Nimimerkki

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:06 Mspitz kirjoitti:
Heh! Hyviä arvauksia! Mä kuvittelin että mun nimimerkki on ihan päivänselvä ja oli kiva kuulla ettei se olekaan. :D Profiilissani on kuva meidän koirasta joka on rodultaan mittelspitz. =)
Onpas komea purukalusto! Ei tuosta kuvasta kyllä rodusta saa mitään selvää, toisaalta enpä tiennyt tuollaista rotua olevankaan =) Meillä on lauhkea lammas, kultainennoutaja =)
 
No ei se tuossa kyllä mitteliltä näytä, myönnän. Se on mun kummitytön ottama "taidekuva". :) Rotu on suomeksi keskikokoinen saksankääpiöpystykorva, yleensä puhutaan vain kääpiöpystykorvista. Rodun tunnetumpia edustajia ovat pienin pomeranian (zwergspitz), toiseksi suurin kleinspitz ja suurin keeshond (eli wolfspitz). Välissä on vielä grosspitz, mutta sellaisiin en ole itsekään törmännyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 17:06 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 14:10 p02t04 kirjoitti:
arvaattekin mistä? poika syntynyt v 2002 ja tyttö 2004.
Meillä samat! =)
Ja meillä myös lapset syntyneet v 2002 ja 2004, tosin poikia molemmat!

Niin, ja tää nimimerkki tulee siitä, että oma isäni on sanonut mua aina toukaksi, ja kun mulla on nyt noita omia "toukkia", niin oon sitten EmoToukka. ;)
 
Mielestäni itellä ihan normaali lapsiluku,mutta sen verran saa kuulla kommentteja (ihania sekä ikäviä) ja ihmettelyä,kun lasten kanssa liikuskelee,että siitä tuo nimimerkki.MIULLA ON LAPSIA LIUTA,vaikkei omasta mielestäni tää lukumäärä niin ihmeellinen oo...
 
Moi vaan kaikille, en ole kovin kauan täällä pyörinyt, kai mukaan mahtuu? Ensi alkuun olin jonkin aikaa toisella nimimerkillä ja kun se ei enää pitkän tauon jälkeen toiminut (unohtuikohan salasana?), niin vaihdoin tähän. Kuvaa omaa koiraani ja sinkkukämpässäni oli aikoinaan tämän merkkinen imuri :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:22 BlackEnergy kirjoitti:
Moi vaan kaikille, en ole kovin kauan täällä pyörinyt, kai mukaan mahtuu? Ensi alkuun olin jonkin aikaa toisella nimimerkillä ja kun se ei enää pitkän tauon jälkeen toiminut (unohtuikohan salasana?), niin vaihdoin tähän. Kuvaa omaa koiraani ja sinkkukämpässäni oli aikoinaan tämän merkkinen imuri :)
Tervetuloa! =) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 10:16 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 10:11 Linnea kirjoitti:
kiitos, kiitos :wave:
Olipas söpö poika profiilissa. Onneksi olkoon! =) :flower:
Kiitos. Voisitko kertoa, miten tämä toimii rekisteröitymisen jälkeen, eli eikö joka kerta kun tullaan keskustelusivuille kirjauduta sisään? Mites toiselle voi laittaa yv:tä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 10:29 Linnea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 10:16 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 10:11 Linnea kirjoitti:
kiitos, kiitos :wave:
Olipas söpö poika profiilissa. Onneksi olkoon! =) :flower:
Kiitos. Voisitko kertoa, miten tämä toimii rekisteröitymisen jälkeen, eli eikö joka kerta kun tullaan keskustelusivuille kirjauduta sisään? Mites toiselle voi laittaa yv:tä?
Keskustelusivuille voi tulla myös kirjautumatta. Kirjautuneena voit kuitenkin muokata tekstejäsi ja lähettää y-viestejä. Toiminnot löydät viestin ylä- ja alareunasta. Itse kirjaudun aina. =)
 
Heippa! Laitanpa minäkin nimimerkkini tarinan tänne. Tää on mun lempinimi, jonka yks kaveri keksi ala-asteella, mutta ei sitä kyllä kukaan käyttäny kun mun oma nimi on kuitenkin lyhyt. Käy sit tähän... :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 11:34 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Tervetuloa linnea ja Blackenergy

fOotballers wife luulin, että nimesi olisi juontanut jostain kirjasta tai leffasta, mikäs sen nimi nyt olikaan fever pitch tai joku sellanen :whistle:

Mistähän nimimerkki Hair of the dog on saannut alkunsa??? :D
Peesi, kiva kun tänne tulee uusia kirjautuneita. :) Itse kyllä muistan niin huonosti nimimerkkejä että saatan hyvin toivotella konkareitakin tervetulleeksi. =) Haitanneeko tuo...

Minusta tuo Hair of the dog on loistava nimimerkki. Meillä kun alkoi koiran talveksi kasvattama alusvilla irrota lämpimien ilmojen takia jo vuodenvaihteen jälkeen niin voin hyvin samaistua tuohon nimimerkkiin. Sitä on IHAN JOKA PAIKASSA!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 14:43 Footballers Wife kirjoitti:
Entäs Mindre? Pienempi? Väännös minnasta? =)
:wave:
Mieheni joskus käyttämä lempinimi mulle. Niitä on kyllä muitakin; mm. Smirrellä yritin ensin rekisteröityä, mutta ei onnistunut.
Pitkä nainen kyllä olen, että lemppari ei kuvaa mua muuten. Oikea nimi on Mia, ei Minna.
 
Mulla aikas tylsä selitys; en keksinyt rekisteröityessäni muuta joka olis kelvannut "koneelle" :( On kyllä jälkeenpäin harmittanut ja tehnyt mieli vaihtaa nimimerkkiä vähän jotenkin kuvaavammaksi kun huomasin teidän hienoja nimimerkkejä =) Ja mäkin luulin, että Footballers Wife on oikeesti jalkapalloilijan vaimo!
 

Yhteistyössä