No niih miekkoset, peenisgalluppia pukkaa ;)

Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 00:45 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 23:36 jone kirjoitti:
16cm, heppi 5cm (lev.), varsi 4 cm - ja leikattu. Suorana osoittaa "työmaalle".
leikattu on aika :p mut mä en oikein hoksannu tota varsihommaa :whistle:
Sil o heppi eli terska 5cm levee ja varsi 4cm. Kai sä tiedät että terska on yleensä paksumpi ku varsi?
Toisaalta ihan sun tyyppistä ettet het hoksaa asioita :D :D Pääasia että ymmärrät antaa vaikket kaikkea ymmärrä. :D Sen niiku kompensoi. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 08:17 Dude-76 kirjoitti:
Sil o heppi eli terska 5cm levee ja varsi 4cm. Kai sä tiedät että terska on yleensä paksumpi ku varsi?
Toisaalta ihan sun tyyppistä ettet het hoksaa asioita :D :D Pääasia että ymmärrät antaa vaikket kaikkea ymmärrä. :D Sen niiku kompensoi. :p
en mä mitää terskulia oo koskaan mittaillu... se kun turpoaa ja vetäytyy aktin aikana...loppuvaiheessa se näkyy parhaiten :whistle: ja mulla oli taas eilen sellainen koti-ilta et olisit voinu saada sen yhen jutun ;) :saint:
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 17:55 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 17:37 Dude-76 kirjoitti:
:D Onkstäst tulos gangbang mut sillee että monta naista ja yks mies? :p :p Tässähän ihan melkein kiihottuu..
Semmonen juttu että me sidotaan sut ja käytetään hyväksemme sua.. :whistle: ;)
No voi ei!!!! Ei saa...! *teeskentelee* :p :p Mutta pärjäättekö te mulle voimien mittelössä? Vihje: potkaskaa heti aluks munille ni saatte köysiin :D Älkää liian lujaa :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 19:49 Dude-76 kirjoitti:
No voi ei!!!! Ei saa...! *teeskentelee* :p :p Mutta pärjäättekö te mulle voimien mittelössä? Vihje: potkaskaa heti aluks munille ni saatte köysiin :D Älkää liian lujaa :snotty:
Mä osaan iskeä miehen maahan.On se ennenkin onnistunut.Ja nyt on vielä fjonga apuna. :whistle: :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 20:21 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 19:49 Dude-76 kirjoitti:
No voi ei!!!! Ei saa...! *teeskentelee* :p :p Mutta pärjäättekö te mulle voimien mittelössä? Vihje: potkaskaa heti aluks munille ni saatte köysiin :D Älkää liian lujaa :snotty:
Mä osaan iskeä miehen maahan.On se ennenkin onnistunut.Ja nyt on vielä fjonga apuna. :whistle: :p
mä oon täällä ihan meiningeissä :D
ja Dude vikisee ihan turhaan ny...kumminki tykkäät sitomisleikeistä :kieh:
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 21:44 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 20:21 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 19:49 Dude-76 kirjoitti:
No voi ei!!!! Ei saa...! *teeskentelee* :p :p Mutta pärjäättekö te mulle voimien mittelössä? Vihje: potkaskaa heti aluks munille ni saatte köysiin :D Älkää liian lujaa :snotty:
Mä osaan iskeä miehen maahan.On se ennenkin onnistunut.Ja nyt on vielä fjonga apuna. :whistle: :p
mä oon täällä ihan meiningeissä :D
ja Dude vikisee ihan turhaan ny...kumminki tykkäät sitomisleikeistä :kieh:
Mä ny tykkään mistä vaan kunhan jätetään eläimet, lapset ja pas kan syöminen ulkopuolelle. :D :D <br><br>
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 13:25 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 13:21 jepulis kirjoitti:
kerro ny itestäskin jotain ;)
en mä osaa kertoo mitään :whistle:
Dude saa valaista jos jaksaa :xmas: tai joku joka tietää :D
ja profiilissa on kyl tietoo...
Valitettavasti en tiedä miltä Fjonga tuntuu.. Tai jos tiedänkin niin en sitä ainakaan kertoisi. Varsinkaan jos tuntui hyvälle. Jaettu ilo ei aina ole paras ilo. Tai no...voisha Fjongelia vähän kimpassakin kokeilla. :p :p
Fjongaha on vosu. Sellanen se ksikäs por noper se josta o vaikee pitää näpit erossa. Levoton ja kuuma pää.. hmm.. Etkö Fjonga vois oikeesti jo antaa sitä yhtä juttua mistä oli puhe? :whistle: :whistle:
 
Mister z
Ainakin 30 cm pitkä ja paksuutta 10 cm.

Hei nyt loppu valehtelu.
Oikeasti ryhdikkäät 13cm pituutta ja halkaisija jotain 3 cm
Kukaan ei ole sanonut liian pieneksi, mutta kukaan ei ole kiittänyt.
 
Dude-76
Joskus luin tutkimuksen, jonka mukaan naiset suosii petipuuhissa eniten about 17cm kalua mutta kuitenkin kiihottuvat enempi suosikkikokoista kulliaan isompien kalujen näkemisestä.
Esim vaikka nainen nauttii seksissä 15 senttisestä hän kuitenkin visuaalisesti kiihottuu enempi 20 senttisestä kuin ihanneseksikul lista. Mitä tuohon voi sanoa? Naiset on vaikeita. :D
Vaikka 24cm:n kullin katselu voi tuottaa naiselle visuaalista nautintoa, voi se kuitenkin puuttua itse seksistä. Kukin miettiköön kumpi on parempi nautinto, se että saa katsoa mutta ei koskea vai se että saa tehdä molempia.
:)
Ehkä joka naisella pitäis olla kaksi miestä. Yksi isokullinen orii ja sitte yks eurooppalainen peruskalu.
:D
Toisaalta jos miehen kalun mitta osuu johonkin ihannekalun alueille niin voi se olla sekä visuaalinen että käytännöllinen nautinto. Yhdessä miehessä siis voi kuitenkin olla molemmat edut.

 

Yhteistyössä