N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Listan päivitys loppunut 12.7. päivittäjän eron (ja yrityksen loppumisen) vuoksi

Sarah85............ kp 10/28-36....... yk 23 ........ 1. toiveissa.. 22v.
Murppa86.......... kp 10/24 ........... y 35kk ...... 1. toiveissa... 21v.

Khaos............ kp 19/25-30 .......... yk ?? ........ 1. toiveissa.... 22v
Neppi............... kp 24/31? .............07/07.....2. toiveissa...... 21v.

Haltia.................. kp 34/31-33...... y 2v ....... 1. toiveissa.... 23v
Heinähattu....... kp 37/32.......... y 15kk ..... 2.toiveissa... 20v.

Taustalle siirtyneet

Orion yk 18 (3.7.08) :hug:
Möhköfanttis y 20kk (7.7.08)-> ero

Taustalle hävinneet
(kenestäkään ei uutta tietoa 3.7.08)

Äiti-88
Ulula
Nasu86
rina82
Anna333
Hempukka87
Hissu

Plussanneet :heart:

Pinkviini yk 7 ->?
äippä 84 yk7 -> tyttö 05/08 :flower:
liinu83 yk 5 -> LA 05/08
Nemotin yk ? ->?
corelia yk 9 -> ?
Wiivi84 yk 10 -> tyttö 06/08 :flower:
Anniel yk 7 -> LA 07/08
Gataa yk 7 -> LA 07/08 (tyttö tulossa)
Äityli- 84 yk15 -> LA 08/08
Tinii yk? -> LA 09/08
Mimmali yk? -> LA 10/08
Khaos yk 16 ---> tuulimuna 04/08 :hug:
Sirpula yk 11 (LA 16.01.09 - ultra 3.6.) :heart:
Martzu87 y 2 vuotta (LA 01/09) :heart:
Tinttu y 17kk (LA 02/09) :heart:

Tässäpä uusi pino meille :) Voisi tuon listan pitää etusivulla ja minä päivittelen sitä mikäli osaan :D :wave:
 
No niin. :)

Mä koitin tänään jo tehdä uutta pinoa, mutta eipä onnistunut. Jotenkin tökki tosi pahasta tää koko kaksplussa.

Omaa napaa pikkuisen kertoilen: Eilen kävin siellä clomien seurantaultrassa. Limakalvo oli 8mm paksu ja gynen mukaan "juuri sopiva". Sitten oikeassa munasarjassa oli 2kpl 20mm follia + muutama 10mm folli. Gynekin oli oikein mielissään ja sanoi, että näyttää "helkutin hyvältä". Totesi sitten siihen, että "toivottavasti ei tule kaksosia" johon minä, että "antaa tulla vaan!". :D Lopuksi, kun olin lähdössä niin gyne oikein nosti peukalonsa pystyyn ja sanoi, että "toivotaan parasta". Tänään sitten testasin melkein-ovisplussan. Ei ihan tasavahvat ollu ne viivat, mut melkein. Oviskivutkin on kyllä ollu melkoiset. :| Mutta, pitää yrittää pitää nyt jalat maassa, ettei tule kamalaa pettymystä.
 
Hienolta kuullostaa Tinttu :) *peukut pystyssä* Kyllä tiedän tuon, että ei saisi toiveet nousta, mutta minkäs niille voi.. Toivotaan, että sinulle käy paremmin kuin mulle :)

Tänne ei mitään ihmeitä.. leikkaukseen edelleen odotellaan, mutta nyt vauvastressin päälle on tullut huoli mitä sieltä löytyy.. En kuvittelekaan ennen ensi kesää raskautuvani, saati koko vuonna.. pelottaa aivan mielettömästi, eilen taas itketti mielettömästi..
 
Dreamer :hug: Voin vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu. Mutta leikkauksen myötähän se sitten selviää, että miksi ne munatorvet on tukossa (jos on) ja en kyllä jaksa uskoa, että mistään vakavasta olisi kyse. Vuosi on niin aluillaan, että tässä kerkeää tapahtua vaikka mitä ihania asioita! :) Todella ihanaa, kun jaksat kannustaa ja tsempata muita täällä, vaikka itselläsi on noin vaikea tilanne. Se jo kertoo ihmisestä paljon. :heart: Kyllä ne asiat vielä hyväksi kääntyy, usko pois!
 
Iltaa uuteen pinoon!

Saattaa tosiaan toimia vähän paremmin kun ei ole niin montaa sivua pinossa. Tänne ei mitään ihmeempää...tänään taas henkisen jaksamisen kannalta parempi päivä. Eilen varasin sitten ajan tk:n lääkärille lapsettomuustutkimuksiin. Oli kuulkaas muuten vaikeaa sanoa se sana puhelimessa aikaa varatessa...onneksi ei kasvokkain tarttenut vielä sanoa. Aika on ensi maanantaina...mietin vaan että tiedättekös siskot pitääkös ukonkin välttämättömästi olla siellä mukana...sillä kun on sillon töitä eikä voi oikeasti millään olla sillon pois sieltä :/
 
Sarah85, meillä ainakin kun on se aika naistentautien polille (jossa käsitellään tätä lapsettomuusasiaa) niin pitää olla molempien silloin läsnä. Eikö ne sanonu sulle mitään, kun soitit sinne että molempien pitäs tulla? Meille oikeen painotettiin, että molempien on tultava!
 
Heipähei kaikille! =)
Huippu juttu kun täällä uusi pino pystyssä, meinasi tosissaan olla hidas se edellinen...Nyt sitten ropinalla plussia tähän pinoon!! :heart: ;)

Ensinnäkin, Dreamer-88: Ihana kuulla sinusta! Juuri eilen illalla mietin, että laitan kohta sulle jo yv:tä tulemaan tai jotain, kun halusin tietää miten jakselet. Taisit lukea ajatukseni... =) Kiva että jaksat käydä täällä meidänkin kuulumisia aina välillä lukemassa! Tosi usein oot ollu ajatuksissa, toivon niin valtavasti että teilläkin vielä kääntyisi nuo asiat parempaan päin. Mutta toisaalta, eiköhän nyt ole kaikkein tärkeintä saada varmuus että sulla itellä kaikki ok (ja mitä ikinä olisikaan, niin saada se hoidettua) ja sitten panostaa vauvaprojektiin. Iso :hug: sulle taas ja voimia!

Sitten Tinttu: Teillähän on siellä hyvällä mallilla asiat! Varmasti helpotti kovasti kuulla gyneltä hyviä uutisia. Ei muuta kuin kauheasti tsemppiä harjoituksiin, toivotaan että tulis napakymppi! :D

Ja Sarah85: Uskon, että on ollu vaikea soittaa ja varata aikaa. Mutta hyvä että nyt se on varattuna, eiköhän ne asiat sieltä lähde rullaamaan kun ammattilaisten käsittelyyn pääsee ja on oikeasti juuri sen alan tuntevat lääkärit ja gynet asialla. Kovasti tsemppiä lääkärinkäynnille, toivottavasti kaikki olis hyvin! :hug:

Omaa napaa: Nyt kp 30 eikä mitään tietoakaan tädin tulosta. Tänä aamuna tein raskaustestin, mutta negahan se oli. Olin kyllä varautunut negaan, kun ei kummemmin mitään oireita, tai muuta sellaista..Kunhan varsin testasin kun oli testejä kaapissa valmiina. Ens viikolla mullakin gynelle aika, jospa saisin ne terot niin sais selvyyden näihin kiertoihin eikä tarttis arpoa että onko kierto sen 30 vai 70 päivää... :|

Mutta nyt menen ukon kainaloon, se tuolla jo kuorsaa... =) Kyllähän tuo itseäki jo väsyttää! |O Hyvät yöt, huomiseen! =)
 

Tinttu: ihana, että joillain riittää uskoa minullekin.. kiitos.. itse olen ihan loppu, mutta nyt jää vauvahaaveet taakse vähäksi aikaa ja teen opintoja entistä enemmän.. ajattelin vuoden lyhentää opintoja, saa nähdä kuinka käy..

Sirpula Kiitos myös sinulle.. ja kaikille muillekin :) Olette ihania.. Itsellä nyt opiskelu ykkösprioriteetti, sitten leikkaus/terveys ja kun aika näyttää mitä tuleman pitää niin vauvahaaveet.. :)

Mutta toki täällä tsemppaan muita :) Eihän mulla muuten olisi muuta kuin opintoja :)
 
Kiitos, Sirpula!! :)

Dreamer, se on ihan ymmärrettävää että ihminen on tuossa tilanteessa ihan loppu. Todella hyvä asia, että et jää ns. "suruun rypemään", vaan jaksat jatkaa opintojasi yms. =) Vaikeuksien kautta voittoon!

Omaa napaa: Täällä alkoi taas tympeän tuntoiset oviskivut. Juilii ja nippailee ihan kunnolla tuonne oikealle puolelle. :| Ovistesti näytti melkein samanlaista viivaa kuin eilen, eli vieläkin jäi haaleammaksi kumminkin. Mulla on jatkuvasti tunne, ettei tässäkään kierrossa tärppää, vaikka nyt näyttääkin näin hyvältä. Pelottaa, että ne munatorvet on tukossa sen umpparin puhkeamisen takia.

Minne kaikki muut on hävinneet? Hempukalla näyttää olevan päivät jo yli, onko ihania uutisia? :heart:
 
Dreamer: Mä myös yritän nyt toistaiseksi paahtaa opintoja niin pitkälle kuin mahdollista, niin olis ne suhteellisen hyvällä mallilla jos/kun se plussa tulee (jos opiskeluaikana tulee..). Vaikka eipä siinä, nytkin on jo niin hyvällä mallilla opiskelut, että no panic niiden suhteen! :saint: Vielä olis reilu vuosi jäljellä, joten hyvin pystyisin siitä irtautumaan äitiyslomalle, varsinkin nyt kun opinnäytetyö on viittä vaille valmis.

Tinttu: Juu mä kans oon kattellu, että täällä taitaa päteä "ei se määrä vaan se laatu" - periaate... :D

Nyt nukkumaan, oon taas ollu koneella vaikka kuinka kauan. |O Muka opiskeluhommia aloin tekemään vaan mitään en ole saanu aikaseks...no, huomenna uusi päivä, uudet kujeet! ;)

Hyvät yöt! :wave:
 
Täällä sitä ollaan. On vaan ollut niin paljon kaikkea, että ei ole jaksanut millään kirjoittaa enää itse, lukemassa olen kyllä säännöllisesti käynyt. Ja kun mitään uutta ei tapahdu. Paikallaan junnaa tää vauvaprojekti. Saa nähdä saanko tässä kierrosta ovista bongattua, ja saadaanko silloin edes simppoja sisään. Jotenkin todella turhautunut olo. Sitten meillä on niin monta asiaa työnalla nyt, että ihan hirvittää. häät olis tänä vuonna, ja ne tuntuu aiheuttavan päänvaivaa enemmän, kuin osasi kuvitellakaan, työasiat on ihan sekaisin molemmilla, ja rahaa pitäis sada säästöön, sekä häitä, häämatkaa, että lapsettomuushoitoja varten, ja sitä kun ei tunnu jäävän juuri mihinkään muuhunkaan. olen ihan sekaisin tästä kaikesta.

Anteeksi etten jaksa kovin paljon kommentoida. Olette ajatuksissa, ja toivon, että tämä pino tästä muuttuisi plussanneiden pinoksi. Tinttu toivottavasti teillä tässä kierrossa tärppää. Olisi ihanaa, jos saatte kaksoset - itsekin niitä toivon :) Dreamer oikein paljon voimia sinulle, meillä kanssa lapsi projekti on ehkä sillä mallilla, että jos hääjuhlat olis syyskuussa, niin siinävaiheessa olis optimaalista olla korkeintaan 3 kk raskaana... mutta lapsi on tietysti etusijalla, on sitä niin kauan yritetty. Ennen häitä en jaksa kuitenkaan panikoida.

Kaikille muillekin paljon plussaonnea ja jaksamista. Luulen, että sirpulalla ja hempukalla on meille pian hyviä uutisia kerrottavana :wave: Niitä odotellessa ;)
 
Olipas ihana ylläri kun haltia tulit pistäytymään! =) Toivottavasti saatte raha-asiat järjestymään, se kun ei tunnetusti kasva puissa... :/ Plussailuonnea myös sinne, eiköhän se vielä jonakin päivänä tule meille kaikille (niin mä ainakin yritän itteäni tsempata). :hug: sinulle!
 
haltia, kiitos! :) Kaksoset ois kyllä jo enemmän mitä osaisi toivoa. Tällähetkellä, jos vaan raskaus jollain konstilla pääsis alkamaan niin maailman onnellisin olisin yhdestäkin lapsesta.

Tein äsken ovistestin ja tuli enää haalea haamu! :eek: Eli ihan tasavahvoja viivoja en testannu ollenkaan, mutta ei se kyllä kauaksi jäänyt. Toivottavasti sieltä ois silti munasolu irronnut. Oon ihan ummikko näissä ovisjutuissa, ku tosiaan aikaisempaa kokemusta ovulaatiosta ei (tietääkseni) ole. Kun eilen sain sen melkein-ovisplussan ja jos oletetaan, että munasolu irtoais niin tapahtuuko se 24 -48h jälkeen LH-huipun havaitsemisesta? Vai miten se menee... Eli oisko mulla periaatteessa se ovis siis vasta tänään/huomenna? Noloa, kun mekin vuosi yritetty ja minä en edes kunnolla tiedä näistä asioista... :ashamed:
 
Tinttu: Täältä löytyy toinen vähintään yhtä ummikko noiden ovisten suhteen! :headwall: Enkä ole ikinä vielä saanut ovistestiinkään plussaa ilmaantumaan...jospa vielä joskus vaan sinne toiseen testiin pärähtäisi se plussa plakkariin!! :saint:

Nyt lähdemmä ajelemaan etelä-suomeen päin, mennään viikonlopuksi miehen kummeille. Palailen su takas palstailemaan.

Oikein mukavaa ja plussarikasta viikonloppua teille kaikille!! :whistle: :wave:
 
Sirpula: No hyvä, etten oo ainut ummikko. :D Mä sain tosiaan nyt ekan kerran ovistestiin plussan. Voi kun se ois ollu raskaustesti. :)

Jotenkin on vähän masis olo... Ei oo oikein toiveita tämän kierron suhteen, vaikka niin mainiolta näyttikin. Viikon päästä olis aika sinne naistentautien polille jatkotutkimuksiin. Pelottaa nyt jo, kun tiedän että saan ajan sinne aukiolotutkimukseen... Dreamer, oliko sulla kivulias se toimenpide? Sekin on tietty tosi tapauskohtaista, että sattuuko se vaiko ei.
 
Heips kaikki :) Mulla taas tuli yksi todella selkeä ovisplussa ilman ovista.. olikohan yhdessä kierrossa kp 17 plussa, mutta ultrassa näkyi kp 34 että limakalvo on minimaalinen, eli ovulaatiota ei ole tapahtunut. Enää en tuhlaa rahoja sellaisiin.

Toinen päätös tehtiin tänään. Meillä otetaan leikkauksen jälkeen pillerit käyttöön. Eli yrittäminen loppui tähän. Pillerit lopetetaan joskus 2010, eli koulun ehdin käydä.. Tämä meidän ratkaisu, koska en yksinkertaisesti jaksa eikä ole enää rahaa. 4000e turhiin hoitoihin söi meidän budjettia tarpeeksi.. Meidän kuukausitulot ovat nyt tästä eteenpäin sellaiset 650e/kk, vuokraan menee 500e..

Tinttu: Mulla oli erittäin kivulias toimenpide. Kaikki sattui, mutta luultavasti johtui siitä, että olivat tukossa, joten en sinuna huolisi. Itse otin 500mg panadolin alle, ei tuntunut olevan vaikutusta.
 
Dreamer, melko suuren päätöksen olette tehneet. Itse en varmaan olisi moiseen pystynyt... :ashamed: Ymmärrän kyllä, että tässä on melkoiset panokset pelissä. Tietenkin pitää omaa jaksamistaankin ajatella, ettei pala ihan loppuun tämän asian kanssa. Ja tuo raha, sitä ei koskaan ole tarpeeksi! Nostan hattua kyllä teidän päätöksellenne. Tsemppiä ja erityisesti paljon voimia! :heart: :hug: Minäkin olen muuten kuullut, että aukiolotutkimus saattaa sattua enemmän, jos putket on tukossa. Ajattelin vetäistä 800mg buranan ennen sinne menoa, ihan kaiken varalta.

Taas meni viikonloppu tosi äkkiä. Hyvä vaan, että menikin niin tulee perjantai nopeammin. Pääsee taas pikkuisen eteenpäin tässä hommassa. :) Huomaa kyllä, että mulla on ollu aikaa olla koneella, melkein joka toinen viesti minulta... Khih... :D Mitäpä sitä muutakaan työttömänä.
 
Dreamer-88 voimia teille ja onnea muille elämänalueille. Ymmärrän kyllä hyvin että pidätte taukoa ja keskitytte muihin asioihin. Muista keskittyä omaan jaksamiseesi ja yritä löytää hyviä asioita ja rentouttavaa tekemistä.

Sitten omaa napaa, joka vain paisuu kiitos joululta päälle jääneen mässäilyn. Kylläpäs tupakoimattoman ihmisen elämä on jännää...2 viikkoa on mennyt ilman yhtään savuketta ja nyt jo haistaa ja maistaa kaiken paremmin. Uskon että motivaatio kestää ihan kunnolliseen lopettamiseen...tässäkin on kuitenkin tämä vauva-asia kyseessä!

Käytiin aamulla tk:ssa aloittamassa lapsettomuustutkimukset. Lääkäri oli ihan mukava, asiallinen ja osaavan oloinen. Ihan peruskysymyksiä se esitti. Eihän ne tuossa pysty mitään tutkimaan mutta saadaanpahan lähete keskussairaalaan oys:iin...saapa nähdä millon sieltä sitten kutsu käy. Sitä ennen heitän isommat kuumeilut hiiteen!

Plussaisia tuulia kaikille :whistle:
 
Dreamer-88: Kylläpä olette ison päätöksen tehnyt, mutta uskon että se on teidän tilanteessa hyvä päätös. Jokainenhan sitä itse tietää parhaiten miten omat voimavarat riittää, ja samoin esim. tuo raha-juttu on aika kinkkinen jos opiskelut vielä kesken (Nimim. toinen meillä opiskelee! :D ). Mutta toivon ihan hirveästi teille kaikkea hyvää opiskeluihin ja ennenkaikkea sulle sinne leikkaukseen - vauva-projekteihin ehtii myöhemminkin kun näin nuoria ollaan (ainakin sinä nikkisi puolesta)! Iso :hug: !!

).:) Kp 35 menossa eikä tädistä tietoakaan. Eikä myöskään kummempia oireita, tosin kovasti vaan väsyttäny koko viikonlopun (nukuin toissa yönäkin melkeen 14h yöunet! :eek: ) ja aina välillä alamahaa kutittelee kummasti. Mutta sekin voi olla myös esimerkiks nälkää tai mitä muuta vaan... No, lisättäköön nyt vielä se, että nyt parasta aikaa mua oksettaa!! Kauhea pala tuntuu kurkussa ja jos yökkäisin ni varmaan tulis laatta!! :x Mutta oksennustautiakin on liikkeellä, joten en taida miettiä sitä sen enempää.

Plussatuulet kaikille! :whistle:
 
Sarah85: Sehän on mukava kuulla, että jäi "hyvä maku suuhun" eka käynniltä. Niinpä se varmaan on, että aina tuolla ekakäynnillä kysellään ne perusjutut ja tehdään naiselle ultra, jos vaan mahdollista... Tai ainakin näin oon kuullu, eikai kaikille välttämättä tehdä. Meilläkin tosiaan nyt perjantaina eka käynti naistentautien polilla.

Sirpula: Tsemppiä! Toivotaan, että siellä ois asukki mukana menossa. ;)

Minne täältä on ihmiset hävinnyt? :eek: Toisaaltahan se on vaan hyvä, jos joku pystyy olemaan jonkun aikaa pois näiltä palstoilta ja saa vähän muuta ajateltavaa. Itse en kyllä siihen kykene, niin koukussa oon! B) Just, kun pääsin eilen kehumaan työttömyyttäni, niin eiköhän tullut soitto, että pääsen taas muutamaksi päiväksi tuuraamaan. Hyvähän se on, ettei tarvitse yksin kotona olla. Mulla ei sitten tainnutkaan mennä se sairastelu ohi, kurkku on ollu kipeä koko päivän. Lämmöt pikkuisen yläkanttiin, mutta toivon sen johtuvan siitä, että ovis on ollut. Perjantainapa se sitten varmistuu.
 
Huomenta. :wave: Tässä aamukahvia nautiskelen, ja pitkästä aikaa ehdin itsekin kirjoitella. On niin hirveää rumbaa tämää alkuvuosi (ja tulevakin ilmeisesti) että ei vaan ole ehtinyt palstalla kirjoittamaan, ja ajatukset on tehokkaasti ollut muissa asioissa.

Dreamerille paljon halauksia :hug: Olette tehneet kyllä suuren päätöksen. Ymmärrän teidän päätöstä, sillä välillä tuntuu, ettei yrittämättömyydestä tule mitään, kun aina kuitenkin jännittää, että alkaako ne kuukautiset sittenkään. Toivon teille kaikkea hyvää.

Srah Ihanaa, että teillä tutkimusten aloittaminen sujunut hyvin. Meillä on niin tympeä terveyskeskus omalääkäri, että mä en yksinkertaisesti halua sille kurpalle ukolle kertoa tästä asiasta. Se ei oo kokaan autanut meitä misään muussakaan vaivassa. Siksi odotan, että meillä on rahaa käydä yksityisellä.

Sirpula Luulen, että nyt viimein saadaan taas plussanneiden pinoa kasvamaan. Sun olotila vaikuttaa lupaavalta :wave:

Tintulle Asuittekos tekin helsingissä? mietin vaan noita omia tutkimuksiin lähtemisiäni, että miten tän asian kanssa nyt sitten tosissaan etenis. Tuntuu, että on niin helppo suunnitella, mutta vaikeaa ottaa se puhelin käteen. Te olette siis julkisella?

Mulla ovis olis todennäköisesti tällä viikolla. Mitään limoja ei oikeastaan ole ollut yhtään, mikä on outoa. Sitten juuri laskennallisen ovulaation ajaksi meille TIETYSTI tulee taas yksi yövieras kahdeksi yöksi tuohon sohvalle. Vielä kun asutaan yksiössä, niin todella mukavaa, kun aina käy näin. Tosi monta kuukautta on mennyt hukkaan samasta syystä.Ja se todellakin kismittää. En tiedä haluaisinko edes tuhlata noita ovistestejä tässä kierrossa, jos kuitenkaan siitä oviksen bongaamisesta ei ole hyötyä...

Muutenkin nyt on jotenkin sellainen olo, että en enää jaka kauheasti edes jännittää näitä kiertoja, antaa mennä vaan. näyttää vuodet vaihtuvan än yrittämisen aikana kuitenkin aika monta kertaa.. plääh.

Plussatuulia kaikille. :whistle: Tulipas kirjoitettua pitkään :x
 
Hei vaan kaikki :) Ensiksi sanon, että Sirpula nyt vaikuttaa lupaavalta :) Alas tehdä testi ;) Ja toisekseen, ei tämä päätös ollut rohkea tms.. Olen vain heikko, enkä jaksa enää stressata.. Jos meille vauva luomuna tulisi, niin se olisi jo tullut, joten usko/toivo meni ikkunasta ja sisään lensi turhautuminen.. Mutta leikkaus voi vielä muuttaa suunnitelmia.. Itsellä kierto taas venyy, nyt kp 34, mutta klinikalta sanoivat että saa venyä ja leikkauksen jälkeen katsotaan mitä tapahtuu..
 
haltia & Dreamer-88: Juu, kai mä huomenissa piipahdan apteekissa hakemassa herkimmän testin mitä löytyy...Ja perjantaina meinaan testata. Toiveet on korkealla, mutta järki yrittää koko ajan varovasti hivutella niitä vähän realistisemmalle tasolle (että jos pudotaan, ni ei ainakaan niin kamalan korkeelta). Kassellaas ny...:heart:
 
haltia: Me ei asuta lähelläkään helsinkiä. :D Asutaan pohjoisemmassa, oulun läänissä. Se hoitoihin lähteminen on totisesti vaikeaa. Meillä meni niin, että kun oltiin yritetty vauvaa 3-4kk (en nyt muista ihan tarkalleen) eikä mulla ollu tullu menkkoja koko aikana niin oli pakko lähteä tutkimaan asiaa. Koitin eka päästä terveyskeskus lääkärille, mutta siellä sanottiin, että on aivan normaalia vaikkei menkkoja tulisi ½ vuoteen! Tilasin yksityiselle gynelle ajan, koska en jaksanut jäädä odottamaan. Siitä asiat lähti rullaamaan (yksityisellä ollaan siis oltu tähän asti) ja nyt tulee eka käynti julkisella puolella. Mutta teilläkin kun on yritystä jo yli vuosi, niin voisitte lähteä ihan vaan sieltä terveyskeskuksen kautta tutkimuksiin. Kun sen alkukynnyksen yli pääsee niin kyllä se sitten helpottaa. :heart:

Sirpula: Kiitos! :) Toivotaan tosiaan, että jotakin positiivista kuultavaa tulisi lääkärireissulta. Ja plussaonnea sinulle kovasti! Etköhän se sinä ole seuraava plussaaja tässä ketjussa. :heart:
 

Yhteistyössä