N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Tää pino on niin surullisen hiljainen nykyään. Kai tämä on kohta kuopatava, ja munkin pitäis katsoa vähän tulavaisuuten. kai mun paikka on sitten lopullisesti tuolla lapsettomuuspuolella :ashamed: äsken tuli pyyhkiessä vähän verta, joten todennäköisesti huomenna olis sitten kp 1 jos mitään ei tapahdu... pianpa se on onneksi meidän lapsettomuusklinikan lääkärikäyntikin taas.

Möhkis voimia sinulle kotiin, ja jaksamista töihin.. voi olla helpottavaa, että pääsee ttöihin inhottavasta kotitilanteesta. Miehesi saisi jo lopettaa ilkeilyt :kieh:
 
Haltia :hug:

Niinhän tämä on.. ja minä lähden nyt, eli lopetan listan päivittämisen.. kyllä se vain niin on, että miehen rakkaus on loppunut.. Miehen ilkeily ei ollut mitään pikkupilaa, vaan olisin voinut oikeasti kuolla.. joten kyllä se kertoo paljon.. ero siis meille, ei vauvaa.. Hyvää jatkoa kaikille, pitäkää huolta miehistänne myös.. Oli mukava olla kanssanne läsnä näinä vaikeina aikoina, nyt vain lopuille plussat.. saatan välillä käydä katsoo teidän kuulumisia.. :hug: Heips nyt vaan...
 
Voimahaleja sekä haltialle että erityisesti möhkikselle. Olen pahoillani, että sinun avioliitolle kävi noin huonosti :hug: Elämä on välillä tosi koettelemus. Suruissani myös siitä, että jätät meidät loput tänne sinnittelemään. Olisin toivonut sinulle (ja toki koko meidän pinolle toivon myös), että asiat olisi järjestynyt. Voimia eteenpäin, kyllä sinä pärjäät!

Pitäisi varmaan sitten tehdä uus pino, että saadaan listalle uus päivittäjä.. Olisiko halukkaita? Niin, ja varmaan pitää samalla kysyä, että jääkö tänne enää ees päivitettäviä, muita ku minä? :(
 

Yhteistyössä