Naisfutis

vierailija
Katsoin yhden matsin ja pelin taso yllätti positiivisesti. Toki varmaan mm-tasollakin on vielä liian suuria tasoeroja, mikä on huonompi juttu, mutta ainakin huippujoukkueet tarjoavat viihdyttävää peliä.
 
vierailija
Naisten jalkapallo ja jääkiekko pitäisi kieltää lailla. Aivan kamalaa kuraa. Ja sitten vielä valitetaan kun palkat eivät ole samalla tasolla kuin miehillä. Ja olen siis nainen itsekin.
 
vierailija
Miksi katsoa heikkotasoista, kun miehetkin pelaavat? No ei se aivan niin heiveröistä ole kuin ämmäkiekko, muttei paljon siitä jää.

Marginaalilaji ja aivan syystä.
 
Onhan naisfutis nyt lopuksikin lyönyt itsensä läpi ja se on hyvä. Kuten tuossa aiemmin sanottiin, niin fimaukset ja itkemiset on miesfutareitten hommia. Naiset pelaa ja pelaavatkin taitavasti. Olen melkoisen varma, että jos pantaisiin Ruotsin, jenkkien tai Hollannin naiset kentälle vastustajinaan Suomen pöllöt vai mikä se miesjengin nimi onkaan, niin häviö miehille tulisi.
 
vierailija
Onhan naisfutis nyt lopuksikin lyönyt itsensä läpi ja se on hyvä. Kuten tuossa aiemmin sanottiin, niin fimaukset ja itkemiset on miesfutareitten hommia. Naiset pelaa ja pelaavatkin taitavasti. Olen melkoisen varma, että jos pantaisiin Ruotsin, jenkkien tai Hollannin naiset kentälle vastustajinaan Suomen pöllöt vai mikä se miesjengin nimi onkaan, niin häviö miehille tulisi.
Naiset seisois ihmetellen suu auki, kun miehet vetää ittensä kenttään kyynel silmäkulmassa, et aiaiaiaiai... sattuu!:ROFLMAO:
 
vierailija
Onhan naisfutis nyt lopuksikin lyönyt itsensä läpi ja se on hyvä. Kuten tuossa aiemmin sanottiin, niin fimaukset ja itkemiset on miesfutareitten hommia. Naiset pelaa ja pelaavatkin taitavasti. Olen melkoisen varma, että jos pantaisiin Ruotsin, jenkkien tai Hollannin naiset kentälle vastustajinaan Suomen pöllöt vai mikä se miesjengin nimi onkaan, niin häviö miehille tulisi.
Ei nyt liioitella. Tuollaiset ylilyönnit vievät uskottavuutta koko puolustuspuheelta.
 

Yhteistyössä