Myisinkö vai säästäisinkö?!

Pix
Hitto sentään. Mitähän sitä pitäis..
Mulla on uutena ostetut Brio Kombi -yhdistelmät, ja uutena ostettu Brion pinnis ja siihen kuuluva hoitotaso, ja olen koko viikonlopun pähkäillyt että myynkö pois vai etsinkö jostain säilytystilaa ja säästän :headwall: :headwall: :headwall:

 
jenni87 harmaana
No jos lapsia on suunnitteilla niin älä myy... Tosin itte en tiiä mitä teen, kun lapsia on suunnitteilla vasta seuraavan kerran muutaman vuoden päästä. Säästä yleensä kaiken... :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:04 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 JonseredLaLoca kirjoitti:
Ihan oikeesti mulla ei ole yhtään niin hyvää ystävää, jolle lahjoittaisin tuhannen euron kamppeet. :D
Ehkä mä sitten säästän...
:eek: Järkky hinta! Eikä siitäkään ole kuin murto-osa tallella. *kieltäytyy yhä uskomasta, että äitiys on välinelaji ;) *
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 JonseredLaLoca kirjoitti:
Eipä niistä kukaan juuri mitään maksa. Laita talteen tai lahjoita tai anna lainaksi.
Varmasti maksaa, satasia ainakin. Lainaan ei kannata antaa, niitä ei useinkaan saa takaisin edes kavereilta ja jos saa, ei samassa kunnossa.
 
Uskomatonta
1000 euroa noihin vehkeisiin? :eek: :whistle: Mikäs urheilulaji äitiys oikein on :whistle: Näillä välinehankinnoilla ei ole kyllä mitään tekemistä käytännöllisyyden kanssa VAAN kun muutkin, mitä muut ajattelee jos työnnän halvempia vaunuja, puen lapseni halpoihin vaatteisiin, lapseni keikkuu halvassa sitterissä :whistle: :xmas: :D Kyllä mua hävettäis toimia noin :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:10 TheSimpsons kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 JonseredLaLoca kirjoitti:
Eipä niistä kukaan juuri mitään maksa. Laita talteen tai lahjoita tai anna lainaksi.
Varmasti maksaa, satasia ainakin. Lainaan ei kannata antaa, niitä ei useinkaan saa takaisin edes kavereilta ja jos saa, ei samassa kunnossa.
Jos maksaa, äkkiä rahoiksi!!
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:12 Uskomatonta kirjoitti:
1000 euroa noihin vehkeisiin? :eek: :whistle: Mikäs urheilulaji äitiys oikein on :whistle: Näillä välinehankinnoilla ei ole kyllä mitään tekemistä käytännöllisyyden kanssa VAAN kun muutkin, mitä muut ajattelee jos työnnän halvempia vaunuja, puen lapseni halpoihin vaatteisiin, lapseni keikkuu halvassa sitterissä :whistle: :xmas: :D Kyllä mua hävettäis toimia noin :whistle:
No mitä sitten jos laitoinki tuon verran rahaa sileäksi noihin vehkeisiin. Minkäs mä sille voin, että ainoat vaunut, jotka miellytti, maksoivat paljon, ja jos halusin pähkinäpetsatun sängyn, ni Ikeasta ei löytynyt.
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:16 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:10 TheSimpsons kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 JonseredLaLoca kirjoitti:
Eipä niistä kukaan juuri mitään maksa. Laita talteen tai lahjoita tai anna lainaksi.
Varmasti maksaa, satasia ainakin. Lainaan ei kannata antaa, niitä ei useinkaan saa takaisin edes kavereilta ja jos saa, ei samassa kunnossa.
Jos maksaa, äkkiä rahoiksi!!
Kun se ei nyt ole siitä kiinni, että mä tarvitsen ne rahat jotka noista saisin... Lähinnä säilytyksen hankaluudesta, ja mistäs mä tiedän, haluanko noita samoja vaunuja parin vuoden päästä vielä käyttää :)
Jos vaiks haluais toisen väriset, tjtn :p
 
Eihän nuo edes ole mahdottoman kalliit! Mutta kannattaapi säästää! Ei sitä ikinä tiedä... Mie säästin 5 vuotta rattaita (Emmaljungat, oli silloin ihan sikakalliit) ja nyt ovat kovasti käytössä, tosin meinasinpa ehkä hankkia vielä toisetkärrit, kun teutoniat miellyyttää tällä hetkellä myös..

Sänky säästöön mikäli ette muuta seuraavan saapuessa. Voipi nimittäin eri asunnossa erilainen sänky olla kivempi jne...
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:23 Pix kirjoitti:
Kun se ei nyt ole siitä kiinni, että mä tarvitsen ne rahat jotka noista saisin... Lähinnä säilytyksen hankaluudesta, ja mistäs mä tiedän, haluanko noita samoja vaunuja parin vuoden päästä vielä käyttää :)
Jos vaiks haluais toisen väriset, tjtn :p
Raha mahtuu pienempään tilaan ;) Ja voihan sitä miettiä, jos asia tulee taas ajankohtaiseksi, että millaiset kärryvaunurattaat SILLOIN haluaa, vai pärjääkö jopa ilman. Eli rahat piiloon vaikka patjan alle odottamaan.
 
valitettavasti merkki ja laatu yleensä maksaa :/ minustakin nuo briot on hyvät. Meillä oli twinnetet, sitten meillä on ollu emmaljungat, borat, carenat ja abc:t ja täytyy sanoa että jos vielä joskus tulee perheen lisäystä niin emmaljungat aioin ostaa, ei ole niitä voittaneita vaikka ne maksaakin ihan kauheesti! olen vaikka sitten shoppailematta koko vuoden :whistle:

bora oli taas niin susi ostos etten suosittele kenellekkään!! HALPAA JA HYVÄÄ EI OLE OLEMASSAKAAN!!!
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:26 JonseredLaLoca kirjoitti:
Raha mahtuu pienempään tilaan ;) Ja voihan sitä miettiä, jos asia tulee taas ajankohtaiseksi, että millaiset kärryvaunurattaat SILLOIN haluaa, vai pärjääkö jopa ilman. Eli rahat piiloon vaikka patjan alle odottamaan.
Joo, olet toki oikeassa. Sängyn voisin rahdata mun vanhempien luokse suvun pienimmän vierailuja varten, mutta vaunut saa kyllä mennä myyntiin. Mitähän noista kehtais pyytää.. *mietiskel* (ei tartte vastata, kunhan pohdin) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:28 etana-elli kirjoitti:
valitettavasti merkki ja laatu yleensä maksaa :/ minustakin nuo briot on hyvät. Meillä oli twinnetet, sitten meillä on ollu emmaljungat, borat, carenat ja abc:t ja täytyy sanoa että jos vielä joskus tulee perheen lisäystä niin emmaljungat aioin ostaa, ei ole niitä voittaneita vaikka ne maksaakin ihan kauheesti! olen vaikka sitten shoppailematta koko vuoden :whistle:

bora oli taas niin susi ostos etten suosittele kenellekkään!! HALPAA JA HYVÄÄ EI OLE OLEMASSAKAAN!!!
Oletko päässyt testaaamaan Teutonioita? Siis kun meillä on ihan hyvät ja käyttökuntoiset nuo Emmaljungat, mutta haluaisin "citykärreiksi" semmoset jotka miellyttää tällä hetkellä enempi silmää.. Ja Teutoniat vaikuttaisi sille..Että ovatkohan hintansa väärtti?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:30 Heili Karjalasta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:28 etana-elli kirjoitti:
valitettavasti merkki ja laatu yleensä maksaa :/ minustakin nuo briot on hyvät. Meillä oli twinnetet, sitten meillä on ollu emmaljungat, borat, carenat ja abc:t ja täytyy sanoa että jos vielä joskus tulee perheen lisäystä niin emmaljungat aioin ostaa, ei ole niitä voittaneita vaikka ne maksaakin ihan kauheesti! olen vaikka sitten shoppailematta koko vuoden :whistle:

bora oli taas niin susi ostos etten suosittele kenellekkään!! HALPAA JA HYVÄÄ EI OLE OLEMASSAKAAN!!!
Oletko päässyt testaaamaan Teutonioita? Siis kun meillä on ihan hyvät ja käyttökuntoiset nuo Emmaljungat, mutta haluaisin "citykärreiksi" semmoset jotka miellyttää tällä hetkellä enempi silmää.. Ja Teutoniat vaikuttaisi sille..Että ovatkohan hintansa väärtti?
ei ole teutonioita meillä vielä ollut ja tuskin enää rattaita lähi vuosina ostellaa kun just möin neitin bora yhdistelmät ja ostin carena spintit tilalle. onko missään linkkiä niistä teutonioista? kiinnostais nähä millaset on?
 

Yhteistyössä