Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

Siis ajattelin kurkata tätä puolta tämän ikäjakauman mukaan (itse 34) kun tuolla "mitäs nyt"-osiossa tuntuu olevan kovin tylsää tätä nykyä :/ ...eiköhän pistetä tämä puoli kunnolla pystyyn :whistle: B)
 
No mäkin pyörin aina silloin tällöin tuolla mitäs nyt-palstalla, kun tuntuu ettei täällä ole ketään.. tosin täytän kolkyt vasta syyskuussa, mutta henksesti tuntuu, et kuulun enemmän tänne kuin tonne kakskymppisten puolelle =)
 
Mullakaan ei olis mitään sitä vastaan, että keskustelu olis vähän vilkkaampaa tällä palstalla =) Aikani on kylläkin aika rajallinen, käyn yleensä täällä vain kerran illassa, samalla kun lapset hakee unta tuossa oven toisella puolella. Iästä puheen ollen, mun viimeiset viis vuotta on todella lentäneet siivillä, en voi uskoa, että parin vuoden päästä olen jo sen maagisen 40 v! :D
 
joo mä oon 30v ja eipä tuu tääl osiossa paljon käytyä ku ei täällä jutut tunnu vaihtuvan ollenkaan ja väkeä on aina niin vähän. :/ kyllä kait meitä tän ikäsii vähän enempi on mitä tästä juttumäärästä vois luulla? :)
 
miiha
Mä kans käyn välillä lueskelemassa täällä, mutta on ollut kovin vähän asiaa, täytin juuri 31v. ja kieltämättä joskus tuntuu vanhalta varsinkin kun meitin vaavi joka on kyllä jo 8kk herättelee vielä öisin ja itse kun väsyttää niin kamalasti että.
 
:D
Me ollaan niin paljon viisaampia ja iän rauhoittamia, että ei pistetä jokaisesta kärpäsen tappamisesta uutta aloitusta pystyyn.
Vaikuttaa siis hiljasemmalta... :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Joo. Mulla on huonon huumorin päivä tänään(kin)
 
Kirsi -74
Täällä vaihteeksi minäkin. Monta päivää poissa, kun on ollut niin kiireitä. Ensin 8 päivää tai iltaa töitä putkeen, nyt yksi vapaa ja se on mennyt marjoja mehustaen. Kohta ruuanlaitoon...
 
Iästä puheen ollen. Kun katselin muutaman teidän ikää (34v) ajattelin, että onneksi (<---sorry) vielä on matkaa siihen ikään. Kunnes tajusin, että mähän täytän muutaman viikon kuluttua 34v!!! :snotty: Mihin ne vuodet ovat oikeen menneet? Ja vauhdilla vielä. Just täytin 30v ja nyt jo 34v.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 16:06 Maxine kirjoitti:
Iästä puheen ollen. Kun katselin muutaman teidän ikää (34v) ajattelin, että onneksi (<---sorry) vielä on matkaa siihen ikään. Kunnes tajusin, että mähän täytän muutaman viikon kuluttua 34v!!! :snotty: Mihin ne vuodet ovat oikeen menneet? Ja vauhdilla vielä. Just täytin 30v ja nyt jo 34v.
Täällä yks "vanhus" varoittelee, että nauti nauti, vuodet vierii... =) Ei vaan ihan totta, viime aikoina on tullut jonkin verran mietittyä tuota ikää. En mitenkään kammoksu tätä saavutettua ikää, etenkin kun oma mies on jo 45 ja minä siinä rinnalla aivan lapsukainen =) mutta se, että vuodet todellakin on vierineet jo näin pitkälle ja 40 jälkeen vuorossa on 50! Siltikin niin moni juttu on vielä auki ja edelleen asiat jaksaa ihmetyttää. Tosin onhan sitä viisautta varmasti jonkin verran kertynyt, ettei ihan vähästä enää hätkähdä. Ja sitä on tullut paljon armollisemmaksi itseä, toisia ja koko elämää kohtaan.
 
Täällä minäkin vierailen pari kertaa kuussa enkä edes kerro omia mielipiteitäni joka kerta, kun tuntuu, ettei ehdi kotikiireiden vuoksi istumaan koneella. Olen työelämästä nauttiva 37-vuotias nelivuotiaan pojan äiti ja avokki löytyy myös. Hiljaista tuntuu olevan, mutta eiköhän ryhdistäydytä kaikki ja kirjoitellaan ahkerammin, kun aikaa löytyy. Mistä sitten? Säästä, perheestä ja varsinkin miehestä...eikös vaan? :LOL:
 
Chillifinn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
Jos joku on laiska oppimaan kieliä, niin mun mies. Se ei ole koskaan viihtynyt koulunpenkillä, sellainen maalaisjärjellä varustettu yrittäjäluonne kun on :) Suomen kielen se oppi väkiselläkin ostamalla suomalaisen yrityksen ja rakentamalla talon! Joskun tuntuu, että se viihtyy täällä napapiirillä paremmin kuin minä. Mullakin kun on kokemusta ja kaihokaipuuta aina joskus muille maille vierahille, tosin lasten takia arvot on vähän muuttuneet ja turvallinen ja helppo arki alkanut tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta. Oletko kauan asunut lontoossa/ollut yhdessä miehesi kanssa? :) Meillä yhteistä eloa takana vuodesta -99, tavattiin anopin syntymäpäivänä... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 18:41 nytkypylly kirjoitti:
No mäkin pyörin aina silloin tällöin tuolla mitäs nyt-palstalla, kun tuntuu ettei täällä ole ketään.. tosin täytän kolkyt vasta syyskuussa, mutta henksesti tuntuu, et kuulun enemmän tänne kuin tonne kakskymppisten puolelle =)
Mun on pitänyt sanoa tuosta nikistäsi että sehän on vallan hupaisa, siitä kun voi vetää kaikenlaisia johtopäätöksiä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 14:35 Miracle- kirjoitti:
:D
Me ollaan niin paljon viisaampia ja iän rauhoittamia, että ei pistetä jokaisesta kärpäsen tappamisesta uutta aloitusta pystyyn.
Vaikuttaa siis hiljasemmalta... :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Joo. Mulla on huonon huumorin päivä tänään(kin)
:LOL: :LOL: ...näimpä B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 16:06 Maxine kirjoitti:
Iästä puheen ollen. Kun katselin muutaman teidän ikää (34v) ajattelin, että onneksi (<---sorry) vielä on matkaa siihen ikään. Kunnes tajusin, että mähän täytän muutaman viikon kuluttua 34v!!! :snotty: Mihin ne vuodet ovat oikeen menneet? Ja vauhdilla vielä. Just täytin 30v ja nyt jo 34v.
Hahaa, niin ne vuodet vierii :D ...kun ei noita vuosia enää tavallaan laske, ei huomaakaan aina minkä ikäinen sitä on :/
 

Yhteistyössä