N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Olin jo kirjoittamassa tähän pinoon, kunnes joku iski takaraivosta, et mä olin JO 27v!!! \|O
Mä olen edelleen kai "olevinaan" n. 20v...huhhuh :LOL:

Sain esikoisen 18v, toisen 20v ja kolmannen 23v....olen kai jämähätny siihen ikään :x :LOL:
 
Voin kai liittyä tännekin. Olen nyt 22v täytän tänävuonna 23. Opinnot loppui juuri ja töitä on vähän satunnaisesti enemmän ja vähemmän, joten nyt olen kotona, ja mulla on aikaa kirjoitella näillä palstoilla.
 
tasan 20 v. kuumeileva JA oireileva.
en opiskele, mutta olen osa-aikaisessa työssä.
just tänään kamala määrä raskauteen viittaavia oireita, ja huomenna selviää mistä johtuvat.
pienellä taustatieto haulla eksyin tänne, ja jäin kiini :)
etsin tietoa eri taudeista jotka voisivat oireet aiheuuttaa, ja niiden mukaan minulla on munasarjatulehdus, flunssa ja rintasyöpä :)

toivon toki että olis vaan raskaus :)
 
Mäkin voisin myös tänne liittyä :wave: Oon 19 vuotias kuumeilija. Tänään on kp 17/27-32. Yrityskerta on kolmas nyt. Vauvakuume on kyllä vaaaaltavan kova :heart: Onhan se jo n. 16 vuotiaasta asti vaivannutki..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:38 Haltia kirjoitti:
Alabama............kp 16/31-33................yk 9......................1.lapsi
Haltia................kp 23/31-36.................yk 5.......................1.lapsi
Äippä84..............kp 7/28-30.................yk. 2........................3.lapsi




 
Esikoista täällä kovasti toivotaan kakskymppiselle pariskunnalle! eka yk menossa, kp13/35-45. Saa nähdä kuinka käy, kierto kun on kovin epäsäännöllinen ja kohtukin on kuulemma kääntynyt jotenkin "vinoon". :hug:
 
nirno
esikoinen täälläkin toiveissa itse 20v ja mies 23v. kp tänään 1/30 (eilen oli vielä 36/30 ja olin varma raskaudesta :'( ) ja yk 3... mutta jospa nyt tärppäis ja tulisi jouluvauveli :xmas: plussaonnea kaikille ja valitetaan kun siltä tuntuu ja tuetaan toisiamme!!! :heart:
 
alabama
Nirno................kp 1/30 .......................yk3......................1.lapsi
Äippä84............kp 7/28-30...................yk2......................3.lapsi
MiiaMaria...........kp13/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 16/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 17/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Anna333...........kp 22/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 23/31-36.................yk5.......................1.lapsi
Nibbler..............kp?..............................yk?.......................?.lapsi
<br><br>
 
Olen tässä miettinyt muutaman päivän, että jos/kun tuntee ovulaatikipuja tai muita tuntemuksia, joiden epäilee johtuvan ovulaatiosta onko siinä vaiheessa jo myöhäistä harrastaa seksiä? eli pitäisikö siiinä vaiheessa olla jo siittiöt sisällä, vai ehtiikö vielä? ja kuinkakohan kauan mahtaa olla aikaa?

Mietin tässä myös, että onko joillain jo lapsen saaneilla kokemuksia tuntemuksista, jotka on tuntenut heti hedelmöityksen jälkeen, joista on päätellyt olevansa raskaana jo ennen plussaamista?
 
Nirno................kp 1/30 .......................yk3......................1.lapsi
Äippä84............kp 7/28-30...................yk2......................3.lapsi
MiiaMaria...........kp13/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 16/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 18/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Anna333...........kp 22/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 23/31-36.................yk5.......................1.lapsi
Nibbler..............kp?..............................yk?.......................?.lapsi


Muokkasin vain ton mun kp:n oikeaksi :)
 
PERJENTAI 23.03.07

Nirno................kp 2/30 .......................yk3......................1.lapsi
Äippä84............kp 8/28-30...................yk2......................3.lapsi
MiiaMaria...........kp14/35-45..................yk1......................1.lapsi
Alabama...........kp 17/31-33.................yk9.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 19/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Anna333...........kp 23/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 24/31-36.................yk5.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 21/28......................yk1.......................1.lapsi
Kuupää.............kp 11/32-?....................yk6.......................1.lapsi

 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 20:03 haltia kirjoitti:
Olen tässä miettinyt muutaman päivän, että jos/kun tuntee ovulaatikipuja tai muita tuntemuksia, joiden epäilee johtuvan ovulaatiosta onko siinä vaiheessa jo myöhäistä harrastaa seksiä? eli pitäisikö siiinä vaiheessa olla jo siittiöt sisällä, vai ehtiikö vielä? ja kuinkakohan kauan mahtaa olla aikaa?
Olen käsittänyt että oviskipujen aikana on vielä hyvinkin mahiksia yritellä..Mutta olisi tietysti hyvä myös ennen niitä tehdä,mutta mistäs sitä aina tietää milloin ovis on? :whistle:

Meillä ollut tosi hiljasta sillä rintamalla kun tappeluja on tullut kerta toisensa perään.Mutta tässä viikon aikana on taas taitanut yrityshanat aueta.. :D
Minulla siis ovis nyt parhaillaan.. :p

Ai niin..Pitipä kysymäni..Sattuuko kellään yhdyntä oviksen aikaan?
Minulla sattuu aina välillä aika ikävästi,etenkin oviksen aikoihin.
 
Haltia: Kyllä silloin ovisnippailujen aikaan on vielä hyvinkin mahdollista raskautua...Ja omasta kokemuksesta kumoaisin nuo kaikki ovisten kyttäilyt, koska esikosta otin viimeisen e-pillerin marraskuun viimeisellä viikolla ja raskaana olin joulukuun 2. päivä...ettei tuossa välissä kyllä mtn ovista meitsillä ainakaan ollut :LOL: tiiä sitte...
Ja ei minulla ainakaan ollut mitään tuntemuksia hedelmöitymisen jälkeen kummassakaan raskaudessa eli tädin poisjäämisestä raskauden vasta ymmärsin =)

Alabama: Tosiaankin minua ainakin välillä sattuu kovastikin yhdyntä oviksen aikaan... aina ei tekisi mieli edes touhailla silloin.. :/

Meillä ukko- kulta kotiutui eilen ja laitoin sen heti töihin... Kovasti on hommassa mukana, kun tänä aamuna jo kyseli, et pitääköhän sitä lähteä tila-autoa hommaamaan :LOL:
 
Jep, kiitos vastauksista.

Mullakin kylllä joskus ovulaation aikaan sattuu yhdyntä. Joskus säikähdin oikein kunnolla, kun vihlaisi tosi kovasti ja jomotti vielä jälkeenpäinkin hiukan Mutta tavallisesti se on sellaista, että tietyt asennot ehkä sattuu enemmän oviksen aikaan.

Meillä on ollut tässä lähiaikoina aika vilkasta touhuilua, mutta nyt taas vähän rauhoittunut. Ihan hyväkin, kun se on kyllä aika jyystämistä, jos kokoaika täytyy miettiä ovulaatiota, ja että pitäis harrastaa seksi. Parempi ja nautinnollisempaa omalla painollaan silloin kun mieli tekee :)
 
Äippä84,
Miehet on hauskoja kun niiden eka juttu on että, varmaan ois nyt isompi auto. :LOL:

Joo,mä en tunnusta kuuluvani tähän pinoon, nou-nou.
Mutku oon seurannu jo niin kauan et aattelin sano "moi" kaikille!
Elikkä mä täytin just 23 mies pian 24 ja koirapoika ens viikolla 1-vee.
Viimenen pillerliuska loppu viime la, joten ny olis (tuumaustauko) kp5, piti oikein miettiä, siitä on kuitenki jo pari vuotta ku taltutin edellisen vauvakuumeen (taltutin no joo :saint: )
Mulla on ongelma et menkat ei tuu ilman pillereitä, koska mulla on ollut nuorempana melko paha anoreksia, olin sairaalas vuoden. Ja nyt kun rakennetaan taloa niin on sellainen olo, että mitä tekee isolla talolla jos ollaan sielä kahestaan+koira. Kun mulla on huonommat mahollisuudet raskautua niin pitäis varmaan edes TJOT-linjalla mennä.
Mä jään miettimään soittasinko neuvolaan vai en. :ashamed:
 
Tsemppiä sulle Jenni84 :flower:
Toivotaan, ettei ne menneisyyden haamut enää kummittelis ja voisitki raskautua vaikka heti =) Ja titenki sä soitat sinne neuvolaan, ku kerran olet "meihinkin" jo liittynyt.... ja toisaalta, jos muutenki on vaikeampaa tuo raskautuminen, niin ei kannata kauheesti sitä yritystä lykätä. Tämä siis tietenkin oli vaan mun mielipide, te teette toki niinku teille parhaiten sopii...
 

Yhteistyössä