Myllyyn 1 viikon ikäisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti
Satu
Siinähän se kysymys. Mitä mieltä ootte? Kun mun kaveri sanoi että et voi niin pientä vielä viedä sinne ihmis paljouteen. Mun pitis välttämättä päästä ostaan vähän vaatetta...
 
Oltiin Myllyssä kun esikoinen oli 10 vrk, ja kun kuopus oli 10 vrk.

Vauvat toki kopassaan suojassa ja turvassa.

Äidillä oli kivaa, eivätkä vauvatkaan tunnu kovin traumatisoituneilta - voi toki olla, etteivät vauriot vielä 5½ vuoden ja 3½ vuoden jälkeen näy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oltiin Myllyssä kun esikoinen oli 10 vrk, ja kun kuopus oli 10 vrk.

Vauvat toki kopassaan suojassa ja turvassa.

Äidillä oli kivaa, eivätkä vauvatkaan tunnu kovin traumatisoituneilta - voi toki olla, etteivät vauriot vielä 5½ vuoden ja 3½ vuoden jälkeen näy :D



Odotas vielä pari vuotta, niin voi jo tulla vauriot esille :LOL: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Siinähän se kysymys. Mitä mieltä ootte? Kun mun kaveri sanoi että et voi niin pientä vielä viedä sinne ihmis paljouteen. Mun pitis välttämättä päästä ostaan vähän vaatetta...
En veisi noin pientä minnekään Myllyyn! Vastasyntyneen paikka on kotona. Pikkuhiljaa aloitellaan tätä elämää ja rauhoitellaan menoa ja hulinaa. Kun vauva on muutaman KUUKAUDEN , soisin asiaa harkita, mutta viikon ikäistä en minnekään Myllyyn ja Pyllyyn veisi vastasyntynyttä kaikkien räkänokkien joukkoon.

Pärjäät kyllä niillä vaatteilla, mitä sinulla nyt on , sen muutaman kuukauden.
 
No en
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Siinähän se kysymys. Mitä mieltä ootte? Kun mun kaveri sanoi että et voi niin pientä vielä viedä sinne ihmis paljouteen. Mun pitis välttämättä päästä ostaan vähän vaatetta...
En veis niin pientä vauvaa, varsinkaan sikalenssun takia...
Mutta omahan on päätöksesi...
 
satu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Siinähän se kysymys. Mitä mieltä ootte? Kun mun kaveri sanoi että et voi niin pientä vielä viedä sinne ihmis paljouteen. Mun pitis välttämättä päästä ostaan vähän vaatetta...
En veisi noin pientä minnekään Myllyyn! Vastasyntyneen paikka on kotona. Pikkuhiljaa aloitellaan tätä elämää ja rauhoitellaan menoa ja hulinaa. Kun vauva on muutaman KUUKAUDEN , soisin asiaa harkita, mutta viikon ikäistä en minnekään Myllyyn ja Pyllyyn veisi vastasyntynyttä kaikkien räkänokkien joukkoon.

Pärjäät kyllä niillä vaatteilla, mitä sinulla nyt on , sen muutaman kuukauden.
Hei mistä sä mun vaatevarastosta tiedät? ja että pari kuukautta pitäs himassa pysyä.... voi tsiisus! Mitä mä meninkään kysyyn!!!
Ja päätin jo lähteä myllyyn.
Kiitos mielipiteistä kaikille :)
 
hulluja
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Siinähän se kysymys. Mitä mieltä ootte? Kun mun kaveri sanoi että et voi niin pientä vielä viedä sinne ihmis paljouteen. Mun pitis välttämättä päästä ostaan vähän vaatetta...
En veisi noin pientä minnekään Myllyyn! Vastasyntyneen paikka on kotona. Pikkuhiljaa aloitellaan tätä elämää ja rauhoitellaan menoa ja hulinaa. Kun vauva on muutaman KUUKAUDEN , soisin asiaa harkita, mutta viikon ikäistä en minnekään Myllyyn ja Pyllyyn veisi vastasyntynyttä kaikkien räkänokkien joukkoon.

Pärjäät kyllä niillä vaatteilla, mitä sinulla nyt on , sen muutaman kuukauden.
Hei mistä sä mun vaatevarastosta tiedät? ja että pari kuukautta pitäs himassa pysyä.... voi tsiisus! Mitä mä meninkään kysyyn!!!
Ja päätin jo lähteä myllyyn.
Kiitos mielipiteistä kaikille :)
Juuri sanoit, että uutta tarviit, ei kai ne kaikki vanhat palaneena ole? ;)

Senkun menet, olisit synnyttänytkin siellä Myllyssä.
 
kipinä
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia bimboja:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinä:
Oli hyvässä turvassa kantorepussa.
:eek::eek::eek:

Jestas mitä järjenköyhyyttä! Ei edes vaunuja suojana, vaan vastasyntynyt näyttelyesinen pää huojuen kantorepussa. Voi äiti!
Ei ollut pää huojuen, vaan pää ja koko vauva itse asiassa hyvässä suojassa Manducan uumenissa. :)

 
shihtzu
Päähän siinä olisi hajonnut jos pari kuukautta oltaisiin kotona oltu. Ja itse ainakin aikanaan tarvin uudet vaatteet ristiäisiin, joten pakkohan se oli ekojen viikojen aikana ostoksilla käydä ja aika hiljaista olisi myös ollut jääkaapin puolella, jos minä en itse olisi mennyt kauppaan ja ostanut ruokaa. Nyt joku sanoo, että kait mies voi jotain tehdä, niin meillä mies lähti vähän lapsen syntymän jälkeen moottoripyöräreissulle, josta oli jo päätetty edellisenä kesänä ja kun oli joutunut olemaan niin paljon kesän aikana kotona, niin mä en estellyt.
 
vieras
Hassu ajatuskin, että pitäisi 2 kuukautta olla kotona vauvan kanssa. Me ollaan rauhoituttu pari ekaa viikkoa, sitten on alettu liikkumaan muuallakin, ihan kauppakeskuksissakin. Olen imettänyt, ilmeisesti se antaa aika hyvän suojan kun kaikki kolme pysyneet niin terveinä.

Jos tuntuu, että jaksat mennä niin siitä vaan. Vauva nukkuu todennäköisesti tyytyväisenä vaunukopassa ja hyvä vana jos tottuu ääniin ja menoon pienestä pitäen niin ei tarvi aina istua kotona vauvan nukkuessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Päähän siinä olisi hajonnut jos pari kuukautta oltaisiin kotona oltu. Ja itse ainakin aikanaan tarvin uudet vaatteet ristiäisiin, joten pakkohan se oli ekojen viikojen aikana ostoksilla käydä ja aika hiljaista olisi myös ollut jääkaapin puolella, jos minä en itse olisi mennyt kauppaan ja ostanut ruokaa. Nyt joku sanoo, että kait mies voi jotain tehdä, niin meillä mies lähti vähän lapsen syntymän jälkeen moottoripyöräreissulle, josta oli jo päätetty edellisenä kesänä ja kun oli joutunut olemaan niin paljon kesän aikana kotona, niin mä en estellyt.
:eek:

Jo on isällä ollut arvot järjestyksessä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hassu ajatuskin, että pitäisi 2 kuukautta olla kotona vauvan kanssa.
Ei hassu, vaan kamala ajatus mun mielestä. Masentava ajatus.

Ei ihme, jos alkaa seinät kaatua päälle ja tuntuu että elämä loppui lapsen saamiseen, jos kotona pitäisi olla muutama kuukausi.
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Päähän siinä olisi hajonnut jos pari kuukautta oltaisiin kotona oltu. Ja itse ainakin aikanaan tarvin uudet vaatteet ristiäisiin, joten pakkohan se oli ekojen viikojen aikana ostoksilla käydä ja aika hiljaista olisi myös ollut jääkaapin puolella, jos minä en itse olisi mennyt kauppaan ja ostanut ruokaa. Nyt joku sanoo, että kait mies voi jotain tehdä, niin meillä mies lähti vähän lapsen syntymän jälkeen moottoripyöräreissulle, josta oli jo päätetty edellisenä kesänä ja kun oli joutunut olemaan niin paljon kesän aikana kotona, niin mä en estellyt.
:eek:

Jo on isällä ollut arvot järjestyksessä :headwall:
Miten niin, mä itse annoin sille luvan lähteä ja minusta jokaiselle kuuluu myös vapaus omaan vapaaseen ja harrastuksiin. Ja mä nautin olla yksin.
 
kipinä
Me aloitettiin esikoisen kans muskarissa kun oli 2,5kk ja kakkonen tuli esikoisen muskariin ja kerhoihin mukaan ollessaan pari viikkoinen. Tuo nyt vajaa 2-v. ei ole sairastellut normiflunssia enempää eikä tuolla vauvallakaan ole ollut minkäänlaista vaivaa.
 

Yhteistyössä