Närästys ja imetys

Mitä muita närästyslääkkeitä voi käyttää imetyksen aikana, kun Rennietä? Onko muilla tullut närästystä imetyksen aikana? Mulla ei aiemmin ole närästänyt, muuta kuin raskauden aikana ja nyt yhtäkkiä alkoi, kun vauva 3 kk. Mistähän voisi johtua? Kahvia ei ainakaan tule paljon juotua.
 
onko sulla vaiva varsinaista närästystä vai epämääräistä etovaa oloa?
mulla tuli alkuun imetyksen aikaan todella huono olo ja etoi.lääkäri sanoi sen johtuvan maitohormonista eli lähinnä prolaktiinin liikaerityksestä.tähän mulla auttoi jäävesi jota kittasin koko imetyksen ajan eli aika paljon vuorokaudessa.
juo riittävästi niin ei mahahapot pääse niin jylläämään =)
 
Mulla on lähinnä sellasta polttavaa tunnetta vatsassa tai lähinnä vatsan yläpuolella tuossa ruokatorven paikkeilla. Ei ole sellasta varsinaista närästystä, jota mulla oli raskauden aikana eli hapot tuli välillä suuhunkin asti. Vai onko tuo polttava tunne sitten närästystä? Mutta, etovaa oloa ei kyllä ole. Paljonkohan se muuten oli, mitä piti juoda imettäessä?
 
Polttelu saattaa olla myös refluksia, tiedä sitten mikä on näiden ero, mutta inhottavalta tuntuu... tiedän. Ruokavaliolla on paljon tekemistä asian kanssa. Vähärasvaista ruokaa ja pienempiä aterioita usein, vältä suklaata vaikka siitä saakin energiaa imetyksen lomassa nopsaan.
Ja vältä kumartelua ja makaamista yms (ehkä imetystäkin, riippuu asennosta) heti ruoan päälle...
Ja mukavia imetyshetkia jatkossa!

:flower:
 

Yhteistyössä