no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

Kun taas se on ilmiselvää, ettei perussuomalaisilla ole sijaa noin näkyvälle paikalle. Eikä siinä auta edes se että on nainen. "Ensimmäinen naispresidentti-äänet" kun annettiin jo aikoja sitten.

Mielikuvillahan tossa enemmän pelataan. Persoonat jäävät tavallaan toisiksi tai jopa listan viimeisiksi äänestyspäätöstä tehdessä.
Kyllä Laura Huhtasaaresta olisi voinut tulla ensimmäinen naispresidentti. Tarja "Conan" Halonen entisenä Seta-aktiivina tietää varmaan itsekin olevansa jokin niistä kymmenistä sukupuolivaihtoehdoista miehen, naisen ja peikon välimaastossa.
 
Phär Fect
Sori miekkonen, olen ollut huomaavinani sinussa lievää takakireyttä ja tosikkomaisuutta (olet muuten sangen ok ja fiksu tyyppi) - luonteenpiirteitä, joista ei ole helppo oppia pois. Niitä voi oppia silti hallitsemaan. Minä olen samanlainen, tiedän mistä puhun. Keskustelupalstoilla ei kande tällä mielenlaadulla liikaa tuhrata aikaansa, poistua kannattaa HETI, kun takaraivon alla alkaa korventaa. Suotta päiväänsä pilaamaan ja tahallisesti jäämään mieltään pahoittamaan, jos tietää provosoituvansa helposti. Tämä ei ole vittuilua, vaan ihan hyväntahtoinen viesti ja vinkki. Omia toimintamalleja kantsii itse kunkin funtsia välillä.
(y)

Täydellinen analyysi M42 -tyypistä, mainiota. Ja ihailtavaa analyysiä itsestäsikin:love:

Olet joku näistä:

-m1es
- AS
- ........
- AK
.
.
.
.
.
mahd:
- 0oo0
- elena777
- päätön (ehkei sittenkään)?
 
Onko sulla tälläisiä ystäviä? Vai onko koko juttu kuitenkin jossittelua?
Ei tässä mistään ystävistä puhuttu. Puhuttiin siitä, voiko jonkun ihmisen määritellä hänen mielipiteidensä perusteella typeräksi. Se toinen oli sitä mieltä että ei voi, minä sitä mieltä, että voi.
Jos omaa ja esittää tarpeeksi typeriä mielipiteitä, voi ihmisen mielestäni määritellä typeräksi. Ja tuo oli esimerkki sellaisesta typeryydestä.
 
vierailija
Ei tässä mistään ystävistä puhuttu. Puhuttiin siitä, voiko jonkun ihmisen määritellä hänen mielipiteidensä perusteella typeräksi. Se toinen oli sitä mieltä että ei voi, minä sitä mieltä, että voi.
Jos omaa ja esittää tarpeeksi typeriä mielipiteitä, voi ihmisen mielestäni määritellä typeräksi. Ja tuo oli esimerkki sellaisesta typeryydestä.
Jos yksi tyyppi on typerä joka Haavistoa äänestää, niin silloin ne kaikki on?
 
Höpöhöpö.

Tai jos noin ajatellaan, niin sä et ole mies ensinkään. Oikea sellainen kun ei ikinä sanoisi noin.
Tämä menee ketjun aiheesta sivuun, mutta pakko sanoa: Miksi naisilla (useimmilla heistä) on niin olematon huumorintaju, jos on kyse naisen ulkonäköön ja/tai seksuaalisuuteen liittyvistä asioista? Minulla ei ole mitään ongelmaa pitää esim. ex-presidentti Ahtisaaren olemuksesta tai miesten seksuaalisesta suuntautumisesta kehiteltyä huumoria hauskana.
 
Tämä menee ketjun aiheesta sivuun, mutta pakko sanoa: Miksi naisilla (useimmilla heistä) on niin olematon huumorintaju, jos on kyse naisen ulkonäköön ja/tai seksuaalisuuteen liittyvistä asioista? Minulla ei ole mitään ongelmaa pitää esim. ex-presidentti Ahtisaaren olemuksesta tai miesten seksuaalisesta suuntautumisesta kehiteltyä huumoria hauskana.
Pitkä juttu, mahdoton tässä käydä asiaa tyhjentävästi selittämään.
Mutta lyhyesti kyse on vuosisataisesta matkasta naisesta katseiden kohteena. Naisia on kautta aikojen arvotettu ja arvosteltu ulkonäön perusteella. Siitä on pyritty irti, mutta ei vielä olla päästy siinä määrin, että olisi korrektia nauraa naisten ulkonäölle.
Naiset itse voivat ulkonäölleen ja seksuaalisuudelleen naureskella, mutta miehet eivät. Sama ilmiö kuin esim mustaihoisilla: voivat itse heittää rajuakin huumoria rodustaan, mutta valkoihoisen sanomana samat vitsit vaikuttavat rasistiselta.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Elena777
Tämä menee ketjun aiheesta sivuun, mutta pakko sanoa: Miksi naisilla (useimmilla heistä) on niin olematon huumorintaju, jos on kyse naisen ulkonäköön ja/tai seksuaalisuuteen liittyvistä asioista? Minulla ei ole mitään ongelmaa pitää esim. ex-presidentti Ahtisaaren olemuksesta tai miesten seksuaalisesta suuntautumisesta kehiteltyä huumoria hauskana.
Tässä meillä on sit niiiiin erilainen näkemys. Mun mielestä huumoria voi laskea ainoastaan omasta ulkonäöstä. Se vaan ei oo kohteliasta. Eikä miehekkään rehtiä tai reilua. Tai naisellisen huomioonottavaa.

Se sit taas, pitääkö miehen olla sitä tai naisen tätä on asia erikseen mutta kun naiseudesta nyt puhuttiin niin...
 
vierailija
Hyvin nainen pärjäsi. Turha noita persuja on jatkuvasti haukkua. Puolue jolla on uskallusta sanoa mitä ajattelevat. Kaikki muut semmoisia hys hys-porukoita. Samaa karjaa kaikki tyyni (poislukien Väyrynen). Nyt nähtiin, ettei persut mikään katoava puolue ole. Siellä häntäpäässä ne ovat ne katoavat. Persujen onni on myös siinä, että porukasta häipyi hallituksessa olevat ja heidän hännystelijät. Kansa on mukamas säälimässä näitä sinisiä. Olisivat vaan pysyneet yhdessä, niin olisi ehkä puolueessa ollut sisäistä jännitystä niin kuin pitäisikin.
Samanlaisia takinkääntäjiä kaikki Persut kuten Soinikin sen näytti, vähän hienompi ja parempi virka niin vaan unohtui kaikki aiemmat puheet ja lupaukset Ja tyypillinen perse uskoo edelleen että kyllä tämä puolue pitää puheensa jne.
 

Yhteistyössä