No niih miekkoset, peenisgalluppia pukkaa ;)

Antro
60cm pitkä ja 10cm paksu löysänä. Kaupungilla kulkiessani joudun kuljettaa sitä rullalla oikeassa lahkeessa. Paikallinen palokunta antoi minulle lahjoituksena vanhan paloletkutelineen, jota kanniskelen kyseisetä tarkoitusta varten.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 01:21 Antro kirjoitti:
60cm pitkä ja 10cm paksu löysänä. Kaupungilla kulkiessani joudun kuljettaa sitä rullalla oikeassa lahkeessa. Paikallinen palokunta antoi minulle lahjoituksena vanhan paloletkutelineen, jota kanniskelen kyseisetä tarkoitusta varten.
HUI ! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 01:18 fjonga kirjoitti:
kuvaile omaasi :whistle:
pitkä/suora/käyrä/lyhyt/paksu/blaablaablaa
omastaan voi tietty linkittää kuvanki ;)
Merkitseekös nuo sentit nin paljon, täällä netissä kun tuntuu olevan pelkästään noita hevosen vehkeen omistavia


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta asiaan:
lievästi käyrä =)
Tutkimus - Kinsey: 94,6 %:lla miehistä on ohuempi > 1,1 %:lla miehistä on paksumpi
Tutkimus - Kinsey: 63,2 %:lla miehistä on lyhyempi > 22,6 %:lla miehistä on pidempi
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 01:18 fjonga kirjoitti:
kuvaile omaasi :whistle:
pitkä/suora/käyrä/lyhyt/paksu/blaablaablaa
omastaan voi tietty linkittää kuvanki ;)
Senki pervo. Vilautan sulle sitte privaatisti ni on todisteetkin. :D
mut about 19cm (päältä mitattuna), ympärysmitta (huom. ei halkaisija!)13cm. Suora. BlaaBlaablaa.
Olisit laittanu tohon kyssäriis vielä senkin että miten jämäkkä erektio on :D eli osottaako varpaisiin, lattiaan, naisen jalkoihin, vai naisen pil luun vai naisen rintoihin vai naisen silmiin vai kiipeekö napaa pitkin. :D
Itellä taitaa osottaa naisen silmiin..
:p <br><br>
 
Mittaustapa
Mikä on "oikea" tapa mitata?. Sillä tavalla, kun minä mittaan, tuntuu nuo 20 cm pituiset olevan liiottelua. Huijareita kaikki tyynni - ei teil oikeesti oo tuskin 13 cm:n skypää!
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:10 Mittaustapa kirjoitti:
Mikä on "oikea" tapa mitata?. Sillä tavalla, kun minä mittaan, tuntuu nuo 20 cm pituiset olevan liiottelua. Huijareita kaikki tyynni - ei teil oikeesti oo tuskin 13 cm:n skypää!
No miten ite mittaat? Mä mittasin päältä tyvestä kärkeen suoralla viivottimella ja ympärysmitan mittanauhalla joten se on taatusti luotettava eikä oo ilmaa välissä. Mun mielestä ympärysmitta on luotettavampi kuin että mittaa kalun kyljestä kylkeen koska kaluhan ei ole putki vaan siinä on ne paisuvaissäiliöt mitkä tekee sen muodosta erilaisen. Siks mittanauhalla mitaten sen ympärysmitta on luotettavin tapa. Kuten myös suora viivotin kalun pituuden mittaamiseen ellei sit oo tosi käyrä kulli. :D jees tästä on tulossa jo tieteenala. :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 12:12 Dude-76 kirjoitti:
Senki pervo. Vilautan sulle sitte privaatisti ni on todisteetkin. :D
mut about 19cm (päältä mitattuna), ympärysmitta (huom. ei halkaisija!)13cm. Suora. BlaaBlaablaa.
Olisit laittanu tohon kyssäriis vielä senkin että miten jämäkkä erektio on :D eli osottaako varpaisiin, lattiaan, naisen jalkoihin, vai naisen pil luun vai naisen rintoihin vai naisen silmiin vai kiipeekö napaa pitkin. :D
Itellä taitaa osottaa naisen silmiin..
:p
Just sopiva mulle.. :p :whistle: ;)
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 18:01 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 12:12 Dude-76 kirjoitti:
Senki pervo. Vilautan sulle sitte privaatisti ni on todisteetkin. :D
mut about 19cm (päältä mitattuna), ympärysmitta (huom. ei halkaisija!)13cm. Suora. BlaaBlaablaa.
Olisit laittanu tohon kyssäriis vielä senkin että miten jämäkkä erektio on :D eli osottaako varpaisiin, lattiaan, naisen jalkoihin, vai naisen pil luun vai naisen rintoihin vai naisen silmiin vai kiipeekö napaa pitkin. :D
Itellä taitaa osottaa naisen silmiin..
:p
Just sopiva mulle.. :p :whistle: ;)
No sit ei muutaku sido sänkyys ja ratsasta. :saint:
 

Yhteistyössä