Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

Perjantai 11.10.

Kuumeilijat
nimim. (ikä)..............kp.............yk... .....lapset

Popelid (30).............41/26-27.....tjot 9/13......P-07, P-09, P-12
tipi75(38)................32/20-23.....yk3..............T-04,T-07,T-10
Kengumamma..........26/28-30.....yk1..............11/-07, 03/-12 ja 02/-13
marrasmasu(34).......23/26-28......yk2..............P-06, P-08, T-11
80emilia (33)............18/31............yk2...............P-00, P-02, T-05
Tinttu85 (28)...........16/27.........yk6...............P-04, T-08,T-11 Ansukka(34)............4/26-30.....yk3............T-04, T-11, P-12



Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... ....-01(T), -04(T), -07(T)
KAS (32).................................... ..........-06(T), -08(T) ja -10(P)

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia :wave:
 
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

Lauantai 12.10.

Kuumeilijat
nimim. (ikä)..............kp.............yk... .....lapset

Popelid (30).............42/26-27.....tjot 9/13......P-07, P-09, P-12
tipi75(38)................33/20-23.....yk3..............T-04,T-07,T-10
80emilia (33)............19/31............yk2...............P-00, P-02, T-05
Tinttu85 (28)...........17/27.........yk6...............P-04, T-08,T-11 Ansukka(34)............5/26-30.....yk3............T-04, T-11,P-12
marrasmasu(34).......1/26-28......yk3..............P-06, P-08, T-11



Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... ....-01(T), -04(T), -07(T)
KAS (32).................................... ..........-06(T), -08(T) ja -10(P)

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4
Kengumamma yk1

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Ei havaittavia ennakoivia menkkaoireita. Menkkamaiset vatsakivut alkaa yleensä melkein vkoa ennen. Lämmöt on romahtaneet ja se enteilee menkkojen tuloa, joten niitä odotellessa. Nopeasti sittenkin niin pääsis uuteen kiertoon :D

Kengumamma: miten sun viivat, onko vahvistunut? Saako siirtää plussanneisiin?

Mukavaa viikonloppua :)
 
Kengumammalle onnea odotukseen! Me muut jatkamme täällä, mutta toivon mukaan ei pitkälti?

Mulla alkoi jonkinsortin tuhruttelu, joten uuteen kiertoon siirrytään. Kierto jäi lyhyeksi eikä vielä ollutkaan palautunut normaaliin?!? Kierukka ollut nyt 2kk poissa. Plääh!!! Katson miten laitan noi kp:t ja kuinka vuoto alkaa? Vai on jo kp1 vaikka pöksyyn asti ei ole tullut eikä kirkasta?

Seuraavia ovulaatiotestejä tilaamaan ja taikojen tekoa ukkokullan kanssa :heart:
Aikasemmat raskaudet lähtivät muistaakseni kp3 ja 4, joten jospa tämäkin? Taidan ostaa myös greippimehua, jota olen juonut kaikissa kolmessa ja bongasin ovulaation tosi hyvin ja tärppäsi. Kaikki keinot sallittuja.
 
Hei kaikille,

En varmaan ole koskaan tähän ketjuun kirjoittanut, mutta lueskellut aina välillä jo pitkän aikaa. Vuosi sitten taisin ensimmäisen kerran tähän nelosketjuun törmätä, välillä nelosajatus jäi taustalle ja nyt taas on noussut enemmän esille. Aikoinaan kolmosketjuun kun kirjoitin ensimmäisen kerran, taisi mennä ainakin puoli vuotta ennen kuin oikeasti kuume kehittyi toiminnaksi. Tällä kertaa saattaa jäädä haaveiluksikin.

Syy miksi nyt aloin kirjoittamaan oli yksinkertaisesti se, että tuli vaan tunne, että tämä olotila (vauvakuume) pitää päästä jakamaan. Tämä hieman hullukin olotila, jossa järki yrittää pitää tunnetta aisoissa. Minun täytyy oikeasti pitää järki matkassa terveydellisten pulmien takia. Selkäni on huonossa kunnossa ja ennen raskautumista pitäisi saada painoa pois tuon selänkin takia. Toki painoa pitäisi pudottaa ilman raskauttakin. Onko täällä muita, joita mietityttää jokin juttu oman terveyden ja raskauden yhdistelmässä? Minulle raskauksien ensi kuukaudet on ollut yleensä myös hankalia kovan pahoinvoinnin takia, joten sekin hieman mietityttää.

Mutta kuulostellaan mihin suuntaan tämä tunne menee ja saanko itseni kuntoon. Pikkuhiljaa taustalle kuitenkin hiippailen :) Vaikka lapsia meillä on jo kolme, neljäs tuskin tulisi mitenkään helposti. Kahta lapsista on nimittäin tehty lähemmäs vuodenpäivät. Joten sen lisäksi, että kuumeesta yritykseen on pitkä matka, myös yrityksestä tulokseen menee luultavasti hetki jos toinenkin.

Emmama (33) T03, P04 ja T09
 
Onnea kengumamma :heart:

marrasmasu pahoittelut :hug: eiköhän me seuraavaksi plussata! Kun katsoin tuota listaa, niin huomasin että mennään aika samoilla, ikä, yrityskierrot, kiertopäivät, ja lapsiluku :D Tosin mulla tyttö, tyttö ja poika, ja sulla toisin päin ;)

Lista on tosiaan käynyt melkoisen lyhyeksi! Joten tervetuloa Emmama mukaan kuumeilemaan! Muutkin anonyymit nelosporukan tarkkailijat mukaan vaan rohkeasti! Plussataan yhdessä! :)

Täällä tosiaan kp 5/26-30 menossa... Vuodon loppumista odottelen että pääsisi pikku hiljalleen heiluttelemaan peittoja... Mulla tosiaan oli tosi vahva raskausolo ennen menkkoja, oli turvotusta, iltaisin huonoa oloa, raudan makua suussa, väsytti... Jotenkin tunne, että kemiallinen varmaan vaikka testi näytti negaa... Mut menkat alkoivat 4 päivää myöhemmin, mitä pitkän aikaa muuten on alkaneet (26 vrk). MEnkkojen alkamisen jälkeen mulla kiristeli tosi paljon tuonne oikeaan munatorveen ja pelkäsin hetken jo jotain kohdun ulkopuolistakin raskautta, mutta onneksi seuraavana vuotopäivänä ei enää sellaista tunnetta tullut. Nyt on olokin normaalisoitunut, siis nuo "raskausoireet" poistuneet.
 
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013






Sunnuntai 13.10.

Kuumeilijat
nimim. (ikä)..............kp.............yk... .....lapset

Popelid (30)..............43/26-27.....tjot 9/13.......P-07, P-09, P-12
tipi75(38).................34/20-23.....yk3...............T-04,T-07,T-10
80emilia (33)............20/31..........yk2...............P-00, P-02, T-05
Tinttu85 (28)...........18/27..........yk6...............P-04, T-08,T-11
Tigustiina (29)..........17/28-32.....yk1................
Ansukka(34)............6/26-30.......yk3...............T-04, T-11,P-12
marrasmasu(34)......2/26-28.......yk3...............P-06, P-08, T-11



Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... ....-01(T), -04(T), -07(T)
KAS (32).................................... ..........-06(T), -08(T) ja -10(P)

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4
Kengumamma yk1

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia:)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Tätsä toden totta tuli ryminällä kylään monta pussia puolukoita mukanaan, siihen malliin vuotaa!

Emmama:tervetuloa joukkoon kuumeilemaan! Listaanko sut vai jäätkö taustalle? Mullakin on ylipainoa, mutta tammikuun jälkeen pudottanut 19kg ja nyt jo 8 alkuisella kymmenluvulla, mutta tavoite alkaa 7 ja sinne on vielä jonkun matkaa. En ole kuitenkaan huolestu siitä vaan vauva saa tulla. Mulla oli 2 ja 3 raskaudessa RD ja insuliinit mukana, joten se tietysti kummittelee, mutta luulen et olis mun paino mikä tahansa se kulkee mukana kun peräpukama jokaisessa raskaudessa :headwall:

Tilasimpa eilen cb digiovistestin kaappiin valmiiksi testailuja odottamaan. Huomasin, että markkinoille on tullut kalliimpi 10 testin puikko, joka näyttää 4 hedelmällisintä päivää, mutta maksoi melkein 50€!!!

Rentoa sunnuntaita, meillä ollaan syyslomalla ensiviikolla :wave:
 
Tiqustiina
Täällä hyppää mukaan 29vuotias ja neljättä kuumeileva. Tänään päätimme että aloitamme yrittää yhteistä lasta, eli uusiperhe kuviot päällä. Itselläni on kolme lasta ennestään ja miehellä kaksi. Kp 17/28-32. :D
 
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013






Maanantai 14.10.

Kuumeilijat
nimim. (ikä)..............kp.............yk... .....lapset

Popelid (30)..............44/26-27.....tjot 9/13......P-07, P-09, P-12
tipi75(38).................35/20-23.....yk3..............T-04, T-07, T-10
80emilia (33)............21/31..........yk2...............P-00, P-02, T-05
Tinttu85 (28)...........19/27..........yk6...............P-04, T-08, T-11
Tigustiina (29)..........18/28-32.....yk1...............P-04, T-06, P-10
Toiveikas..................15/25-26....tjot................P-09, T-11, P-12
Ansukka(34)............7/26-30.......yk3...............T-04, T-11, P-12
marrasmasu(34)......3/26-28.......yk3...............P-06, P-08, T-11
Sannuli85................?/?-?............yk1...............T-04, P-08, P-11



Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... ....-01(T), -04(T), -07(T)
KAS (32).................................... ..........-06(T), -08(T) ja -10(P)

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4
Kengumamma yk1

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia:)
 
Viimeksi muokattu:
Tiqustiina
marrasmasu: kiitos että lisäsit listaan :) Lapset voi myös laittaa eli p-04,t-06,p-10 :heart:
Jollain tavalla ihan kummallinen olo. Olin niin vahvasti vielä jokunen aika sitten ,että enään en lapsia halua ja nyt on aivan järkyttävä kuume. Toivoo että aika menisi ja napsaisi heti ekasta kierrosta ,mikä tosin on täysin toiveajattelua. :kieh:
 
Tigustiina: itse olin ihan varma jo 2 jälkeen, että lapsiluku on täynnä, mutta toisin kävi ja syntyi paljon toivottu tyttö :heart: Kaikki 3 ovat syntyneet sektiolla ja viimeisen jälkeen olin 100 varma, että ei enään ikinä, olin sen verran kipeä. Ei pitäisi koskaan sanoa ei koskaan, sillä kuume nosti taas päätään ja tässä ollaan :)

Mullehan ehdotettiin sterilisaatiota kolmosen yhteydessä, mutta torppasin sen heti, ihan jo senkin takia kun tunsin olevani liian nuori moiseen. Jos meille vielä vauva suodaan ja aihe tulee esiin taidan suostua koska en halua käyttää hormonaalisia ehkäisyjä ihan senkin takia kun mulla on perinnöllinen hyytymähäiriö eikä suurinosa markkinoilla olevista tuotteista sovi mulle. Kortsuhan on ihan perseestä!!!

Onnea kaikille uuteen viikkoon, musta tuntuu kun päivät menisi nyt huimaa vauhtia ja kohta pääsee taas tositoimiin.
 
Moikka! Liityn mukaan kuumeilemaan ainakin hetkeksi. :D Mies pitäis lämmitellä kunnolla mukaan. Tiedän että silläkin vähän kuumetta on , mutta välillä taas ei uskalla.. Ei olla tosissaan puhuttu aiheesta kunnolla , vaikkakin oon sanonut että haluun vielä yhen vauvan.. Meillä siis lapset T-04,P-08,P-11. Pillereitä en oo syöny muutamaan kuukauteen. Nyt pitäis menkat alkaa ja sitten jos miehelle viimeistään kunnolla ehdottais.. :D
 
Moi! Voisinpa minäkii listalle hypätä. Oon jo jonkin aikaa lueskellu teidän juttuja ja jännittäny, että kenelle plussa suodaan.. :) En varmaan ehdi hirveen ahkeraan tänne kirjoittelemaan, mutta kuitenki voin olla listoilla. Meillä on lapset poika-09, tyttö-11 ja poika -12.

En voi sanoa että kuumeilen ihan hirveesti, mutta jos vauva ilmoittaa tulosta niin toki se on todella tervetullut. Imetän edelleen kuopusta, mutta menkat on ollu jo puolisen vuotta melko säännölliset, eli tjottailulla mennään :)

Nyt on siis menossa 15/25-26. :)
 
Mtäh, mullako muka jo 19? :D Mihinköhän se aika on mennyt tässä kierrossa... No, peittoa on muutaman kerran heiluteltu - kertahan voi jo ainakin teoriassa riittää ;) - nimittäin kp 11 ja 14... Ovulaatiosta ei ole varmaa havaintoa, koska en tosiaankaan tikuttanut tai tutkiskellut itseäni. Eilen vihlaisi tosi ikävästi alavatsasta (kp 18), mutten tiiä voiko se vielä tarkottaa mitään... :)
 
Marrasmasu Minut voisi laittaa taustalle. Ihan varovasti vasta haaveilen :) Tai oikeastaan on sellainen olo, ettei olisi lupaa edes haaveilla, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa.

Meitähän olikin muuten aika monta taustalukijaa ilmeisesti. Kiva kuulla muistakin!
 
Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013






Tiistai 15.10.

Kuumeilijat
nimim. (ikä)..............kp.............yk... .....lapset

Popelid (30)..............45/26-27.....tjot 9/13......P-07, P-09, P-12
tipi75(38).................36/20-23.....yk3..............T-04, T-07, T-10
80emilia (33)............22/31..........yk2...............P-00, P-02, T-05
Tinttu85 (28)...........20/27..........yk6...............P-04, T-08, T-11
Tiqustiina (29)..........19/28-32.....yk1...............P-04, T-06, P-10
Toiveikas..................15/25-26....tjot................P-09, T-11, P-12
Ansukka(34)............8/26-30.......yk3...............T-04, T-11, P-12
marrasmasu(34)......4/26-28.......yk3...............P-06, P-08, T-11
Sannuli85................?/?-?............yk1...............T-04, P-08, P-11



Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... .......T-01, T-04, T-07
KAS (32).................................... ............T-06, T-08, P-10
Emmama (33)........................................ .T-03, P-04, T-09

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4
Kengumamma yk1

linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia:)
 
Huomenta! :) Mä en tajua miten mulla voi olla näin iso vauvakuume! <3 Vielä hetki sitten olin ihan varma että meille ei enää lapsia tuu.Vaikka vauvat niin ihania onkin.Oon ajatellut ´järkevästi. Tarvis isomman auton, raha tilanne ei oo paras mahdollinen. Olen opiskelija. Kaikki alkoi kun mies alkoi ´leikillään´vihjailla et yks vauva viel tehään. Kertoi niin jopa kavereillemme yhdissä juhlissa et vauva saa tulla ja olin ihan et ei kyllä varmasti.

Nyt jotenkin viime viikkoina tullu sellanen tunne et hei kyllähän me pärjättäis.
Samalla lailla sitä isompaa autoa lyhennetään kun pientä ja ei se pieni vauva aluks kauheesti rahaakaan tarvi. :D Mies on kuitenkin sitä mieltä et ei enempää lapsia, mutta välillä taas haluaa. En tiiä kuinka tosissaa..
Ois niin ihanaa olla raskaana ja kokea kaikki vielä kerran. <3 Mulla on vielä sellainen ajatus et haluaisin että jos oisin raskaana niin ei kerrottaisi kenellekkään.. Vaan antais ihmisten sit huomata kun huomaa.. :D Tosin varmaa 4 näkyis aika äkkiä.
Eilen laitoin miehelle töihin viestin et mä niin haluaisin olla raskaana ja kyllä meille viellä yksi mahtuisi. Luki sen mutta ei vastannut mitään.. Illalla olin myöhään kotona ja mentiin suoraan nukkumaan eikä siis puhuttu aiheesta mitään.. Ja mä kun mietin tätä asiaa koko ajan.. Jotenki en viittis ahdistaa sitä koko ainasilla höpötyksilläni... huoh! Tekis kyllä mieli kysyy suoraan, mut kuitenki sanoo ettei halua.. Ihanaa kun saa jonnekkin purkaa! :) Ja että tälläinen ryhmä ylipäätään on. :D
 
Tiqustiina
Sannuli 85 Jospa miehesi nyt hieman sulattelee ajatusta. Yleensä miehillä voi mennä hetki näissä asioissa. Alkaa laskutoimitukset paukkua aivoissa ;) Mä olin jotenkin tosi yllättynyt omasta miehestä ,että me oltiin niin täysin samaa mieltä tästä yrityksen aloittamisesta. Tavallaan pelottaa molempia ,mutta ajatus tuntuu ihan älyttömän hyvälle. :heart: Olis kyllä ihanaa täälläkin päästä kokemaan vielä neljännen kerran kaikki se odotuksen ihanuus ja vauva-arki :D
 

Yhteistyössä