no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

M42
Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja aikuisuuteen mun mielestä kuuluu kyky ymmärtää, ettei toisen mielipide tee ihmisestä automaattisesti tyhmää, oli ne mielipiteeet omasta mielestä kuinka typeriä tahansa.
 
Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja aikuisuuteen mun mielestä kuuluu kyky ymmärtää, ettei toisen mielipide tee ihmisestä automaattisesti tyhmää, oli ne mielipiteeet omasta mielestä kuinka typeriä tahansa.
No nyt jeesustelet taas...
Jos joku sanoo, että "äänestin haavistoa, kun sillä oli niin makee solmio, niin kyllä se ihan universaalilla tasolla voidaan määritellä typeräksi mielipiteeksi ja sen lausuja yksinkertaiseksi.
 
M42
Voi häntä.




1) kukaan ei voi olla kanssani koskaan samaa mieltä, vaan esittävät olevansa ainoastaan siksi, että hännystelevät?
2) entä jos minä ja pistepirkko ollaan erimieltä? Miten ne hännystelijät sitten, onko kummallakin omansa?
3) Ämmä? Oikeasti, eikö mitään omaperäisempää ja luovempaa?
4) Kyllä minä vaan viihdyn itseni kanssa. Olen ihan mahtava tyyppi. Ikävä kyllä sinä et ehkä kuulu siihen porukkaan, joka pääsisi nauttimaan seurastani ja sekös sinua oikeasti kismittää.

Ei vaan, ihan oikeasti, sun pitäisi ennenkaikkea tarkastella omaa toimintaasi. Ensin sä tulet tänne jeesustelemaan takki auki ja kertomaan miten ja mistä muiden tulee puhua. Sitten kun sulle vähän naljaillaan asiasta, niin loukkaannut verisesti ja lähdet touhuun mukaan, sitten kun sut rökitetään siinä mennentullen, niin pahoitat mielesi ja haukut jotakuta muuta lapselliseksi ämmäksi? ettei nyt vaan olisi päässyt käymään niin ikävästi, että se kalikka kalahti omaan nilkaan ja lujaa?
Päin vastoin mä olen todella tyytyväinen, ettei tarvitse viettää aikaa sun kanssa.
 
vierailija
Ehkä sun kannattaa opetella huomioimaan muutkin.

Mut nyt saunaan.
Sori miekkonen, olen ollut huomaavinani sinussa lievää takakireyttä ja tosikkomaisuutta (olet muuten sangen ok ja fiksu tyyppi) - luonteenpiirteitä, joista ei ole helppo oppia pois. Niitä voi oppia silti hallitsemaan. Minä olen samanlainen, tiedän mistä puhun. Keskustelupalstoilla ei kande tällä mielenlaadulla liikaa tuhrata aikaansa, poistua kannattaa HETI, kun takaraivon alla alkaa korventaa. Suotta päiväänsä pilaamaan ja tahallisesti jäämään mieltään pahoittamaan, jos tietää provosoituvansa helposti. Tämä ei ole vittuilua, vaan ihan hyväntahtoinen viesti ja vinkki. Omia toimintamalleja kantsii itse kunkin funtsia välillä.
 
M42
Sori miekkonen, olen ollut huomaavinani sinussa lievää takakireyttä ja tosikkomaisuutta (olet muuten sangen ok ja fiksu tyyppi) - luonteenpiirteitä, joista ei ole helppo oppia pois. Niitä voi oppia silti hallitsemaan. Minä olen samanlainen, tiedän mistä puhun. Keskustelupalstoilla ei kande tällä mielenlaadulla liikaa tuhrata aikaansa, poistua kannattaa HETI, kun takaraivon alla alkaa korventaa. Suotta päiväänsä pilaamaan ja tahallisesti jäämään mieltään pahoittamaan, jos tietää provosoituvansa helposti. Tämä ei ole vittuilua, vaan ihan hyväntahtoinen viesti ja vinkki. Omia toimintamalleja kantsii itse kunkin funtsia välillä.
Juu kyllä kannattaa miettiä, mihin lähtee mukaan
 

Yhteistyössä