Naiset rakastuvat renttuihin?

  • Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
PikkasenPyöree
Mun kohdalla pitää paikkaansa!

Miesystävä nro.1: Sairaalloisen mustasukkainen
nro.2: Halus vaan p**lua
nro.3: Narkkari, joka käytti kaikki rahani
nro.4: Alkoholisti, jolle tärkeintä kaverit ja viina

Mistä niitä kunnon miehiä löytyy???
 
vieras
mies 1 :ryösti 2 krt pankin,ei kylläkää oltu enää sillo yhessä
mies 2 :eek:li aina tappamassa itseensä ja viinaan menevä.
mies 3.jätti yksin minut raskaana ja rahatta 200 km päähän kodista.
mies 4 :alko riehuu pyssyjen kanssa ,erottiin.
mies 5 :täys juoppo
mies 6 :narsistinen psykopaatti
mies 7 PARAS JA PAIKALLISLEHDEN VÄLITYKSELLÄ LÖYDETTIIN TOISEMME!ONNENLUKUNI JA ONNEA KESTÄNYT JO 5 VUOTTA!!!
 
PikkasenPyöree
Mikäköhän niissä "PahoissaPojissa" vetää puoleensa? Mun täytyy kyllä tunnustaa, että kaikista noista mun neljästä oon luullu, että ovat ihan kunnon miehiä...
 
aloin ihan miettimään ketäs elämässä on vieraillut, on tappaja, alkoholisti, narkkari, lääkkeiden väärinkäyttäjä, hakkaaja, patologonen valehtelija, pettäjä, avomies, varas onkohan noita muita :snotty:
 
mä rakastuin täysillä renttuun josta kuoriutui sellanen suht kunnollinen siinä vaiheessa ku päätettiin perustaa perhettä. mut en usko että tää äijä olis kiinnittäny mun huomioo jos ei silloin tapaamis hetkellä olis ollu aivan tolkuttoman itsekäs ja villi elämään. siis renttu.
 
Minä en rakastu. Ne saattaa olla komeita, mutta ne ei vedä mua puoleensa - päinvastoin. Tieten mä osaan niin hyvin katsoa uloimman kuoren läpi. ;)
Olen seurustellu vain kunnollisten miesten kanssa, kilttien ja rauhallisten.
 
kpp
En ole koskaan rakastunut renttuihin.
Muhun vetoaa miehessä kiltteys ja kunnollisuus. Pidän rauhallisista, vakaista miehistä, joiden seurassa kaikilla on mukavaa turvallista. Älykyys ja hulluhuumori vetoavat myös. :)

Kierrän kaukaa ns. jännittävät tyypit, jotka uhoavat ja ovat olevinaan kovia tyyppejä. :x
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja kpp:
En ole koskaan rakastunut renttuihin.
Muhun vetoaa miehessä kiltteys ja kunnollisuus. Pidän rauhallisista, vakaista miehistä, joiden seurassa kaikilla on mukavaa turvallista. Älykyys ja hulluhuumori vetoavat myös. :)

Kierrän kaukaa ns. jännittävät tyypit, jotka uhoavat ja ovat olevinaan kovia tyyppejä. :x
Mutta eikö ne kiltit ja kunnolliset miehet oo toisaalta vähän..tylsiä..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja kpp:
En ole koskaan rakastunut renttuihin.
Muhun vetoaa miehessä kiltteys ja kunnollisuus. Pidän rauhallisista, vakaista miehistä, joiden seurassa kaikilla on mukavaa turvallista. Älykyys ja hulluhuumori vetoavat myös. :)

Kierrän kaukaa ns. jännittävät tyypit, jotka uhoavat ja ovat olevinaan kovia tyyppejä. :x
Mutta eikö ne kiltit ja kunnolliset miehet oo toisaalta vähän..tylsiä..?
Toiset on, toiset ei. ;) Riippuu tietenki siitä mikä toista kiinnostaa ja mikä ittiä kiinnostaa. Jos ittiä kiinnostaa kovasti kännäilyt ja menomestat, pinnalliset asiat on tärkeitä, ni ehkä ei semmosta kunnollista, koti/perhekeskeistä miestä tahokaan...

Mun miestä varmasti tosi moni sanois tylsäksi. Kun se on tommone hiljasen puoleinen, erakkomainen mies jota ei menot kiinnosta. Minusta ei ole tylsä, päinvastoin. Tai sitte olen ite yhtä tylsä. :D
 
kpp
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja kpp:
En ole koskaan rakastunut renttuihin.
Muhun vetoaa miehessä kiltteys ja kunnollisuus. Pidän rauhallisista, vakaista miehistä, joiden seurassa kaikilla on mukavaa turvallista. Älykyys ja hulluhuumori vetoavat myös. :)

Kierrän kaukaa ns. jännittävät tyypit, jotka uhoavat ja ovat olevinaan kovia tyyppejä. :x
Mutta eikö ne kiltit ja kunnolliset miehet oo toisaalta vähän..tylsiä..?
En kaipaa elämääni sellaista jännitystä mitä rentut tuovat mukanaan. Mulla on tosi kiltti ja kunnollinen mies, mutta ei hän ole pätkääkään tylsä. Tietenkään mun ei tarvitse jännittää koska saan turpaani. unohtuuko mies yön yli reissulleen, jääkö raha-asiat hoitamatta, osaako mies huolehtia lapsista, ... tai mitään muutakaan sellaista, mutta ei meillä toki tylsää ole silti. :D Mies on hauska ja seurallinen ja yleensä kaikki ihmiset viihtyvät hänen seurassaan.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja kpp:
En ole koskaan rakastunut renttuihin.
Muhun vetoaa miehessä kiltteys ja kunnollisuus. Pidän rauhallisista, vakaista miehistä, joiden seurassa kaikilla on mukavaa turvallista. Älykyys ja hulluhuumori vetoavat myös. :)

Kierrän kaukaa ns. jännittävät tyypit, jotka uhoavat ja ovat olevinaan kovia tyyppejä. :x
Mutta eikö ne kiltit ja kunnolliset miehet oo toisaalta vähän..tylsiä..?
Näin mäki oon aina luullut ja kuvitellut etten vois ikinä kiinostua jostain tossun alla olevistä kilteistä nyhveröistä,vaan jotenki kun aloin itseäni arvostamaan, ja lopetin sen ovimattona olon, myös miesmakuni on muuttunut terveempään suuntaan.. enää en vastaa edes ex puheluihin kun se soittaa ja vonkaa, entisinä heikkoina aikoina sitä olis suostunut vaikka mihin!

ja lisäks niissä "kilteissä" miehissä on ruvennut näkymään vahvan miehen merkkejä moraalissa ym
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
"kunnon miehet" ei ole seksuaalisesti haluttavia.
Joten kunnon miehet voi unohtaa.
Sitäpaitsi nekin on paskaa pinnan alta.
Yhteenvetona = molempi pahempi.
Toi on ihan totta, että kunnon miehet ei oo seksuaalisesti haluttavia. Niistä paistaa niin paljon läpi se kunnollisuus. Ja eihän sitä saa kunnon seksiä kunnon miehiltä...
 
Turhaa yleistystä, on täällä ollut muitakin joita ei rentut kiinnosta, ei minuakaan!
Ei sellaisen "ei rentun" miehen tarvitse olla tylsä, hullutella voi monella tavalla.

Miehinen mies elää omien arvojensa ja moraalin mukaan, seisoo sanojensa takana. Mikä voisikaan olla vetävämpi kuin hellän sydämen mutta älykkään pään omaava mies joka elää edellä mainitsemieni asioiden mukaan?
 
vieras
Kunnon miehen sain jo teininä itelleni eikä oo tarvinnu vaihtaa. Hallitsee niin maanviljelykset, rakennushommat kuin vaipanvaihdotkin. Eikä todellakaan ole mikään tylsimys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
"kunnon miehet" ei ole seksuaalisesti haluttavia.
Joten kunnon miehet voi unohtaa.
Sitäpaitsi nekin on paskaa pinnan alta.
Yhteenvetona = molempi pahempi.
Toi on ihan totta, että kunnon miehet ei oo seksuaalisesti haluttavia. Niistä paistaa niin paljon läpi se kunnollisuus. Ja eihän sitä saa kunnon seksiä kunnon miehiltä...
Niin kun ne perkeleen rentut on hyviä sängyssä :kieh: :headwall: |O Mutta eihän se riitä pidemmän päälle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
"kunnon miehet" ei ole seksuaalisesti haluttavia.
Joten kunnon miehet voi unohtaa.
Sitäpaitsi nekin on paskaa pinnan alta.
Yhteenvetona = molempi pahempi.
Toi on ihan totta, että kunnon miehet ei oo seksuaalisesti haluttavia. Niistä paistaa niin paljon läpi se kunnollisuus. Ja eihän sitä saa kunnon seksiä kunnon miehiltä...
Nämä myöhemmät kommenttisi mm. kunnollisten miesten "tylsyydestä" vastaavat sinulle ihan oman näppiksesi kautta, miksi sekaannut luuserimiehiin....
 
Mun elämässä on ollut renttuja, mutta ns. ihania renttuja. Rakkaita kusipäitä. Sellaisia, joissa on munaa ja särmää, jotka on sopivasti pahoja, mutta kuitenkin kohdelleet mua hyvin, vaikka heidän jokainen tekonsa ei ehkä päivänvaloa olisi kestänytkään.

Aviomies on myös silleen sopivasti paha poika. Ei tylsä eikä yllätyksetön kuten ex-kihlattuni :| (sellainen hajuton ja mauton, valmiiksi pureskeltu, mikä hitto mua vaivasi kun edes kuvittelin jaksavani elää hänen rinnallaan?!). Mutta hyvä minulle, hyvä lapsille, vastuuntuntoinen mutta myös luovaa hulluutta löytyy tarvittaessa. Ei oo elämä tylsää hänen kanssaan, vaikka turvallista onkin. Mies ei uhoa, ei haasta riitaa, mutta osaa tarvittaessa ärjäistä jos joku alkaa hyppimään nenille, ja puolustaa omiaan.

Mihinkään väkivaltaisiin (mua kohtaan) petollisiin paskiaisiin en onneksi ole sekaantunut.

Mä olen sen verran vahva persoona ja vaativa luonne, että kovin kiltti mies ei mun kanssa pärjää.

Ja alkoholin käyttö ei mun mielestä tähän asiaan mitenkään liity, vaikka joku ylempänä mainitsikin jotain sen suuntaista. Absolutisti tai lähes absolutistikin voi olla bad :whistle:
 

Yhteistyössä