naiset, miksi ette laita itseänne?!!! eikö oma ulkonäkö kiinnosta?

  • Viestiketjun aloittaja "havupuu"
  • Ensimmäinen viesti
"havupuu"
kahvilassa nähtyä: äiti & lasta. vauvalla söpöt sukkiset & neuletakki, isommalla farkut & siisti pusero. mutta se äiti!!!! silmillä roikkuva otsis ja muutenkin pahasti ylikasvanut malli, haalistuneen ruskea väri jossa vaalea tyvikasvu hohti kuin pälvikalju. ei meikkiä, kasvot olisivat voineet olla nätit mutta huomio kiinnittyi punaisiin silmänympäryksiin ja leuan finneihin. liian iso, auki lepattava musta nahkatakki, kuluneet farkut ja rähjäiset tennarit. kynsilakkaa, mutta puri koko ajan kynsiään. miksi ihmeessä ihmiset rumentavat tahallaan itseään? :O
jos ne lapset puetaan kauniisti, onko liikaa vaivaa käydä kampaajalla ja ostaa itsellekin sopivan kokoiset kivat vaatteet?!
 
alku.P
[QUOTE="CIS";27982804]yhden mamman oot nähnyt ja nyt kysyt kaikilta äideiltä..? ei kaikki aina jaksa laittautua muita naisia varten. eikä tarviikkaan.[/QUOTE]

voi kuule, kyllä niitä meikittömiä & räjähtäneitä mammoja on tullut vastaan useampikin mutta tuo nainen veti kyllä pohjat!!!
 
"mies"
Hän antaa kaikkensa lapselle. Siinä on hyvätkin ja kauniit puolensa. Enemmän itse kritisoisin sinkkunaisia, jotka eivät pidä huolta itsestään. Tosin jotenkin täällä etelässä tämä tilanne on mennyt parempaan päin Niinistön aikana.
 
"Juu"
Eilen katselin ihan samaa. Naisilla vieläpä samanlaiset vaatteet kuin miehillään, eli lenkkarit, farkut tai jotkut toppahousut, collegepaita ja urheilumallinen toppatakki. Ei hitustakaan naisellisuutta.
 
"noo"
Mä en oo äiti, mutta en myöskään laittaudu. Joten ehkä saan vastata.

Mä en tykkää meikata enkä ymmärrä miksi mun pitäis, jos en kerta tykkää.
En myöskään jaksa värjätä hiuksiani, tyvikasvu näkyis heti. Toki hiukset pesen, mutta tänä pipokautena se otsis saatta lässähtää juuri pestynäkin (itse asiassa juuri silloin)

En oo mitään hienostelevaa tyyppiä, pukeutumisessani arvostan käytännöllisyyttä. Pidän sellaisia vaatteita, joissa on mukava olla. En todellakaan käytä korkkareita, ennemminkin tota tennarilinjaa. Talvella paksummat vähän maiharihenkiset kengät.

Miksi mun tarttis olla erilainen? Kun tykkään olla tällainen?
 
vierass
Ihan rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus: ei vaan kiinnosta.

Ei ole tarvetta miellyttää itseäni eikä ole tarvetta miellyttää ketään muutakaan. Ihan hyvä näines :)
 
gy
Mulla on näin talvella toppahousut ja toppatakki kun käyn esim kaupoilla. Ei meikkiä ollenkaan eikä mitään kynsilakkoja. Ja voin sanoa että näytän nätiltä. Punaiset posket ulkoilusta ja säihkyvät silmät. Ja näytän paremmalta kuin ilman meikkiä (joskus harvoin meikkaan). Meikistä tulee niin luonnottoman näköinen, eikä kuitenkaan kauaa pysy hyvänä. Ja tapani liikkua on naisellinen, jokainen ele kuulemma houkutteleva. Monet miehet sanoneet että olen seksikäs toppahousuissakin.
 
"mies"
[QUOTE="noo";27982846]En oo mitään hienostelevaa tyyppiä, pukeutumisessani arvostan käytännöllisyyttä. Pidän sellaisia vaatteita, joissa on mukava olla. En todellakaan käytä korkkareita, ennemminkin tota tennarilinjaa. Talvella paksummat vähän maiharihenkiset kengät.

Miksi mun tarttis olla erilainen? Kun tykkään olla tällainen?[/QUOTE]

Turhan monet naiset Suomessa vetää tuon mukavuuden liian pitkälle. Minustakaan mukavuudessa ei ole mitään moitittavaa sinällään periaatteena. On silti olemassa naisia, jotka eivät vedä sitä mukavuutta "överiksi" tai menetä naisellisuuttaan sen takia. Tämä on se ilmiö, josta itse en pidä.

Tunnen läheisesti esim. hemmetin naisellisen ulkomaalaisen naisen, joka voi käyttää lenkkareita. Mutta hänellä kulkee aina joku naisellinen juttu tai detaili tai mietitty väri tms. mukana ja hän katsoo myös tilannetta pukeutumisessaan.
 
joooop
[QUOTE="Juu";27982825]Eilen katselin ihan samaa. Naisilla vieläpä samanlaiset vaatteet kuin miehillään, eli lenkkarit, farkut tai jotkut toppahousut, collegepaita ja urheilumallinen toppatakki. Ei hitustakaan naisellisuutta.[/QUOTE]

tuolla tavalla pukeutuvista naisista mietin usein että tuntuukohan heidän miehistä yhtään homolta harrastaa seksiä omiin/muuten miesmäisiin vaatteisiin pukeutuvan naisensa kanssa? Just eilen näin käsikädessä pariskunnan josta takaa katsottuna ajattelin että ovat homopari, molemmilla lököttävät farkut, musta nahkatakki, huppari ja pipo. Kun kävelin heistä ohi, huomasinkin että toinen heistä oli nainen, ja mun kävi sääliks sitä miestä. Harva varmaan uskaltaa sanoa naiselleen tämän pukeutuvan kuin mies.
 
..
Mulle ei tulisi mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille meikittä tai jossain verkkareissa. Leikkipuistoonkin laitan ainakin ripsaria ja huulipunaa. Farkuissa kyllä kuljen, mutta tuulipuku on lenkillä käyntiä varten ja toppapukua en omista. Johtuu varmaan siitä, että ammattini puolesta olen tottunut olemaan aina laitettu ja siisti (jakkupukuduuni) enkä näe mitään syytä näyttää räjähtäneeltä myös kotona ollessani. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja kasvohoidossa. Mä olen edelleen minä, en pelkästään "tiinan ja jannen äiti".
 
"jaapajaa"
[QUOTE="mies";27982910]Turhan monet naiset Suomessa vetää tuon mukavuuden liian pitkälle. Minustakaan mukavuudessa ei ole mitään moitittavaa sinällään periaatteena. On silti olemassa naisia, jotka eivät vedä sitä mukavuutta "överiksi" tai menetä naisellisuuttaan sen takia. Tämä on se ilmiö, josta itse en pidä.

Tunnen läheisesti esim. hemmetin naisellisen ulkomaalaisen naisen, joka voi käyttää lenkkareita. Mutta hänellä kulkee aina joku naisellinen juttu tai detaili tai mietitty väri tms. mukana ja hän katsoo myös tilannetta pukeutumisessaan.[/QUOTE]

Kuka sen nyt sitten saa määritellä, mikä on liian pitkälle? Jos minä viihdyn mukavissa vaatteissani ilman meikkiä, niin mitä se ketään muuta haittaa? Naisellisuuteni ei ole lenkkareista kiinni. Eikä sen puoleen muustakaan ulkonäöstä.

Itse ne pidä siitä, että aina pitäisi olla niin "naisellinen" ja sitten se naisellisuus tarkoittaa jotain ihme kynsiä ja hiuslisäkkeitä ja pakkeleita ja korkokenkiä, joilla ei voi juosta. Mutta jos joku noista asioista tykkää, niin tykätköön, ei ole minulta pois.
 
"jaapajaa"
Mulle ei tulisi mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille meikittä tai jossain verkkareissa. Leikkipuistoonkin laitan ainakin ripsaria ja huulipunaa. Farkuissa kyllä kuljen, mutta tuulipuku on lenkillä käyntiä varten ja toppapukua en omista. Johtuu varmaan siitä, että ammattini puolesta olen tottunut olemaan aina laitettu ja siisti (jakkupukuduuni) enkä näe mitään syytä näyttää räjähtäneeltä myös kotona ollessani. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja kasvohoidossa. Mä olen edelleen minä, en pelkästään "tiinan ja jannen äiti" .
Ja mä olen eniten minä juurikin näin, ilman kampaajia, kasvohoitoja, meikkiä ja jakkupukkuja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"jaapajaa"
tuolla tavalla pukeutuvista naisista mietin usein että tuntuukohan heidän miehistä yhtään homolta harrastaa seksiä omiin/muuten miesmäisiin vaatteisiin pukeutuvan naisensa kanssa? Just eilen näin käsikädessä pariskunnan josta takaa katsottuna ajattelin että ovat homopari, molemmilla lököttävät farkut, musta nahkatakki, huppari ja pipo. Kun kävelin heistä ohi, huomasinkin että toinen heistä oli nainen, ja mun kävi sääliks sitä miestä. Harva varmaan uskaltaa sanoa naiselleen tämän pukeutuvan kuin mies.
Hehee, mikä ajatus. Itse saatan hyvin olla löysissä housuissa, lenkkareissa ja hupparissa (no joo, tunnustettakoon, että on mulla myös valikoima mekkoja ;) ) Mutta ei noilla vermeillä musta mitenkään miesmäistä silti saa! Oon pieni ja siro, mulla sievät kasvot ja kauniit rinnat. Takamus on kuulema myös herkullinen, useampi mies on sitä kehunut. Ihan oon selvä nainen noissa sun mielestä "miesmäisissä" kamppeissakin. Ei oo mieskään valittanut, että olis homo olo. Ja seksiäkin piisaa, vaikka vuosia ollaan oltu yhdessä. Joten ei sun ehkä tartte sääliä...
 
..
[QUOTE="jaapajaa";27982944]Ja mä olen eniten minä juurikin näin, ilman kampaajia, kasvohoitoja, meikkiä ja jakkupukkuja. :D[/QUOTE]

No mun pointti olikin lähinnä että olen "laittanut itseäni" ennen lapsia ja odotusaikana niin en näe mitään syytä olla tekemättä sitä nyt äitinä. Ehkä kosmetologikäynnit ja kampaaja on jotenkin tuomittavaa tällä palstalla mutta hitot siitä, käytän niitä palveluja edelleen. Käyn myös hierojalla ja kuntosalilla, vaikka se varmaan tekee musta ihan paskan äidin?

Ai niin, käyn lähikaupassa korkokengissä ja saatan työnnellä rattaita mekko päällä. Sehän on suorastaan huorahtavaa?
 
"kolmen äiti"
Enemmän kritisoin naisia, jotka panostavat omaan ulkonäköönsä, vaatteet ja meikit viimeisen päälle,käydään manikyyreissä ja pedikyyreissä, mutta lapset on puettu ryysyihin ja rikkinäisiin, likaisiin kolttuihin yhtään katsomatta sopiiko värit edes toisiinsa. Mautonta ja itsekästä!
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla

Yhteistyössä