Nirppanokkanaiset - pilasitte elämäni!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kannata edes huolia suomalaisnaista, niillä ei tee mitään. Ovat viinaanmeneviä ja epäluotettavia. Jos haluaa kunnollisen naisen niin virosta se on haettava. Virolaisnaiset ovat suominaisten vastakohtia.
 
vierailija
Oliskohan aika vihdoinkin kasvaa aikuiseksi mieheksi ja lopettaa vinkuminen mikkihiirenä? Valitusvirsistäsi päätellen peilistäsi katsoo neljävuotias jolle ei kelpaa mikään.

Ota vastuu omasta onnestasi ja tyytyväisyydestäsi äläkä sysää elämäsi kurjuutta toisten aiheuttamaksi. Sen teet aivan itse.
 
On muuten sinänsä outo väite, että naiset joiden kanssa ei ole koskaan ollut tekemisissä jotenkin tuhoaisivat elämän?
En muista ainuttakaan sellaista joka olisi vaikuttanut elämääni mitenkään.
Kait mulla vaan on huono muisti?
Kyl mä sanoisin, että avioero tuhosi elämääni enemmän kuin kaikki tuntemattomat naiset yhteensä.

Joo ja minussa on vikoja enemmän kuin jaksan luetella. Alkaen pienestä pippelistäni päättyen kusipäiseen luonteeseeni.
Mutta en mä koe, että olis jokaisen naisen yleismaailmallinen velvollisuus tykätä minusta. Miks pitäis? Itse asiassa hemmetin harva tykkää yhtään. So what?

Niinpä olen suurimman osan aikaani yksin enkä aina omasta tahdostani. Mut miks mun pitäis olla vasten tahtoani jonkun kanssa vain ollakseni jonkun kanssa tai miks jonkun pitäis olla kanssani yhtä huonosta syystä?

Kyl normaaleilla ja vähemmänkin normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu mies pääsee juttusille naisten kanssa. Ei se ole mitään rakettitiedettä. Vaikka naiset ovatkin melko kummallisia otuksia mutta se fakta ny vaan pitää hyväksyä.
 

Yhteistyössä