Neljättä odottavat

Heippa!
Löytyisikö tähän pinoon vanhoja että uusi tuttavuuksia joilla nelonen matkassaan ;)
Itse plussasin alkuviikosta eli menossa 5+2.
Olisi ihana vaihtaa mietteitä ja kuulla varsinkin teistä "vanhoista" kuumeilijoista miten teillä mennyt vaikka osa taitaakin olla aika loppuvaiheessa :)
Mukavaa viikonloppua kaikille.



NELJÄTTÄ KULLANNUPPUA ODOTTAVAT :heart:

:heart: :heart: :heart: :heart: 2010 :heart: :heart: :heart: :heart:

MannaHari tytöt -97, -00, poika -03 LA 8.3-10 :heart:
Äityli28 pojat -04, -06, -08 LA 8.03 -10 :heart:
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07 LA 13.3 -10:heart:
KiiajaVille tytöt -04 ja -08 poika -05 LA 3.4 -10 :heart:
stoppis lapset -01, -04 ja -08 LA 7.4 -10 :heart:
neljäshaaveissa 05/06 sekä tytöt 02/08 & 04/09. LA 6.6 -10 :heart:
mamma84 poika 5/02, tyttö 11/05 ja poika 11/07 LA 7.06-10 :heart:
Mallanne -88, -91, -97
äiti ja 3poikaa -04, -06 ja -08. LA 26.5-10 :heart:
toiveissa4 poika -04, tyttö -06, poika -08
Bonustehtävä pojat -04, -06 ja -08
Mutzilla lapset -04, -07 Kaksosten LA 4.6-10 :heart: :heart:
visitor nro 39 LA 2.08.2010 :heart:
hipsu
Katjuska-78 02/00, poika 02/07, poika 09/08 ja LA ois 14.8 :heart:

:heart: NELJÄNNEN KULLANNUPUN SAANEET :heart:

Daizz 8.03-10 poika 3720kg ja 50cm :heart:
entuudestaan poika -03, tytöt -02, -09 :heart:

Tiukun äiti 16.1-10 TYTTÖ 4024kg JA 53cm :heart:
entuudestaan pojat -03, -06 tyttö -08 :heart:

Ristiinkulkija tyttö :heart:

chilitin 8.11-09 poika 3655g/48,5cm/35 :heart:
entuudestaan tytöt -03, -04, poika -08 :heart: :heart: :heart:

säde 3.11-09 poika 3620g ja 50cm :heart:
entuudestaan poika -06 tytöt -04, -08 :heart: :heart: :heart:

kolma pientä porsasta LA 15.08-09 :heart:
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05 9.09-09 tyttö :heart:
Tepa75 lapset -97, -99, -01 6.09-09 tyttö :heart:
Miltski pojat -99, -02,-05 LA 8.10 -09 :heart:

babjuska 15.7 -09 poika 3445g ja 52cm ja pipo 35cm :heart:
entuudestaan tytöt -00, -04, -05 :heart: :heart: :heart:

Ritsanampuja 21.8 -09 tyttö 3765g ja 52cm :heart:
entuudestaan tyttö -05, pojat -03, -06 :heart: :heart: :heart:

;) :heart: KADONNEET NYYTTINSÄ SAANEET :heart: ;)

mami09 LA 29.1 -10 :heart:
Mansikkamäki tytöt -00, .-03, poika -07 LA 25.2-10 :heart:
pojat3äiti33 pojat -01, -02, -06 LA 26.2 -10 :heart:

:heart: :heart: :heart: :heart: 2009
CrystalBlue LA 31.10 -09 :heart:
Kuiskaten LA 21.11 -09 :heart:
pink-81- pojat-99, - 02, - 05 LA 18.12-09 :heart:


 
Kiitos miltski :hug:
Kiva että myös uusia nimiä löytynyt :) Ajattelin jos teen listan meistä, vanhat muistaa kuumeilupuolelta listani ;) sieltä siis nappasin miltski ja MannaHari teidänkin lapsukaisten syntymävuodet :heart: Jos joku ei halua "listautua niin huikkaa vaan niin poistan.
MannaHari meillä näyttäis olevan LA suht lähekkäin jos vain meillä masumatkaaja pysyy loppuun asti mukana ja pysyyhän se :heart:
Kohta mentävä valmistelemaan pikkuneiti saunaan, palaillaan :wave:
 
Moips!

Pääsenkös minä mukaan myös :wave:
Odottelinkin että sinä aloitattaisit tälläisen pinon tänne :D

miltski Sulla on viikkoja jo kivasti :)

La on 7.1.2010 ja lapset pojat -03 ja -06 ja tyttö -08 :heart:

Hyvää iltaa/ yötä kaikille!
 
Äiti vm70 Kiva kun perustit tällaisen pinon, kiva seurailla "vanhojen tuttujen" ja toki uusienkin odotusta =) Lapsethan meillä oli tyttö -04, poika -06, tyttö -08 ja poikaa veikkalivat tulokkaasta ja LA olisi 1.11. Olenkin nyt ainakin viikon pois koneelta kun lähdemme sukuloimaan, mutta palailen sitten lukemaan teidän kuulumisianne. Kaikille oikein mukavaa odotusta ja masun kasvattamista.

Säde ja masuasukki 23+6
 
Tiukun äiti tottahan toki pääset mukaan :wave: Meinasinkin jo sulle huikata tuol kerhon puolel et ilmoittauduppa pinoomme ;) Eikös me sovittu aikanamme et kun plussataan niin laitetaan tänne odotuspuolelle oma pino ;) Jospa saatais uusien lisäks kadonneet lampaat kokoon taas ;)

Päivittelen varmaankin maanantaina listaa uudestaan, huomenna kiireinen päivä. Ensin leivottava pullakranssi naapuritytön ristiäisiin ja sit mentävä laittamaan kahveja ja iltapäivällä töihin. Sit alkaisikin se odotettu parin viikon loma B)
 
täällä myös yksi pikkunelosta odottava,tosin en kauaa taida tässä pinossa nyt viipyäkkään :LOL:
maanantaina 13pvä(tätä kuuta) käynnistellään synnytys :heart:

täällä lapset tyttöjä kaikki,ja syntyneet -00,-04 ja -05

babjuska+bömbbis 38+6
 
Moi!

säde Sullakin on viikkoja jo kivasti :)
Miten olet jaksellut? Onkos sulla jo iso masu? :heart:
(itse kun en vielä edes ole oikein sisäistänyt että olen raskaana :ashamed: )
Onko tulokas ultrassa näyttänyt pojalta?
Mulla on pikkaisen "poika olo", kun en ole yhtään oksennellut. Tosin eihän toi mitään tarkoita ;)

äiti vm70 Kiitos vielä kun aloitit tämän pinon :)

babjuska Tsemppiä ja paljon voimia koitokseen :hug: :heart:
Saakos kysyä miksi sulla käynnistetään synnytys?

Iloista päivää kaikille!
Tiukun äiti ja masumatkaaja rv. 14+3 :)
 
tiukun äitisaat kysyä :)eli mulla on insuliinihoitoinen diabetes ja itsellä tosi huono olo koko ajan,vauvaan se ei onneksi ole millään tavalla vaikuttanut,kokoarviossa perjantaina oli pienempi kuin meidän tytöt on olleet.

tsemppiä teille kaikille loppuraskauteen,ja luultavasti tulen kyllä lukemaan ketjua vaikka itse poksunkin :heart:

babjuska+bömbbis 38+6
 
babjuska Hyvä että vauvalla on kaikki hyvin ja toivottavasti sullakin olo helpottaa kun vauva syntyy :hug:
Mulla on käynnistetty kaksi viimeisintä synnytystä raskausmyrkytyksen takia.
Välillä pelottaa että käykö tälläkin kertaa niin.
(mulla on kyllä ihan lopussa vasta tullut, eli siihen on todennäköisesti vielä tosi paljon aikaa.. )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti:
Mulla on käynnistetty kaksi viimeisintä synnytystä raskausmyrkytyksen takia.
Tai mulla siis ollut kohtalainen pre-eklampsia, mutta eikös se ole sama kun tuo "raskausmyrkytys"? :ashamed:
Mä en vaan ikinä muista miten se kirjoitetaan, nytkin piti neuvolakortista tarkistaa..
 
äitivm70 Ihanaa, onnittelut! :heart: :flower:
Justiinsa kävin lukasemassa tuolla Vauvakuume-puolella iloiset uutiset. Mukavaa saada "vanhoja tuttuja" tännekin. Itse olen niin laiska kirjottelemaan tuonne elokuisten pinoon, kun tuntuvat niin "vierailta" :ashamed:

Elikkä mulla on poika -03, tyttö -05 ja poika -06. LA on 25.8.09 Viimeset viikot menossa ja olo on sen mukainen. Maha on jo laskeutunut (tai vauva ;) ) ja olo on melkosen tukala. :D

Kirjottelen myöhemmin lisää, nyt on mentävä laittamaan lapset yöpuulle. =)
 
Tiukun äiti Juu viikkoja ihan jo kivasti ja toki "oireetkin" sen mukaiset, iskias vaivaa ja hemoglobiini tippunu... Mut ihanaa tää on silti! :D Onnittelut vielä sullekkin, ihanaa, että kasvattelet kans masua! :hug:

Mulla on vähän nyt mietinnässä vauvan kokoarvio äippäpolilla, kun masumitta huitelee tosi paljon yläkäyrän yläpuolella. Oli tasan 27 viikolla huimat 28,5... :whistle:

miltski ja papu 27+3 :heart:
 
Huomenta!
Kiitos Ritsanampuja :hug:

Onpas ihana nähdä et näin moni "vanhakin" jo pinon löytänyt ;) Tervetuloa myös uudet :wave: Itse kun kuumeilin tätä nelosta 1,5v niin ehti tuola kuumeilupuolen nelosten pinossa moni käydä "tutuks" =)

babjuska Onnea matkaan, toivotaan että käynnistely onnistuu ja sinulla nyytti jo illalla kainalossa. Voimia kovasti tulevaan koitokseen :hug: Tulehhan sit kertoilemaan kun kotiudut ja jaksat kumpi tuli jne. :heart:

Jee, tääl alko loma, 2vkoa tosin mut silti B) Viikko tuli käytettyy jo keskimmäisen rippijuhlia valmistellessa kesäkuun puolel ja viikko jäi syksyyn et on tää aika pätkälomaa :ashamed: parempi sekin kuin ei mitään ;) Loppuviikost lähetään Tampereel, isot likat pääsee shoppailee ja särkkikseen ja me miehen ja pikkuneidin kans katsellaan ja kierrrellään kaunista Tamperetta ja pispalanharjuja ym. läpi, nautitaan lomasta kun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kävellä :D Alkuviikko menee kotosalla, esikko menossa huomenna ja keskiviikkona taas mansikkapellolle hommiin niin jospa sekin tuon pari päivää sielt sais "vapaata"

Tepa75 sulla ihana laskettu aika päivämäärällisesti ;) Tarkista et laskinko lapsukaistesi syntymävuodet oikein :)
Säde Oikein mukavaa lomaa B)

Välillä mä sorrun miettimään et mahtaako tuol ketään olla mukana kun oireita niin vähän mut eipä tässä viikkojakaan ole kasassa montaa ;) Täl viikol ajattelin soittaa sitä ekaa neuvola-aikaa kun kuitenkin saa sumplia sitä työvuorojen takii et mikä aika vapaana ja miten taas ite pääsee, jos vaik sinne reilun 3vkon päähän sen sais ;)

Nyt mentävä aamukaffelle, sämpylätaikina onkin jo kohoomassa, pääsen senkin kohta leipomaan :)
Oikein ihanaa odotusta kaikille :heart: ja nautitaan tästä lyhyestä mutta "vähälumisesta" talvesta :D Täällä meinaa mittari ei vielä ainakaan mikään lupaava, 12astetta näyttäis olevan ulkona ja mulla ihan sairaan kylmä vaik tääs sisäl sentään 20 hyrrrr.......
 
:wave: :wave:
Minäkin "vanha" neljännestä kuumeileva ilmoittaudun mukaan joukkoon. Viikkoja nyt menossa 32+4 ja la on 3.9.09. On ollut jos minkälaista vaivaa tämän matkan varrella ja supistuksien vuoksi olin välillä vuodelevossakin. Ihanaa kun moni pitkäänkin yrittänyt on päässyt tälle puolelle kirjotteleen!!!! :heart:

Naksos
 

Yhteistyössä