NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

kääkkis voi kurjuus:hug:

ONNEA KAIKILLE plussanneille, ainakin rixutin jäit mieleen..... :heart: ja olihan siellä muitakin, mut oon taas vähän pihalla.... ja kun on jääny jutut edelliselle sivulle. Mutta ONNEA ONNEA kaikille!

pika oma: eilen käyty ultrassa tsekkaamassa kuka on kyydissä, ja missä vaiheessa mennään. Homma oli paremmalla mallilla kun toivoin, eli eilen 8+2 mittoja vastaava kyytiläinen. Ihanaa. ei tätä oikeen osaa uskoakaan vielä.

Nyt pitää taas rientää, oon kolmatta päivää yksin lasten kanssa, huh, aika kiirusta välillä. Onneksi huomenna alkaa miehellä 3 vkon loma
 
  • Tykkää
Reactions: Losa
Kääkkis :hug: Mutta toivoa on vielä niin kauan, kun menkat ei ala!

Soja, oi, olet jo noin pitkällä vaikka vasta plussasit, onnea hyvistä ultrakuulmisista :heart: Minullakin on neuvola ja ultra varattuna 8.1, onneksi on joulut ja uudet vuodet niin ainakn pari viikkoa menee joutuisasti, viimeinen viikko sitten matelee...

Tein tänään vielä viimeisen Alice testin, johon tuli paljon tummempi viiva kuin keskiviikkona, joten eiköhän tässä uskota jo :heart: Ja onhan noita oireitakin, väsymys, huimaus, huonoa oloa yöllä ja aamulla, palelu ja välillä kuumottaa, oudot unet ja se kun herään yöllä selällään ja kädet puuduksissa, tosta aloin epäillä raskautta, kun mulla on joka kerta ollut tuota :D Mitähän vielä, no joo suutun helposti...

Plussaonnea ja ihanaa joulun odotusta kaikille!!! :heart: Tulen varmasti täällä pyörimään yhä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
ONNEA SALLA :heart: !!!

Kiitos soja kuulumisista :) Nopeesti menee aika näköjään :O

Mua niin rassaa tämä kiertojen heittely, kun joka kerta sama juttu. Tulis se vuoto välillä, niin tietäisi suunnilleen missä mennään, täytyy testailla niitä perkuleen negoja : / En tiedä mistä tää nyt taas johtuu, ei tuntuisi kyllä ainakaan pahalta häiriötilalta, kun vyöhyketerapia ei satu. Onneksi tässä on aikaa toukokuuhun saakka raskautua, että tulee alle 3v. ikäero kuopuksen kanssa, eli siinä mielessä ei paniikkia :)

kp 45
 
Ei ollu enneuni mulla, täti tuli kylään eli kp29 vaihtu kp1... :( Onneksi en ehtiny testata, ajattelin tehdä testin jouluaattona jos ei menkat ala, mutta nytpäs ei ole siihen aihetta... Pettymyshän tuo on kun jo luulin, että nyt tärppäsi kun ei "normaaleja" menkkaoireita oo ollu... Nooh, uuteen kiertoon ja yritykseen.
Oikein hyvää joulunodotusta kaikille ja toivotaan, että näitä plussia joululahjaksi tulisi lisää.

ninetsu kp1/24-28 yk5
 
Voi ei Orchid :( Iso :hug: Mä niin toivoin, että kaikki menisi hyvin :(

ninetsulle myös :hug: menkoista...

Nyt tulee näköjään näitä huonoja uutisia, kun tuli paljon plussia hetki sitten :(

Itsekin testailin aamulla, kun tuntuu painetta kohdussa jo toista päivää. Nega oli, lukuunottamatta pientä viivantynkää testiviivan reunassa. En saanut kyllä edes väristä selkoa, joten nega. Testaan loppuviikosta taas ja tilailen lisää, ellei kaupasta satu testejä löytymään. Jotenkin ei nyt kiinnosta hirveitä summia laitella apteekin testeihin :D

kp 47
 
:flower: Onnea plussanneille!!

Ja pahoittelut kierron alkuun tipahtaneille :|

Mulla on ollut ihan tunnin tarkka kierto imetyksen jälkeen, mutta nyt ensimmäinen "vahinko" yrityskierto oli 30 ja nyt sit kp 12 voimakas ovulaatio... että hoh-hoijaa, taas alkaa kierto sekoileen kun ois yritystä ilmoilla... Viime raskaushan alkoi Teroilla, kun alkoi kierto heittelemään...

Mies siis ei ole suostunut neljänteen, mutta paljaalla tuo nyt sit näyttää kuitenkin vetelevän ;) luuleekohan laskevansa varmoja päiviä :LOL:

No, suuria odotuksia ei tähän kiertoon ole, kun nyt veikkaus, että jää lyhyeksi myös kiinnittymisaika, joten katsotaan rauhakseen!!

Plussatuulia täältä puhaltelen kaikille tasapuolisesti ja etenkin pitkään yrittäneille!!

MimSe kp12/28
 
Orchid x2:sen kyytiläiselle toivon kunnollisia tarrasukkia, jotta pieni pysyy kyydissä, vaikak nyt vuotaakin!

Ninetsulle pahoittelut tädin kaaraamisesta paikalle ja kääkkiksen viivalle toivon vahvistusta. Josko siitä vielä plussa tulisi? :)

Nyt näyttää siltä, että tällä kertaa kierto on normaalipituinen (viimeksi 16 päivää) ja taisin eilen saada ovistestiin plussan. Ainakin luulen niin. Täällä kuva.

Huisin jännää :)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Losa: Näyttää ovisplussalta :) En ole kyllä itse tikutellut, mutta mitä olen muiden juttuja lukenut, niin aivan näyttää siltä :) b:)d että tärppää :heart:

Täällä yhä tunne, että joku yrittää kaivautua kohdusta ulos...pissallakin on saanut juosta koko päivän ja janottaa. Voi, kun olen niin toiveikas, että menkat alkaa ellei asukasta ole ilmaantunut :rolleyes:
 
Tämän päivän tuomio:
tuulimuna itsekseen tulossa pois. Lauantaina vielä tarkistus ennen pitkiä pyhiä/lomia. Hyvä näin, ettei pidempään tarvinnu odottaa.
Me jäämme miettimään jatkammeko yritystä. Kuopus huomenna 2v ja aikaraja on siis LA ennen ku hän täyttää 3v niin menee tiukille... katsotaan ensi vuoden puolella miten kroppa toipuu ehtiikö enää edes yrittää.
Kaikille tsemppiä ja plussatuulia sekä rauhallista joulua <3

Orchid
 
Vai niin se sitten menikin :( Voi Orchid, toivottavasti päätätte vielä yrittää, onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa.

Mullakin on toukokuu takarajana, silloin vielä nippanappa ehtii ennen kuopuksen 3v. synttäreitä. Onneksi aloitin hyvissä ajoin tämän projektin, kun tää näköjään kestää ja kestää ja kestää... Laskin sen varaan, että puolivuotta menee.

Testasin siis taas negan, ajattelin jos aattona testaisi uudelleen, mutta en taida viitsiä : / Menee testauspäivä aina pilalle, niin en viitsi aattoa pilata hammasten kiristelyllä. Täytyy tilata niitä testejäkin lisää, pitäisiköhän tilata samantien 20kpl, niin ainakin riittää :kieh:

kp 50 tänään
 
Onnittelut taas plussanneille ja voimia uuteen yritykseen negan testanneille :hug:

En oo viitsinyt täälä käydä taas muutamaan päivään, kun tuntuu, että en osaa muuta ajatellakkaan, kun raskautumista, ovista jne. menee niin stressaavaksi koko "yritys"! Mies on rasittava, kun ei sano selvää mielipidettään asiaan, antanut kyllä luvan, tai ainakin samoilla mennään, kun MimSe sanoi hyvin; paljaalla :LOL: eikä tuo hanttiin enään laita, mutta ei selvästi ole aktiivinen yrittämäänkään :kieh: menee hermot koko mieheen, kun ei ole aktiivisesti mukana tässä "vauvanteko" jutussa! Sanoikin, että menee maku koko seksistä, kun vain vauvaa pitäs yrittää :'( Hitsin mies ei tajua mistään mitään! Oon tällä hetkellä niin suuttunut koko mieheen enkä jaksa vonkua joka päivä, joten taitaa oviskin mennä sivu suun tällä kiertoo. Mikäli tämä kiertokaan sitten on normaali.....Oh sentään, jotenkin on ovistuntemuksia(nyt kp 12), tai sitten ne on mun mielikuvituksia kun laskeskelen päiviä ja muistelen millä kiertopäivällä oon viimeksi raskautunut reilu 4 vuotta sitten! Mutta eipä tässä paljon kannata miettiä oviksia tms. kun tuo mies on selvästi laittanut jarrua matkaan kierukan poiston jälkeen :( Ei oo fiiliksiä ilmassa nyt, taidan siirtyä TJOT-ajatteluun ja jättää laskeskelut kokonaan (jos pystyn!) . Tsemppiä paljon kaikille yrityksiin ja toivon kovasti plussia ilmaantuvan kaikille!!
Hyvää ja lämmintä joulumieltä kaikille! :wave:
 
Orchid :hug: voi harmi, että näin kävi :(

Delilalle lisää pinnaa miehen kestämiselle :)

Meillä mies kyseli toiveekkaana, joko mulla on semmoinen olo, että olen raskaana. Ei ole. Ei kyllä edes voisi olla, sillä tänään on vasta dpo3. Vielä pitäisi odottaa 6 päivää, jotta pääsen testaamaan raskautta niin, että se jo ehkä näkyy jos raskaana olen.
Aion kyllä varmuudeksi testata jo jouluaattona, mutta todennäköistä siis on, että ovis oli kp 19 koska sain tikkuun plussan kp 18. Toisaalta se nyt vähän ihmetyttää, että jos ovis tosiaan oli kp 19, on kiertoni pituus 33 päivää. Melko pitkä! Ainakin kun vertaa siihen 27 päivään, mitä se ennen kierukanlaittoa oli.

Mutta eiköhän tässä 1,5 viikon kuluttua jo tiedetä kierron pituus, kun seuraava vuoto alkaa. Jännää :) Kiertoni on ollut kaikkea väliltä 16 ja 274, joten yhtään en tiedä että miten tässä käy. Luottavainen tosin olen siihen, ettei kierrosta tule megapitkää, vaan normaalin rajojen sisälle mahtuva.

Oliko teillä halukkuutta siihen, että joku päivittää ketjua? Meinaan, että voin alkaa ketjua päivittelemään, mikäli haluatte?

Losa kp 22/? (16-274)
 
Ihanaa Losa jos suostut päivittämään :heart: Saadaan vähän ajantasalle tätä pinoa ja listalle mukaan uusia :) Pidän peukkuja, että teillä tärppäsi ;)

No johan on Delila:lla ärsyttävä mies :kieh: Ota tuosta nyt sitten tolkkua haluaako lisääntyä vai ei... Aika ristiriitaista sanoisin. Tsemppiä !!
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Hyvää Joulua kaikille!

Losa Olis se hyvä, kun joku jaksaisi päivittää tätä ketjua :) Kiitos jo etukäteen, mikäli alat siihen.

Kiitos vain Losa ja kääkkis myötätunnosta :) suutahdin ihan tosissani mieheen, mutta nyt taas valo loistaa tunnelin päässä :LOL: ei aina ota selvää miehen ajatuksista, mutta on tässä kuitenkin lepytty ja odottelen miten käy...oon aika herkkä suuttumaan ja hätäinen luonne. Mitähän se tulee olemaan, jos tässä joskus raskautuu...hormoonihirviöksi kai muutun :ashamed: ailahtelee nää mielialat jo muutenkin. Mun ei kyllä saa liiaksi laskeskella päiviä, oon ihan vauhkona ja äkäinen vain, kun liikaa mietin. Vaikea se on kyllä olla miettimättä, kun kuitenkin viimestään menkat aina ilmaisee missä mennään.

Onkohan kukaan nyt plussannut jouluaattona? :heart:

Plussatuulia kaikille!!!!! :wave:
 
Noniin, josko sitten laitetaan jonkinnäköistä listaa pystyyn :)

Tuolla alussa oli seuraavat tiedot:

nimim. (ikä).............kp......... ........yk... lapset

Jos näillä samoilla jatketaan. Jos joku ei halua laittaa ikää tai tietoa lapsista tai jos haluaa kertoa jotain muutakin, niin se on varmasti ihan ok kaikille :)

Jos siis vaikka listaatte mulle teidän tietojanne, niin teen meistä listan :)

Ja jatkossa kaikki päivitykset PUNAISELLA niin erotan ne tekstin joukosta hyvin :)

Ylihuomenna pitäisi testata. Yhtään ei ole raskausolo, mutta niin pitkään on mahdollisuus, kun täti ei ole tullut kylään. Eikä sitä vielä näy :)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Kiitos LOSA :heart: ( Mutta mitä me sitten tehdään, jos sä nyt plussaat ;) )

Tässä mun:

kääkkis82 ( 30v.)... 54/ ??....1....08/06 ( T ), 05/08 ( T ), 02/ 11 ( P )

Kiertopäivä 54 siis täällä tänään, tyylipuhdasta negaa näyttää testit. Delila: Mäkin olen tosi ailahtelevainen muutenkin, niin tää tilanne vielä pahentaa. Ahdistaa, vaikka oikeasti asialla ei ole mikään kiire, niin silti sitä miettii onko koko hommassa järkeä :( Mies kyllä kovasti tsemppaa :heart:
 
Noniin, lista on nyt aluillaan. Laitan nimimerkit kiertopäivien mukaan järjestykseen, niin listaa on helpompi päivittää. Olisiko ihan huono idea vuodenvaihteessa perustaa kokonaan uusi ketju? Tällöin listan saisi etusivulle ensimmäiseksi viestiksi (jolloin kaikki löytäisivät sen aina näppärästi) ja voisimme kai muutoinkin jo olla talven (2013) kuumeilijoita, kun tuo syksy (2012) jo meni :)

Myös mä tunnistan itsessäni noita piirteitä, joista täällä puhutaan. Melko kivasluonteinen olen, eikä miehelläni varmastikaan tule olemaan helppoa (kun ei ole sitä tälläkään hetkellä) siinä vaiheessa, kun raskaudun, sillä ei se mun luonteeni ainakaan raskaana ollessa ole koskaan helpottunut :LOL:

Jos (ja joskus kun) mä raskaudun, niin eiköhän listalle joki uusi päivittäjä löydy. Kun on hyvän makuun päässyt (eli päässyt nauttimaan tiheästi päivittyvästä listasta), ei siitä enää halua luopua ;)

Vaihtoehtoisesti voidaan tehdä niin, että me kaikki plussataan samaan aikaan. Tällöin ei enää tätä ketjua tarvita lainkaan :D

Huomenna on dpo 9 ja 50% mahdollisuus saada testiin plussa. JOS olen raskaana. Vieläkään ei ole tippaakaan raskaanaoleva olo, mutta ei ole kyllä ollut koskaan ennenkään. Raskauteen viittaavat oireet kun ovat alkaneet vasta plussan ilmestyttyä testiruutuun. Ainoa oire mikä on ollut, on myöhässä olevat kuukautiset. Mutta nyt kun ei ole kierrosta mitään tietoa, en osaa sanoa niistäkään mitään. Kierto oli joskus sen 27 päivää (joka tarkoittaisi sitä, että täti tulee kylään huomenna), mutta oletetun oviksen mukaan kierto on nyt pidempi. Ehkä jopa 33 päivää pitkä, ellen nyt ihan väärin laskenut.

Toivottavasti täti ei kurvaa huomenna kylään. Kaikki pasmat menee taas aivan sekaisin, jos näin käy, sillä se tarkoittaa sitä, ettei ovisplussa ollutkaan plussa. Ja sitten saan taas harmaita hiuksia. Mutta katsotaan, kuinka tässä nyt käy. Ilmoittelen huomenna, kuinka ämmän käy :)
 

Yhteistyössä