Myllyyn 1 viikon ikäisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Päähän siinä olisi hajonnut jos pari kuukautta oltaisiin kotona oltu. Ja itse ainakin aikanaan tarvin uudet vaatteet ristiäisiin, joten pakkohan se oli ekojen viikojen aikana ostoksilla käydä ja aika hiljaista olisi myös ollut jääkaapin puolella, jos minä en itse olisi mennyt kauppaan ja ostanut ruokaa. Nyt joku sanoo, että kait mies voi jotain tehdä, niin meillä mies lähti vähän lapsen syntymän jälkeen moottoripyöräreissulle, josta oli jo päätetty edellisenä kesänä ja kun oli joutunut olemaan niin paljon kesän aikana kotona, niin mä en estellyt.
:eek:

Jo on isällä ollut arvot järjestyksessä :headwall:
No miks se isä ei saa käydä reissussa? Jos sä ja sun mies ootte ollu kotona aina ja lapset ei oo ikinä päässy minnekään ei oo meidän muiden vika.. Muutki osaa hoitaa vauvojaan kuin SINÄ!!!!
:eek:

Muutkin osaa vauvaani hoitaa, siksi minun ei ole sitä tarvinnut koskaan mihinkään räkäisiin kauppakeskuksiin viedä.
MIKSEI isä voi olla vauvan kanssa kotona, että äiti pääsee etsimään itseään? :eek:
No eihän täällä kukaan etsiny itseään vaan uusia vaatteita halus ostaa. Voi pyhä ihme.....Miten se räkä käytännöössä sit niinku imeytyy sinne vaunuihin???
Räkäiset kakarat hyppii jossain kauppakeskuksissa ja pärskii yltympäriinsä, samoin juopot aivastelee ja räkii vieressä. Kanna sinä vaan tyynenä vastasyntynyttä siellä pöpöjen joukossa rintarepussa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Räkäiset kakarat hyppii jossain kauppakeskuksissa ja pärskii yltympäriinsä, samoin juopot aivastelee ja räkii vieressä. Kanna sinä vaan tyynenä vastasyntynyttä siellä pöpöjen joukossa rintarepussa!
Laadukkaita kauppakeskuksia teillä.
Myllyssä ei oo näkynyt ainakaan aivastelevia ja räkiviä juoppoja, eikä siellä kakaratkaan kyllä jatkuvalla soitolla räkää ja pärskeitä ympäriinsä kylvä :D

Onhan siellä pöpöjä enemmän kuin kotosalla, mutta maalaisjärjellä ja käsihygienialla pääsee jo pitkälle.
 
Hanski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Päähän siinä olisi hajonnut jos pari kuukautta oltaisiin kotona oltu.
Aika heikossa hapessa kyllä äiti on, jos pää hajoaa kun joutuu vauvan kanssa olemaan...:(. Olisiko muutaman kerran kannattanut miettiä sitä lapsen tekoa?
Mikä äiti teresa sä luulet olevas? Mitkä rytkyt sä vedit niskaan ku teillä oli ristiäiset. Vai tilasitko netistä ettei vaan tarvii poistuu ulkomaailmaan ku on vauva. Sun lapset on varmaan kunnon luolaihmisiä:)
Ihan normaalit juhlavaatteet, ei minun ole koskaan tarvinnut käydä erikseen mitään helvetin ristiäisvaatteita hakemassa! Eikö teillä ole juhlavaatteita omasta takaa? Pitääkö joka ristiäisiin ostaa uudet ristiäisvaatteet? Onko teidän vaatekaapissa mitään muuta kuin verkkareita ja kumppareita? :eek:
No minä ainaki halusin juhlistaa vasta syntynyttä ja ristiäisiä et hankittiin kaikille vaatteet:) Ja kävin kyllä vauvan kanssa viemässä poikaa eskariin ja kaupassa ja ostarilla. Oli kiva saada uutta vaatetta synnytyksen jälkeen ku mahtu muuhunki kun telttoihin.... Ja sun lapsi ei kai ollu rinnalla ku miehes on sitä pystyny hoitoon ja ehkä hän on myös työtön kun nuin yäyspäiväisesti voi auttaa sua vauvanhoidossa!
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Päähän siinä olisi hajonnut jos pari kuukautta oltaisiin kotona oltu.
Aika heikossa hapessa kyllä äiti on, jos pää hajoaa kun joutuu vauvan kanssa olemaan...:(. Olisiko muutaman kerran kannattanut miettiä sitä lapsen tekoa?
Mikä äiti teresa sä luulet olevas? Mitkä rytkyt sä vedit niskaan ku teillä oli ristiäiset. Vai tilasitko netistä ettei vaan tarvii poistuu ulkomaailmaan ku on vauva. Sun lapset on varmaan kunnon luolaihmisiä:)
Ihan normaalit juhlavaatteet, ei minun ole koskaan tarvinnut käydä erikseen mitään helvetin ristiäisvaatteita hakemassa! Eikö teillä ole juhlavaatteita omasta takaa? Pitääkö joka ristiäisiin ostaa uudet ristiäisvaatteet? Onko teidän vaatekaapissa mitään muuta kuin verkkareita ja kumppareita? :eek:
No ei ollut mun kaapissa ainakaan mitään säädyllistä, jotka olisivat mahtuneet siinä vaiheessa päälle, kun ristiäiset olivat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan normaalit juhlavaatteet, ei minun ole koskaan tarvinnut käydä erikseen mitään helvetin ristiäisvaatteita hakemassa! Eikö teillä ole juhlavaatteita omasta takaa? Pitääkö joka ristiäisiin ostaa uudet ristiäisvaatteet? Onko teidän vaatekaapissa mitään muuta kuin verkkareita ja kumppareita? :eek:
Miksi vaikutat niin katkeralta siitä, että kaikki muut eivät elä kuten sinä? Mitä haittaa siitä on vauvalle jos on äidin mukana kauppakeskuksessa ja ehkäpä nukkuu koko ajan siellä vaununkopassa suojassa? Ei ne räkätaudit ja muut lunssat sinne vaunuihin tuosta vaan hyppää. Imetetty vauva on vielä ekstrasuojassa kun saa äidinmaidosta vasta-aineita.

Minä olin vauvan ollessa viikon vanha ostoksilla, piti saada uusia imetysliivejä kun ennen synnytystä ostamani eivät olletkaan sopivia. Samalla ostin kastejuhlaan sopivan paidan, jolla sai imetettyä, omat juhlavaatteet eivät mahtuneet päälle kun rintavasrustus oli niin muhkea - A kupista paisuin C kuppiin.

En minä ole kertaakaan linnoittautunut kotiin vauvan synnyttyä vaikka alkuun olenkin enemmän kotona ollut ja harjoitellut imetystä jne miehen hoitaessa ruokakaupassa käynnit. Mutta piristää omaakin mieltä kun pääsee hetkeksi ihmisten ilmoille, kahvilassa olen imettänyt pari viikkoistakin ja hyvin on sujunut. Mun lapset eivät ole kukaan sairastelleet OLLENKAAN alle vuoden ikäisinä, olisiko sanneet suojaa kun ovat altistuneet muullekin maailmalle kuin kotinurkille? Vai imetyskö sen suojan toi?
 
Äityli kolmelle
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Räkäiset kakarat hyppii jossain kauppakeskuksissa ja pärskii yltympäriinsä, samoin juopot aivastelee ja räkii vieressä. Kanna sinä vaan tyynenä vastasyntynyttä siellä pöpöjen joukossa rintarepussa!
Laadukkaita kauppakeskuksia teillä.
Myllyssä ei oo näkynyt ainakaan aivastelevia ja räkiviä juoppoja, eikä siellä kakaratkaan kyllä jatkuvalla soitolla räkää ja pärskeitä ympäriinsä kylvä :D

Onhan siellä pöpöjä enemmän kuin kotosalla, mutta maalaisjärjellä ja käsihygienialla pääsee jo pitkälle.
Jumbossa on kanssa kiva ollut käydä ostoksilla kun ei sinne juoppoja eksy, on kaukana keskustoista. Räkäsiä lapsia saattaa olla, mutta enpä ole ennenkään huomannut että ne muiden vauvanvaunuihin niitä rähmäkäpälöitään tunkisi, aika lailla vauva on siellä suojassa ja harsoliinaa voi pitää edessä.

Etenkin jos käy heti aamusta niin väkeä on tosi vähän. Minä kävin kuopuksen kanssa siellä ostoksilla klo 9 eli heti kun vietiin isoveli eskariin niin ajoin kaupoille. Muita asiakkaita oli ehkä kourallinen, nekin lähinnä eläkeläisiä.

 
myös kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
Mulla on mies, joka käy töissä.

 
Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
Mulla on mies, joka käy töissä.
Niin? niihän tuo munkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
Mulla on mies, joka käy töissä.
Niin? niihän tuo munkin.
Miten se sitten ehtii vahtimaan vauvaa? Minä ainakin käyn mieluummin ostoksilla päiväaikaa ennenkuin alkaa ruuhkat. Ja iltaisin kun mies tulee töisä niin on isompien harrastuksia jne.

 
Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
Mulla on mies, joka käy töissä.
Niin? niihän tuo munkin.
Miten se sitten ehtii vahtimaan vauvaa? Minä ainakin käyn mieluummin ostoksilla päiväaikaa ennenkuin alkaa ruuhkat. Ja iltaisin kun mies tulee töisä niin on isompien harrastuksia jne.
Minä ennemin menen ostoksille silloin kun pääsen yksin. Toisaalta meillä mies tekee vuorotöitä. Mutta kyllä sen 2 kk on onnitunut oikein hyvin tuo ei vauvaa kauppaan homma. Jos on kaksi aikuista perheessä niin en vaan tajua miksi ne pienet kaikille pöpöille alttiin vauvat pitää sinne viedä.
 
mene vaan!

itse olin kauppakeskuksen yhteydessä olevassa kaupassa suoraan sairaalasta kotiintulomatkalla viiden päivän ikäisen keskoseni kanssa. kotona ei ollut esim vaippoja eikä muutakaan mitä vauva-arjessa tarvitaan valmiina koska syntyi yllättäin kuukauden etuajassa.

kivittäkää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa
.
Aattele, minä ja mies ollaan molemmat niin kamalia, että ollaan lähdetty YHDESSÄ keskustaan, ostoskeskukseen, ulos syömään yms....pikkuvauva mukana :'(

 
vieras
Esikoinen oli 3 vrk kun tultiin laitokselta kotiin ja matkalla pysähdyttiin kauppakeskukseen, hain apteekista särkylääkettä ja lansinoh voidetta sekä kaupasta niitä pehmeämpiä paksuja siteitä ja kahdet isommat imetysliivit. Pika pyrähdys, mutta lapsi oli miehen mukana turvakaukalossa. Meiltä on matkaa kauppaan josta noita saa, joten ei tullut pieneen mieleen ajaa ensin kotiin, etenkään kun en olisi halunnut jäättää lasta niin pitkäksi aikaa isän kanssa kotiin, että olisin itse käynnyt kaupassa kun imetyskin oli vasta alkumetreillä. Milläs mies olisi lapsen sitten ruokkinut?

Sitten kun poika oli 5vrk niin käveltiin lähikauppaan yhdessä koko perhe hakemaan ruokaa. Tietty mies olisi voinnut käydä yksinkin, mutta kun oli kaunis ilma ja kaipasin raitista ilmaa ja liikuntaa (viimeset kuukaudet ennen synnytystä olin pakosta sängynpohjalla). ja siitä lähtien käytiin vauvan kanssa ruokakaupassa. Mitään pöpöjä poika ei saannut, koska sairastui ekan kerran nuhakuumeeseen vasta yli vuoden iässä.

Toinen lapsi oli 4vrk kun käytiin neuvolassa ja samalla matkalla kaupoilla, kävin katsomassa ristiäisiin sopivaa päälle pantavaa. Ja 1,5 viikkoisena oli mukana kun vein isompaa kerhoon. 3 viikkoisena oli mukana srk:n kerhossa. Mitään tauteja ei hänkään vauvana koskaan saannut.

Kolmas oli 10 vrk vanha kun vein isompia kouluun ja eskariin. Usein kävlein samalla reissulla kappaan ennenkuin mentiin kotiin. Mies piti isyyslomaa tuon 10 päivää ja loput myöhemmin eli minun oli todellakin vietävä isompaa eskariin tai olisin pitänyt hänet kotona, mutta en nähnyt mitenkään tarpeellisena.

Ei vauvan kanssa tarvitse linnouittautua kotiin, jos ei halua. Vauva kulkee mukana kantoliinassa tai vaunuissa ja imettää voi melkein missä vain. En antaisi alle 2 kk ikäiselle maitpa pullosta, oli se sitten lypsettyä äidinmaitoa tai lehmänmaitoa, koska pulloruokinta tekee hallaa imetykselle. Ja toisaalta taas sen ikäisellä rytmi on vielä mitä on, nälkä voi yllättää sillä aikaa kun äiti on kaupoilla. Miten isä sitten lapsen ruokkii?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:
No minä ainaki halusin juhlistaa vasta syntynyttä ja ristiäisiä et hankittiin kaikille vaatteet:) Ja kävin kyllä vauvan kanssa viemässä poikaa eskariin ja kaupassa ja ostarilla. Oli kiva saada uutta vaatetta synnytyksen jälkeen ku mahtu muuhunki kun telttoihin.... Ja sun lapsi ei kai ollu rinnalla ku miehes on sitä pystyny hoitoon ja ehkä hän on myös työtön kun nuin yäyspäiväisesti voi auttaa sua vauvanhoidossa!
Mieheni on pitänyt isyysloman + säästettyjä lomapäiviä, että on saanut keskittyä vastasyntyneeseen. Sääli, jos teillä ei ole isää oma jälkikasvu tuon enempää kiinnostanut.

Vastasyntynyt nukkuu 3kin tuntia putkeen, ei sen äidin koko ajan tarvii tissiensä kanssa sen nenän edessä hyppiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
Mulla on mies, joka käy töissä.
Niin? niihän tuo munkin.
Miten se sitten ehtii vahtimaan vauvaa? Minä ainakin käyn mieluummin ostoksilla päiväaikaa ennenkuin alkaa ruuhkat. Ja iltaisin kun mies tulee töisä niin on isompien harrastuksia jne.
Minä ennemin menen ostoksille silloin kun pääsen yksin. Toisaalta meillä mies tekee vuorotöitä. Mutta kyllä sen 2 kk on onnitunut oikein hyvin tuo ei vauvaa kauppaan homma. Jos on kaksi aikuista perheessä niin en vaan tajua miksi ne pienet kaikille pöpöille alttiin vauvat pitää sinne viedä.

Imettääkö teillä mies myös? Kun meillä matka kauppakeskukseen kestää 30min suuntaansa ja jos ostoksille sinne lähden niin se on auttamatta 2-3h mimissään kun olen poissa. Meillä alle 2kk iässä lasten ruokartymi vielä sellainen, että ei tiedä kuinka pian se nälkä yllättää. Miten mies sitten ruokii lapsen joka huutaa nälkäänsä kun äiti on kaupoilla?
 
Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa
.
Aattele, minä ja mies ollaan molemmat niin kamalia, että ollaan lähdetty YHDESSÄ keskustaan, ostoskeskukseen, ulos syömään yms....pikkuvauva mukana :'(
Oma valinta. Mitä se mulle kuuluu? Mä vain olen katsonut paremmaksi vaihtoehdoksi antaa vauvan olla kotona rauhassa aivan pienenä. Kukin tavallaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieheni on pitänyt isyysloman + säästettyjä lomapäiviä, että on saanut keskittyä vastasyntyneeseen. Sääli, jos teillä ei ole isää oma jälkikasvu tuon enempää kiinnostanut.

Vastasyntynyt nukkuu 3kin tuntia putkeen, ei sen äidin koko ajan tarvii tissiensä kanssa sen nenän edessä hyppiä.
Jahas ja kaikki vastasyntyneet on samanlaisia? Meillä lapsi söi päivisin 1-2h välein ja joskus tosi tiuhaan. Nukkui sitten yöt 10h putkeen. Ei olsii tullut pieneen mieleen jättää vauva kotiin kauppareissun ajaksi.

 
Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Alkuperäinen kirjoittaja myös kolmen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
En todellakaan lähtis noin pienen kans mihinkään kauppa keskukseen. En yhdenkään lapseni kanssa ole alla 2 kk ikäisenä missään shoppailemassa juossut!

Tosin mulla onkin mies joka on lapsia hoitaa yhtälailla mun kanssa.
Mulla on mies, joka käy töissä.
Niin? niihän tuo munkin.
Miten se sitten ehtii vahtimaan vauvaa? Minä ainakin käyn mieluummin ostoksilla päiväaikaa ennenkuin alkaa ruuhkat. Ja iltaisin kun mies tulee töisä niin on isompien harrastuksia jne.
Minä ennemin menen ostoksille silloin kun pääsen yksin. Toisaalta meillä mies tekee vuorotöitä. Mutta kyllä sen 2 kk on onnitunut oikein hyvin tuo ei vauvaa kauppaan homma. Jos on kaksi aikuista perheessä niin en vaan tajua miksi ne pienet kaikille pöpöille alttiin vauvat pitää sinne viedä.

Imettääkö teillä mies myös? Kun meillä matka kauppakeskukseen kestää 30min suuntaansa ja jos ostoksille sinne lähden niin se on auttamatta 2-3h mimissään kun olen poissa. Meillä alle 2kk iässä lasten ruokartymi vielä sellainen, että ei tiedä kuinka pian se nälkä yllättää. Miten mies sitten ruokii lapsen joka huutaa nälkäänsä kun äiti on kaupoilla?
Ihan antoi lypsymaitoo tuttipullosta. JA kyllä opetin vauvan pullolle HETI kun tulin sairaalasta kotiin, jotten olisi vanki kotonani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastasyntynyt nukkuu 3kin tuntia putkeen, ei sen äidin koko ajan tarvii tissiensä kanssa sen nenän edessä hyppiä.
Toisaalta taas ainakaan minun vastasyntyneilläni ei ollut varsinaista ruokailurytmiä, vaan he saattoivat haluta maitoa 20 minuutin välein, ja sitten taas nukkua 4 tuntia tms.
Isompi vauva, jolla on jo rytmi, oli helppo jättää kotiin siksi aikaa kun kävi ostoksilla tms :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Ihan antoi lypsymaitoo tuttipullosta. JA kyllä opetin vauvan pullolle HETI kun tulin sairaalasta kotiin, jotten olisi vanki kotonani.
Mulle imetyksen onnistuminen oli niin tärkeä, etten halunnut sitä riskeerata antamalla pullosta edes lyspymaitoa. Neuvolassakin suositellaan, ettei alle 2 kuukauden ikäiselle anneta pullosta mitään.

Mutta toisille se oma meneminen on tärkempää kuin onnistunut imetys. Mulla on lapsi kulkenut vauvana mukana, kuten kuuluukin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Toisaalta taas ainakaan minun vastasyntyneilläni ei ollut varsinaista ruokailurytmiä, vaan he saattoivat haluta maitoa 20 minuutin välein, ja sitten taas nukkua 4 tuntia tms.
Näin meilläkin, pari viikoisella harvoin on vielä tarkkaa rytmiä.
 
Äityli kolmelle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle:
Ihan antoi lypsymaitoo tuttipullosta. JA kyllä opetin vauvan pullolle HETI kun tulin sairaalasta kotiin, jotten olisi vanki kotonani.
Mulle imetyksen onnistuminen oli niin tärkeä, etten halunnut sitä riskeerata antamalla pullosta edes lyspymaitoa. Neuvolassakin suositellaan, ettei alle 2 kuukauden ikäiselle anneta pullosta mitään.

Mutta toisille se oma meneminen on tärkempää kuin onnistunut imetys. Mulla on lapsi kulkenut vauvana mukana, kuten kuuluukin.
Niin? Mulla on imetys onnistunut vallan loistavasti, eikä ole mitenkään häirinnyt lypsy imetystä. Ennemmin jätin vauvan kotiin ostosten ajaksi kuin olisin mukaan kauppakeskukseen ottanut.
 

Yhteistyössä