*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Huomenet vaan :)

Merette kyllä sitä tosiaan itsensä välillä aika hulluksi tuntee, kun nytkin on jo sellaista hulinaa täällä, niin luulis järjen sanovan, että ei se ainakaan helpotu, kun yks viel lisää tulis. :whistle: :kieh:
Samoja ajatuksia Umayyan kanssa siitä, että tää yks vielä ja sitte sitä vapaa-aikaa odotellessa ja lasten kasvua seuratessa. :heart:

Merette Pidetäänkö sulla noi kp:t tuolla listalla noin vai tehdäänkö jottain muutoksia?
 
umayya: Jos se sie nyt ensimmäisenä :D. Mulla on nämä kierrot niin pahasti sekaisin näköjään.. Mennyt ihan yhtäkkiä, joten tuskin ihan heti ollaan plussaamassa. Ja meidän petipuuhat on miten sattuu B) Mukava nähdä sinut tässä pinossa! Kuten myös NN!

Itsellä on kyllä nuo tuntemukset, että hullu oon, kun lisää lapsia haluan, mutta luulen, että neljäs on meidän perheen viimeinen ja saa miehen veli avokkinsa kanssa tehdä seuraavaksi lapsukaisia.

Ajattelevat jo muut sukulaiset, että kuinkahan paljon ollaan ajateltu "tehä". Ja kyllähän tuota itekin miettii, että onko järkevää, kun miettii meidän rahatilannettakin.. Mutta on noilla tähänkin mennessä ollut katto pään päällä ja ruokaa pöydässä, vaikkakin tiukkaa välillä tekeekin.. Tai useastikin.

Ja sukulaiset tasan tarkkaan ajattelee: "Ei mitään järkeä, ku ei meistä kumpikaan oo vakituisessa työssä jne." Ja oma äiti tasan tarkkaan jo rupeaa sanoo, että eikö olla ehkäisystä kuultu :LOL: (mutta kun tarkkaan rupee ajattelee, ni ei mulle pahemmin mitkään ehkäisyt käy, että se olisi sitten kohdun poisto).

Isäntä on jo monta, monta kuukautta sanonut ja houkutellut neljännen tekoon, mutta mie en oo antanut periksi.. Ja, kun mun laihduttamisesta ei tuu mitään, ni sama kai tuota on lihoa hyvästä syystä. Jos nyt joskus sattuisi tärppäämään.
 
Jep, pidetään vaan nuo kirtopäivät toistaseks tollain...kattellaan sit uusiks, kun menkat alkaa, niin alottaa sit uudestaan ja toivotaan että se kierto palautuu tuohon normaaliin 28 päivään :)
Onkos kukaan nyt päässyt testailuun tai onko liki jännitystä joku?
 
Täällä hoideltu kipeää nuorimmaista...reppanalla kuumetta ihan tarpeeksi, mutta ei oikeastaan muuta oiretta, joten katsellaan mihin suuntaan mahtaa olla menossa. :/ No mutta onneks ruoka ja juoma maistuu pienelle aika hyvin kuitenkin ja jaksaa välillä leikkiäkin. :)

Merette Mulla tuo jännäilyviikko on just meneillään, mutta eipä ainakaan tunnu mitään ihmeempää oiretta olevan. Ehkä perjantaina testaan, jos on tarvetta.
 
Heipsan kaikki! :wave:

RD: Mukavaa taas kuumeilla yhtäaikaa. :D

Meillä muutto takana päin. Ja kotikin alkaa olla seinätavaroita vaille valmis. Ihanaa! :D Sanon vain, että eipä ole kovin nautinnollista ensin pakata tavaroita, sitten muuttaa ja järkätä uusi koti asumiskuntoon kolmen pienen lapsen kanssa. :headwall: Meinas välillä (lue todella usein ;) ) epätoivo koittaa... :kieh:

Niin ja meillä ollaan taas pisteessä ???. :/ Menkkojen loppumisen jälkeen mies on käyttänyt kumia. :headwall: |O Ja mä, kun luulin, että aletaan yrittämään oikeasti... :'( Se kuka kehtaa väittää, että naisia on vaikea tulkita on NIII-IN väärässä! Pitää ottaa mies taas puhutteluun, niin selviääpä tämäkin kumiukon mysteeri. :LOL:
 
Käytiin tänään hakemassa pojalle apteekista antibiootti ja kummasti mukaan tarttui myös yks testi :whistle: No oli tarkoitus tehdä se perjantaina vasta, mutta en ollut vessassa käynyt pitkään aikaan, niin aattelin ihan vaan muuten sitte sen tehdä. :xmas: No testiajan aikana siinä tihrustelin sitä, niin olin olevinaan siinä näkevän jotain, mutta siis tosi vaikeesti oli nähtävä, mutta nyt myöhemmin siinä näkyy ihan selkee viiva. Että en nyt tiedä missä sitte mennään. :kieh: Uus ja vähän herkempi testi vaan kehiin, kun tuo oli sellainen 25...

NinniNuppunen Juu nyt vaan selvittelemään kumiukon salaisuutta. :kieh:
 
Katjuska toivotaan että se olis nyt sitten se ihka oikee plussa kuiteskin =) :heart:
Millonkas meinaat seuraavan testin tehdä? Jännityksellä sitä oottelen ja tuuthan sit heti kertoon mitä näytti?!

NinniNuppunen ilman muuta juu ukko puhutteluun ja selvitys siitä, että minkä takia se kumiukkeli on teitin sänkyyn hypänny ;)

Sitten omaa napaa : Edelleen vaan mietityttää toi kierto, niin sen takia ei nyt sit oikein uskalla ees toivookkaan yhtään mitään...kunhan tulis ne menkat, niin tietäs ees hiukan paremmin nää päivät.
On vaan inhottavaa senkin takia, kun on nyt tää pikkujouluaikakin tässä ja olis noita pikkujouluja vielä tiedossa parit, niin nyt sitten kun ei menkkoja oo tullu, niin saa joka pikkujoulu aamu testailla, ihan vaan sillä, ettei tuu murehdittua liiaks illan aikana :ashamed:

Onkos muilla tiedossa pikkujouluja ja kuinka ootte uskaltanu ottaa juomisia tänä aikana, kun on yritys päällä?

Tällästä taas tällä erää, aikas lailla mulla junnaa ajatukset paikallaan tällä hetkellä, mut eiköhän sekin tässä vielä ajan kanssa muutu.
 
merette Ehkä huomenna aamusta testaan. kyllä siinä jotain sit pitäis näkyy jos jotain nähtävää on, kun ostan sellaisen herkemmän testin kun tuo eilinen. =)

Pikkujouluista ei oo mulla tietoakaan ja muutenkaan oikeestaan koskaan paljon mitään oteta. Kyllä mä tossa yks ehtoo yhen siiderin join. Mut tosiaan...me käydään ehkä kerran kahdessa vuodessa viihteellä. :xmas: Ei sillä ettei haluis, mutta ei oo niin helppo saada lapsia hoitoon ja ollaan todettu, että ei meidän nyt ihan pakko oo sit mennä minnekään. Vaikka kyllä se hyvää tekis varmasti välillä. :ashamed:
 
Varovasti tuun kertomaan, että tein äsken First signal kasettitestin, jossa se herkkyys sen 10, niin kolmessa minuutissa testiin tuli haalea, mutta ei tihrustelua vaativa viiva. :whistle: :D

Joo ukko ei jaksanut aamuun asti ootella ja tartutti sitte minuunkin tuon malttamattomuuden :xmas:
 
Katjuska: IIIK!! :D :heart: Varovainen onnitteluhali :hug: . :heart: :heart:

Omaa napaa... (.)
Eipä ukko selitelly mitään. Nauraa hekotti vain. |O Oli kuulemma "siinä ulottuvilla" ja pitää kuulemma niitä "tuhlailla" etteivät mene piloille... :eek: ARGH!!! |O Mulla alkaa mennä hermo tämän kissa-hiirileikin kanssa... :/
 
NinniNuppunen Sun pitää viedä ne siis sitte pois siitä ulottuvilta :kieh: Ja ettei mee piloille, niin teet niistä ilmapalloja. :whistle: :LOL:
Mutta toivotaan, että pääsette asian tiimoilta yhteisymmärrykseen. :hug:

Ainakin heikkoa oloa on ilmaantunut ja masuun nipistelyjä ja kaikki hajut tuntuu nenään tosi voimakkailta, että nyt vaan toivotaan parasta, että kaveri matkassa pysyisi :heart:
 
heissan mun oli kans pakko änkee itteni tänne..oon kuumeillu jo pitkään neljättä,mut en oo muuta ku vihjassu tolle miehekkäälle siitä ja se ei oo ollu mitenkää innostunu koko asiasta,joten oon ollu nyt jo hetken aikaa ihan hiljaa koko jutusta.tänään sitten tempas ja ehdotti että josko ruvettais pikkuhiljaa yrittelemään sitten jos halusin!! :heart: mullehan se sopii,mulla ois just tänään oviskin suunnillee ,mutta kierukka on vielä paikallaa,juoten ohi menee tämä ovis nyt.mutta katotaa jos kerettäsi jo seuraavaan mukaan!!onnea teille kaikille kanssa yrityksiin!minkä ikäisiä teillä on muut lapset muuten?
 
Hyvää itsenäisyyspäivää ehtii vielä näin iltasella toivotella =)

Comhem Tervetuloa mukaan ja tuolla ekalla sivulla on lista, missä ainakin on vähän vinkkiä minkä ikäisiä lapsukaisia kaikilla on. =) Itsellä tyttö vajaa 10 v ja poika vajaa 3 v ja poika 1v3kk ja toivottavasti tää uusin nyt pysyis matkassa vaan mukana tonne elokuulle asti :heart:

Vähän heikosti on mun mielestä oireita ja raskausoloja...väkisin miettii välillä, että meneeköhän tää ollenkaan hyvin sitte. :ashamed:
 
Hei nyt hiukan säpinää tännekin puolelle ;)
Aattelin tosiaan nyt taas, kun täälä niin hiljasta, niin kirjotella hiukan omista kuulumisista, josko vaikka muutkin sitten innostuis laittaan juttua tänne enempi ;)
Mulla nyt olis sit tässä siitä edellisestä pienestä vuodosta kp:t 26/28? (mut ei siis viä varmaan kandee vaihtaa mitään tohon etusivuun). Nyt sitten on muutamana aamuna ollu aikas etova olo, taitaapi vaan olla ihan omaa toive ajattelua. Ja väsymys tuntuu senkun vaan kasvavan, mutta siihenkin löytyy kyl selitys sitä kautta kun meitin lapsukaiset valvottaa illasta aina pitkään ja aamulla sit kuitenkin kukutaan jo kukonlaulun aikaan :/

Nyt oliskin sit viikonloppuna viimeset pikkujoulut tiedossa, joten aattelin taas perjantai aamuna ihan varmuudeks varmistella, jollei menkat ala ennen sitä.

rakuuna onkos mitään oireita ilmaantunut? Peukkuja pidän täälä sullekin niin valtavasti =) :heart:

Kaikille muille myös paljon plussa säteitä täältä lähettelen :heart:
 
Täällä kans jännällään teidän puolesta kovasti d :D b Ois niin kiva saada teidät kaikki jo tuonne odotuspuolelle. :heart: Tosin itsekään osaa sinne oikein mitään vielä kirjoitella. :xmas:

Neuvola-ajan sentään jo varasin, kun tiesin, että se tammikuulle menee ja täs tulee nää pyhät ja kaikki, niin aattelin olla ajoissa liikkeellä. =)

Katjuska ja vielä nimetön rv.4+3 vissiin
 
Eilen tein testin.. Ja tässä olen yrittänyt sulatella uutista.. Näkeekö teidän silmät saman kuin minun:


Kyllä ihan liian nopeasti tuli tuollainen uutinen.. Ja tässä mietin, että soittaisinko neuvolaan vasta tammikuussa? Vai pitäisikö jo nyt soittaa..

Mie oon ihan sanaton..
 

Yhteistyössä