Näin minä pysyn laihana!

Ruokailu: En syö aamupalaa. Menen töihin klo 7-8 välillä. juon pari kuppia kahvia. klo 12 lounaalle. Buffetteihin korkeintaan kerran kahdessa viikossa, muutoin salaattiannos tai pieni kupillinen kotiruokaa (kuten riisiä ja kanaa). Pari kuppia kahvia ja pari hedelmää iltapäivään. Illalla klo 18-20 välillä iltaruoka. Yleensä lämmin kotiruoka leivän kanssa. Ei iltapalaa. Päivässä noin 1l vettä juomapullosta juotuna.

Pari kertaa viikossa napostelen karkkia ja viikonloppuisin käymme kerran ravintolassa. Ikinä en syö itseäni ähkyksi asti. Maha toimii hyvin, yleensä kerran päivässä.

Liikuntaa harrastan vain hyötyliikuntana ja satunnaisina kävelylenkkeinä. Kävelen töihin ja kauppaan, siivoilen. Mitat on 172/55. Elämä on ihan mukavaa :D
 
"hmm"
Ja ikää oli`?
Kyllä mäkin parikymppisenä pysyin hoikkana tuolla tavalla. Liikuin vaan pirun paljon ja söin kyllä jatkuvasti jotain, enkä kainostellut herkutteluakaan.

Nyt tuntuu,että jos syön yhdenkin leivän ja liikun ihan vitusti, paino ei tipu. Ikää 30+
 
[QUOTE="hmm";24138056]Ja ikää oli`?
Kyllä mäkin parikymppisenä pysyin hoikkana tuolla tavalla. Liikuin vaan pirun paljon ja söin kyllä jatkuvasti jotain, enkä kainostellut herkutteluakaan.

Nyt tuntuu,että jos syön yhdenkin leivän ja liikun ihan vitusti, paino ei tipu. Ikää 30+[/QUOTE]

Reilu parikymppinen olen. Äitini on kyllä 55 ja lähes samoissa mitoissa silti. Samanlainen elämäntapa. Toki minulla ei vielä olekaan lapsia, joten vaikea ajatella miten keho tulee silloin muuttumaan. Ja ikinä en ole painoa joutunut tiputtamaan, joten siihen tästä ei ole apua. Lähinnä, että näin minä ylläpidän tätä painoa. =)
 
"vieras"
Mäkin olin reilu parikymppisenä langanlaiha, vaikken mitenkään erikoisesti ylläpitänytkään painoani. Söin aina kun oli nälkä ja kaikkea mahdollista. Kahden lapsen jälkeen reilu kolmikymppisenä elimistö ei enää toiminutkaan samoin, nyt saan todella katsoa mitä syön. Ja 5 kg vois painoa pudottaakin, jos olisi mielenkiintoa :D
 
"joku"
[QUOTE="hmm";24138056]Ja ikää oli`?
Kyllä mäkin parikymppisenä pysyin hoikkana tuolla tavalla. Liikuin vaan pirun paljon ja söin kyllä jatkuvasti jotain, enkä kainostellut herkutteluakaan.

Nyt tuntuu,että jos syön yhdenkin leivän ja liikun ihan vitusti, paino ei tipu. Ikää 30+[/QUOTE]

En ole ap mutta mulla on ikää 27v ja 2 lasta olen synnyttänyt. Samalla tavalla kun hän pysyn itsekin hoikkana paitsi että syön enemmän päivän aikana. Mä en syö ikinä mitään rasvatonta tai light tuotteita ja pyrin muutenkin katsomaan että lisäaineita ei olisi yli 5. Mun mitat on 168cm ja 53kg
 
mulla aineenvaihdunta pelaa
Kolmen lapsen jälkeenkin pysyn hoikkana kun elimistö kuluttaa ihan itsestään. Saan syödä niin paljon kuin haluan ja mihin aikaan tahansa, eikä ole tuollaista kitumista kuin ap:llä :p
 
"Anne"
En ole laiha mutta hoikka-normaali. Pidän painoni syömällä ainakin 2ruokaa päivässä. Välillä syön ruuan 3x päivässä. Aamupalaksi mitä sattuu, vanukasta/jogurttia/tms. Ei välipaloja, iltapalaksi salaattia pekonilla/metukalla/kananmunalla tai ruokaa.
 
^vierailija^
Yks kaveri syö kuin sika (pizzaa ym mättöä ja herkkuja) niin paljon kuin sielu sietää ja on silti alipainoinen. Itse yritän pitää kuria, mutta silti vain leviän, parikymppisenä kyllä olin hoikka, mutta paino vain räjähti nousuun siinä 22-vuotiaana... jee.
Elämä on epäreilua, mutta ei voi minkään.
 
"Anne"
Yks kaveri syö kuin sika (pizzaa ym mättöä ja herkkuja) niin paljon kuin sielu sietää ja on silti alipainoinen. Itse yritän pitää kuria, mutta silti vain leviän, parikymppisenä kyllä olin hoikka, mutta paino vain räjähti nousuun siinä 22-vuotiaana... jee.
Elämä on epäreilua, mutta ei voi minkään.
Sama juttu oli vuosia sitten. Sitten tajusin ruveta syömään paljon enemmän ja rupesin laihtumaan. Tosin mitään pitsaa mättöä ja herkkua en voi syödä ihan koko aikaa kuin sika mutta ihan reilusti saan syödä nykyään :)
 
karppaaja
Mä pysyn hoikkana rajottamalla hiilareita ja saan muuten syödä itseni aina kylläiseksi (ähkyä ei tule ilman hiilareita). Rasvaa menee yli 200 g päivässä... Nuorena en lihonnut millään, nykyään lihoan hiilareista todella helposti.
 
häh
Ruokailu: En syö aamupalaa. Menen töihin klo 7-8 välillä. juon pari kuppia kahvia. klo 12 lounaalle. Buffetteihin korkeintaan kerran kahdessa viikossa, muutoin salaattiannos tai pieni kupillinen kotiruokaa (kuten riisiä ja kanaa). Pari kuppia kahvia ja pari hedelmää iltapäivään. Illalla klo 18-20 välillä iltaruoka. Yleensä lämmin kotiruoka leivän kanssa. Ei iltapalaa. Päivässä noin 1l vettä juomapullosta juotuna.

Pari kertaa viikossa napostelen karkkia ja viikonloppuisin käymme kerran ravintolassa. Ikinä en syö itseäni ähkyksi asti. Maha toimii hyvin, yleensä kerran päivässä.

Liikuntaa harrastan vain hyötyliikuntana ja satunnaisina kävelylenkkeinä. Kävelen töihin ja kauppaan, siivoilen. Mitat on 172/55. Elämä on ihan mukavaa :D
Mä en käsitä, miten selviät ilman aamupalaa lounaaseen asti. Mulla on jo nyt kiljuva nälkä, vaikka olen syönyt terveellisen aamiaisen ennen töihin lähtöä... :(
 
"minä"
Miksi joku haluaisi olla noin laiha? Ei se ainakaan minun mielestäni ole kaunista, eikä varmaan monen muunkaan. Olen 170/63 ja päivittäisen liikunnan ansiosta ei vartalostani paljon ylimääräistä löydy. Lisäksi omistan D-kupin rinnat ja hyvämuotoisen takamuksen. Jos laihtuisin tästä viisikin kiloa niin rinnat ja takapuoli kärsisivät. Kasvotkin näyttää paremmalta kun on täytettä, eikä tarvitse miettiä joka suupalaa. Olen siis yli 30v ja 2 lapsen äiti.
 
näin
[QUOTE="hmm";24138056]Ja ikää oli`?
Kyllä mäkin parikymppisenä pysyin hoikkana tuolla tavalla. Liikuin vaan pirun paljon ja söin kyllä jatkuvasti jotain, enkä kainostellut herkutteluakaan.

Nyt tuntuu,että jos syön yhdenkin leivän ja liikun ihan vitusti, paino ei tipu. Ikää 30+[/QUOTE]

samassa jamassa ollaan, ikää 30+ ja ei ei saa syödä kun yhden leivän niin jo paino nousee. Laihduttaminen on saakutin vaikeaa, ei sais syödä mitään ja liikkua pitäisi paljon... :(
 
[QUOTE="minä";24138429]Miksi joku haluaisi olla noin laiha? Ei se ainakaan minun mielestäni ole kaunista, eikä varmaan monen muunkaan. Olen 170/63 ja päivittäisen liikunnan ansiosta ei vartalostani paljon ylimääräistä löydy. Lisäksi omistan D-kupin rinnat ja hyvämuotoisen takamuksen. Jos laihtuisin tästä viisikin kiloa niin rinnat ja takapuoli kärsisivät. Kasvotkin näyttää paremmalta kun on täytettä, eikä tarvitse miettiä joka suupalaa. Olen siis yli 30v ja 2 lapsen äiti.[/QUOTE]

Olen ulkonäöltäni täysin normaalin kiinteän näköinen, ei mitkään luut törrötä. Olen ihan muodokaskin takapuolesta ja rinnat b-kuppia. Vaikka lihottaisin sinun painoosi, minulle ei tulisi luultavasti D-kupin rintoja. Ole kiitollinen siitä mitä sinulla on, mutta ilman kuvaa olet todella jäävi tuomitsemaan minua kaikkien mielestä "ei kauniiksi".
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24138482:
samassa jamassa ollaan, ikää 30+ ja ei ei saa syödä kun yhden leivän niin jo paino nousee. Laihduttaminen on saakutin vaikeaa, ei sais syödä mitään ja liikkua pitäisi paljon... :(
täällä kolmas 30+ joka taistelee painon kanssa. Jokaisen lapsen jälkeen jäänyt kilo-pari, eikä lähde millään. Lapsia 4. Tai no ehkä jos ei ikinä söis yhtään herkkupalaa. Heti jos syö niin paino on entisissä lukemissa. Ottaa niin päähän.
 
Jotenkin olen tottunut hallitsemaan näläntunnetta, en koe että "näkisin nälkää". Toki mahakurniikin ennen lounasta. Syön ihan reilunkokoisia annoksia ja olen todella tyytyväinen elämänlaatuuni. Joskus kun mätti itsensä täyteen, esimerkiksi jouluna, tuli todella huono olo. Tietenkään ei tällainen sovi kaikille. Ja luulen etten pystyisi syömään mitä vaan lihomatta. Kyllä varmasti 2xpizzaa päivässä tahdilla alkaisin leviämään.
 
Ai. Mä syön 5krt päivässä, aamu alkaa kunnon puurolla voisilmän kera, lounas, välipala, iltaruoka ja iltapala. Syön päivittäin myös suklaata, keksejä, pullaa, jäätelöä yms herkkuja, liikun pari krt viikko lenkillä. 168/53.
 
"minä"
Olen ulkonäöltäni täysin normaalin kiinteän näköinen, ei mitkään luut törrötä. Olen ihan muodokaskin takapuolesta ja rinnat b-kuppia. Vaikka lihottaisin sinun painoosi, minulle ei tulisi luultavasti D-kupin rintoja. Ole kiitollinen siitä mitä sinulla on, mutta ilman kuvaa olet todella jäävi tuomitsemaan minua kaikkien mielestä "ei kauniiksi".
No jos olen sinua 2cm lyhyempi ja 8kg painavampi niin jossainhan se ero täytyy näkyä. Tietysti lihakset painaa, mutta ei silläkään tuota eroa selitä. Olen nuorempana painanut alimmillaan 53kg ja olin jopa itseni mielestä alipainoinen. Niin ja rintani kutistuivat silloin b-kuppiin, joten sullakin voisi olla mahiksia :) Toki myönnän että minun kokoiset, mutta liikuntaa harrastamattomat naiset voivat olla lihavan näköisiä.
 
Olen ulkonäöltäni täysin normaalin kiinteän näköinen, ei mitkään luut törrötä. Olen ihan muodokaskin takapuolesta ja rinnat b-kuppia. Vaikka lihottaisin sinun painoosi, minulle ei tulisi luultavasti D-kupin rintoja. Ole kiitollinen siitä mitä sinulla on, mutta ilman kuvaa olet todella jäävi tuomitsemaan minua kaikkien mielestä "ei kauniiksi".
Niinpä, NipaNeutroni, mulla vähän sama juttu. No, nyt tosin vasta laihduttamassa, mutta mun omin koko, tai siis paino, on 52-52 kg, pituutta 168 cm. Nyt painoa aamulla oli 65,5 kg, tyytyväinen. Ei mullakaan tuossa "normaalipainossani" luut törrötä, peppuakin riittää, rinnat nyt on mitä on, ei ole koskaan isot olleetkaa (paitsi joo raskausiakana :LOL: ), mutta hyvältä näytän, enkä pelkästään omasta mielestäni.
 

Yhteistyössä