*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***




Comhem
Johnu pojat -03, -05, -08 KP 18/29
black-velvet -98 ja -01 pojat sekä -04 tyttö
NeliApina
Mivian tytöt -02, -03, -08
THE MOM
Lilianne lapset -00, -02, -05 KP 32/28-32
Milja Sivupolku poika-99, tyttö-02, poika-07
Nonna86 poika 12/06, tyttö 12/07, poika 11/09 KP 34/28-32
Minnäi lapset -02, -04, -08
Mandi10 lapset -01, -02, -09 KP 33/30
Ziara-78
Tintta80 lapset -01, -07, -08
MAR-I Pojat -02, -04, -08
Hanita lapset -99, -01, -02
Säihke lapset -01, -03, -08
Adrianna pojat 10/06, 04/08 ja 12/09
Nasu79 pojat -03, -05, -08

:heart: Plussanneet:heart:

MARRASKUU 2009
:flower: hipsu79 lapset 99,02 ja 07

JOULUKUU 2009
:flower: Katjuska-78 tyttö 02/00, poika 02/07, poika 09/08, LA 14.8
:flower: Red dragon tytöt 03/04, 09/05 ja 11/08
:flower: Rakkaudesta äiti tyttö 12/03, tyttö 01/06, poika 04/08, LA 1.9

TAMMIKUU 2010
:flower: Puskajussi pojat -97, -99, -04

HELMIKUU 2010
:flower: Merette lapset -04, -06, -07
:flower: Rakuuna tytöt -98, -99 ja -09

TOUKOKUU 2010
:flower: Onnipellervo

KESÄKUU 2010
:flower: Mamma6v poika 11/03, Tyttö 12/05 ja tyttö 02/09
:flower: Vaavimasu pojat -04, -06, -09


black-velvet
Rakuuna
Minnäi

vol. 2 löytyy täältä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1260355


 
hmm... en nyt tähän hätään tiedä miten muokkais tota listaa ja ois kiva tietää, että ketkä viel on mukana kuumeilemassa :attn: mut pitää katsoa mitä tässä keksii sitten =)

Laitetaanko homma käyntiin ihan alusta niin, että jokainen joka neljännettä kuumeilee, niin laittaa tietoja, jotka haluaa listaan näkyviin? Tuossa vanhassa listassa kun on varmaan paljon mukana sellaisia, jotka ei välttämättä edes kirjoittele enää. Että jos sopii, niin tietoja vaan sitten tänne, niin lisään listaan. =)
 
Laitoin tuohon listaan nyt sellaisia kuumeilijoita, jotka ovat kirjoittaneet syys-marraskuun aikana. Mutta kaikki vanhatkin, jotka haluaa vielä tietoja listalle, niin tänne niitä vaan tulemaan. :wave:

Muokkaan myöhemmin lisää tota...pitää ukkokin päästää koneelle välillä :D
 
Hiano juttu tää uus ketju, niin näkee tosiaankin paremmin, että ketkä vielä on mukana neljättä kuumeilemassa :)

Mulla tuolla esikoinen on syntynyt oikeesti 04 eikä 05, niinkun listassa on (mutta siis ei mitään isoja hämminkejä).

Täällä tosiaankin mennään edelleen vaan sen kierron mietintöjen kanssa, kun ei oo kierrosta vielä oikein kunnolla tietoa.
Mutta mikäli siitä pienestä veri viirusta voisin aatella jotain, niin kp olisi nyt 21/28, mutta katsellaan nyt mitenkä menee, milloinka ne menkat oikein tulee.

Toivottavasti saadaan nyt vilkas ketju aikaseksi. Minusta ainakin on tosi mukava tunteitani täällä purkaa, kun ei oikein kenellekään asiasta voi puhua, kun ollaan ihan hissuksiin linjalla viä.

Aivan hirmusesti kaikille plussa onnea toivotellen merette :heart:
 
Katjuska-78: Kiitos paljon uudesta hienosta pinosta! Ajattelin, että mulle voisi tuohon listaan laittaa "tarkemmat" poikien syntymäajat. Eli esikoinen 12/04, keskimmäinen 8/06 ja kuopus 12/08. =) Niin ja tänään on menossa kp 36/??. :eek: (Vieläkö jotain tietoa voisi laittaa..?)

Omaa napaa nyt... (.)
Eli uskaltauduin mieheni juttusille... Ja tilanne on nyt sitten se, että en ole testannut, koska mieheni on niin järkyttynyt uutisesta, ettei halua minun testaavan. :eek: :headwall: Aika hankala tilanne, mutta kai vielä jonkun aikaa odotellaan menkkoja alkavaksi. :whistle: Mutta suoraan sanottuna olen itse hieman hämillään tilanteesta... On vaikeaa olla iloinen, kun toinen on niin järkyttynyt/suuttunut, ettei halua edes puhuttavan koko asiasta. :'( Vaikka koko raskaus voi olla ihan huuhaata, niin silti tämä tilanne satuttaa...
 
Heipsan!
Hienoa ja Kiitos Katjuska että perustit teille uuden pinon :hug:
merette pahoittelut, vika on puhtaasti minun kun silloin päivittelin tuon vanhan pinon listaa niin olen varmaan lastesi iästä laskenut väärän vuoden tai sit käynyt näppisvirhe, anteeks :ashamed:
NinniNuppunen :hug: Onpas teillä kurja tilanne, kovasti voimia. Toivottavasti miehesi asenne muuttuisi mahdollisimman pian :hug:

Plussapuhureita kaikille ++++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 22+5 :heart:
 
Mä en kertakaikkiaan uskalla tehdä testiä, kun jännittää, että jos se näyttää jotain "haamuu" niinku toisinaan, niin sit sitä joutuu ihmetteleen ja odotteleen ja pahimmas tapauksessa pettymään=(

"Vasta" kiertopäivä ööh... 31. Jaksan ja maltan odottaa ensi viikolla tai jotain, ennen kuin käyn ostaa (tai mies saa käydä) testin.

Onnea kaikille plussaileville. Ja tsempit kuumeiluun jokaikiselle!!!

*muoks* Ja kiitokset Katjuska uudesta ketjusta!!!!!

rakuuna
 
Ja enhän mä malttanu odottaa testin tekemistä aamuun... :headwall: Ja kaiken kukkuraksi se saamarin testi oli negatiivinen!!! :( Mutta yksi positiivinen tapaus kuitenkin. Mies oli aivan ihana, kun huomasi suuren pettymykseni/suruni. Lähti jopa ostamaan mulle lohturuokaa. :LOL:

Mitenkähän kauan mun kannattaa niitä menkkoja odotella..?
 
NinniNuppunen :hug: negasta. Kyl ne pettymykset vaan on aina niin suuria. mites sulla noi kierrot on normaalisti ollut, että onko useesti venynyt pitkäksi? Ite varmaan testailisin viel myöhemmin uudestaan :whistle:

Rakuuna Hyvät hermot sulla...ite oisin jo varmaan pari testiä tehnyt :D

Nyt plussia rutkasti meille :heart:
 
meikäläinen ainakin mukana..josko testailis joskus ensi viikon lopulla... :whistle: ellei niitä menkkoja siihen mennessä kuulu... :attn: tiiä nyt sitten ku ei oikein tunnu miltään kumpaankaan suuntaan :| ei kai auta ku ototella...
 
Katjuska: Kiitos. Mun kierrot on pyöriny nyt synnytyksen jälkeen 30-32 päiväisinä... Tämä on kyllä outoa... :/ Pakko kyllä testailla uudestaan, jos ei ala menkkoja kuulua. Ehkä ensi viikonloppuna. :whistle:

Mutta mutta... Jotain hyvääkin aiheutti tämä negatiivinen tulos. Mies suostui neljänteen!!! :D *pomppii seitsemännessä taivaassa* Yrittäminen aloitetaan nyt heti, jos en siis nyt ole raskaana. Jippiiii!!! :D Mieskin oli kai sitten lopulta vähän pettynyt tulokseen...
 
Piinaviikko kai mullakin menossa,kolmas kierto pillereitten lopetuksen jälkeen :)
Pillereitten aikaan kierto oli 25päivää..nyt sitten eka oli 38päivää ja olin jo
varma raskaudesta..mutta en sitten ollut,testejä tein ja negaa oli.Viime kierrossa oli
kierto jo 31päivää,joten saa nähä paljon nyt on..nyt on kp27 ja eiköhän ne menkat taas ala kun mahassa tuttu julimisen tunne :ashamed:
 
Ihanaa kun on moni tuolaisessa testailuvaiheessa :whistle: kiva jännätä muiden puolesta, kun itsellä vasta ovis taas tulossa ja ollaan ainakin kovin yritetty hyödyntää :p

ja ihanaa NinniNuppunen että mies on nyt kans 100 % mukana :D

Täällä poikien kanssa kotosalla vietellään päivää. vanhemmalla korvatulehdusta taas ollut. Kerran jo on vuoden iässä tuubit laitettu ja heti kun ne irtos, niin on useemmin ollut tulehdukset päällä ja vähän lääkäri vihjas, että joskos niitä tuubeja laitettais taas.

Mutta nyt päivän touhuihin :wave:
 
on ollut jo viikon menkkaoireita..hermoja kiristää ja mahaan koskee..nyt kp29..vielä pari päivää niin kierto ois sama kun viime kuussa..toivon vaan että nuo surkeat päivät alkaisi niin pääsisi uuteen yritykseen =) ei ole yhtään raskaana oleva olo kyllä..
 
Plaah...kun päivät matelee :kieh: Testatkaas nyt joku, niin ois jotain jännättävää :whistle: :D

Itse en oo nyt sit ihan varma, että oonko mä laskenut ton kierron oikein, mutta ei siinä sit oo kuin parin päivän heitto jos jotain heittoa on. Että mennään nyt sit ton kp 12 mukaan vaan.
 
Heipä hei!

Täällä tosiaankin edelleen ollaan hiukan ymmällään, et miten tuo kierto nyt oikeesti meneekään, kun viikko sitten tuli kahtena päivänä hiukan vuotoo, mutta ei sitten kuitenkaan täysin niinkun kunnolliset menkat olis ollut. Ja edellisten laskujen mukaan olis menkkojen pitänytkin alkaa vasta huomenna, mutta saa nyt sitten nähdä miten täs käy.
Ei ole siis mitään oikein toiveitakaan ollu tästä kierrosta tärpätä, kun se kierukkakin tosiaan otettiin pois vasta kesken kierron.
Viikon päästä aattelin kuiteskin ihan varmuuden vuoksi tehdä testin, kun olis pikkujoulut tiedossa, niin haluan saada vaan varmuuden, että voin sitten olla ihan rauhallisin mielin siellä ja ottaa muutaman sidukankin.

Oon kanssa joka päivä käyny lueskeleen täällä, että josko joku olisi jo testauksen lähellä ja siis testailemassa, että saisi jännittää edes jonkun toisen puolesta.

Mites te muut, ootteko kokeillu mitään poppaskonsteja raskautumiseen?
Ite oon siis juonu tota greippimehua heti kierukan poistosta asti...toivoen että limakalvot vahvistuisi nopsaan ja kunnolla ja sitä myöden raskauskin sitten voisi alkaa nopsempaa ;)
Tiedä sitten onko tuolla oikeesti mitään vaikutusta, mutta kaikkee on pakko kokeilla.
 
Mulla on ilmaantunu nyt oireita kumpaankin suuntaan. :LOL: Eilen ja tänään on ollut pitkin päivää etovaa oloa. Mutta mutta... Tänään ilmaantui vessareissulla paperiin aivan pikkuisen haaleaa verta. Saapa nyt nähdä mitä tapahtuu. :kieh: Viikonloppuna testaan, jos ei menkat ala. ;)
 
=)
Nyt sitten alkoi Esikoisella kova päänsärky ja lämpö nousemaan,on myös pahaolo ja yskii huoneessaan..eli saatiin sitten varmaan se kuuluisa sika kylään..rokote ei oo kun kuopuksella ja silläkin ollut vasta 3päivää :ashamed:
Toivotaan että selvitään tästä kunnialla.
Plussia toivon muillekkin!!!!
 

Yhteistyössä