sentään,miten kapeakatseisia ihmisiä vielä on olemassa..:(
Jep jep. Kaikki on vain valkoisten, normaalien suomalaisten syytä. :D Mannet ovat viattomia, eikös? :) Yhteiskunnan painostus vaan vetää mannet ahtaalle, voi raukkoja. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Millaisia mielipiteitä löytyy? Entä millaisia kokemuksia? Kysyn siksi, että meidät laitettiin taloon, jossa mustalaiset ovat ongelma meille ja muille asukkaille. Tiedän että eräs erittäin mukava palstalainen on mustalainen, joten en toki niitä kaikkia halua leimata. Ovatko romanit mielestänne maineensa arvoisia?
Tarkoittanet mua :D
Mutta edelleenkin sanon että mä tätä uutta sukupolvea, eriytynyt hyvin paljon suvustani :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HYIHELVETTI:
YÖKÖTTÄVIÄ, ALLÖTTÄVIÄ, KUVOTTAVIA, KAIKKI VOITAISIIN LISTIÄ POIS TÄSTÄ MAASTA. tAPPELEVAT, RYÖSTÄVÄT ALAIKÄISILTÄ LAPSILTA JA TOKI KAIKILTA MUILTAKIN, EIVÄT TEE TÖITÄ VAAN ELÄÄ SOSSUN LUUKULLA, MÖYKKÄÄ NÄITÄ ON LOPUTTOMIIN. nIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN VASTNMIELISIÄ PASKANAAMOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja mihinkä lyödään se kuuluisa hakaristi??
 

Yhteistyössä