Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 20:58 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 16:06 Maxine kirjoitti:
Iästä puheen ollen. Kun katselin muutaman teidän ikää (34v) ajattelin, että onneksi (<---sorry) vielä on matkaa siihen ikään. Kunnes tajusin, että mähän täytän muutaman viikon kuluttua 34v!!! :snotty: Mihin ne vuodet ovat oikeen menneet? Ja vauhdilla vielä. Just täytin 30v ja nyt jo 34v.
Täällä yks "vanhus" varoittelee, että nauti nauti, vuodet vierii... =) Ei vaan ihan totta, viime aikoina on tullut jonkin verran mietittyä tuota ikää. En mitenkään kammoksu tätä saavutettua ikää, etenkin kun oma mies on jo 45 ja minä siinä rinnalla aivan lapsukainen =) mutta se, että vuodet todellakin on vierineet jo näin pitkälle ja 40 jälkeen vuorossa on 50! Siltikin niin moni juttu on vielä auki ja edelleen asiat jaksaa ihmetyttää. Tosin onhan sitä viisautta varmasti jonkin verran kertynyt, ettei ihan vähästä enää hätkähdä. Ja sitä on tullut paljon armollisemmaksi itseä, toisia ja koko elämää kohtaan.
Juu, kyllä sitä ajattelee asioita paljon suopeammin, ei tule enää helposti hepuleita pikku asioista :whistle: . Kaipa se kuuluu tähän vanhuuteen :LOL: , ei vaan, vanhenemiseen siis! Itselläni oli se kolmen kympin kriisi, tosin se tuli kyllä tälle rouvalle vähän jälkijunassa eli tuossa 32-33 vuoden iässä ja kesti mokoma reilun vuoden :eek: ! Ei ollut mikään erityisen hauska kokemus :/ , oli jotenkin tunteet niin solmussa että vieläkin on vähän rippeitä jäänyt siitä. MUTTA, onneksi tuo meni "kunnialla" ohitse =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 14:58 matleena kirjoitti:
Täällä minäkin vierailen pari kertaa kuussa enkä edes kerro omia mielipiteitäni joka kerta, kun tuntuu, ettei ehdi kotikiireiden vuoksi istumaan koneella. Olen työelämästä nauttiva 37-vuotias nelivuotiaan pojan äiti ja avokki löytyy myös. Hiljaista tuntuu olevan, mutta eiköhän ryhdistäydytä kaikki ja kirjoitellaan ahkerammin, kun aikaa löytyy. Mistä sitten? Säästä, perheestä ja varsinkin miehestä...eikös vaan? :LOL:
Juuri näin, ihan kaikesta =) ! Ja kerronkin tähän että tämä äiti haaveilee pääsevänsä töihin :/ , jäin keväällä työttömäksi ja kovasti haen uusia töitä!

Ei muutakuin aletaan pitämään tämä osio pystyssä B) ...minusta ainakin olisi kivampaa jos saisi JUTELLA enemmän kun tuolla yleisellä puolella se on niin vilkasta että avaukset hupenee niin äkkiä että harmitaa. Nenä pystyyn siis ja tänne tarinaa hyvät naiset :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 20:38 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
Jos joku on laiska oppimaan kieliä, niin mun mies. Se ei ole koskaan viihtynyt koulunpenkillä, sellainen maalaisjärjellä varustettu yrittäjäluonne kun on :) Suomen kielen se oppi väkiselläkin ostamalla suomalaisen yrityksen ja rakentamalla talon! Joskun tuntuu, että se viihtyy täällä napapiirillä paremmin kuin minä. Mullakin kun on kokemusta ja kaihokaipuuta aina joskus muille maille vierahille, tosin lasten takia arvot on vähän muuttuneet ja turvallinen ja helppo arki alkanut tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta. Oletko kauan asunut lontoossa/ollut yhdessä miehesi kanssa? :) Meillä yhteistä eloa takana vuodesta -99, tavattiin anopin syntymäpäivänä... =)
Sanon tähän väliin vaan että aikun ihana keskustelu, oli kiva lukea tämä juttu =)
 
Täällä kans yks tähän osioon kuuluva =)
Olen 37v ja ensimmäinen lapsi täyttää jo 15v joulukuussa ja nyt toista odotan rv24+3. Vähän joka paikka kolottaa,alaselkä varsinkin mutta kait kuuluu asiaan.
Turussa tyksissä ollaan jouduttu käymään pari kertaa kun vauvan rirtsarakko iso ja se taas laajentaa munuaisaltaita,joten loppuaika menee seurannan merkeissä. Reilu viikko sitten saatiin varmuus ettei tarvi keskeyttää ja nyt vasta uskaltaa alkaa iloitsemaan odotuksesta :D .Jännitystä ollut riittämiin ja tukka pystyssä olen öitä valvonut ja miettinyt että miten käy.Nyt onneksi uni maittaa vähän paremmin
Terveisiä kaikille ja iloisia päiviä :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 13:37 eikkuli kirjoitti:
Täällä kans yks tähän osioon kuuluva =)
Olen 37v ja ensimmäinen lapsi täyttää jo 15v joulukuussa ja nyt toista odotan rv24+3. Vähän joka paikka kolottaa,alaselkä varsinkin mutta kait kuuluu asiaan.
Turussa tyksissä ollaan jouduttu käymään pari kertaa kun vauvan rirtsarakko iso ja se taas laajentaa munuaisaltaita,joten loppuaika menee seurannan merkeissä. Reilu viikko sitten saatiin varmuus ettei tarvi keskeyttää ja nyt vasta uskaltaa alkaa iloitsemaan odotuksesta :D .Jännitystä ollut riittämiin ja tukka pystyssä olen öitä valvonut ja miettinyt että miten käy.Nyt onneksi uni maittaa vähän paremmin
Terveisiä kaikille ja iloisia päiviä :wave:
Ompa ollut rankkaa sinulla :( , onneksi asiat on kuitenkin paremmin nyt! Mukavaa odotusta sinulle ja toivon että kaikki menisi hyvin tästä eteenpäin :heart:
 
ainotar
Eka kertalaisena tässä kirjoitan. Viisi viikkoinen esikoistyttäreni nukkuu vihdoinkin hetken, joten ajattelin katsoa millaisia muita äitejä maailma päällään kantaa.

Olis kiva tulevaisuudessa vaihtaa ajatuksia saman ikäluokan ja elämänvaiheen äitien kanssa. Joten pysytään tällä "kanavalla".
B)
 
Minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon laadukkaaseen :wave:
Samaa sanon minä, että tuolla mitäs nyt -palstalla, jutut juoksee niin nopeaan, että ei perässä pysy (lieneekö syynä huono kunto vai jokin muu :LOL: )
Mut kirjoitellaan täällä ja pidetään "putiikki" pystyssä!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 01:20 linnunpönttö kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon laadukkaaseen :wave:
Samaa sanon minä, että tuolla mitäs nyt -palstalla, jutut juoksee niin nopeaan, että ei perässä pysy (lieneekö syynä huono kunto vai jokin muu :LOL: )
Mut kirjoitellaan täällä ja pidetään "putiikki" pystyssä!!
Ikä teettää hiii- ta---uuuu-- tta!? Olen samaa itsekin ihmetellyt.. :D :D Mut jos täällä pidetään hieman hitaanpaa vauhtia, mut kuitenkin elämää, niin.. Meistähän se vaan on kiinni, et otetaan asiaksi kirjoittaa tänne.
 
Täältäkin löytyy yx kolmekymppinen äiti, jolla on 8kk esikoistyttö ja 32v avomies (1.9.2005 alkaen aviomies.. :heart: )..

Oon kyllä käynyt juttuja lueskeleen, mut todella harvoin oon mitään tälle puolelle kommentoinut.. Nyt muuttui tyyli, lyylit!!

Yritetään pitää aktiivisesti juttua yllä..
:wave:
 
:wave: Huomenta kaikille!
Kiva huomata että lisää "lyylejä" löytyy.Olen kanssa käynyt katsomassa tuolla ``mitäs nyt`` palstalla ja en kans oikeen pysy mukana,joskus joillekin vastaillut mut sen jälkeen ei taasen löydä koko juttua enää :LOL:
Sanoin tossa joku päivä et paremmin nukun taas stressi-rumban jälkeen mut se olikin vaan hetkellinen juttu,viime yö meni taas pyöriessä.Pitäisi varmaan hommata satiinilakanat ja satiininen yöpaita niin kyljen vaihto sujuisi vauhdilla,maha jo senverran tiellä ja selkä tökkii vastaan....mutta tätähän tämä odotus on nyt rv 24+5
 
Hei vaan kaikille! Kuulin ihanan uutisen - saan olla tänä iltana yksin kotona, kun miesväki lähtee kahdestaan kylään! Olen nukkunut huonosti kolme yötä peräkkäin ja tänään räjähdin sanomalla: ÄITI NUKKUU TAI AINAKIN YRITTÄÄ: OVI KIINNI! En kuitenkaan saanut unta puolentoista tunnin yrityksen jälkeen, vaan suuntasin tänne koneen ääreen katsomaan muiden kuulumisia. Täällä nyt kuitenkaan ei tapahdu paljon, joten yritän päikkäreitä kohta uudestaan, koska väsymys painaa silmiä konkreettisesti. Onkohan mulla ne esivaihdevuodet, joista oli Sinkkuelämää-sarjassa juttua? :LOL:
 
Mä täällä taas. Ei se unettomuus johtunutkaan niistä esivaihdevuosista, vaan mulla alkoi menkat! Mikä ilonpäivä! Luulin jo vaikka mitä, mutta olinkin unohtanut menkat ihan kokonaan. Arvatkaapas, mitä siteillä voi leikkiä? Meidän nassikka uittaa niitä lavuaarissa laivoinaan! En voi siitä suuttua, kun on niin luovaa... :LOL:
 
sisutar
Tässä yksi kohta 31 v. nuori neito :D . Käyn kurkkimassa silloin tällöin viestejä ehtiessäni. Minustakin olisi mukavaa, jos täällä olisi vilkkaampaa keskustelua.

Meillä on tänään tasan 3 vk vanha tyttövauva sekä isosiskot 6 v ja kohta 4 v, joidenka kanssa touhuillessa aika rientää =) .

Eli kuulolla ollaan, joskaan ei välttämättä joka päivä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 09:10 hemppuli kirjoitti:
Täältäkin löytyy yx kolmekymppinen äiti, jolla on 8kk esikoistyttö ja 32v avomies (1.9.2005 alkaen aviomies.. :heart: )..

Oon kyllä käynyt juttuja lueskeleen, mut todella harvoin oon mitään tälle puolelle kommentoinut.. Nyt muuttui tyyli, lyylit!!

Yritetään pitää aktiivisesti juttua yllä..
:wave:
Saako onnitella jo etukäteen etten unohda? Onnittelen kuitenkin, kovasti Onnea tulevaan avioliiton satamaan :heart: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 22:01 sisutar kirjoitti:
Tässä yksi kohta 31 v. nuori neito :D . Käyn kurkkimassa silloin tällöin viestejä ehtiessäni. Minustakin olisi mukavaa, jos täällä olisi vilkkaampaa keskustelua.

Meillä on tänään tasan 3 vk vanha tyttövauva sekä isosiskot 6 v ja kohta 4 v, joidenka kanssa touhuillessa aika rientää =) .

Eli kuulolla ollaan, joskaan ei välttämättä joka päivä.
Do diin, olitkin jo kirjoittanut tänne...pistin sinulle siis postia =) . Eli tuo Mitäs nyt-osio on vilkas puoli mutta ajattelin ruveta kirjoittelemaan enempi tänne. Tässä ketjussa olikin puhe että pistetään tämä osio kunnolla pystyyn näin "aikuisten naisten kesken" :whistle: :D ;)

 
Juu pistetään vaan tähänkin palstaan vähän enemmän poweria. Onkin ollut kovin hiljaista täällä. Luulis yli kolmekymppisillä olevan puheenaiheita! Vaikka onhan se totta, mitä joku tuossa aikaisemmin kirjoitti, että taidetaan olla jo vähän kypsempiä ettei tarvitse ihan joka asiasta tehdä kärpäsestä härkästä.

Itse siis 31 v. ja poika pian 10 kk. Pojalla ei vieläkään ole hampaita. Ja se hieman tällähetkellä äitiä mietityttää. :/
 
lauriina05
Samaa olen itsekin ihmetellyt :\| 34 onkin oikein hyvä ikä ;)
Ei muuta kuin vauhtia tännekin, tulee roikuttua yleensä tuolla mitäs nyt-puolella, mutta täälläkin voisi viettää aikaa =) Syvällisiä
keskusteluja kehiin... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 15:27 Emmiannikki kirjoitti:
Juu pistetään vaan tähänkin palstaan vähän enemmän poweria. Onkin ollut kovin hiljaista täällä. Luulis yli kolmekymppisillä olevan puheenaiheita! Vaikka onhan se totta, mitä joku tuossa aikaisemmin kirjoitti, että taidetaan olla jo vähän kypsempiä ettei tarvitse ihan joka asiasta tehdä kärpäsestä härkästä.

Itse siis 31 v. ja poika pian 10 kk. Pojalla ei vieläkään ole hampaita. Ja se hieman tällähetkellä äitiä mietityttää. :/
Mitä neuvola on sanonut tuohon? Eiköhän ne hampaat vielä sinne suuhun ilmesty, eikös ne vaan joskus ole niin tiukassa??? Odotelkaa rauhassa :hug:
 
Chillifinn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 20:38 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
Jos joku on laiska oppimaan kieliä, niin mun mies. Se ei ole koskaan viihtynyt koulunpenkillä, sellainen maalaisjärjellä varustettu yrittäjäluonne kun on :) Suomen kielen se oppi väkiselläkin ostamalla suomalaisen yrityksen ja rakentamalla talon! Joskun tuntuu, että se viihtyy täällä napapiirillä paremmin kuin minä. Mullakin kun on kokemusta ja kaihokaipuuta aina joskus muille maille vierahille, tosin lasten takia arvot on vähän muuttuneet ja turvallinen ja helppo arki alkanut tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta. Oletko kauan asunut lontoossa/ollut yhdessä miehesi kanssa? :) Meillä yhteistä eloa takana vuodesta -99, tavattiin anopin syntymäpäivänä... =)
Heippa,
kesti tämä vastaaminen, oon ollut viikon verran kipeänä, hirvittävä korvatulehdus....
olen asunut Lontoossa nyt 10 vuotta, ja melkein yhtä kauan olen ollut mieheni kanssa. Me tavattiin täällä enkuissa, missä te tapasitte? Käyttekö usein täällä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 10:39 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 09:10 hemppuli kirjoitti:
Täältäkin löytyy yx kolmekymppinen äiti, jolla on 8kk esikoistyttö ja 32v avomies (1.9.2005 alkaen aviomies.. :heart: )..

Oon kyllä käynyt juttuja lueskeleen, mut todella harvoin oon mitään tälle puolelle kommentoinut.. Nyt muuttui tyyli, lyylit!!

Yritetään pitää aktiivisesti juttua yllä..
:wave:
Saako onnitella jo etukäteen etten unohda? Onnittelen kuitenkin, kovasti Onnea tulevaan avioliiton satamaan :heart: :flower:
Kiitoksia vaan tosi paljon!! :heart:
Elo ei tietysti paljon mihinkään muutu, mutta kai mä olen niin vanhanaikainen, vaikka oon saanutkin tavallaan vapaamielisen kasvatuksen.. =)

Niin, että kiitos vielä kerran *niiaa* :ashamed:
 

Yhteistyössä