NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Onnea Losa hirmuisen paljon!!!! :heart: :D Aivan mahtavaa!!!!!!! Kyllä melkein minäkin arvasin, että et kauan ehdi päivitellä tätä meidän listaa, kun siirryt odottajiin. No mutta eiköhän me täälä pärjätä, iloinen juttu sulle ;)

äippä84 Synttärionnea :flower:

Vitamiineja oon kans alottanut syömään HETI, kun sain ajatuksen, että haluan vauvan =) Oon syöny Foolihappoa ja Multitabs raskaus vitamiineja vuoron perään....saas tosiaan nähä montako purkkia saa vedellä etukäteen, ennenku edes on raskaana. Tuleepahan ainakin vitamiinivarastot kohdilleen, kun raskaus alkaa.

Meillä lähti tää nelosen suunnittelu mun ajatuksesta ja mulle se tuli kans ihan puskista. Oon kyllä aina ajatellut, että haluan neljä lasta, mutta oli pitkään kolmosen jälkeen tunne ettei enään moneen vuoteen jaksa. Niin se kuitenkin vaan kävi, että just nyt on oikea aika ja mä haluan heti paikalla vauvan! Oon kyllä ailahtelevainen ja välillä ajattelen, että ei tässä kiirettä ole, mutta kuitenkin toisina hetkinä taas ajattelen, että kiire on ja kova :D
Juu ja mun piti miestä vähän lämmitellä ajatukseen......se kun sanoi monesti aika ehdottomalla äänellä EI. Pikkuhiljaa lämmennyt ajatukseen ja myöntyi. Nyt mies jo ajattelee, että olen raskaana:) Mulla taas oon sellainen tunne, niinku joku muukin täälä sanoi: välillä tuntuu että olen raskaana tottakai, mut sit taas välillä tuntuu et en ole, ei varmana ole tärpännyt vielä.

kääkkiksellä kyllä uskomattoman pitkä kierto....tsempit sinne!! Saa nähä tuunko perästä, en jaksa uskoa, että mullakaan kierto on normalisoitunut vielä. Ärsyttävää ajatellakkin pitkää kiertoa.....kyllä siinä kysytään hermoja ja kärsivällisyyttä.

Kotona vietetään vuoden vaihtumista herkutellen :p
Mikä oliskaan meille kaikille ihanin uudenvuoden yllätys, kun positiivinen r-testi ;) tosin itse en ainakaan vielä huomenna testaile. EN halua saada negaa....tulkoon sit täti kun tulee.....viikon päästä odottelen, jos ei ala niin sit voin pian testata. Mä oon saanut aina aika myöhään plussan. Muistaakseni vasta useampi päivä tätiä pitänyt oottaa ja sittenkin tullut haalea plussa. Esikoisesta tosin tuli vahva plussa, kun uskalsin testata vasta kp 40+.
Nyt oon kyllä sellanenki hätähousu, että voi olla useampi testi ostettava. Yx testi on varastossa.....

Plussatuulia kaikille ja oikein rattoisaa uutta vuotta!!!! :wave:
 
Losalle isosti onnea! :flower::flower:

kp 21/28 eilen oli ihme kipuilua selän/mahan alueella oikealla, nyt pohdin tässä mitäs nyt.. tottakai tahdon uskoa että se olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää.. :D tosin vähän pohdiskelen että tais olla vasta nyt ovulaatio, elikkä kierrosta taitaa tulla taas mega pitkä (tosin sekin kyllä hyödynnettiin, jos oli ovis).. elikkä odottelua.. :D ja siis syyskuisiin oisin kanssa tulossa.. :D

ai niin mä sain uudenvuoden tinasta selkeen haikaran (mun äitikin jopa sen näki)! :) ja mun äiti taas sai selkeen vauvan, se vaan sanoi ettei vaan tulis neljäs lapsen lapsi! :) myönnettiin sitten miehen kanssa että joo, voi olla että tuleekin.. :) (oiskohan jonkun asteen enne, mun äiti on syntynyt 7.9.;mikä on meidän hääpäivä myös).. :D joo'o hullulla halvat huvit.. :)

odotuksen odotusta.. :)

äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82 ja Losa
Jee uusi vuosi ja uudet kujeet, kyllä niin vois olla asia :D

Tää tahtois kans syyskuisiin odottajiin mukaan :) tottahan toki olen katsonut mahdollisen LA:n tästä kierrosta, jos vaikka tärpännyt olis....menee puolen kuun tienoille. Ei kyllä uskalla olla toiveikas, tulee iso pudotus kun täti tulee jos tulee :kieh:

äizikkä oi hurjaa :D jotenkin mulla on tunne, että noi teidän tinat jne. enteilee jotain ;) voih että päästäspä kaikki sinne syyskuisiin mukaan!!! On tää jännää...ja odotuksen odotusta.....

Vielä viikko kun menis niin vois olla jännät paikat(ihan niinku mua ei jo nyt jännitä, kaiken aikaa:whistle: )....ellei täti ilmesty tuottamaan pettymystä!! Sitten ei taida ehtiä enään mukaan syyskuisiin, mutta kunpa nyt jollekki kuulle pian pääsis niin olis hienoa =)

Mites muilla? Onko nyt joku testaamassa lähipäivinä?? Se on niin hauskaa olla hengessä mukana, kun joku testailee :heart:
+++++++++++++aaltoja kaikille :wave:
 
mä oon kans kierron aikalailla lopussa delila :wave:
mä kans pohdin miten pysyä nahkassaan.. :D tosin kolmosesta sain haalean haamun jo viis päivää ennen menkkoja (kp.23/28) .. :D mut pakko vielä hillitä kp.21/28.. :D ja meillä kans ois la 18.9... :D (en siis ole kattonu).. :ashamed:

hei täh tajusin just että, delilalla ja mulla on sama jännäpäivä!! :D järjettömästi nyt plussia pinoon-- ;)
äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Paljon onnea kaikille plussanneille! ja vihdoinkin tämän kaiken odottelen ja yrityksen jälkeen sain ilokseni todeta että juuri kun vähiten odottaa.. toissapäivänä siis plussa tai kaksikin :D ja siirryn tuonne toiseen pinoon. Ja teille muille paljon tsemppiä ja tuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82

Yhteistyössä