Näkökulma kyykkyvatkaukseen

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja asiaa pohtinut, 07.07.2011.

1. Olen palstalta tullut oppineeksi, mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus sekä sen, kuinka syvästi paheksuttua moinen toimenpide on. Itse olen lapsesta saakka pessyt takalistoni reippaasti kyykkäämällä ja harrastanut samaa myös julkisilla paikoilla (en nyt tarkoita ravintoloita saatika kauppakeskuksia), siis uimahalleissa ja kuntosalien suihkuissa.

Nyttemmin olen oppinut häpeämään moista toimintaa, kun olen täältä lukenut, että se ei ole suotavaa. Treenin jälkeen suihkussa virautan alapääni nopeasti seisten, mutta uskokaa tai älkää: sen jälkeen menen aina vessaan, jossa viimeistelen kesken jääneen työni käsisuihkulla, huolellisesti.

Mutta olenpa sitten pannut merkille erään seikan: Kun naiset pesevät alakertojaan, he eivät suinkaan kyykkää (mikä olisi kaikin puolin järkevää), vaan he KAIVELEVAT kädellään takalistoaan! Siis ihan oikeasti, suihku käännetään kohti pakaroita, ja toinen käsi levittää niitä, jonka jälkeen alkaa kaivaminen.

Kysynkin nyt teiltä, hyvät vatkauksen vastustajat: tämäkö on nyt sitten se säädyllisempi ratkaisu?! Perseen kaivaminen julkisella paikalla!!!? Se näyttää nimittäin sata kertaa ällömmältä, kuin kyykkypesu.

Miksei vain voida reilusti kyykätä, avata ne jalat, jolloin kaikki alakerran sopukat aukeaisivat siististi veden puhdistettavaksi. Ja jos vatkaus ällöttää, antaa sitten vain veden valella.

Jääkää ajatuksiinne.

2. tupp

tupp Vieras

miks pitää ylipäätänsä mennä kyykkyyn?

3. "vieras"

"vieras" Vieras

4. "öö"

"öö" Vieras

Mit vit..?

Kyykkäileekö joku julkisissa kylpytiloissa? Kyykkäileekö joku ihan oikeasti ylipäänsä? Luulin tätä aina vitsiksi.

5. "vieras"

"vieras" Vieras

Mä en oo kyykkyvatkannut kuin miesten munia kammarissa.

• Tykkään Tykkään x 14
    • List
  6. aapeee

aapeee Vieras

Hukkasitte pointin. Miksi perseen kaivuu on hyväksyttävämpää kuin reilu kyykky?

7. hienoneiti

hienoneiti Vieras

Noh minun mielestäni tulee pitää jalat tiukasti yhdessä ja pari kertaa suihkauttaa kohti alakertaa. Sillä tavoin tulee ihan riittävän puhdasta!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. aapeee

aapeee Vieras

Huh huh. En enää yhtään ihmettele, kun tälläkin palstalla miehet ovat jättämässä vaimojaan pahan hajuisen pimpsan takia.

9. KiviäkinKiinnostaa

KiviäkinKiinnostaa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    23
    Kuka h*lvetissä kaivaa persettä (suihkussakaan)?

10. "vieras"

"vieras" Vieras

No vaikka siksi, että seisten pestessä ei tule levitelleeksi pilluaan kaiken kansan nähtäväksi. :x

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  11. aapeee

aapeee Vieras

Kuten kerroin, todella monet. Kun ei haluta (kehdata) kyykätä, ja se takaosasto halutaan kuitenkin puhdistaa, niin sitä sitten käsin levitetään ja kaivellaan veden juostessa. Seuratkaapas huviksenne, niin tiedätte mistä puhun.

12. "vieras"

"vieras" Vieras

Mitä sä oikein selität? :O

Oisko nukkumaanmenoaika, kun on niin oudot jutut.

13. Orion-

Orion- Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mä en ehkä oikeen tajunnu tuota kaiveluvaihtoehtoa... Toinen käsi avaa persettä, toinen kaivelee, suihku on sit vissiin ylhäällä seinällä?

No, onneks ei vaihtoehdot siihen lopu. :)

Synnytyksen jälkeen muuten "kyykkyvatkasin" jonkin aikaa. Oli helpompi niin kun oli paikat vähän arkana. :)

Viimeksi muokattu: 07.07.2011
  14. aapeee

aapeee Vieras

[QUOTE="vieras";24142326]Mitä sä oikein selität? :O

Oisko nukkumaanmenoaika, kun on niin oudot jutut.[/QUOTE]

No ei tästä kauaa ole, kun täällä yks mies tilitti vaimonsa pahanhajuisesta toosasta. Jättämistä pohti, kun ei kestä hajua.

15. "vieras"

"vieras" Vieras

Öö, tuskinpa kukaan sormeaan peräreikään suihkussa tunkee, joten tuo sinun "perseen kaivaminen" on vähän outo termi. Miksi sen sijaan vaginan vatkaaminen niin, että se on levällään kaikkien nähtävänä olisi parempi vaihtoehto?

16. HEI!

HEI! Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    En ole koskaan nähnyt legendaarista kyykkyvatkaajaa. Luulin, että se on vain urbaanilegendaa.

Itse levitän jalkani ja tavarani ja suihkutan kohti. Ei mun tarvitse mennä kyykkyyn eikä kaivella mitään. Puhdasta tulee, eikä haise.

17. "vieras"

"vieras" Vieras

Ja sä oletat, että tämä johtui siitä, että nainen ei pese alapäätään kyykkyasennossa? :headwall: Siis ootko sä nyt ihan tosissasi?

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  18. aapeee

aapeee Vieras

No, huonosti selitin. Suihku siis on tottakai toisessa kädessä, toisella pakarat levälleen, vettä sinne, jonka jälkeen muutamat hinkkaukset vakoa pitkin. Pitäisi piirtää kuva, niin olis helpompi kertoa.

19. "vieras"

"vieras" Vieras

Niin mitä outoa tuossa on?

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  20. Miksi vauvan pepun peseminen niin että siihen peppuun myös koskee on ok, mutta aikuisen suurempi ja likaisempi peba puhdistuu paperilla tai sillä että sille näytetään vesiruiskua?

21. aapeee

aapeee Vieras

Ei ole urbaanilegendaa, vaan mielestäni ainoa oikea konsti saada aikaan puhdasta jälkeä. Olen opettanut tyttärenikin pesemään niin. Enkä näe siinä mitään pahaa! Ja kuten aloitusviestissäni mainitsin, mikäli ei halua vatkata, riittää ihan suihkuttelukin, kyykyssä.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  22. as if

as if Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.08.2007
    Saadut tykkäykset:
    2
    :LOL:

Että joku jaksaa nähdä vaivaa siitä miten muut persiinsä pesee tai on pesemättä :LOL:

• Tykkään Tykkään x 7
    • List
    Viimeksi muokattu: 07.07.2011
  23. "vieras"

"vieras" Vieras

Piirrä ihmeessä kuva, ap!

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  24. "vieras"

"vieras" Vieras

Olet väärässä.

25. huhhu

huhhu Vieras

siismitävittua??? :D :O

mä oon 35v ja mun ei oo tarvinnu koskaan mennä kyykkyyn tai levitellä pakaroita et oon saanu toosani pestyä :O

ja mikä ihmeen vatkaus?

*pyörittelee päätään*

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä