*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Onnittelut Black-velvet! Peukkuja pidetään tääläkin, että kaikki menee hyvin ja vaavi pysyy mukana loppuun asti.

Ja jos sitten taas omaan napaan kääntyis, tänään piti alkaa menkat tai ainakin näin luulin, mutta ei oo kuulunu kuiteskaan...että ehkä se viime viikkonen parin päivän pieni vuoto oli sitten se kuukautisvuoto. Tai sitten ei tai joo tai jotain...hiukan häirittevää, kun ei oo mitenkään selvyyttä tosta kierrosta.
Tänään tuli kuitenkin netistä tilaamani raskaustestit ja saapas nyt sitten nähdä joko kuitenkin huomenna ensimmäisen testin teen, vaikka niin varma oonkin sen negatiivisuudesta...mutta jotenkin vaan kuitenkin haluu taas päästä tähän jännittelyyn oikein kunnolla kii =)
Mutta tosiaan viimestään viikon päästä meinaan testailla niiden pikkujoulujen takia ;)

On kyllä niin ihanaa, kun noita plussia tuntuu tulevan ihan kunnolla tän kuun aikaan.
Kaikille odotuksen odottajille hirmusesti tsemppiä ja Onnea tosiaan vielä kerran kaikille jo plussanneille!!

Laav Merette
 
hipsu ja black-velvet, onnittelut plussasta.

Mä kanssa testasin viime sunnuntaina (n. viikko sitten), näytti himmeen viivan, mutta maanantaina alko kunnolla vuotaa... Eli nyt kp.6 menossa...


katjuska
... joo hyvät hermot, mutta mä olen niin niin niin kyllästynyt näihin haamuviivoihin ja niiden jälkeen alkaviin kuukautisiin, että mä toivoisin, että kestäisin odottaa kunnolla. Jos menkat alkaa, voisin vaan aatella, että ne alkoi, eikä joka kuukausi menkkoja ennen ole sellaista hetkelllistä toivon tunnetta...

Peukkuja kaikille testailijoille. Toivon vilpittömästi plussia kaikille!
 
pikainen moi!
mukana ollaan siis, nyt mennään kp 34/33 testin ostoon menossa kohta (kai).. en tiedä heitteleekö viel kierto synnytyksen jälkeen vai olisko tärppi jo käynyt, tänään se selviää kai :)
 
testi on tehtynnä, negahan se niinkuin ajattelinkin.. korjausta edelliseen viestiin, kp siis nyt 35/33 joten jos kohta pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen.

onnea paljon plussanneille! :heart:

palailen :wave:
 
hipsu ja black-velvet Onnittelut plussasta :flower: :heart: :flower: :heart: Tervetuloa tuonne odotuspuolen nelostenpinoon kun siltä tuntuu :wave:

umayya pahoittelut negasta :hug:

Plussapuhureita kaikille tasaisesti +++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 24+0 :heart:
 
black-velvet: Onnea plussasta! :flower: :heart:

umayya: Jospa seuraavalla kerralla olisikin jo plussa. :D

Itse olin ajatellut tänään testailla, mutta aamuyöstä heräsin aivan julmetun kovaan mahakipuun ja vessareissulla selvisi, että menkathan ne sieltä saapuivat! En oikeastaan edes pettynyt. No ehkä vähän, mutta enemmän olin oikeastaan iloinen, että ne tulivat ja voimme aloittaa "yrittämisen". Pitkä kierto mulla kyllä oli... :eek: Toivottavasti ensi kierto olisi hieman lyhyempi... :whistle:

Eli tänään kp 1/44. Laitetaan tuo kp nyt tämän kierron mukaan... =) Ja nyt vain innolla vauvantekopuuhiin. :kieh:
 
kiitos äiti vm 70 :)
ja NN kyllä se sieltä tulee aikanaa, tää kuume vaan on niin hanurista kun se vie kaiken ajatuksen heti saapuessaan kunnolla päälle :saint:

ja tilannepäivitystä: ei vielkään merkkiä mihinkään suuntaan, kp:t nyt 37/33 mieli on malttamaton uuden kierron suhteen :whistle:
 
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja pahoittelut niille, joilla kierto lähti alusta :hug: ja toivottavasti niistä negoista alkais tulla plussia, tai sitten ees pääsis uuteen kiertoon :)

Itsellä kp 17/28. Kohtahan sitä taas saa alkaa jännäilemään kunnolla. =) Viikonloppuna alamahalla tuntui sellaisia ihme vihlaisuja. Mutta tiedä sitten mistä moiset johtuivat, mutta mielikuvitus kyllä löytää joka vihlaisulle jonkun hyvän tarkoitusperän. :whistle: :D
 
katjuska kiitos samoin!
ja jei! pääset jo jännäilemään ihan kohta :)

omanapa: öö.. nyt olis sitten kp 38/33 ja ei vielkään niin mitään :/ hmm.. uutta testiä varmaan viikonloppuna, kun ti olis takotus mennä viisureiden poistoon ja siihen tarttee mun syödä antibiootti ja sitä ei saa raskaanaollessa syödä.. nyt meinaa jo alkaa ressaamaan tää tilanne :saint:
 
Heippati täältäkin suunnalta taas!
On se kummallinen tää ihmismieli, aiemmin ei ikinä oo aamusin etonut yhtään, mutta nyt, kun sitä raskautta odottelee ja niiin kovin toivoo, niin lähes joka aamu pelkästään kahvin tuoksu (siis mulla joka juonut kahvia aina ja paaaaaljon) saa kamalan etovan olon aikaseksi.
Ja siis en tosiaankaan usko edes, että vois raskaus olla edes aluillaan vielä, kun tuo kiertokin on niin samperin sekava ja kierukan poistostakin vielä niin vähän aikaa vasta kulunut.
Muita "oireita" ei onneksi ole sentään vielä ilmaantunut, jollei sitten alaselkäkipua lasketa mukaan, mikä on nyt alkanut viime viikon lopulla ja sitä siis ollut jokaisessa edellisessä raskaudessa.

Mutta tosiaan siis meinaan kuiteskin torstai aamuna testailla varmuuden varalta, niin kun aiemmin jo mainitsinkin...ettei mene pikkujoulut sitten ihan murehtiess, että mitä jos kuitenkin on tai jotain sinne päin.
Ja neinaan tosiaan siis luottaa yhteen ainooseen testiin ja jos ja kun se negaa näyttää, niin sitten en kyllä asiaa sen koommin viikonloppuna murehdi.

Voi kuinka tosi kovasti oottelen, että kaikki jännäilijät saisitte plussan tikkuun mahdollisimman pian!
 
Hiljaista juu tuntuu olevan. Itse oon ollut nyt tosi paljon noiden poikien kanssa ja osaavat järkätä kyllä tota toimintaa sen verran, että ei sit jää kirjoittelullekaan kauheesti aikaa. Aina kun yrittää muutenkin jonkin homman aloittaa, niin sitten alkaa niin kauhee sähläily ja tappelu. :kieh:

Mä tänne tulin kurkkimaan, että jokos merette on ehtinyt testailemaan :whistle: Jos vaikka kuiteskin testiin jotain piirtyis ;) :xmas:

Ihme nippailuja tuntunut edelleen alavatsalla ja tissitki kipeet. :p Mutta kuten aiemmin sanoin, niin oon kyl tosi hyvä kehittelemäänkin vaikka mitä oireita. :LOL:

Nyt taas listan päivitykseen ja päivän puuhailuihin :wave:
 
Kertokaas muuten te keillä kans 2007 syntyneitä, että millaista menoo teillä on. Kun tää meidän jätkä on kyllä sellainen jäärä, että meinaa välil pinna palaa, kun muksii tota pienempää ja muutenkin on joka asiaan sellainen vastarannankiiski ja välil oikeen tahallaan ärsyttää ja nauraa viel päälle. :kieh: Veli ei sais leikkii millään lelulla, vaikka hän ei itekään niillä leikkis just. Mut tosiaan inhottavinta on se kun menee ton pienemmän kimppuun ja ei kiellosta huolimatta välttämättä lopeta ja eipä tunnu sylijäähykään paljoo rauhoittavan menoa. :/
Koetan sit aina keksii jotain mielenkiintoista puuhaa, et unohtais ton riehumisen, mut en sanois, että sekään kovin hyvin toimis.
Niin ja sekin on jännä juttu, kun yleensä sanotaan, että ulkoilu ja kylpy rauhoittaa, niin meil alkaa vaan kahta kovempi meno näidenkin jälkeen. :kieh:
 
Heippa!

Meidän neiti 09/2007 niin tuntuu et kamala uhmis menos :ashamed: Omaa tahtoo löytyy vaik mil mitalla et tosiaan toivon hartaasti et rauhoittuu ennen maaliskuuta kun vauva syntyy ;) Joinain päivinä on kuin "enkeli" ja sit toisinaan saa ihan hirmu hepulin jos ei saa omaa tahtoaan läpi kuten viime sunnuntaina, neiti päätti et kaupan jälkeen oisi pitänyt mennä kahville ja kun äippä laittaa vaan autoon istuimeen niin se potkiminen, huuto-raivoitkukohtaus olikin sit aivan järkky, haettiin esikko työharjoittelusta niin matkalla puri isosiskoaan tai repi hiuksista vaikka kuinka yritti rauhoitella toista, kotiin päästiin niin jo kotitiellä sai riisuunnuttua itsensä haalareista eikä ollutkaan enää vöissä :eek: Sisään kun kannoin niin makas kuistin lattialla ja potki ovee, hakkas päätä laattalattiaan ja lopulta paino pihalle pelkissä sukkahousuissa ja kun hain sisään niin karkuun juoksi. Sit kun sain sen pinnikseen niin hetken nyyhkäs ja totes et äiti, mennään alas ja se sit siitä raivarista ;)

Tuo riehuminen kans välillä rassaa tai pureminen. Vaik kuinka kieltää niin ei, puree vaan ja oikein virnistää päälle :/ Mulla ei ainakaan mitään keinoja löydy mitä tämän riiviön kohdalla aina keksis :ashamed: Nyt kun olen jäänyt jo saikulle niin yritän käydä kerran, pari viikossa tuossa kylällä puistossa et pääsee muitten lasten kanssa riehumaan tai sit kyläillään suht ikätoverilla.

jaksuja kaikille näiden uhmisikäisten kanssa painijoille :hug:
Jokos täällä kohta saadaan uusia plussia ;)
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 24+5 :heart:
 
Nostellaas :attn:

äiti vm70 kiitos vertaistuesta =) Vaikka kivaahan se ois kun nuo riiviöt ois sellasia pikku mussukoita vaan. :whistle: no ehkä sitte joskus. :kieh:

Edelleen nippailuja alavatsassa. Viikon päästä vois sitte jo ehkä testailla, jos on tarvis :xmas:
 
ihan ensin omanapaa: kp 41/33 menossa ja missä ihmeessä se täti luuraa!!!!?? sais tulla jo.. pakko on sunnuntaina viimeistään testata hammaslääkärin ja antibiootin takia, tosin en usko siihen plussaankaan kun apteekin oma on aina mulla näyttänyt oikein heti joten olis kiva kun se täti tulis.. :kieh:

sitten katjuskan kyselyyn: meillä poika 09/07 ja uhma on mitä mahtavin tällä hetkellä.. ihan hirveä, omaa tahtoa on enemmän kuin taitoja ja joka asiasta otetaan yhteen, kaikki pitää saaha tehdä ite ja kun ei osaa menee hermo. isoveljen kimpussa ollaan koko aika, se ei saa leikkiä ollenkaan rauhassa vaan nyrkkitappelu on valmis kahdessa sekunissa. pikkusiskoa pitää paijata koko aika eikä anneta rauhaa syöttää tai vaihtaa vaippoja, päälle ja viereen pitää mennä koko aika eikä saa olla rauhassa lattialla ollenkaan.. eli kyllä, kädet on täynnä työtä loputtomasti. :saint:

mut eipä muuta, kirjotelkaas muutkin kun on niin hiljaista, ei kehtaa yksin höpistä, siks jätän usein kirjottamatta vaikka kurkkaamassa käynkin :)
 
muuttkin pääsee pian plussa puolelle.Meiltäkin löytyy 2007 syntynyt luupää :LOL:
Varsinkin nyt kun väsyttää ja maha tuntuu aralta ja turvonneelta niin ei jaksais yhtään raahata tuota uhmista esim.ulkoa sisään :) Meillä pienestäkin asiasta saadaan hepulit :ashamed: Nyt on elokuusta asti ollut kerhossa kerran viikossa,ja on tehnyt hyvää..oppii jakamaan ja odottamaan vuoroa :) oppi menee paremmin perille jonkun muun kun äidin antamana.
 
Hipsu mielelläänhän me kaikki täältä perässä tultais :whistle: :D

Edelleen ollut sitä nippailua ja olevinaan huonoa oloakin, mutta ehkä sitä vaan kuvittelee, kun toivoo niin kovasti. :xmas: itsekin ajattelin, että ei mittään erikoisempaa hössöttelyä tällä kertaa, mutta joo...helpommin sanottu kuin tehty. :ashamed: Jotenkin toi kuume vaan saa aina päänupin sekaseks. :kieh:

Muoks... lämmöt 37.3 että joko oon kipee tai sitte :whistle: Ku ei mulla normi lämpö sentään tällee nouse oviksenkaan jälkeen
 
Uskaltaisikohan tähän pinoon ponnahtaa mukaan?

Sitä kuitenkin haluaisi keskustelukaveria näihin vauvakuume juttuihin, koska ei tuosta ukosta ole hirveästi juttukaveria :whistle:

Itse kerkiän kirjoittelemaan aina silloin tällöin tai sitten oon aika paljonkin koneella. Nykyään käsityöt vievät suurimman osan ajastani + työt + koulutehtävät.

Kierto on tällä hetkellä ihan sekaisin, ja ei ole tietoakaan siitä, mistä johtuu. Viime menkat alkoivat 29.10.2009 ja kestivät vajaan viikon.. Kunnes sitten viime viikon tiistaina alkoi vuoto, jonka huomasi vessassa käynnin yhteydessä. Vuotoa kesti viikon.. Joskus jopa isompaa vuotoa. Soitin neuvolaankin, jossa sanottiin, että olisi munasolun irtoamisesta kyse, mutta en tiedä.. Koska silloin kuulema vuotoa kestää muutaman päivän ja mulla kesti viikon :eek: . Seuraavat alkaa varmaan ensi viikolla.. ja minähän inhoan muutenkin kuukautisia.

Eli kiertoa en tiedä mikä on..

Kerrottakoon itsestä nyt näin aluksi sen verran, että oon 26-vuotias pohjois-savosta. Perheeseen kuuluu mies, pk collie + kolme prinsessaa (3/04, 9/05 & 11/08). Mies toivoisi sitä poikaa, mutta luulenpa, että neljäskin on tyttö :D.

--

umayya & NinniNuppunen: Kiva nähdä tuttujakin samassa pinossa! :hug: :flower:
 
Tervetuloa vaan kaikille. Mukavaahan se on yhdessä jaella näitä vauvahömpötyksiä isolla porukalla :D

Tänään ei kyllä oo ollut sitte minkään sortin oireita... muuta ku se että oon ollut vähän sellainen persiiseen ammuttu karhu :whistle: Että se sitte viittais taas paremmin menkkojen saapumiseen :kieh:

No ehkä sitä ens viikolla sitte saa vastauksen kaikkeen :xmas:
 
Heippa taas kaikki ja tervetuloa uudet kuumeilijat! On tosiaankin mukava kun porukkaa saadaan lisää ja on sit aina teidät keille voi asiasta purkautua, kun ei tuo mies tääläkään jaksa niitä kuumeilu vouhotuksia aina kuunnella (tai ainakin näin luulen).
Mä siis testailin torstai aamuna, ihan vaan varmistuakseni siitä, että en raskaana vielä ole ja näinhän se testikin asian ilmaisi...oli vaan tosiaan pikkujoulut viikonloppuna, niin asiaan halusin sitten todellisen varmuuden, ettei mitään vahinkoo ainakaan kävis.

Tällä hetkellä musta tuntuu että mun kierto on sit kuiteskin vasta vähemmillä päivillä, kun mitä alussa luulin...ehkä se parin päivän niukka vuoto sit kuiteskin oli menkkoja, eikä kierukan poistosta johtuvaa tai tiedä sitä sitten.
Nyt vaan ilmeisesti odotellaan sitä seuraavaa vuotoo, et pääsis oikeesti selvyyteen siitä, että mitkä ne kiertopäivät sit onkaan.

Mä oon jo muutamaan kertaan sitäkin tässä ruvennu miettiin, että onko sitä oikeesti hullu vai mitä, kun tuntuu että on noitten kolmen lapsen kanssa jo kädet täynnä toimintaa ja vielä kuitenkin se yhden siihen lisää haluaa, vaikka sen tietää et se työ siitä vaan kasvaa taas entisestään ;) Onko kellään muullaa samanmoisia ajatuksia?
 
huomenta!
RD no mutta! sinäkin :whistle: ;) ihanata kuumeilla taas samaan aikaan :hug: kumpikohan tällä kertaa kerkii ensin plussaaamaan :LOL: :D

merette :wave: täällä on ihan samat aatokset. mutta olen tullut siihen tulokseen että hullu mikä hullu, ja tavoite on että 2 vuoden päästä olis se 4. jo syntynyt ja sitten pääsee vaan nauttimaan lapsien kasvusta ja odottamaan sitä kuuluisaa omaa aikaa kun lapset ovat isoja :saint:

ja oma napa: testi eilen nega. joten nyt vaan odottelemaan sitä tätiä missä himputissa se luuraa.. toivottavasti ei tule sellasta megakiertoa kuin keskimmäisen jälkeen.. olikohan se 160 vai peräti yli.. :headwall:
 

Yhteistyössä