Naurattaa nää helteestä kitisijät... Miten pärjäätte ulkomailla, OIKEASTI lämpimissä maissa?

  • Viestiketjun aloittaja daikku
  • Ensimmäinen viesti
voi
No en ole helteestä itse kitissyt enkä tuulettimia ostellut, mutta pari viikkoa on menty tosi huonoilla yöunilla, kun asunto on penthouse, ja kaikki ikkunat sojottaa niin, että aurinko paahtaa aamusta iltaan. Sitten kun vielä aurinko lämmittää katon, niin se hohkaa yöllä asuntoon :/

Päivällä asunnon sisällä on ollut vaatimattomat 30-35 astetta, öisin 28-32 suurinpiirtein. Ja herään yöllä aina montaa kertaa silkkaan kuumuuteen ja hikoiluun ja janoon, vaikka olen kokeillut kosteilla lakanoilla yms nukkumista.
 
argh
Just toi. Raada fyysisessä töissä 30 asteessa, niin johan tarkenee. Yöllä ei pysty nukkumaan kun on niin kuuma. Lomalla saa vaan olla ja nukkua ilmastoidussa huoneessa. Pieni ero joo tähän. Prkl kun menee hermot tohon nukkumattomuuteen!!!!!
 
Tästä mä en nyt oo asiantuntija, mutta veikkaan että se että ollaan näin kaukana päiväntasaajasta vaikuttaa jotenkin asiaan. Yleensähän nää muut kuumat maat on sielläpäin ja valo on erilainen, ei niin pistävä ja kirkas. Mulla ainakin on vaikeuksia olla auringossa täällä Suomessa mutta ulkomailla ei ollenkaan enkä ees pala siellä yhtä nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miä vihaan hellettä:
No et kai siä luule et miä lähen jonnee etelän lämpöhelvettii talvel? En tosiaakaa, pysyttelen mielummin täällä ja nautin talvesta. :)
Aivan. En oo väittänytkään pärjääväni etelän paahteessa. Rajansa sieläkin mitä jaksaa.
 

Yhteistyössä