No jotain rajaa taas tähän jatkuvaan vinkumiseen (homot)

vierailija
No en tosiaan lukenut ikivanhaa aloitusta, vaan pelkästään uusimmat kommentit. En ole moiseen muuten törmännyt. Onhan tollanen naurettavaa, mutta onneksi ei sellaseen varmaan muutkaan usein törmää. En ole itse, enkä tunne ketään muutakaan, joka olisi ollut moksiskaan jos homoja ei ole "huomioitu". Sellaisia tilanteita tulee kuitenkin usein vastaan, oli sitten kyse jostain tapahtumasta, kaavakkeesta tai ihan vaan naapurin mummon kaiman kanssa juttelusta.
 
vierailijakökkö
No en tosiaan lukenut ikivanhaa aloitusta, vaan pelkästään uusimmat kommentit. En ole moiseen muuten törmännyt. Onhan tollanen naurettavaa, mutta onneksi ei sellaseen varmaan muutkaan usein törmää. En ole itse, enkä tunne ketään muutakaan, joka olisi ollut moksiskaan jos homoja ei ole "huomioitu". Sellaisia tilanteita tulee kuitenkin usein vastaan, oli sitten kyse jostain tapahtumasta, kaavakkeesta tai ihan vaan naapurin mummon kaiman kanssa juttelusta.
ja kyllähän niitä älähtelyitä toiseenkin suuntaan kuuluu, hyvänä esimerkkinä aito avioliitto tai iänikuiset "miksei heteroille järjestetä pride kulkueita"
 
yhyy yhyy
Miettikääpä vaikka vähemmistöryhmää mustalaiset! Kuinka paljon ne on saaneet kakkaa niskaansa, tietysti osittain syystäkin mutta ennakkoluulot on se pahin eikä heitä kohdella kovinkaan kivasti. Mutta onko ne nillittämässä jatkuvasti jotain omia oikeuksiaan, vaivautuuko ne edes alentumaan sellaiselle tasolle että medioihin itketään kuin mitkäkin vellihousut joka asiasta?! EIVÄT. Ja miksi? Siksi koska heiltä löytyy vielä selkärankaa ja omanarvontuntoa eivätkä alennu mokomaan pillitykseen.

Nämä pillittäjät ovat kuin heitteillejätettyjä avohoitopotilaita jotka saavat hermoromahduksen pienimmästäkin. Osa on vainoharhoissaan näkemässä joka kommentissa ja lauseessa jotain joka on heitä vastaan! Onko tuo TERVETTÄ toimintaa?! Ei ole!
 
vierailijakökkö
Miettikääpä vaikka vähemmistöryhmää mustalaiset! Kuinka paljon ne on saaneet kakkaa niskaansa, tietysti osittain syystäkin mutta ennakkoluulot on se pahin eikä heitä kohdella kovinkaan kivasti. Mutta onko ne nillittämässä jatkuvasti jotain omia oikeuksiaan, vaivautuuko ne edes alentumaan sellaiselle tasolle että medioihin itketään kuin mitkäkin vellihousut joka asiasta?! EIVÄT. Ja miksi? Siksi koska heiltä löytyy vielä selkärankaa ja omanarvontuntoa eivätkä alennu mokomaan pillitykseen.

Nämä pillittäjät ovat kuin heitteillejätettyjä avohoitopotilaita jotka saavat hermoromahduksen pienimmästäkin. Osa on vainoharhoissaan näkemässä joka kommentissa ja lauseessa jotain joka on heitä vastaan! Onko tuo TERVETTÄ toimintaa?! Ei ole!
tai sitten sinulta jää vaan huomaamatta osa otsikoista..aika usein on romaniväestöä lehtien palstoilla tai televisiossa kertomassa syrjintäkokemuksistaan.
 
Miettikääpä vaikka vähemmistöryhmää mustalaiset! Kuinka paljon ne on saaneet kakkaa niskaansa, tietysti osittain syystäkin mutta ennakkoluulot on se pahin eikä heitä kohdella kovinkaan kivasti. Mutta onko ne nillittämässä jatkuvasti jotain omia oikeuksiaan, vaivautuuko ne edes alentumaan sellaiselle tasolle että medioihin itketään kuin mitkäkin vellihousut joka asiasta?! EIVÄT. Ja miksi? Siksi koska heiltä löytyy vielä selkärankaa ja omanarvontuntoa eivätkä alennu mokomaan pillitykseen.

Nämä pillittäjät ovat kuin heitteillejätettyjä avohoitopotilaita jotka saavat hermoromahduksen pienimmästäkin. Osa on vainoharhoissaan näkemässä joka kommentissa ja lauseessa jotain joka on heitä vastaan! Onko tuo TERVETTÄ toimintaa?! Ei ole!
Oikeestaan sitten kun aletaan hyväksyä romanit, niin sitten voitas alkaa puhua suvaitsevaisuudesta.
 
vierailija
Miettikääpä vaikka vähemmistöryhmää mustalaiset! Kuinka paljon ne on saaneet kakkaa niskaansa, tietysti osittain syystäkin mutta ennakkoluulot on se pahin eikä heitä kohdella kovinkaan kivasti. Mutta onko ne nillittämässä jatkuvasti jotain omia oikeuksiaan, vaivautuuko ne edes alentumaan sellaiselle tasolle että medioihin itketään kuin mitkäkin vellihousut joka asiasta?! EIVÄT. Ja miksi? Siksi koska heiltä löytyy vielä selkärankaa ja omanarvontuntoa eivätkä alennu mokomaan pillitykseen.

Nämä pillittäjät ovat kuin heitteillejätettyjä avohoitopotilaita jotka saavat hermoromahduksen pienimmästäkin. Osa on vainoharhoissaan näkemässä joka kommentissa ja lauseessa jotain joka on heitä vastaan! Onko tuo TERVETTÄ toimintaa?! Ei ole!
Siksi koska ne tietää itekin että valtaosa romaneista käyttäytyy kun mitkäkin pikku gangsterit.
 
Millaisetkohan herneet aloittaja vetäisi nenään, jos häntä luultaisiin julkisessa tapahtumassa lesboksi ja kailoteltaisiin kaikkien kuullen... että sellaista kaksinaismoralismia. Itkekää vaan.
Miksi mä siittä herneet nenääni vetäisin?

Mua on luultu neidiksi (olen rouva), ruotsalaiseksi (olen suomalainen), raskaana olevaksi (en ole ollut tuolloin raskaana...kummallakaan kertaa...), isäpuoleni tyttöystäväksi (ei, kyllä mä jätän äidin miehet äidille itselleen) ja jos vaikka ja miksi muuksi. Eikä noiden "luulemisten" vuoksi ole mennyt vielä yhtäkään hernettä nenään.
Eikä menisi silloinkaan, jos joku luulisi, että olen homoseksuaali ja hän kuuluttaisi sitä julkisessa tapahtumassa suureen ääneen, kaikkien kuullen.

Mitä sen on väliä, jos joku luulee, että olen lesbo? Kun eihän sillä nyt ole niin mitään merkitystä mun elämääni, jos ihmiset luulevat, että olen lesbo. Siinäpähän sitten luulevat. Kunhan mieheni ei moista usko, niin kaikki on hyvin :D
 

Yhteistyössä