Nirppanokkanaiset - pilasitte elämäni!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen viittäkymppiä lähestyvä ikisinkkumies pääkaupunkiseudulta. Te nirppikset olette tehneet kylmyydellänne elämästäni tarkoituksettoman. Minulla on jo ikää niin paljon että nyt voi viimeistään todeta etten päässyt koskaan parisuhteeseen, en tullut isäksi, enkä tule olemaan isoisä. En päässyt edes pitämään naista kädestä kiinni. Ulkoisesti olen ollut nuorenpana ihan ok ja olen edelleenkin kropaltani kun jokin entinen urheilija. En tupakoi, enkä käyttä alkoholia ja tuo raittius ja ns. kunnollisuus oli kuin kokin itsemuha parisuhetta, seurustelua ja seksiä ajatellen. Eikä mahdollisuuksia parantanut yhtään pienimunaisuuteni ( Vain 13-14cm juhakunnossa). Älkää yhtään kitiskö että mies juopottelee liikaa, mies on uskoton, mies on väkivaltainen tms. Itsehän olette valintanne tehneet!
 
vierailija
Jos olisit parikymppisenä tajunnut ryhtyä väkivaltarikolliseksi niin olisit voinut vapaasti valita itsellesi naisen isosta laumasta tarjokkaita ja olla nyt suurperheen isä.

Toisaalta siihen aikaan ei ollut oikein olemassa tietoa naisten mieltymyksestä jännämiehiin ainakaan siinä muodossa, mitä netissä nykyään on, joten on luonnollista ettei monikaan sitä silloin hoksannut.
 
vierailija
Kannattaa opetella ryyppäämään ja lyömään naisia turpaan niin saat edes pillua vanhoilla päivilläsi. Jollet sitten tee "sauleja" ja hanki lastakin viisikymppisenä.
 
vierailija
Eiköhän se sinunkin rakkautesi osu kohdalle, kun sitä vähiten odotat ja saatte molemmat onnenne. Sinä ja hän olette toisillenne tarkoitetut ja hyväksytte toisenne sellaisena kuin olette.

-Nainen 32v.-
 
vierailija
Eiköhän se sinunkin rakkautesi osu kohdalle, kun sitä vähiten odotat ja saatte molemmat onnenne. Sinä ja hän olette toisillenne tarkoitetut ja hyväksytte toisenne sellaisena kuin olette.

-Nainen 32v.-
Tuota noin. Yleensä jos ihminen on täysin ilman kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen noin pitkään vaikka haluja olisi, niin siihen on joku erityinen syy. Siis sellainen syy, joka tekee onnistuneen pariutumisen hyvin epätodennäköiseksi.

Toki pieni mahdollisuus on, että joku nainen löytyisi vanhempana vaikka ei nuorena löytynyt, mutta iso se mahdollisuus ei ole.

Ensisijaisesti se pariutumisen estävä syy pitäisi pystyä identifioimaan ja sitten eliminoimaan, jotta kehitystä pääsisi tapahtumaan. Siis jos ap:lla ei ole tuohon ikään mennessä tullut ajatusta siitä, mikä se syy on, niin nyt olisi kiire ruveta sitä miettimään. Vaikka sitten jonkun maksullisen terapeutin tai vastaavan avustuksella jos ei itse siihen pysty.
 
vierailija
Tuota noin. Yleensä jos ihminen on täysin ilman kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen noin pitkään vaikka haluja olisi, niin siihen on joku erityinen syy. Siis sellainen syy, joka tekee onnistuneen pariutumisen hyvin epätodennäköiseksi.

Toki pieni mahdollisuus on, että joku nainen löytyisi vanhempana vaikka ei nuorena löytynyt, mutta iso se mahdollisuus ei ole.

Ensisijaisesti se pariutumisen estävä syy pitäisi pystyä identifioimaan ja sitten eliminoimaan, jotta kehitystä pääsisi tapahtumaan. Siis jos ap:lla ei ole tuohon ikään mennessä tullut ajatusta siitä, mikä se syy on, niin nyt olisi kiire ruveta sitä miettimään. Vaikka sitten jonkun maksullisen terapeutin tai vastaavan avustuksella jos ei itse siihen pysty.
Eiköhän syy ole tuo katkera asenne naisia kohtaan. Kukapa haluaisi miehekseen tyypin, joka näkee aina naisessa syyn omiin ongelmiinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
No olihan taas aloitus... Et siis itsestäsi löydä yhtään mitään parannettavaa, vaan naiset nyt yleensä ovat mielestäsi syypäitä tilanteeseen? Jos näin, otan osaa. Pyydä vaikka joiltakin kavereilta apua, jotka voivat kertoa missä oikeasti mättää sinun kohdalla.Muista, että jos kaikki sinun kohdalla menee pieleen, mikä on yhdistävä tekijä... Sinä itse.
 
vierailija
Jos viisikymmpisenä ei ole koskaan edes seurustellut, ei se tuskin yksin naisten vika ole. Aloituksestasi ei oikein selvinnyt miksi olet naisilta saanut ei-vastauksia. Jos mies on edes jotenkin normaalin näköinen ja käytöstavoiltaan suht ok ja muutenkin ihan perusfiksu, ei pitäisi olla mahdotonta saada naisseuraa. Raittius ja tupakoimattomuus ei ole parisuhteen esteitä, vaikka niin tunnut kuvittelevan.
 
Ja se on meidän kaikkien naisten syy? :alien:
Anteeksi kun en tullut nuorena sun ovelle kolkuttamaan. Nyt on liian myöhäistä tekaista lapsia. Olen 47.
Eipä se ole sinun vikasi jos minusta ei enää ole mihinkään.
Olinhan minäkin nuorena vaikka mitä.
Olisipa aikakone olemassa!

Lapseni tosin olen jo tehnyt.

Niinpä yksinäisten öiden kylmä sänky kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin juurihoito hammaslääkärillä josta pitää vielä maksaa.

Ja toisaalta olen aina väärässä paikassa ja tunnen olevani väärässä paikassa jos milloin paikalla ei ole Peppi.
Jolla on limonadipuu, hevonen parvekkeella ja apina lemmikkinä ja arkullinen kultarahoja ja isänsä on kuningas ja on maailman vahvin ja vielä punatukkainen...

Olen aina väärässä paikassa vaikka olisin nukkumaluukussani.
 
vierailija
Suomalaisnaiset ovat monellakin tapaa syyllisiä suomalaismiesten pahaan oloon. Täällä naiset nuoruudessaan nussivat ja sikiävät holistien ja linnakundien kanssa ja nykyisin myös matujen kanssa. Jo koulussa tytöt kiinnostuvat jännistä jätkistä ja eivät edes huomaa tunnollisia ja kunnollisia miehiä. Suomalainen nainen on ala-arvoinen.
Meilläkin työmaalla on nyt thaimaalainen nuorinainen siivoamassa ja hän on aivan erilainen kun suomalaiset gollegansa. Hän on tasapuolinen ja iloinen, kun taas suomiämmä on naamanorsunvitulla.
 
Suomalaisnaiset ovat monellakin tapaa syyllisiä suomalaismiesten pahaan oloon. Täällä naiset nuoruudessaan nussivat ja sikiävät holistien ja linnakundien kanssa ja nykyisin myös matujen kanssa. Jo koulussa tytöt kiinnostuvat jännistä jätkistä ja eivät edes huomaa tunnollisia ja kunnollisia miehiä. Suomalainen nainen on ala-arvoinen.
Meilläkin työmaalla on nyt thaimaalainen nuorinainen siivoamassa ja hän on aivan erilainen kun suomalaiset gollegansa. Hän on tasapuolinen ja iloinen, kun taas suomiämmä on naamanorsunvitulla.
Niin kauan kun syytät muita pahasta olostasi ja vaikeuksista, saat jatkaa katkeraa marinaasi. Vasta kun opit itse ottamaan vastuun elämästäsi ja onnestasi, on edes mahdollista, että löydät rakkauden.
 
Softy
Ap, Ylilaudalla on paljon saman tyyppisessä tilanteessa olevaa porukkaa: https://ylilauta.org/suhteet/ Kannattaa tulla sinne keskustelemaan. Et todellakaan ole ainoa mies joka on jäänyt "rannalle ruikuttamaan", kun naisille eivät kelpaa muut kuin jännämiesalfat.
Ai ei kelpaa muut kuin paskat miehet? Mä olen ihmetellyt miksi tätä toitotetaan foorumeissa. Luuleeko miehet tosiaan näin? Se ei pidä paikkansa.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Ai ei kelpaa muut kuin paskat miehet? Mä olen ihmetellyt miksi tätä toitotetaan foorumeissa. Luuleeko miehet tosiaan näin? Se ei pidä paikkansa.
Samaa ihmetellyt.
On olemassa pieni joukko naisia, jotka ovat kiinnostuneet (eril. omista ongelmista johtuen) rikollisista/aggressiivisista tyypeistä, mutta valtaosa naisista pysyy tällaisista kaukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy

Yhteistyössä