*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Juu, sitä itekin miettiny, et kyllähän se ihmismieli tekee tepposia usein varsinkin sillon kun sitä plussaa niin valtavasti odottaa ja toivoo. Joten koitan pitää kans jalat maassa, vaikka se kyllä on aivan mahdottoman vaikeeta.

Minnäi: Mä oon tehny ihan samalla tapaa, kun oli pikkujouluaika ja meillä oli muutamat pikkujoulut silleen, et tosiaan vauvaa yritettiin, niin testasin ennen pikkujouluja ihan vaan varmuuden vuoksi, vaikka olin varma ettei plussaa vielä näkyisikään...saipahan itelleen paremmin mielenrauhan olla rennosti sit pippaloimassa, ettei menny ihan turhaks murehtimiseks koko ilta. Että kyllä suosittelen varmistaan, ja oishan se sit mahtava yllätyskin jos sieltä kuiteskin plussa pärähtäskin =)

Mä koitan täällä unohtaa omat tuntemukset ja varautua tädin tuloon...joskin vaikee unohtaa, kun niin moni haju pistää yökkövaihteen päälle :/

Plussatuulahduksia jokaiselle :heart:
 
Merette Toivottavasti ne huonot olot kuitenkin johtuis siitä, että jotain matkassa on ja lähipäivinä testiin tulis jotain selkeempää. =)
Mä en oo koskaan ite saanut mitään viivanpaikkoja testeihin ja oon sentään negoja kans tehnyt ja ne on sit olleet ihan selvää valkosta vaan. :whistle:
 
Oon Minnäin kans samoilla linjoilla siitä, että tää on semmoinen henkireikä, jossa voi rauhassa pähkäillä ja vuodattaa tuntemuksiaan. Mies ei aina (enää) jaksa kuunnella ja sitten kun tää neljäs "projekti" on vähän niinku salaisuus/ylläri meillä myös, niin tää on kyllä hyvä juttu, tämmöinen palstailu :)

Aamupäiväulkoilut ois hoidettu ja seuraavaksi ruokaa, päiväunia ja iltaapäiväulkoilu. Sitten onkin viikonloppu!! On ollut jotenki pitkä viikko ja väsyttää aivan hirmuisesti. Lisäksi bongasin jotakin vuotoa aamulla, oisko menkat tulossa, tiedä tuota. Sitten välähti, että ihan sama väsymys ollut AINA raskauden alussa, kun ei ole oikeestaan vielä edes kerinnyt testaamaan, että hitto oiskohan tämä sitä?? Otan nyt kuitenkin ihan iisipiisisti ja seuraan tilannetta, kun ei varsinaisesti ole vielä mitään yrittämistäkään takana. Aika helposti nuo raskaudet on mulla kyllä lähteny, ekan kanssa tosin meni puoli vuotta, mutta olin syöny piiitkään pillereitä, joten luulisin sen johtuvan siitä. Toisen kanssa piti oikeen miettiä, että tehtiinkös me siinä kuussa jotain :LOL: ja kolmas lähti toisesta yrittämisestä.

merette: mulla joka raskauden alussa ollut menkkamaisia oireita testaamisen aikoihin ja noin viikon sen jälkeen. Ja oksetus on alkanut testaamista seuraavana päivänä, psyykkistä :LOL: Mutta en muista että ois menkkojen alussa oksettanu. Mutta oireita on niin paljon kuin naisiakin!

Hauskaa perjantaita!
 
Hauskaa viikonlopun alkua kaikille!

Oon niin samaa mieltä, että tää palsta on erittäin tarpeellinen mulle myös. Vaikka isännälle paaaaaljon asiasta puhunkin ja se aikas kivasti (vielä ainakin) on jaksanu ja kommentoinu myös ajatuksia, niin ei sekään ihan jokaista nippausta ja yökötystä jaksa varmastikkaan kuunnella, joten on ihanaa kun saa täällä jakaa teidän muiden samassa tilanteessa menevien kanssa jakaa ajatuksiaan =)

Mä sitten edelleen vaan testasin samoilla testeillä kun aiemminkin tällä viikolla ja tuloskin oli likimain sama kun aiemmin, eli kyllä sen negaksi edelleen tulkitsin. jotain sellasta pientä oli havaittavissa siinä testituloksen kohdalla, mutta ei vieläkään viivaa :'(
Jotenkin oon jo luovuttanu tän kierron suhteen, kun eihän mulle ennenkään oo mitään vääriä negoja tullut, niin miks sitten nytkään tulis.
Mutta sitten taas joku mun sisälläni vielä haluaa pitää toivoo yllä, kun on niitä oireita ja kaikkee ja kun ei tosiaan oo ne menkatkaan vielä alkanu.
Oon jo miettiny sitä että jos noi netistä tilatut testit on jotenkin viottunu tai jotain että sen takia ei näytä tulosta ;)
Nooh, tää on taas tätä toiveajattelua vaan :)

Koskas johnu meinaa tehdä testiä?? Jos vaikka olis jo sitä ihan itteensä tuo väsymys =)
Pidän niin peukkuja teille kaikille plussan suhteen :heart:
 
Juu ja heti sitten löysinkin...kyl niitten niitä 10 herkkyyksiä pitäs olla.
Et kaippa se vaan on jo luovutettava ja odoteltava vaan rauhassa niitä menkkoja.
Alkasivat sitten vaan tosiaan pian, että pääsis uuteen yritykseen tosi nopeesti :)
 
Huomenta!

Kyllä nyt on itku suuri, menkat alko tänään :'(
Jotenka mulle voi sit päivittää kierron tänään siis kp 1.

Toisaaltaan oon mielissäni et alkoivat, kun ei kerta raskautta kuulunut, mutta kun kuiteskin sitä viä niin toivo että se testikin plussaks muuttuis.
Tarvis vaan uskoo, että kyllä se mulla sitten heti plussan näyttää jos raskaana oon, niin ei tulis näitä turhia toiveen herätyksiä :)

Toivotaan parempaa onnea muille yrittäjille :heart:
 
merete, :'( :hug: ja parempaa onnea ens kiertoon :heart:
Mulla varsinainen jännittäminen alkaa ens viikolla, saas nähä kui paljon oireita pukkaa loppua kohden ;) Onneksi on sitten noita testejä tuolla kaapissa. :D
 
täällä kans menkat alkoi! oon kyllä ihan oikeesti iloinen, nyt tietää kierron noin suunnilleen ja pääsee laskeskelemaan tärppipäivää sun muuta.

sitten ihan muuhun juttuun: olin tuossa nuuskuttamassa viikon vanhaa vauvaa ja sukulaiset siinä sitten vitsinä heitti, että milloinkas me tehdään se neljäs, ennenkuin kerkisin mitään sanomaan alkoi osa kauhistelemaan, että ei kai nyt HERRAN JUMALA tuohon tilanteeseen mitään lasta voi tehdä, kun mies on työtön :eek: pitää kuulemma olla vakituinen työpaikka ennenkuin mitään voi edes ajatella. menin kyllä ihan lukkoon ja tulin oikeasti surulliseksikin. olenko siis IDIOOTI jos haluan lapsen "tämmöiseen tilanteeseen" vai annanko muiden TAAS vaikuttaa liikaa omaan mielipiteeseen?? oletteko te kaikki muut vakituisessa työpaikassa molemmat? nyt on ihan oikeasti paha mieli. mitä mieltä olette? :ashamed:
 
johnu: Mulla on vakituinen työ kotiäitinä. :D Palkka ei ole päätä huimaava, mutta toimeen tullaan ja parasta tässä on, että nautin työstäni. :D Miehellä on vakityö, mutta palkka ei hänelläkään ole päätä huimaava, mutta toimeen tullaan ja hänkin nauttii työstään. =) Ei raha onnea tuo. :heart:
 
ei ole mitään vakituista työpaikkaa odottamassa,luotan siihen että jotain keksin kun joskus se aika koittaa.Teen satunnaisia työkeikkojasilloin tällöin,muuten hoitovapaalla.Miehellä on työ,mutta osittain sekin lomautettu.Meillä nelosesta oli varoiteltu sukua ja tuttavia etukäteen,joten ihan ok suhtauduttu,paitsi miehen vanhemmat joista ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun mies soitti että vauva ois tulossa :ashamed:
Aikuisia me kaikki ollaan ja itse lapsiluvustamme päätetään,joten Johnu älä välitä muista =)
Ollaan me saatu jo 3 lapsen kanssa kuulla olevamme suurperhe =)
Joillekkin ystäville olen paljastanut,että haaveiltas miehen kanssa vielä että yritettäs 40-vuotiaana saataisko iltatähti :LOL: Tämä ajatus on kuulema aivan uskomaton..lapset kun pitää tehdä putkeen ja kasvattaa mahdollisemman äkkiä isoksi,niin saadaan sitten kyyhöttää kaksin kotona 40-vuotiaana ja elää omaa elämää :LOL: Me ainakin eletään tässä ja nyt enkä odota aikaa että lapset ois poissa..
 
merette :hug: nyt vaan uudella puhdilla uuteen kiertoon! paljon tsemppiä!!

minnäi paaaaljon plussapuhureita täältä sinne +++++++++++++++ :whistle:

esikoista ennen mulla ei ollut vakituista paikkaa, tai siis mammalomalle jäin niin että sopimus loppui työpaikassa, ja kun äitiysloma loppui ilmoitin itseni työkkäriin ja seuraavana päivänä soitettiin kaheksi viikoksi keikalle ja edelleen olen saman lafkan palveluksessa, siis jo neljättä vuotta, se keikka muuttui vakipaikaksi joten en min mieit työtilanteita, raha ei tuo onnea, kyllä sitä parjaa sillä mitä on kun vaan on tarkkana :)
ja kyllä meitä kauhistellaan, onhan meillä jo 3 yhteistä ja miehellä 2 joten lapsiluvun pitäs meillä olla jo täynnä kuulema :D
 
:D :D :D

Ihan ensiksi. :D Hymy pyllyssä ilmoittelen, että meilläkin alkaa nyt sitten vihdoin yrittäminen! :D :D Mies tokaisi tuossa viikonlopun aikana, että vieläkö haluan neljännen, kun en ole aikoihin enää asiasta puhunut. Kysäisin sitten, että miten niin. Ukko vastasi, että hän on miettinyt ja neljäs olisi tervetullut. :D IIIIIK!!! Yritin olla oikein lunkisti, mutta en tiedä onnistuinko... :LOL: Mutta nyt alkaa tytöntehtailu. :LOL:
 
Onnea yritykseen NinniNuppunen!!
Ja kiitos plussapuhureista.. Saas nähdä miten käy, tänää sitten piti tuhlata yks testi ja yllättäen negaa näytti..no eipä taida olla kuin vasta dpo9 menossa et ei pitäs lannistua. Mut olipa ihan pakko testata kuitenni :D
Jotain oireita on, mut niihin ny ei voi luottaa. Oon aina ollut kova oireilemaa :LOL: rinnoissa tuntuu ihan erilaiselta, kahvi etoo ja palelee..yms

Meillä on molemmilla vakityö, ei kovin häävi iso palkka ole kummallakaa mut kuiten töitä on. Samassa työssä ollaan molemmat ollut jo pitkään ja varmaa samoissa jatketaankin.
Mut johnu, älä sinä välitä muiden puheista, tuskin heiän rahoista on pois teiän nelonen ;) Joten nauttikaahan vain nelosen teosta :heart:
 
NinniNuppunen JEEE :D Nyt onnea yritykseen kovasti :heart:

Työasioista Ei oo itsellä työtä odottamassa missään valmiina, mutta onhan tässä aikaa miettiä mitä sitä elämältään haluaa vielä. Ja miehelläkään ei oo vakkaripaikkaa, mutta töitä kuitenkin riittää. (vaikka eihän sitä koskaan tiedä miten noiden töiden kanssa menee) Eka yhteinen syntyi silloin, kun mies vielä opiskeli.
Oon vaan aina aatellut, että asioilla on tapana järjestyä jotenkin ja ihan hyvin tässä ollaan pärjätty ja oma asuntokin saatiin ostettua heti kun mies vaan valmistui.
Mekin kaikille jo valmiiks sanottiin, että yksi lapsi vielä mielessä olisi, jos suodaan, niin ei sitte tarvii kenenkään kauhistella ihan hirveesti. :whistle: :D

plussapuhureita kaikille +++++ :whistle:

Katjuska ja sintti 10+2 :heart:
 
Ihan aluksi :hug: NinniNuppuselle!! Taisi vauvakuumeenpoikanen tulla tuota johtoa pitkin teillekin asti :LOL:

Oli mukava viikonloppu. "Projekti:Vauva" etenee hitaasti, mutta varmasti. Vuodatin tuossa miehelle, että onko nyt sittenkään oikea aika vai eikö ole ja voi voi voi, niin se sanoi, että ei me voida elää maailmanpoliittisen talouden mukaan :LOL: Sitä odotellessa ollaan kohta 40 ja sitten pääsee nuiden poikien kans jo niin helpolla ettei tule enää mitään koskaan tehtyä. Niinhän se on. Piti vaan kuulla se joltakin toiselta. Ja kiitos teille tsemppauksesta. Olen ollut jotenkin vähän mieli maassa pitkän aikaa. Nyt kuitenkin alkaa meikäläinen olla entisellään.

Kylläpä nuo sukulaisetkin tietää että meille jonain päivänä, toivon, tulee lisää lapsia, joten ei se nyt ihan shokki ole. Ja kun on jo 7-paikkanen autokin pihassa niin mikäs tässä ollessa maha pystyssä kaiken aikaa :) Minäkin vakaasti uskon, että asiat järjestyy ajallaan enkä yöuniani menetä moisen takia. Raha kun ei sitä onnea tuo, niinhän se on. Mutta eipä tuo pieni lisä koskaan olisi pahitteeksi :p

Äkkiä vielä selailemaan muita sivuja, kahjokolmikko on omissa oloissaan, jopa nuorimmainen!!!
 
Öljynvaihtopäivät alkoi! :wave:

Eli kp 1/30. Kierrotkin tasaantuu hienosti. :D Nyt päästäänkin sitten innolla tositoimiin. :D ja kiitos kaikille ilossa mukana olleille. :D :heart: Tekis mieli kailottaa kavereille ja sukulaisille, että täällä sitä vauvaa taas tehtaillaan, mutta ehkä maltan mieleni... :LOL: :whistle:
 
No niin - pudottiin tänne kuumeilevien kelkkaan sitten... :attn: Ultrassa näky perjantaina vain noin 8 vko:n ikäinen sikiö, vaikka olisi pitänyt olla yli 12 viikkoa. Sydänääniä ei enää kuulunut. Jotenki tyhjä ja sanaton fiilinki, ei ole oikeastaan tullut edes tehtyä mitään, mitä ei ole pakko. Ottaa ny varmaan oman aikansa, et tästä noustaan...ei olis jaksanut toista keskenmenoa... :'(
 
Black-velvet :'( :'( voimia kovasti sinne :hug: :hug:

Kauheesti tuolla elokuisissakin ollut murhetta :'( Tuntuu vaan niin pahalta toisten puolesta, että joutuvat menetyksiä kokemaan. :( Ja omakin huoli tietty kasvaa, kun missään varmoilla vesillä olla. :|

Black-velvet lisäänkö sut listalle vaikka varmaan hetki menee ennen kuin ajatus on taas kuumeilussa?

muoks. Laitoin sut nyt sinne, mutta poistan, jos sinusta siltä tuntuu ja samoin jos et halua menetystäsi näkyville, niin poistan senkin pyynnöstäsi. :hug: :hug:
 
Hirmusesti voimia ja jaksamista sinne black-velvet :'( :hug:

Ja NinniNuppunen sulle hirmusesti onnee ja plussa tuulia yritykseen. Aivan mahtava saada sutkin mukaan kuumeileen muiden joukkoon =)
Ja tietenkin omaa napaa koskevia viestejä saa laittaa, ei siis tarvi pyydellä anteeks yhtään :)

Täällä rupee nyt sitten oleen vuodot selätettynä ja alotettu tositoimet tän kuukauden osalta ;)
Tässä kuussa yritetään kyllä sitten tehdä kaikkemme, että päästäs ens kuun aikoin saamaan se plussa siihen tikkuun sit.
Yrityskiertojahan meillä on kuitenkin vasta vähäsesti takana (oliskohan tää siis vasta 3. kunnon kierto), mutta toivotaan että se plussa vois näin pienelläkin yrityksellä tulla.
Esikoista ja kakkosta meillä tehtiin 7kk ja kolmonen tärppäskin sit ekasta täydestä kierrosta :) Kierukka siis poistettiin sillon kierron puolivälissä ja sitä kiertoo en laskenu mukaan ollenkaan.
 

Yhteistyössä