Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Reissusta palattu, olipas mukavaa tähän alkukiertoon niin päivät,vaan vilahti. Nyt kp.7/26-30. YK.5 ja tätä kiertoa ei ole nyt oikeastaan tuettu millään...tais alku innostus jo lopahtaa ;) Viimekierron mukaan ovis osuu just uuteen vuoteen. Sehän oliskin loistavaa miehen,ampua omia "pikku rakettejaan" isojen rakettien ulkona paukkuessa ;D
oikeestaan voi olla tooooosi vaikeeta oikeesti päästä tekemään mitään kun lapsetkin valvoo jo niin pitkään tuolloin :( no katsotaan.... Ovis testeihin taisin jäädä koukkuun kun sormet syyhyten tahdon niitä lisää...

no niin mymosallakin oli menkat ja meni. Hienoa, että keho toimii!

onnittelut tinttu85 luo toivoa täällä meille muillekkin :)

mitenkäs kärkipään oireet?
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
mymosa
Hyvää joulua kanssasisaret!! :)

Täälläkin jo miehelle ilmoitin, että seuraavat viikonloput on kovaa kyytiä :D

Oikeastaan ihanaa, että menkat oli eikä ala nyt vasta, ei ois ollut kiva olla anoppilassa kun alakerta ois vuotanut kuin tauti.
On vähän enemmän joulufiilistäkin, leivinuunissa tuli jotta saan yöksi sinne paistin muhimaan, kinkku paistetaan illalla.. Aamulla mun äidin luo aamupuurolle ja siitä sitten viettämään ekaa joulua oman perheen kesken omassa kodissa.
 
Hyvää joulua kaikille täällä nyytistä haaveileville! Meillä pahin joulun tohina hellittänyt :)

Itsellä tänään kp.9/26-30. Ovista varten taas hommattu clearbluen digi :D . Mutta muuten vaikeeta kyllä tässä kierrossa talletella, kun koululaiset vapaalla! Yritetään silti ja siinäkin mielessä digistä apua!

mitenkäs kärkipään tuntemukset? Marrasmasu ja muut...
 
onnea tintulle! :)

Ollaan oltu 2 viikkoa reissunpäällä. Koneelle ei oo juurikaan kerenny.. alan perehtyä teidän kuulumisiin nyt kun ollaan kotiuduttu. :)

Mulle voi päivittää kp6 yk 3.

Ajattelin, että jouluna olis ollu ovulaatio. Kuitenkin 21. päivä aloin uudestaan vuotaa ihan kunnolla. Parempi ottaa siis tämä kolmas yritys uudestaan. Mä niin toivon, että tämä vuotoväli ei jää tavaksi.

Toivottavasti saatte lomat hyödynnettyä ;)!
 
Hyvää Tapania kaikille!

En osaa sanoa onko oloja ja mitä ne on? Välillä saattaa nipailla muniksissa, mutta ei nimeksikään menkkaoireita tai vatsakipuja. Välillä rinnoissa kihelmöi? Lämmöt olleet koholla, mutta edelleenkään en voi siihen luottaa. Testiä en ole tehnyt. Tänään dpo12. Hyvin skeptinen olen mahdollisen raskauden suhteen ja olo on kumman rauhallinen kun ei näille vaan voi itse mitään jos kaikki mahdollinen on tehty ja simpat lähetetty matkaan oikealla hetkellä..

En voi kieltää ettenkö ajattele asiaa kokoajan, mutta menkat tulee viim la jos on tullakseen ja hienosti alkaa kierto palailemaan normiin 28 päivään :) Piinaavia päiviä..
Taidan odottaa lauantaille tuleeko menkat, sitä ennen en testaa.
 
mymosa
Joulu taputeltu ja arki astuu kuviin.. ylihuomenna kp10 ja ajattelin aloittaa ovistikuttelun vaikka tuskinpa se silloin vielä on.

Mies myös yllätti jouluaattona ja kosi :) Oli ostanut uuden kihlasormuksenkin, täysin sopiva ja ihana :heart:
Päivä on päätetty, mutta mun toista kaasoa lukuunottamatta ei olla kellekään kerrottu. Vasta tuossa ensi kesänä voidaan paljastaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ansukka
Onnea mymosa :) . Meillä kanssa tulossa häät ensi kesänä ja olen tässä kohta jo kahden vaiheilla jatkaakko tätä kuumeilua vai pistää tauolle vai alkaa tjottailemaan. Johtuen siitä, että joko häissä saisi olla reilu vauva maha tollanen 20rv ainakin tai sitten ei ollenkaan. Pahimmalta näyttäis varmaan sellanen alku raskauden pömppis kun ei vois kertoo ja kaikki luulis et on sopivasti lihonnu häihin :) . Eli jos maaliskuussa raskautuisin niin olis noin rv.20. Sen jälkeen alkaa mennä pullukka pömppiksen puolelle. Mutta sitten taas välissä tuntuu et sama se miltä näyttäisin kunhan meille vauva suotaisiin.... en tiedä :( . Vaikeeta...

No no marrasmasu miltä tuntuu....? Huomennako testailet?

Täällä oma napa kp.11/26-30 huomenna ajattelin alkaa ovista tikuttamaan, kun se viimeks oli kp.15 ja 16. Tosin toi digi sanoo, et 26 kp.n kierrolla olis pitäny alottaa jo kp.9 mutta tuntu siltä et tikut loppuu jo jo tossa kohti alotan :) . Toivon tältä kierrolta pidempää luteaali aikaa ellen vauvaa sitten massuun saa. Siksikin noi tikut käytössä. Ajattelin muutenkin käydä ensi kiuerrossa ellei nyt tärppää niin gynelle näyttämässä itseäni siis joku perus ultraus missä näkyis munasarjat kohtu ym..

Mites muut sielä kärjessä?
 
mymosa
Mä en oo ees vielä ajatellut niin pitkälle, että mitä tehään yrittämisen suhteen.. Onneks tuonne 2015 on vielä matkaa. Kun sais miehen eka tajuamaan, että paikka voitas varata hyvissä ajoin eikä järjestää pikasesti viimesen 6kk aikana.
 
KAS
Onnea mymosa :heart: Vaikka nyt oon ihan pihal jos oli ostettu jo toinen kihlasormuskin... Eiks se kihloihin meno oo kosinta? :ashamed:

Marrasmasu joutui uuteen kiertoon :|

Mulla taitaa olla kp25, dpo 10 tai 11. Ei oo oloja suuntaan eikä toiseen. Pari finniä naamassa... Johtuukohan suklaasta :whistle:

KAS
 
Ovis tuli ja meni ja nyt vain odotellaan.... Ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseenkaan. Nyt olen jo päättänyt marssivani yksityiselle, ellei odotus muutaman seuraavan yrityskierron aikana ala. Tää on jo yk 12 ja epätoivo iskee.

Teillä muillakin oli ilmeisesti runsaasti kokemusta yksityisellä puolella asioimisesta ja sen positiivisemmasta toimivuudesta kuin julkisella puolella?

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
Onnea mymosa kosinnasta :heart: Mä olin häissäni rv 9. raskaana :) Tietty mekkoon jouduttiin tekemään muutoksia, kun kolmatta odottaessani vatsa vaan levähti heti plussan tehtyä!!! Moni arvasi jo hääpäivänä mun olevan raskaana. Mut ei se mitään, päivä meni onneksi hyvin, jännitys piti suurimman pahoinvoinninkin aika aisoissa ja pistelin eukaliptus pastilleja suuhuni koko päivän.

Harmitus ettei vieläkään tärpännyt marrasmasulla.. :( vasta oltiin yhtä aikaa jännäämässä, mut mä odottelen omia menkkoja alkavaksi vasta viikon päästä.. Niin noi kiertopäivät vaan vaihtelee!

Oma napa on ihan turvoksissa, mutta epäilen tämän joulun ajan liittyvän enemmänkin tähän turvotukseen, herkut ovat maistuneet huolella, oikeesti ihan järkyttävä pullistuma tuossa vatsan alueella... Kp tänään 23/26-30.
 
Joo, kyllä harmittaa, mutta minkäs teet? Päätin, että tämä seuraava kierto mennään jokatoinen päivä taktiikalla talletusten suhteen, mutta aijon testata cb digillä ovulaation kuitenkin :)

Kävin jo mahdollisen lasketunkin katsomassa ja se olisi 2.10. tuona päivänä olen itsekkin syntynyt :)
 
KAS
Menin sitten testaamaan, kun testi kauppareissulta mukaan tarttui. Tyylipuhdas nega. En kyllä ole edes pettynyt, kun on taas muutaman pillerikierron jälkeen eka luomukierto eikä ollut mitään varsinaista yritystäkään. Oiskohan ollut kerran sopivaan aikaan (tosin kolmosen kohdalla sekin riitti). Muutenkin nyt on vähän maltillisempi mieli.

Mukavaa ja touhukasta viikonloppua kaikille.

KAS
 
Voih, marrasmasu :( tsemppiä uuteen kiertoon ja hyvä sullahan on joku sotasuunnitelmakin mielessä :) . Mäkin mietin,että pitäisikö vaan mennnä joka toinen päivä vaikka oviksenin bongais? En tiedä, kuten sullakin vaikka kuinka tallettelee tiuhaan oikeessa kohassa niin ei auta. Jospa Se miehen tavara on liian laimeeta tuolla tekniikalla... En tiedä...

Mitäs muita kikkoja te käytätte? Itse jään pötköttelemään noin vartiksi, kun tuntuu että kaikki valuu muuten ulos. Vaikka sanotaankin että kyllä ne sinne kerkee jotka menossa, vaikka heti pesulla käviskin. No kuitenkin :) .

itsellä kp.13/26-30 ja ovis testi digi ollut nega eilen ja tänään. Pari varmuus talletusta joka toinen päivä meiningillä kuitenkin jo tehty. Niin ja gynelle varasin ajan enskierron puoliväliin ultrausta varten :) Kattellaan onko kaikki hyvin ja jos luteaali taas yhtä lyhyt ajattelin jotain keltarauhas hormonia mahdollisesti pyytää!

voih vainko negoja täällä testattu... Toivotaan vielä plussiksi muuttuvan :) Mites kengumama?
 
mymosa
Mulle voi päivittää iäksi 31v :)

Täällä on talleteltu eilen, se olikin sitten pikapika.. oikein tuli mieleen, että näinhän se alkaa mennä, kuhan vaan saa ötökät sisään. Tosin näin sen ei pitänyt mennä, mutta meillä on kuopus kipeänä ja heräs tietenkin just sopivasti kesken touhun. Onneks oli pimeää.. ja pääasia kai on, että pystyttiin miehen kanssa tänään vitsailemaan asiasta :D

Meillä ei ole mitään ihmeellisempiä kikkoja, yleensä pupuillaan ennen nukkumaan menoa, joten ei enää tarvii nousta tai jäädä vartavasten vaakatasoon. Ei pystytä mitenkään joka toinen päivä taktiikkaan, mutta viimeksikin pupuiltiin kp 9 ja 10 sekä kp 12, ovis oli kp 12-13 ja tärppi.
 

Yhteistyössä